مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22

 

مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22

 
چند ماهی است که تب شاسی بلند سواری از خودروهای کراس اوور به سمت مدل های هاچ بک گسترش یافته و به همین دلیل نیز شاهد عرضه هاچ بک های نسبتا مرتفعی نظیر لیفان X50، ساندرو استپ وی و پیش تولید برلیانس H330 کراس هستیم.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
حالا پس از دیده شدن عکس های غیر رسمی از حضور جدید ترین محصول چری در ایران یعنی X22 ، شرکت مدیران خودرو ، این کراس اوور جدید را در معرض نمایش مردم قرار داده است تا عکس العمل و نظر آن ها را پیش از معرفی و رونمایی رسمی بسنجد.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
پس از رونمایی جهانی در نمایشگاه چین ، X22 بلافاصله برای انجام تست های فنی به ایران آمد تا مجوز های لازم را برای تولید رسمی در ایران کسب کند.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
ام وی ام X22 چند ماهیست که در چین با نام چری تیگو 3X معرفی شده است و از این رو خودرو کاملا جدیدی به حساب می آید.
در نگاه اول به نوعی رگه هایی از وجود MVM 315 را خواهید دید  که البته به نظر افرادی که در این مراسم حضور داشتند این یک نسخه کراس از این هاچ بک پر فروش است و موتور در نظر گرفته شده برای آن نیز مشابه 315 ، چهار سیلندر با حجم یک و نیم لیتر است که می تواند 105 اسب بخار قدرت تولید و به وسیله دو نوع جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک یا 5 سرعته دستی به چرخ های جلو ارسال کند.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
گیربکس خودکار به کار گرفته شده برای X22 برخلاف چری آریزو و لیفان X50 به صورت CVT نیست و یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته عادی است.
به نسبت رقبای نزدیک و هم قیمت ، X22 از ارتفاع بیشتری سود می برد که این می تواند کار را برای رانندگی در جاده های خاکی یا پر از دست انداز راحت تر کند.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
در نمای جلوی MVM X22 خطوط شکسته زیادی به کار رفته که اگر آن را در کنار چراغ های اخم آلود جمع کنیم ، به نمای تهاجمی و زیبایی خواهیم رسید که این مجموعه را نمی توانستیم در محصولات قبلی این برند ببینیم و به راستی پیشرفت را می توان در طراحی های جدید MVM دید.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
طراحی کابین MVM X22 شباهت زیادی با نسل جدید X33 دارد که در این بین مجموعه پشت آمپر کاملا جدید و عجیب و غریب آن را از X33 متمایز خواهد کرد.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
از تجهیزات ام وی ام X22 می توان به یک سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش هشت اینچ، دوربین عقب ، سانروف، صندلی های چرمی دو رنگ، دکمه Eco ،  کامپیوتر سفری و… اشاره کرد که البته برای خودرویی در این رنج بسیار مناسب است.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
اما در شرایطی که قیمت رنو ساندرو استپ وی به عنوان یکی از گران ترین هاچ بک کراس های موجود در بازار به حدود 52 الی 55 میلیون تومان می رسد و چانگان CS 35 در کنار لیفان X60 به عنوان ارزان ترین کراس اوور های تک دیفرانسیل حدود 62 میلیون تومان قیمت دارند، قیمت گذاری MVM X22 می تواند در موفقیت یا عدم موفقیت این مدل بسیار تاثیر گذار باشد.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
تاکنون قیمت قطعی فروش برای X22 مشخص نشده و باید تا زمان رونمایی رسمی آن صبر کرد اما با توجه به شرایط بازار و سابقه مدیران خودرو در نحوه قیمت گذاری محصولات خود، چندان عجیب نیست که شاهد قیمتی در محدوده 54 الی 60 میلیون تومان باشیم، رقمی که می تواند MVM X22 به نوعی شکاف قیمتی بین هاچ بک های کراس و کراس اوور های کوچک را پُر کند.
 
