معرفی میتسوبیشی اوتلندر

 

معرفی میتسوبیشی اوتلندر

 
 میتسوبیشی به عنوان یکی از خودروسازهای ژاپنی اگرچه تا رسیدن به رکورد فروش همتای ژاپنی خود یعنی تویوتا راه زیادی در پیش دارد اما با عرضه خودروهایی مانند اوتلندر توانسته است در بین رقبا در بازارهای جهانی جایگاه خاصی پیدا کند.
 
در این میان اوتلندر 2016 دارای طراحی مدرن و به‌ روز است که در نگاه اول سپر دینامیکی آن به چشم می‌خورد که علاوه بر ایجاد چهره‌ای قدرتمند، می‌تواند حداکثر ضربات را در تصادفات جاده‌ای جذب کند و موجب حفظ ایمنی خودرو و عابرین پیاده شود. 
 
این اصیل ژاپنی در مدل 2016 به نسبت مدل 2014 آن در حد معقولی ارتقا پیدا کرده به طوری‌که در نگاه اول فضای کم کابین و جلوه ظاهری نه‌چندان دلچسب این خودرو که بسیاری از خریداران خود را ناامید کرده بود، دیگر به چشم نمی‌خورد. 
 
معرفی میتسوبیشی اوتلندر
 
به گفته میتسوبیشی نمونه 2016 اوتلندر نسبت به مدل قبل 31 تغییر اساسی داشته است که در این میان اضافه کردن سیستم جدید برای کاهش بیشتر سر و صدای ناشی از جاده های ناهموار  نمونه‌ای از این تغییرات است.
 
همچنین میتسوبیشی در مدل 2016 اوتلندر با اضافه کردن تغییراتی جدید، چهره این ژاپنی را بیش از پیش زیبا کرده است به طوری‌که چراغ‌های جلو با کشیدگی بیشتر، به نسبت مدل 2014 چشم هر بیننده ای را به خود جذب می‌کند. 
لازم به ذکر است اوتلندر 2016 با ارتفاع ایده‌آل از سطح زمین هم در موانع و ناهمواری‌ها می‌تواند قدرتمند عمل کند و هم در جاده سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان مهیا می‌کند. 
 
در این میان اوتلندر با حجم موتور 2400 سی‌سی و حداکثر قدرت 170 اسب بخار، نهایت سرعت 190 کیلومتر برساعت را پشتیبانی می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر به 6.3 لیتر می‌رسد. 
 
معرفی میتسوبیشی اوتلندر
 
گفتنی است که این خودرو ژاپنی با سیستم ترمز ضدقفل و ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار و همچنین ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی چیزی از رقیبان خود کم ندارد. 
 
از جمله امکانات رفاهی میتسوبیشی اوتلندر می‌توان به نمایشگر 7 اینچی لمسی آن اشاره کرد که ضمن بهره‌گیری از امکان پخش تصاویر دوربین دید عقب، به ورودی USB نیز مجهز شده است. 
 
معرفی میتسوبیشی اوتلندر
 
براساس این گزارش آپشنی که اوتلندر 2016 را در زمینه تجهیزات رفاهی داخل کابین متمایز می‌کند‌، پدل‌شیفتر‌های پشت فرمان است که با فشردن آنها امکان تعویض دستی گیربکس فراهم می‌شود و با توجه به کنترل سیستم صوتی‌، بلوتوث و کروز کنترل از روی فرمان راننده می‌تواند کنترل خودرو را بدون توجه به کنسول میانی خودرو کاملا در دست بگیرد. 
 
با این تفاسیر این ژاپنی در بازار ایران با درنظر گرفتن آپشن‌های ویژه با قیمت201 میلیون تا 207 میلیون تومان، رقیب خودروهایی چون سانتافه 2016 با قیمت حدود 220 میلیون و سورنتو 2016 باقیمت حدود 236 میلیون تومان شده که با قیمت فعلی خود نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده است. 
 
