هیچ محصولی توان رقابت با پراید را ندارد

 

هیچ محصولی توان رقابت با پراید را ندارد

 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه هیچ خودرویی توان رقابت با خودروی پراید را از نظر قیمت و کیفیت ندارد، گفت: اگر کشوری خودرویی با قیمت و کیفیت پراید تولید کند، ما از این محصول برای عرضه به بازار داخل استقبال می کنیم.
 
«مهدی جمالی» عصر چهارشنبه در ششمین روز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، سواری تیبا را جایگزین خوبی برای پراید دانست.
 
وی افزود: با این حال، پراید اکنون بالاترین تقاضا را در کشور دارد، اما تیبا نیز خودرو مناسبی برای جایگزینی آن است.
 
جمالی ادامه داد: هر بنگاه اقتصادی وظایف اجتماعی دارد و آن کسب رضایت مشتریان است. سایپا نیز با عرضه این محصول و این قیمت به دنبال کسب رضایت مشتریان است زیرا این خودرو از نظر کیفی نیز با محصولات مشابه خود می تواند در بازار رقابت کند.
وی با بیان اینکه سایپا به عنوان یک خودرو ساز مکلف به جایگزینی محصول دیگری با پراید است، گفت: خوشبختانه سایپا با توجه به توانایی های فنی و صنعتی، در سال های گذشته تیبا را به بازار عرضه کرد و این می تواند جایگزین خوبی برای خودرو سواری پراید باشد.
 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سایپا تا پایان سال جاری محصول جدید دیگری را به بازار عرضه خواهد کرد، یادآورشد: این محصول حاصل پروژه 212 است و انتظار داریم آن را تا پایان امسال به بازار عرضه کنیم.
 
جمالی اظهارداشت: با این حال تا زمانی که تقاضا در پراید وجود داشته باشد، سایپا با ارتقای کیفیت به تولید پراید ادامه خواهد داد و همانطور که تاکنون پراید 52 استاندارد اجباری را گذرانده است، امسال با افزایش استانداردهای اجباری خودرو به 55 مورد، پراید هر 55 استاندارد اجباری مورد نیاز را تامین خواهد کرد.
 
جمالی در ادامه با اشاره به رشد تولید در گروه خودروسازی سایپا یادآورشد: امسال میانگین رشد صنعت در کشور 26 درصد بود، اما رشد گروه خودرو سازی سایپا بیش از 50 درصد بوده است و این نشان می دهد شرکت سایپا در رشد صنعتی کشور شرکت پیشرو است.
 
 از ابتدای امسال تا پایان مهرماه 638 هزار و 599 دستگاه انواع خودروی سواری در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش یافته است.
 
سهم خودرو پراید از این میزان تولید 157 هزارو 908 دستگاه و خودروی تیبا x200 به میزان 42 هزار و 266 دستگاه بوده است.
 
 
 
 
 
 

منبع

خبر آنلاین

 

برچسب : خودرو , پراید , سایپا , بازار خودرو , قیمت خودرو , پراید 131 , پراید111 , پراید 132






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

6 نظر

فرزاد
9

آب که خیلی وقته سربالا میره ولی ما نمیدونیم قورباغه داره چی میخونه!
قیمت دلاری پر،آید رو بنویسید و با خودروهای خارجی هم قیمت مقایسه کنید تا ببینیم که .،.،؟
حضرت عزرائیل اگه اجازه مصاحبه با خبرگزاریها رو داشت، روزی صدبار از ،؟.،.؟ برای تولید .،.؟ تشکر میکرد چون وسیله،ی مناسبی هست!
21:39  1395/08/22
پاسخ دادن
علیرضا
8

چه جای بحث است...........فقط تعرفه واردات را نصف کنید و پراید توانایی رقابت با هیج خودروی دیگر با کیفیت پایینتر و قیمت پایینتر از خود را نخواهد داشت..... اصلا معنی نداره ماشین زیر 100 اسب بخار با گشتاور پایین در بین شهرها و جاده های اصلی رفت و آمد داره
21:30  1395/08/22
پاسخ دادن
امیر
15

پراید 52 استاندارد اجباری را گذرانده است!!!!؟دروغ که کنتور ندارد شما بگو پراید ایمن ترین خودروی دنیاست ولی پرایدهای تصادف دیده در جاده ها که در اثر برخورد به دو نیم
شده اند چیز دیگری را می گویند!!
15:59  1395/08/22
پاسخ دادن
علی
5

دوست عزیز، اگر نگذرانده باشد، اداره استاندارد اجازه فروش نمیدهد. مشکل پایین بودن تعداد و سطح استانداردهای اجباری است، نه عدم رعایت استانداردها.
18:49  1395/08/22

محسن
9

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه هیچ خودرویی توان رقابت با خودروی پراید را از نظر قیمت و کیفیت ندارد!!!
خوب معلوم جناب مدیر عامل کدوم ماشینی میتونه با اینهمه بی کیفیتی اینقدر گرون هم باشه ؟!!!!!!
15:28  1395/08/22
پاسخ دادن
علی
1

فقط تایرها و رینگ های پراید بالای یک ملیون قیمت دارند. شما محصول چینی مثال بزن که قیمت و امکانات مشابه داشته باشد. مثلا ام وی ام 110 از هیچ نظری بهتر از پراید نیست. نمیشه پول پراید بدید و انتظار کیفیت و امکانات بنز و یا حتی ساندرو داشته باشید.
18:52  1395/08/22