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
مشخصات فنی و قیمت احتمالی MVM X22
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , ام وی ام x22 , کراس اوور , بازار خودرو , تولید خودرو , واردات خودرو , خودرو چینی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

10 نظر

محمد
2

چینی ها دانش تولید موتور بالاتر از 1500سی سی را ندارن .
13:57  1395/10/04
پاسخ دادن
تایفون
7

اتفاقا برعکس .شما یک تحقیقی تو اینترنت در سایتهای انگلیسی زبان یا حتی ویکی پدیا انگلیسی کنی میبینی چری(اکتکو) از 800سی سی تا 4200سی سی v8 تولید میکنه.منتهاش به دلیل قیمت بالای بنزین در چین موتورهای کم حجم پرطرفدارترند.
15:45  1395/10/04

محسن
11

فقط موتور 1500 !!!!
امگرند 1800
لیفان 1800
بی وای دی s6 با موتور 2400
کاپرا با موتور 2400
بایک سنوا 2300
جک جی 5 با 2000 سی سی اونم توربو
بسترن بی 50 اف با 1800
لیفان 820 با 2400
چری 530 و 550 و x33 تیگو5 با موتور 2000
ام جی با 1800 توربو
اگر کمه بازم بگم
ما چی تولید میکنیم پژو پارس tu5 یا slx tu5 یا 206 tu5 یا رانا tu5 یا 207 tu5 و.....
سمند ef7 دنا ef7 سورن ef7
کلا چهار تا موتور داریم روی 4 تا شاسی هزار مدل ماشین میزنیم
لا اقل چینی ها تنوع دارن و قیافه و موتور به روز تر و کم مصرف تری دارن
الان چند تا ماشین چینی تو بازار اروپا فروخته میشن
کدوم ماشین ایران ایران قابلیت دریافت مجوز برای صادرات به افغانستان رو داره چه برسه به اروپا
این اداها رو ول کنیم
بکمی متمدن تر برخورد کنید انقدر احساساتی نباشید
یکی که به غیر از پیکان و پراید ماشین دیگه ای سوار نشده نظر کارشناسی میده که پژو 405 بهترین ماشین دنیاست
05:52  1395/10/13

رضا از مشهد
15

پيشرفت چيني ها تحسين بر انگيزه - حالا مي خواد ما خوشمون بياد يا نياد!
14:11  1395/10/02
پاسخ دادن
دانیال
9

پیشرفت چینیها فقط در چاپیدن ثروت ایران تحسین بر انگیزه وگرنه در کشورهای دیگه حتی واسه ماشین چینی تره هم خورد نمیکنند
15:43  1395/10/02

ALI
17

دانیل برند های چینی زیادی الان در اروپا فعالیت دارن و فروش خوبی داشتن مثلا byd یا جیلی یا لندویند یا ام جی یا فاو و چند برند دیگه
الان چندین خودروساز جهانی در چین خودروهاشون رو تولید میکنن مثلا تویوتا ،فولکس واگن ،مزدا ،سوزوکی ،پژو و فورد و شورولت و چند برند دیگه
همین تویوتا پرادو هایی که در ایران مردم سوار میشن تولید چین هستند چون کارگر ارزونه و مواد اولیه به وفور پیدا میشه
الان همه چی تولید چینه گوشی آیفون و سامسونگ و ال جی و سونی و ......
من که شلوار کردی خریدم بعد دیدم کنارش یه برگه دوختن که تولید چین بود ..