 
 
 

منبع

میزان

برچسب : خودرو , ارین موتور , میتسوبیشی , اوتلاندر , شاسی بلند , واردات خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

تویوتا
2

اوتلندر 2016 بهتر از تویوتا
15:32  1395/08/08
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
5

من ک اینو ب سانتافه و سورنتو ترجیح میدم.
فقط انتخاب بین این و راو4 یکم سخت میشه که اگر مشکل پول نباشه تویوتا ی چیز دیگس.حیف که تویوتاهای ایران به خاطر برندشون قیمت ناعادلانه دارن.
ای کاش مزدا CX-9 هم حضور داشت. از بقیه ی اعضای کلاس بهتره.
00:35  1395/07/15
پاسخ دادن
امیرحسین
4

اوتلندر 2016 بهترین انتخاب تو این کلاس هست و هیچ حرفی باقی نذاشته
21:10  1395/07/14
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
یوسف : سلام سارا خانم مبارک باشه به امید روزی که برای همه فاکتور بشه🙏 ای کاش توضیحات تکمیلی رو هم میگفتید فروش فوری بودید یا پیش فروش چه ماهی تکمیل وجه کردید و چند ماه ماشینتون تاخیری داشت
حسین پور : مال من اسفند کی باید تکمیل وجه کنم همش پیام برای تک سوز میاد
اس پنج : به نظرم همه باید از کرمان موتور به جرم کلاهبرداری شکایت کنیم چرا که علیرغم عدم ایفای تعهدات قدیم تعهدات جدید ایجاد می کند
اس پنج : دوستان به نظرم همه باید از کرمان موتور به جرم کلاهبرداری شکایت کنیم به این دلیل که علیرغم عدم ایفای تعهدات خود اقدام به ایجاد تعهد جدید (ثبت نام خودروی جدید می کند )
آرمان : سلام حمید جان من طرح مادران بودم نزدیک به بیست روز پیش پلاک شده بود امروز ظهر رسیده نمایندگی فردا می‌خوام تحویل بگیرم
امیر j7 تهران : سلام. امروز به امور مشتریان جنت آباد مراجعه کردم و گفتم ماشین مارو چرا نمیدید ۲ ماهه فاکتور و بیمه شده . ۳ ماه از موعد تحویل که بهمن بوده میگذره. طرف با کمال وقاحت و پر رویی برگشته میگه اینجا ایرانه و همینی که هست. چهارتا کارمند گذاشتن که مردم رو دست به سر کنن. مشتری مداری صفر. با اینجا نظر گذاشتن کاری پیش نمیره.
تیمور : اخه بی مغزاونا طرح فروش یکپارچه بودن.ما طرح فروش مازادیکپارچه بودیم.چرا نمیخواید بفهمید.مازاد یعنی اگه چیزی از اونا اضافه اومد یا کسی انصراف داد به تعداد محدود میفروشن.....مازاد....بفهمید
علیرضا : سلام مبارکه. چقدر جریمه تاخیر زدند. منم بخشنامه ۲۶۱۵ هستم تحویل سوم بهمن ولی رنگ تیتانیوم. سپاسگزارم
عادل : مبارک باشه دوست عزیز ایشالله این خبر خوب برای هممون اتفاق بیفته 😍
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن دوگانه تحویل 30 دی : سلام سورن دوگانه تحویل سی دی امروزم فاکتوری نداشتیم؟؟؟
ل : دیگه تمام
تحویل 30 بهمن تک : سلام دوستان کسورات چهل میلیون یعنی چی اگه کسی میدونه راهنمایی کنه لطفاً
غزل ساینا دوگانه : سلام،متاسفانه نمیتونم برم کاشان حضوری چون دانشجو شهرستانم کسی نیست همراهم بیاد
گل بس : من کوییک اتومات امروز فاکتور و پلاک شدم
خبرجدید : من غلط کردم هیچ افزایشی در کار نیست دوستان نگران نباشید قیمت دلار و طلا در حال کاهشی هست وقتی دلار داره میاد پایین اجازه افزایش قیمت ندارند
حسن : من دیروز 6 ملیون ریختم
دوگانه 100لیتری 29اسفند : درود داداش آبی کبود ازثبت نام تا حالا نزدیک 14ماهه منتظریم دیگه خسته شدیم
کشاورز : 14150000
85گانه90روزه : سلام دوستان کسی هست ترح یکپارچه 90روزه بهمنی فاکتور شده تیک بزنید ممنون