فهرست قابل اعتمادترین خودروهای جهان؛ 

 

فهرست قابل اعتمادترین خودروهای جهان؛

بعد از انتشار لیست با اعتمادترین برندهای خودرویی توسط Consumer Reports، این نشریه در گزارشی جداگانه وارد جزییات شده و با اعتمادترین و کم اعتمادترین اتومبیل های هر سگمنت را نیز معرفی کرده است.
 
برای مشخص شدن برترین های هر کلاس، این نشریه به تحقیق از 500 هزار مخاطب نسخه دیجیتالی خود که دارای خودروهای مختلفی بودند پرداخته و بر اساس 17 فاکتور اتومبیل ها را مورد ارزیابی قرار داده است.
 
این فاکتورها شامل ایرادات کوچک و بزرگی مثل صدای آزاردهنده ترمز، شکستگی تزیینات داخلی،  مشکل در جعبه دنده بدون سرویس وارانتی و مشکلات مرتبط با سیستم چهار چرخ متحرک می شود.
 
فهرست قابل اعتمادترین خودروهای جهان؛
 
نگاهی گذرا به لیست منتشر شده باز نشان می دهد که خودروهای آسیایی – مخصوصا مدل های مختلف تویوتا – مشکلات کمتری در مقایسه با محصولات آمریکایی و اروپایی دارند.
 
از بین 14 سگمنت بررسی شده، 9 نماینده از گروه تویوتا (تویوتا و لکسوس) به عنوان قابل اعتمادترین خودرو دست یافته اند که رقمی در خور تحسین است.
 
فهرست قابل اعتمادترین خودروهای جهان؛
 
حضور دو نماینده از کره در این بخش نیز در نوع خود جالب توجه است. در طرف مقابل و در ستون کم اعتمادترین ها نام 12 اتومبیل آمریکایی دیده می شود که برخی از آنها جزو معروف ترین های کلاس خود هستند.
 
فهرست قابل اعتمادترین خودروهای جهان؛
 
کمی به هایلایت های این لیست می پردازیم. در بخش اتومبیل های سایز متوسط (Midsized Cars) کیا اپتیما که با نسل چهارم خود سر و صدای زیادی به پا کرده، به عنوان با اعتمادترین خودرو دست یافته است. در نقطه مقابل کرایسلر 200 در جلب رضایت مالکین خود موفق نبوده و کم اعتمادترین اتومبیل کلاس انتخاب شده است.
 
فهرست قابل اعتمادترین خودروهای جهان؛
 
در بخش اتومبیل های بزرگ (Large Cars) خودروی نام آشنای ایرانیان یعنی هیوندای آزرا قابل اعتمادترین شناخته شده و عنوان کم اعتمادترین به سدان آمریکایی داج چارجر رسیده است.
 
اما یکی از انتخاب های تعجب برانگیز در این لیست به بخش خودروهای لوکس سایز متوسط یا بزرگ (Luxury Midsized/Large Cars) مربوط می شود؛ جایی که در آن بر خلاف انتظار مرسدس S کلاس نه به عنوان با اعتمادترین بلکه کم اعتمادترین خودروی کلاس خود شناخته شده است. اینفینتی Q70 در این کلاس توانسته بیشترین میزان اعتماد را جلب کند.
 
فهرست قابل اعتمادترین خودروهای جهان؛
 
در کلاس خودروهای اسپرت، فورد موستانگ که یکی از معروف ترین مدلهاست کمترین میزان اعتماد را به خود اختصاص داده و لکسوس RC با اعتمادترین گزینه انتخاب شده است.
 
بخش هایی که در آنها نمایندگانی غیر آسیایی به عنوان قابل اعتمادترین دست یافته اند، کلاس خودروهای شاسی بلند بزرگ (Large SUVs) و شاسی بلندهای کامپکت (Luxury Compact SUVs) است که این عناوین به ترتیب به فورد اکسپدیشن و مرسدس بنز GLC اعطا شده است.
 
در ادامه می توانید فهرست کامل بهترین و بدترین خودرو ها در زمینه جلب نظر مشتریان را مشاهده کنید.
 