00:07  1395/10/03

واقعیت
2

مقایسه برندهای خودرو معروفی که در چین مونتاژ میشوند با ماشینهای من درآوردی چینی مثل مقایسه گوشی اپل اصلی با گوشی 500 هزار تومنی طرح اپل است که اتفاقا هر دو هم در چین تولید میشوند.
23:51  1395/10/03

تایفون
13

واقعیت جان همین شرکت چری که شما من دراوردی می دونیش محصولات رنجرور رو در چین تولید میکنه که ارزونترین مدلش بدون عوارض ایران 550 میلیون قیمتشه.ملتی که هنوز هم فکر میکنه 405 بهترین ماشین دنیاست حق داره چینی ها رو بنجل فرض کنه.
15:50  1395/10/04

شاهرخ
6

عقبش چقدر شبیه ام جی Gs طراحی شده با توجه به زیبای طرح بیرونی و داخلی و پیشرفته تر بودن موتور و گیربکس و آپشنهای بیشتر یقین دارم بازار x60 و چانگان را به شدت تحت تاثیر قرار میده
13:46  1395/10/02
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
19

مدیران خودرو نشان داد که با دو موتور 1.5 و دو لیتری چه مدل های گسترده از سدان تا هاچبک و کراس ها را روانه بازار کرد.فک کنم در این ده ساله،به اندازه سی سال خودروساز داخلی مان پیشرفت داشته اند!
21:09  1395/09/30
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
باقری : آقایونی که بهشون برخورده بلخره باید یه فرقی باشه بین ماهایی که این همه راه پاشدیم رفتیم تا شماهایی که نشستید تو خونه راحت منتظر این هستید که ما براتون خبر بیاریم cs سؤال خیلی قشنگی پرسید هیچکدوم هم جوابشو ندادید پرسیدن اگه سایپا فراخوان داده بود که حتما باید بیاید تهران حضوری تکمیل وجه کنید یعنی انصراف میدادیدو میگفتین ما شرایط اونجا اومدن رو نداریم!!!!!!! بلخره فرقه بین کسی که وقت میذاره و دنبال حقش میره تا کسی که نشسته راحت منتظره حقشو بیان بذارن توی دستش یکی گفته که شما اگه رفتید واسه خودتون رفتید. بله درسته جواب خودتون رو دارید میدید ما واسه خودمون رفتیم نه واسه شما. شما هم واسه خودتون ارزش قائل میشدید و میومدید بنظرم خیلی مفیدتر بود اومدنش واستون انقد فکرتون درگیر نبود بخدا ماهم راهمون دور بود 12 ساعت بود ماهم مشکل داشتیم پس حداقل با این بهانه ها به شعور ماهایی که به بدبختی خودمونو رسوندیم توهین نکنین جواب سوال cs هم هیچکدوم ندادید
احسان شهیدی فر : سلام خیلی ممنون برای این مقاله خیلی خوبتون 🙏🙏🙏👌👌👌
علامت : طمع نبود، انتظار عدالتی بود که اجرا نشد! شما هم خودتو از ذوق جر نده! چون در زندگی ذوق های زیادی وجود،مجبور میشی جرو واجر بشی دایی! شعور هم خوب چیزی ،هرکسی اینجا الان ناراحته و دنبال راه چاره از این بی تدبیری نظام و دولته! تو این وسط نمک رو زخم مردم نپاش که با این کارت کمتر از اون پدرسوخته ها نمیشی که این بلا رو سر این جماعت آوردن.بشین روی حرفای مفتت فکر کن بجای جواب دادن!
ماه : سلام واقعا چرا فاکتور نمیشه ، تارا v4 تحویل اسفند بوده الان ۲ ماه تاخیر خورده ؟ چرا این ماشین که مثل v2 کمبود قطعات نداره کسی میدونه الان داره جه تاریخی فاکتور میشه
