جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016

 

جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016

 
در بخش قبلی به خودرو هایی از نمایشگاه سما پرداختیم که توسط کارخانه سازنده ساخته شده بودند و میزان دیوانگی در آنها نسبت به سایر خودرو های موجود کمتر بود.
 
مخصوصا دیوانگی سازنده در ظاهر خودرو بسیار کمتر از سایر بخش ها است و در این بخش به بهترین ساخته های تیونر های خصوصی خواهیم پرداخت. ساخته هایی که تقریبا هیچ محدودیتی را نمی شناسند و حداکثر توانایی نوع بشر را در تقویت یک وسیله نقلیه را نمایان می کنند.
 
بخش نخست این گزارش را می توانید از طریق این لینک بخوانید.
 
جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016
 
تویوتا GT4586
 
معمولا تیونر هایی که کار تعویض موتور را برای خودروهای مسابقه انجام می دهند ، کمتر با موتور های خاصی مانند فراری شوخی می کنند. مگر اینکه شما یک دریفتره حرفه ای مانند Ryan Tuerck باشید و آنقدر دل و جرات به خرج دهید که بتوانید یک موتور اصیل ایتالیایی را در دل یک ژاپنی کارکشته قرار دهید.
 
جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016
 
این پروژه که از بدو شروع سر و صدای بسیاری به پا کرده بود ، به محض اتمام کار به سما آورده شد تا چشم های بسیاری را خیره کند.
 
این موتور که از یک فراری 458 ایتالیا قرض گرفته شده می تواند با 8 سیلندر خورجینی 570 اسب بخار تولید کند و گشتاور 540 نیوتون متر آن برای دود کردن لاستیک ها و دریفت کافی به نظر می رسد، اما باز به پای توربو های 1000 اسب بخاری نمی رسد و در مقایسه رو به رو شاید مغلوب داستان باشد.
 
جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016
 
به هرحال کاری که این دریفتر نام آور انجام داده ، شاید از نظر قدرت به پای دیگران نرسد ، اما چیزی که مشخص است مطمئنا اگر این خودرو در کنار GT86 های قوی تر پارک باشد ، تعداد عکس هایی که از آن گرفته می شود ، بیش از دیگران است و کاور قرمز رنگ موتور هر آنچه که باید گفته شود را نمایان می سازد.
 
نیسان Kuhl Racing Nissan GT-R
 
از همین اول ماجرا این را باید گفت که تصادف با این خودرو یک خیانت به دل تمام دوستداران خودرو و تیونینگ است. شاید بتوان آن را زیباترین نیسان GT-R تاریخ دانست که به جای استیکر های مختلف ، کار دست و تایم زیادی برای ساخت آن صرف شده است.
 
شرکت Kuhl که در ژاپن قرار دارد و کار ساخت این GT-R را به عهده دارد ، از روش کنده کاری واقعی بر روی فلز واقعی و نه فایبرگلاس استفاده کرده و نتیجه همین هیولایی است که ظرافت در آن بیشتر از عضله و قدرت خودنمایی می کند.
 
جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016
 
ساخت آن دقیقا 7 ماه به درازا کشیده و علاوه بر آن یک کیت بدنه بسیار زیبا و پهن مکمل آن است. رینگ های آن نیز سه تک ه و از برند AMF هستند.
در غرفه Kuhl یک سوبارو نقره ای نیز حضور دارد و از همین روش برای بدنه آن و ترکیب رنگ های طلایی و نقره ای استفاده شده است.
 
Fab Fours Kymera
 
این SUV پیکاپ زمانی یک شورولت کلورادو مدل 2015 بوده است و پس از این که با مرکز تیونینگ Fab Fours در کارولینای جنوبی آشنا شد ، زندگی کاملا جدید و متفاوتی را آغاز کرده است.
 
ترکیبی از فیلم های مکس دیوانه و مسابقه مرگ را می توان در چهره اش خواند و برای کارهای سخت در خارج از جاده آفریده شده و هر مردی آرزوی مبارزه با آن در صحرا های جنوب آمریکا را دارد.
 
جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016
 
در زیر کاپوت آن خبری از موتور بنزینی نیست و به جای آن یک موتور حجیم 5.9 لیتری دیزل قرار دارد و با تغییراتی که در سیستم تعلیق آن به وجود آمده ، می تواند هر شیب و پستی و بلندی را پشت سر بگذارد.
 
تغییراتی مانند اکسل های جدید در عقب و جلو که تا 5.5 تن وزن را تحمل می کنند و کویل اوور هایی که توانایی تغییر ارتفاع تا 8 سانتی متر را به وسیله ریموت دارند. ضربه های شدیدی که قرار است به کابین وارد شوند ، به وسیله یک ضربه گیر هیدرولیکی گرفته می شوند و رینگ های 20 اینچی سفارشی زیر این حجم از قطعات سفارشی تعلیق قرار خواهد گرفت.
 