فهرست قابل اعتمادترین خودروهای جهان؛
 
خودروهای ساخت تویوتا همواره به استهلاک پایین و بی دردسر بودن در طول حیات خود معروف بوده اند، ارزیابی Consumer Reports  بار دیگر مهر تاییدی پررنگ بر این باور عمومی می زند.
 
البته اضافه شدن کره ای ها به لیست هایی از این دست می تواند ضمن معنادار بودن، حسرت زیادی را برای ما در پی داشته باشد. چند سال بعد پای چینی ها نیز به لیست های مختلف باز خواهد شد و ما همچنان درگیر تعداد ستاره های کیفی پراید و وانت نیسان خواهیم بود.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , بازار خودرو , تویوتا , فورد , نیسان , اینیفینیتی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

14 نظر

کاربر: m&z
0

پس چرا سایپا تو لیست نیست؟ مگه نمیگن سایپا مطمئن؟
10:58  1395/08/17
پاسخ دادن
كوروش
4

٢/ به شركت اطلس خودرو پيشنهاد مى گردد پيرو سياست هاى جهان شركت كيا موتورز گرانتى خود را از پنج سال و يا ١٥٠ هزار كيلومنر به گارانتى بين المللى هفت سال ويا ١٦٠ هزار كيلومتر تغيير دهد.
تا انشاالله از رتبه دوم خودروهاى وارداتى به رتبه اول كه استحقاقش را دارد ؛ برسد .
01:38  1395/08/15
پاسخ دادن
كوروش
3

با سلام و احتراام
به جاى نشان دادن جايگاه جهانى شركت كيا موتورز بهتر است در مورد عملكرد اين شركت بعنوان نماينده رسمومى و انحصار كياموتورز كره جنوبى در ايران مباش :
١/ خودرو كيا سورنتواستيشن UM حدود دو سال است كه به كشور ايران وارد شده است .
يك كيا سورنتو UM ٢٠١٦ به مدّت شش ماه در عامليت مجاز ١١٨ تهران جناب آقاى داوود جلاليان ققط به خاطره پوسته سپر و متعلقات خواب داشت ؛ كه بالاخره بعد از شش ماه و مأيوس شدن از شركت اطلس خودرو ؛ شخصآ اقدام به ورود از دُبى به پتج برابر قيمت فقط براى پوسته سپر جلو ؛ شل گير جلو ؛ گارنيش جلو و گلگير ؛ تلسكوپى آبپاش چراغ جلو ؛ درب شيشه شور لامپ؛ فلاپ و قاب جلو پرداخت نمود . بهتر نبود شركت اطلس خودرو بعنوان نمايمده رسمى كيا موتورز در ايران تأمين ميشد.
متأسفانه شركت اطلس خودرو در تهيه و دپو نمودن خودرو كيا سورنتو UM به خصوص قطعات بدنه واقعن ناتوان عملكرده و عليرغم سرتر بودن همه جانبه سوذنتو هميشه زيره سايه هيوندائى اسپرت آسان موتور كه يك طلاس پائين تر بوده و داراى چهار سال طراحى عقب تر است ؛ مانده است .
01:34  1395/08/15
پاسخ دادن
aadk
10

دوست راحت فحاش!!! اینجا کشوری است بر اساس مواد اولیه مصرفی و میزان فساد اقتصادی بسیار بالا که با هیچ گونه حرف و سخنی بهمراه کمی نقد بشدت مخالفت میشه .... از شروع متنون میشه فهمید که خط فکریتون فحاشی و خشونت به ایرانی و دشمنی با راستی و درستی و دنیاست..... و اما..
مردم ما اینقدر مشکل دارن که نیروهای کاری و فکری ما به همه جا پناه بردن بغیر از خاک خودمون...چون در اینجا به این مردم میگن مشکل دار و مسولین پاک و مقدس....
اگر ایران اینه یعنی من متخصص نیستم که تاثیرگذارم و ...
میبینی تمام جملاتتون تا آخر به راحتیمنفی میشه و متن جدیدی حاصل میشه..
بهر حال.............
بذار من متخصص برای خارجی ها طراحی کنم و دلار بگیرم و امثال تو هم بدون لحظه ای فکر فحاشی کنن و مشکلات رو به مردم و... ربط بدن....
مثل اون آقایی که گفته بود مردم نعمتهای موجود رو نمیبینن...
اینجا ایرانه....
09:17  1395/08/14
پاسخ دادن
علیرضا
7

