فروش جک J5 با اقساط بلند مدت آغاز شد

 

فروش جک J5 با اقساط بلند مدت آغاز شد

 
جک J5 برای فروش در آبان ماه با شرایط منعطف و در دو مدل دنده ای و اتوماتیک عرضه شده است.
شرکت کرمان موتور همچون سنوات گذشته سری دنده معمولی این خودرو را تنها با یک مدل خواهد فروخت و قیمت اعلام شده برای این خودرو نیز 539 میلیون ریال اعلام شده است.
 
در این تک مدل فروش برای جک J5 دنده ای شما باید 150 میلیون ریال در زمان ثبت نام پرداخت کنید و مابقی قیمت را در زمان صدور دعوتنامه واریز کنید اما کرمان موتوری ها در این مقطع 250 میلیون ریال تسهیلات نیز در نظر گرفته اند.
 
باز پرداخت این تسهیلات دریافتی از 8 تا 36 ماه متعیر بوده و شما در بهمن ماه 95 می توانید از سواری با این خودرو لذت ببرید.
 
برای خرید جک J5 اتوماتیک شما باید برای پرداخت 629 میلیون ریال آمادگی داشته باشید. در خرید نقدی شما برای ثبت نام اولیه تنها 200 میلیون ریال پرداخت کرده و مابقی را در هنگام صدور دعوتنامه واریز می کنید.پ
 
تخفیف خرید نقدی شما 10 میلیون ریال و سود مشارکت و انصراف شما به نرتیب 20 و 15 درصد خواهد بود. خودروی شما در بهمن ماه تحویل داده می شود.
 
چنانچه شما علاقه مند به خرید جک J5 اتوماتیک هستید اما پول لازم برای این خرید را هم اکنون در اختیار ندارید باید به شما اعلام کنیم که کرمان موتور برای شما نیز مدل های فروش متنوعی را در نظر گرفته است.
 
در مدل اول فروش اعتباری شما باید در اولین قدم 200 میلیون ریال واریز نمایید و همزمان با صدور دعوتنامه نیز مابقی قیمت خودرو را واریز کنید اما در این زمان شما می توانید از تسهیلات 300 میلیون ریالی استفاده کرده و در مجموع 8 ماه این مبلغ را باز پس دهید. خودرو در بهمن و با سود مشارکت 20 درصد تحویل شما می شود.
 
 
برای آن دسته از خریدارانی که پرداخت قسطی را ترجیح می دهند نیز یک مدل فروش اعلام شده است در این روش بعد از پرداخت 200 میلیون ریال پیش پرداخت، مابقی مبلغ را در 24 یا 36 ماه پرداخت خواهید کرد. البته مبلغی مختصر باقی می ماند که پرداخت آن نمی تواند برای شمت مشکلی ایجاد کند. خودرو در بهمن 95 تحویل داده خواهد شد.
 
 
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کرمان موتور یا نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند.
 

 

 
 
 
 

منبع

کرمان موتور

 

برچسب : خودرو , کرمان موتور , جک جی5 , فروش اقساطی خودرو , بازار خودرو , تولید خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
باران : سلام برای من پیامک سهند اومده الان من اینا نمیخام یعنی دیگه نمیتونم دوباره یه ماشین دیگه ثبت نام کنم
میثم : سلام دوستان من دیروز رفتم خبری نبود نه کسی رو دیدم به عنوان معترض نه مسئولی رو
S3 : ماشینتون چیه؟ کدوم شهر موعد تحویل کی بوده؟
S3 سفید : لطفاً هر وقت خواستی سخنی بگی و مثالی بزنی ، قبلش یه کم فکر کن ببین گفتنش درسته یا نه، توهین به مخاطب هست یا نه
معصومه ابراهیمی : دوستان لطفا جواب سوالمو بدید. سورن پلاس بنزینی ای اف سون تحویل ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ بودم.۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تکمیل وجه مرحله دوم رو انجام دادم.گفتن ۹۰ روز دیگه میاد تا الان نیامده کی بهم سورن ای اف سون رو تحویل میدن؟ لطفا همه سوالهامو دقیق و واضح جواب بدید. ۰۹۰۳۳۵۶۸۱۹۶ جریمه تاخیری از چه زمانی محاسبه میشه؟ چقدر محاسبه میشه؟
چانگان cs55 : سلام دوستان یه سوال اونایی ک تحویل گرفتن آیا ماشینو تو شهر خودتون تحویل میدن یا باید بریم تهران تحویل بگیریم؟
حسن : یکی بیاد بگه چ غلطی بکنیم 7ماه گذشته بی وجدان فقط ب من یک ماه ضرر تعلق میگیره هنوز هم ماشین تحویل ندادن بی شرفا تو قراداد نوشتن تا تاریخ فاکتور ما گوسفند هم میریم می‌خریم اسفند فاکتور کردند الان 2 ماه میگذره تازه میگن شاید خرداد بیاد ماشینتون تا خودمون آتیش نزنیم هیچ اتفاقی نمیفته
مشکی تارا : سلام دوستان تارا دستی پنج دنده تحویل بهمن 1402 کسی هست فاکتور شده باشه لطفا راهنمایی بفرمایید
فريبا : خداروشكر ك تو رفتي و حقتو گرفتي دنبال جواب سوال بقيه هم نگرد بله اگر فراخوان بود مجبور بوديم بيايم ب ادماي فرصت طلب خودخواهي مث شماهم مربوط نيست ولي جهت اطلاع بگم ك اين تجمع اگر فايده اي داشته باشه براي همه داره نداشته باشه هم براي تو هم نداره زيادي حرص نخوريد مضره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا دی : راست میگه پرهام هیچی نمیدونه فقط دنبال توجهه
تبدیلی : حتی یک نفر هم نشده
حسین : بدا به حال کسی ک با گرون شدن ماشین بدقولی یه عده ایمان و اعتقادش سست بشه
حسین : بدا
21 اسفندی : سلام تکمیل 16 دی تبدیل 19 فروردین الان فاکتور شدم
پژو 207 دستی : سلام من تکمیل وجه 22 اذر تحویل 30 دی بودم امروز فاکتور شدم امیدوارم به زودی همه فاکتور بشن🌸
رانا : سلام دوستان روزی چند بار تماس بگیرید با شرکت هی زنگ بزنید تا شاید به مطالبات رسیدگی کنند
207 : کجا شکایت کردین؟
آراد : چرا باید کارخانه را به بازار آزاد نزدیک کنن چرا بازار آزاد را که اونم دست خودشونه را به کارخانه نزدیک نمیکنن
تیگو8 : سللم 5 شنبه 2/6 واریز شد تخصیص 12/28 خورده بود دیروز بیمه صادر شد و‌امروز هم نوشته منتظر صدور پلاک