Wheelie good Willys Jeep
 
این جیپ برای هر سنی آشنا است. از جنگ جهانی گرفته تا به حال که می توان آن را با 600 هزار دستگاه تولید در جنگ جهانی دوم ، پرفروش ترین و محبوب ترین ماشین جنگی در دنیا دانست.
 
سادگی ساخت و قدرت مناسب برای کشیدن ابزار جنگی از دلایل مهم ارتش ها برای خرید این خودرو بود. اما در سال 2016 استفاده ای دیگر از آن می شود و این استفاده را می توان از چرخ های کوچکی که در پشت آن می بینید ، حدس زد.
 
جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016
 
جیپی که از این به بعد آن را نه در میدان جنگ ، بلکه در میدان رقابت های درگ خواهید دید و با موتور LS با کد 427 که با سرسیلندر های موتور LS3 کوروت تکمیل شد ، می تواند 1500 اسب بخار تولید و روانه چرخ های بسیار پهن و چسبنده عقب کند.
 
اگر این خودرو در میدان جنگ حضور داشته باشد ، بدون شک می تواند از چنگ هواپیما های جنگنده دشمن نیز بگریزد!
 
Muzilla
 
ترکیب های همیشگی را فراموش کنید و نام ترکیبی موزیلا از موستناگ و گودزیلا (لقب نیسان GT-R) دقت کنید. در وهله اول یک فورد موستانگ فست بک مدل 1970 دیده می شود و اگر از شکاف کاپوت به موتور آن دقت کنید ، صحنه ای بی نظیر انتظار شما را می کشد.
 