باقری : آقایونی که بهشون برخورده بلخره باید یه فرقی باشه بین ماهایی که این همه راه پاشدیم رفتیم تا شماهایی که نشستید تو خونه راحت منتظر این هستید که ما براتون خبر بیاریم cs سؤال خیلی قشنگی پرسید هیچکدوم هم جوابشو ندادید پرسیدن اگه سایپا فراخوان داده بود که حتما باید بیاید تهران حضوری تکمیل وجه کنید یعنی انصراف میدادیدو میگفتین ما شرایط اونجا اومدن رو نداریم!!!!!!! بلخره فرقه بین کسی که وقت میذاره و دنبال حقش میره تا کسی که نشسته راحت منتظره حقشو بیان بذارن توی دستش یکی گفته که شما اگه رفتید واسه خودتون رفتید. بله درسته جواب خودتون رو دارید میدید ما واسه خودمون رفتیم نه واسه شما. شما هم واسه خودتون ارزش قائل میشدید و میومدید بنظرم خیلی مفیدتر بود اومدنش واستون انقد فکرتون درگیر نبود میدونستید چیکار کنید
امیرحسین : ناراحت نباش خواهرم مشکل بخوبی وراحتی برامااسونترحل میشه نگران نباش
چانگان بی چانگان : بر اساس اعلام وزارت صمت و سخنگوی شورای رقابت از این پس فروش خودرو توسط کلیه خودرو سازان از سایت فروش خودروسازان بوده و خودرو سازان موظف هستند پس از فروش اطلاعات فروش شامل تعداد فروش و مشخصات خریداران را در سامانه یکپارچه جهت بررسی و نظارت وارد نمایند
متقاضی : خواهر ناراحت نباش. هرکس نون قلبشو میخوره انشالله که مشکل همه حل میشه . هرچی خدا بخواد همون میشه. دوستان امروز هم هیچ جواب خاصی نگرفتن پیچوندنشون اصل کاری موسوی هست ک دسترس نبوده. توکل به خدا انشالله خیره میخوان ب مرگ بگیرن ک ب تب راضی باشیم انقد تو انتظارنوک بذارن گراحتمالا افزایشی چیزی دادن صدامون در نیاد بگیم فقط بدن ماشینو
رضا دوگانه بهمن : ساناز خانم سلام ایشالله مبارک باشه ۱۵ اردیبهشت دعوتنامه میاد من بهمنی هستم اصلا ما منتظر بودیم ۱۵ اردیبهشت بیاد یه دفعه ۶ اردیبهشت ساعت ۴ بعدازضهر پیام اومد بهمن و اسفند تعداد شان کمه بهمنی ها همه یک روز اومد مال شما هم یک روز برای همه میاد ساینا میخواد دیگه دوگانه زودتر جمع کنه درود بر شما ایشالله ماشین عروس بشه
ایدا : من توشهرامام رضاغریبم کسی نداشتم که بچموبگیره مجبورم تواین شهرپرازبی رحمی بمونم ولی انقدخداهواموداشته خودش همیشه ازادماییی مثل شماcsمحافظتم کرده خودش عوضتوبده.همون حس تجربه کنی.بیرحمای خدانشناس .
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 اتومات دی ماه : سلام دوستان اذر به امید خدا همه فاکتور شدن یا باز هم مونده
تیگو 7پرو پرمیوم : 1
ساینا اتومات : سلام اقا پرهام میشه یه اطلاعاتی هم در مورد دعوت نامه ساینا اتومات بدین که دعوتنامه هادر چه مرحله ای هستن
فرشاد : 20تا پیش فروش 29 اسفند فاکتور شده و 50 تا فروش فوری فروردین1403
روزی خوش نبینید : اینشاالا مسولانی که دست به دست هم دادن قیمت پارس را بالای 50درصد به متقاضیان یکسال و چند ماه انتظار دادن خدا ازشون نخواهد گذشت روزی آرام نخواهند داشت مطمن باشید
اتومات : 85گانه همه دارن
رز 207 اسفند : منم پلاک نشدم شانس نداریم
ایکس 22 پرو : من که یک ماه رده هنوز فاکتور نشده
پارس ال ایکس : نگیره گلوت
اسفند دوگانه : اوسمار دهنت سرویس 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 تو چکار سیاست داری از فوتبال بپرس