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
پاسخ به یاشار قسمت اول : سلام قیمت بازار آزاد اطلس 575 میلیون تومان و قیمت رانا پلاس ارتقا یافته 630 میلیون تومان میباشد ((یعنی اختلاف قیمت حدود 55 میلیون تومان)) . خب حالا معایب و مزایا هر دو خودرو را برسی میکنیم .1- اطلس مزایا : دارای استاندارد های 85 گانه (که شامل دیلایت و اتولایت-کنترل ایستایی در سربالایی-کنترل کشش-کنترل پایداری-سنسور عقب-سنسور باران.) موتور اصلاح شده کم استهلاک M15 تیبا و کوییک که باعث شده سه اسب بخار بیشتر داشته باشه و حدود ده درصد هم کاهش مصرف سوخت داشته باشه (91 اسب‌بخار-گشتاور137 نیوتن‌متر-مصرف ترکیبی6.8 لیتر در صد کیلومتر) دارای مانیتور و دوربین دنده عقب و سانروف (البته سفارشی). معایب :پلتفرم تکراری تیبا که شاسی ضعیفی داره (با نشستن دو نفر بزرگسال در عقب کف خودرو خیلی میاد پایین) طراحی ناهماهنگ در نمای بغل-ترمزهای ضعیف-پیشرانه کم بازده و پرصدا نسبت به حجم آن 1500سی سی و قرارگیری دستگیر در(از داخل) در جای غیر استاندارد که باعث شده در با زور زیاد بسته شود و قیمت بسیار بالا و غیر منطقی اون نسبت به کلاس خودرو . متن طولانی هست ادامه دارد ...
شاهین اتومات : حق بامشتری هست که پیگیر خودروی ثبت نامی خودش باشه
شاهین اتومات : سامانه یکپارچه 6خرداد 402 ثبت نام برای شاهین 20 مهر 402 پیامک اومد برای شاهین اتوماتیک 290میلیون تکمیل وجه کنین دیگه نزدیک یکسال بشه خرداد 403 هنوز از دعوتنامه خبری نیست ارسال نشده ک چقدر دیگه باید واریز وجه کنم واسه شاهین اتومات پذیرش 24 مهر 402
شاهین اتومات : اینکه خودمون میدونیم شاهین پلاس صادر میکنن به روسیه
j7 : سلام ثبت نامتون از کدوم شهر بوده ؟
ستایش : آخه خاک تو سرت اونایی که تو این سایت‌ هستند ماشین نگرفتند و اگر شاهین پلاس بده به همه اونایی که هنوز نگرفتند میده. خدا شفا بده
ستایش : نازیلا ۴ ساله از تهران 😂😂😂😂
حسین : یه مطلبی هم یادم رفت بگم قیمت نیسان سانی در مبادی ورودی با سی اس 55 برابره تقریبا با این اطلاعیه که برای قیمت نیسان سانی مدل 2023 و 2024 دادن اگه سایپا بخواد زور بگه و قیمت رو برای 2024 ها گرونتر و مشابه شرکت جهان نوین قیمت گذاری کنه سی اس 55 مدل 2023 حدود 1500 و مدل 2024 حدود 1565 قیمت گذاری میشه ولی بازم میگم همه باید باهم باشیم و 1565 به نظر غیر قانونی باشه شما نگاه کنید توی بخشنامه نوشته قیمت قطعی در مبادی ورودی، پس نهایت 1500 میتونن بفروشن، و اینکه یه دوستی گفته بود میتونن ندن، اینطور نیست چون نوشته بلوکه کردن پول الزام آور نیست، ما اسممون در اومده و الان براشون الزام آوره دوستانی هم که دنبال سود هستن نگران نباشن، چون الان قیمت بازار برای 2023 هست، اگه 2024 رو گرونتر کنن قطعا روی قیمت بازار 2024 هم تاثیر میذاره من که از خدامه همون 1401 بدن ولی چشمم آب نمیخوره چون کارمند سایپا میگفت شرکت دنبال قیمت جدیده و بعدش پیامک میاد دلایل تاخیر در پیامک: 1. چونه میزنه تا گرونتر تصویب کنه 2. منتظر ماشینها برسن به گمرک تا برای تحویل مجبور نشه جریمه بده
تارا : دوستان از زمان فاکتور شدن تا تحویل ماشین چند روز طول میکشه در بدبینانه ترین حالت؟
نگار : قیمت ها برای افردی که تکمیل وجه کرده اند ثابت می باشد و افزایش قیمت نخواهند داشت
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا بهمن تبدیل به207 : 9 دی بودم
151 : پیش فروش ها از لحظه ایی که تکمیل وجه میکنند شرکت یکماه فرصت داره خودرو را فاکتور کند در غیر اینصورت میرید تو تاخیر خردادی ها فعلا الویت با فوق العاده اسفند هسته بعد از انها نوبت شماست
مهدی : خیر فقط اخرین مرحله یه پیامک تحویل اختیاری حضوری میاد.
اتو سعید : سقف فلز های مشکی اعلام حضور کنن تا چه تاریخی فاکتور شده ؟! من 25 آذر هنوز فاکتور نشدم
امین فوری اسفند : یه دردسر هم داریم پلاک شه
سورن موتور جدید تکمیل وجه 9 بهمن : مبارک باشه.چقدر سود تاخیر تعلق گرفته؟
ابراهیم : سلام این 30 بهمن مگه چقدر ثبت نام داشته که تموم نمیشه ؟!
ساینا تک : باز تولد بازی شد
4552 تحویل 30 بهمن : تکمل وجه 12 دی تحویل سی بهمن تبدیل 5 اردیبشت به 207 امروز فاکتور شد
اسفند : واقعی من شک دارم