جذاب ترین خودروهای نمایشگاه SEMA 2016
 
با همان نگاه اول می توانید کاور معروف موتور نیسان GT-R را ببینید که 3.8 لیتر حجم و تعداد 6 سیلندر را در دل خود جای داده است. دقیقا نمی توان این کار را توهین به بدنه ارزشمند موستانگ و یا موتور شگفت آور GT-R دانست، اما مطمئنا این کار به نوعی نزدیک تر کردن دو قشر مختلف در مسابقات درگ است و هر دو طیف طرفداران ژاپنی و آمریکایی این Muzilla را دوست خواهند داشت.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 : واسه من که تو تکمیل وجه گیر کرده الان ۶ ماهه از ثبت نام میگذره
اس تری : کرمان یه شهر منطقه اقتصادیه و کرمان موتور یه شرکت مونتاژ کننده که اکثر قطعات به حرف خودشون از چین وارد میشه و برای خروج و اختصاص شاسی نیازمند تاییده گمرکه که متاسفانه هنوز این هماهنگی انجام نشده چون ماشین ها وارد بازار بشه قیمت ها میریزه و از طرفی کرمان موتور خودش جداگونه بصورت آزاد داره میفروشه و سودش میبره
رضا T8 : چرت میگن من 2 ماهه شاسی شدم ولی از تحویل خبری نیست
S3 ابان : بالاخره برگه سبز خودرو رسید .کارت هم ک قبلا اومده بود ولی خبری از خود خودرو نیست... این ورسال کسی s3گرفته اصلا!!!
محمد : قابل توجه اوناییکه خوشحال بودن قبل عیدتحویل ندادن بعدعیدمیدن مدل ۱۴۰۳ماشین حالاحالاهانمیدن دلتونم الکی خوش نکنیدتاشهریورومهرماه تحویل نمیدن چون میخان۱۴۰۳بدن زورشون میاد بنده خودم ۱۲مهر۱۴۰۲ثبت تام داشتم بخاطراینکه ۱مدل بالاترندن ۲۰اسفند دادن این شرکت هیچ دروپیکری نداره ۲ماه تحویل دادن اس۵الان زنگ میزنم برای دیرکردخیالشونم نیست که نیست من هرکی میخادبنویسه برای خودروکرمان موتورمنصرفش میکنم .
هیرو : سلام این سایت کی از حالت بروزرسانی خارج میشه؟ کی تکلیفمون مشخص میشه؟
s5 سفید تهران : شما اطلاعات غلط دارید شکایت فقظ سامانه تعزیرات یا تماس با 135 tazirat135.ir موضوع شکایت: اختفا و امتنا از تحویل کالا
s3 مهرماه : اشتباه زدی داداش چه ربطی داره به اونا؟؟؟؟؟ سامانه تعزیرات 135 tazirat135 اختفا و امتنا از تحویل کالا
s3 مهرماه : دوستان ما اینهمه گفتیم ش.ایت باید به تعزیرات باشه با عنوان اختفا و امتناع از تحویل کالا اونوقت یک عده دارید جای دیگه شکایت میکنید؟؟؟؟ سایت tazirat135 فقط برای شکایت از عدم تحویل خودرو هست
s3 سفید* تهران* : اشتباه شکایت ثبت کردی باید سامانه tazirat135.ir ثبت کنی داداش
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عزت اله : آقا پرهام حرفش درسته من نظرش رو قبول دارم از خوزستان
محمدحسن : سلام مجدد. یکی هم جواب مارو بده من شنبه تبدیل زدم یکشنبه صبحم فاکتور شدم. دوشنبه هم پیامک تحویل حضوری اومد حالا که تو وضعیت مشتری میگه اطلاعات موجود نیست. از کجا چک کنم تو چه مرحله ای هست؟
محمدمهدی : اقاپرهام مگه الان دوگانش توباز چنده؟
ساینا دوگانه بهمن ماه : سلام دوستان عزیز نمیدونم شما هارو ولی اینا حالا حالا ها ماشین نمیدن این ماه اخبار موثقی دارم ماشینی تحویل نمیدن مگر ماه بعدی دوستان ولی کلا یه چیزی بگم من حرص این ماشین زیاد خوردم 15ماه تو بدترین شرایط بودم ماشینم احتیاج داشتم ولی دیدم چاره ای نیست جز اینکه صبر کرد این داستان ادامه دارد عزیزان الکی وقت خودتون نگیرید بلاخره پیامک واریز یا تحویل یا هر چیز دیگه ای براتون میاد تا اون موقع اصلا بهش فک نکنید
207 تحویل اسفند : یک راهش اینه بری نمایندگی بگی نامه نگاری کنن ، حتی رنگ های خاص هم میشه انتخاب کرد ، راه دیگه اینکه هر روز میز خدمت رو چک کنی
اتومات30دی : حدود200تومن،،سقف شیشه با اینه و چرم صندلی ،میشه ارتقا یافته
سورن جدید : سلام 10روز پیش حمل خودرو تیک خورده،کسی می‌دونه چطوری حمل میشه که 10روز نرسیده نمایندگی؟
Xu7p : اقا من تو اینستاگرام دیدم که 30بههمن تکمیل وجه کرده و30اردیبهشت موعودش بوده امروز براش فاکتور شده ماشین سورن موتور جدید.. البته رنگش سفید نبود.. من موندم برچه اساس الان دارن فاکتور میکنن تازه رو 11فروردین قفلی زده کلا جلو نمیره
پرهام : دوستان منفی نباشید ...یکم آرام باشید ...به چیزهای مثبت فکر کنید به این فکر کنید که ماشینتون شده 1403 ...الان با بازار 250 میلیون سود میکنید ...بعدش گاز سور است با پنج هزارتومان گاز میتونین از کرج برید قزوین و برگردید ماشین نرمی است کم مصرف کم خرج همتون این ماشین رو زود تحویل میگیرین بد به دلتون راه ندین خدا بزرگه شما آین همه صبر کردین الان جشن صبور بودنتون رو بگیرین شما که تا آخرین لحظه جا نزدین تک بگیرین انسانهای قوی هستین بدون ماشین موندین ولی زور رو قبول نکردین کم تر انسانهای مثل شما هستند خیلی هاتون 15 ماه صبر کردین میدونین کار هر گسی نیست؟
تجربه 4 روز سواری کویک gxr : بنده وظیفه خودم میدونستم که بیام و تحربمو بگم شاید بدرد کسی خورد چون خودم اینجا زیاد از دوستان استفاده کردم. دوستان بنده تا یک ماه پیش با مدت 3 سال ساینا ex داشتم و یک هفته ای هم سوار کوییک اس دوستم شدم و تجربشو میگم خدمتون. اول اعلام کنم که من همونی هستم که کوییک من توی نمایندگی روشن نشد و برگشت دادن سایپا بعد 16 روز اصلاحش کردن و برگشت دادن. من باتوجه به اینکه سوار کویک اس شدم تاخیر پدال گازش و سروصداش وحشتناک بود با اون انتطار از جهار روز پیش که تحویل گرفتم سوار کوییک gxr شدم و اینو بگم شتاب و سروصداش خیلی از سایناex دریچه گازسیمی بهتره و توی دنده های پایین دورموتور زود بالا میره که باعث میشه شتاب ماشین بهتر بشه. درب هاش هم خوب رگلاژ نبود با اچار ستاره ای خودم رگلاژ کردم درست شده دیسک ترمز هم زنگ زده دوتا از چرخ هاش. به شخصه انتظار نداشتم که کوییک gxr با ساینا و کویک اس(البته اونایی که من سوارشدم) فرق داشته باشه و گاهی به خودم میگم توهم زدم مگر میشه اینقدر اختلاف داشته باشه حتما من اشتباه میکنم. البته به دلیل ترافیک فرصت نشده سرعت بالای 120 تست کنم ببینم چه فرقایی دار