آفرین علیرضا خوب جواب ایران رو دادی....
خونمون رو کردن تو شیشه و سه برابر قیمت جهانی پرداخت میکنیم و همیشه هم در صحنه باشیم که اختلاس و مفاسدشون رو ببینیم و حتی هیچی نشه بگیم... حالا هم دارن توفیقات اخیر رو با شدیدترین لهن میکوبن... سال دیگه هم روی دیگر سکه و رفتن شرکتهای خارجی و بازگشت به عقب و درماندگی...
چه کاربرانی مثل IRAN ....
09:34  1395/08/14

IRAN
6

خیلی جالبه

خودت کامنت میذاری بعد با یه اسم دیگه میای به خودت میگی آفرین علیرضا ؟
:)))

سوتی اسم خودت رو اون بالا نذاشته بودی علیرضا که در کامنت بعدت خودت رو خطاب کردی علیرضا :)))))

اگر خودت نیستی پس علم غیب داشتی aadk اسمش علیرضاست ؟

اسمت رو aadk انتخاب کرده بودی

از مدل نوشتاری و نقطه های آخر جملتاتت هم تابلو بود خودتی

آخی اشکال نداره منم میگم آفرین علیرضا خوبه ؟ :)))

اما دوست عزیز من چیزی رو تایید نکردم گفتم مشکل از ود ماست

مسئولین کیا هستن ؟ کیا انتخابشون کردن ؟

پدران تو و امسال تو بودن که از این ها طرفداری کردن و سر کارشون آوردن بعد که دیدن گند زدن خودشون رو کشیدن عقب و حالا دارن نظر میدن !

شما برو کامنت بذار بعد بیا با یه کامنت و اسم دیگه به خودت آفرین بگو

برو عزیزم
15:42  1395/08/14

مجتبی
6

من خجالت میکشم که سایپا و ایران خودرو داریم
03:02  1395/08/14
پاسخ دادن
IRAN
14

زهر مارو اینجا ایرانه ! با همین حرف ایران رو نابود کردید !

با هر مشکلی فقط جوک ساختید و مشکلات خودتون را ندیدید

اگر ایران اینه مشکل من و تو هست که ایران اینه ما هستیم ایرانی از جای دیگه که آدم نیاوردن ! ایران را من و تو تشکیل دادیم !

الان خود شما در جایگاهی که قرار داری واقعا هیچ مشکلی نداری ؟

شما در نقش دانشجو در نقش کارگر در نقش کارمند و در هر نقشی که هستی به عنوان یک ایرانی کامل هستی ؟

خب برادر من از من و تو شروع میشه !

نمیشه که فقط از بقیه انتظار داشت

بودیم ها رو ول کن الان چی هستیم ؟

من موافق وضعیت کنونی و مشکلات ایران و ... نیستم

اما میدونم از ماست که بر ماست ...

پس از خودمون شروع کنیم در هر پست و جایگاهی که قرار داریم
23:47  1395/08/13
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
6

گل گفتی! من بارها دیده ام اونی که از پارتی بازی دیگران انتقاد می کرد،وقتی خودش به جایی رسید همان کارها وحتی بدترش را انجام می داد.و حتی برخی افرادی که همش از رشوه خواری می نالند،وقتی کارشان دچار مشکل شود فوری دنبال شیرینی دادن می افتند.
09:22  1395/08/14

Hossein7
5

داداش همان دانشجو کارگر کارمند کاری هم بخوان بکنند که مملکت پیشرفت کنه در راه درست همچین میزن زیر پاش که بلند نشه یا اگه بلند شد یادش نره چی شده اگه بخواد ایران با یه انتقاد یا اینجا ایرانه نابود بشه فاتحش خونده هست
16:45  1395/08/14

محمد
13

بله اینجا ایران است که خودروی 405 آن آتش می گیرد، اما دریغ از یک عذرخواهی خشک و خالی از طرف حضرات مافیای ایران خودرو،!
22:23  1395/08/13
پاسخ دادن
کاربر: امیر(سابق)
14

اینجا هم اجحاف را در حق ایرانیها را آنهایی که شک دارند ببینند. در کمال ناباوری ، شایستگی محصولات ایرانی را نادیده گرفتند و با بیشرمی تمام، ماشینهای ما را در این لیست قرار ندادند. چرا این مطلب را میگم؟ چون هیچ کدام از وزرای این کشورهایی که مقام آوردن از ماشینهای خود دفاع نکردند چون اطمینان نداشتند ولی وزیر ما اومد تو رسانه ملی گفت که ماشینهای ما استاندارد و کیفیت جهانی دارد و هر ایرانی که نخرد ضدانقلاب هست
21:24  1395/08/13
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
9

در پایان به درستی اشاره کرده اید که زمانی ما و کره ایها با هم خودروسازی را شروع کردیم ولی چنان سقوط کرده ایم و مونتاژ کار چینی هایی شده ایم که خودشان به دلیل کپی های بی شرمانه شان مسخره می شوند.
19:24  1395/08/13
پاسخ دادن
Hossein7
8

اینجا ایرانه
21:04  1395/08/13

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امید : شما ماشین خریدی سوار شی یا دلالی کنی ؟! ملت ما خودشون پالونشون کجه بعد تعجب می کنن چرا مقام مسئول درست کار نمی کنه .
امید : نه همپن نارنجی باشه تحویل میدن
حسین j7 : خدا لعنت کنه به این کرمان خودرو اخرشم ماشینو تحویل نمیده
عجب : ولی حقمون همینه به خدا پولمون خوردن از اون ور میرن قرارداد تاکسی برقی میبندن تهران ولی نه ماشین های نقد و قسطی خودش شاسی نمیکنه با هم متحد نیستیم فقط میایم اینجا نگاه میکنیم و دروغ های نمایندگان کرمان موتور میخونیم اینجا که الکی میگن امروز تحویل گرفتیم فلان تا متحد نشیم کاری نمیکنن واسه ما
تارا v1 پلاس : در پاسخ به عادل خان دوست عزیز آیا این پروسه هر روز هر روز انجام میشه آخه یک دفعه . دو دفعه نه هر روز احتمالا مورد دیگه ای هست این اتفاق واسه منم زیاد می افته
مهدی : ثبت نامی های ۲۱ اسفند هنوز فاکتور نشده چی برسه به فروردین
سارا : سلام دوستان تارا دستی سفید بخشنامه ۴۶۱۵تحویل ۴بهمن امروز بلاخره فاکتور شد ب نظرتون چند روز زمان میبره تحویل بدهند
تارا : واسه من که فروش فوری هست و هنوز موعد تحویل نشده. ولی هر روز بروز میشه...
T8 : مرحله ارسال پلاک و مدارک باید سبز بشه تا تحویل بدن ؟
خداپرست : سلام ودرود برشما بنده خودروی چیرمن دارم که کروز کنترلش خراب شده خواستم بدونم آیا دیگرسیستم های کروز کنترل به هرماشینی میخوره وقابل نصب هست خودروی چیرمن سیتم کروزش روی دستک برف پاکن هست حال چه کروزی نصب میشود یا فقط باید کروز خود چیرمن نصب شود ممنون از شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تکمیل 11 دی سورن جدید : دقیق 30 روز
کوئیک اتومات : کوئیک اتومات بودی یا دنده؟
ساینا اسفند : کسی میدونه دعوتنامه دوگانه اسفند کی میاد ؟
بقال سر کوچه : داداش من نفروش الان زمان فروش نیست زمان خرید است
اقتصاد دان : چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است افزایش قیمت خودروها قطعی و صدرصد است فروش خودرو = ضرر و زیان و باخت شدید و از دست دادن سرمایه
ناهید : من امروز تکمیل وجه کردم دوگانه بهمن بنظرتون کی فاکتور میشم
توصیه کارشناسی : افزایش شدید قیمتها در پیش است
207 : والا مام 16 هستیم هنوز فاکتور نشدیم
علی : دورغ صد درصد