معرفی دوج چلنجر GT AWD

 

معرفی دوج چلنجر GT AWD

این روزها که آلمانی ها در حال حرکت به سمت خودرو های برقی هستند، آمریکا ها نیز دست به تولید خودرو هایی زده اند که دیگر نمی توان آمریکایی خطابشان کرد و لذت رانندگی در حال از بین رفتن است.
 
وقتی صحبت رانندگی توی برف پیش میاید خودروهای ماسل کار آمریکایی در آخر لیست قرار می گیرند و این مسئله دقیقا چیزی است که دوج در اخرین تبلیغ خود هدف قرار داده است. دوج برای 2017 یک خودرو چلنجر GT چهار چرخ متحرک تدارک دیده است.
 
معرفی دوج چلنجر GT AWD
 
با توجه به گفته های اقای Tim Kuniskis مدیر اجرایی فیات کرایسلر، این اولین و تنها ماسل کار آمریکایی کوپه چهار چرخ متحرک دنیا است.
 
بالاخره آنچه که نباید می شد، اتفاق افتاد، یک ماسل کار آمریکایی که نتوان با آن شیطنت کرد تولید شد.
 
معرفی دوج چلنجر GT AWD
 
هرچند بعد از تولید موستانگ و کامارو 4 سیلندر، ساخت یک دوج 4 چرخ متحرک چندان هم دور از ذهن نبود. خبر تولید یک خودروی چهار چرخ متحرک از سوی دوج برای کسانی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند، خبر بسیار خوبی است.
 
حالا مردم مناطق شمالی آمریکا و کانادا هم می توانند طعم رانندگی با یک کوپه قدرتمند تمام آمریکایی را بچشند.
 
معرفی دوج چلنجر GT AWD
 
در حالت عادی تمام نیرو چلنجر به چرخ های عقب منتقل می شود و به محض اینکه مقداری هرز گردی در چرخ های عقب توسط کامپیوتر حس شود، بخشی از قدرت به چرخ های جلو نیز منتقل می شود و دوج چلنجر شما به یک خودروی چهار چرخ متحرک تبدیل می شود.
 
دوج چهار چرخ متحرک با یک موتور 3.6 لیتری V6 با توان 305 اسب بخار و یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک روانه بازار می شود. هیچ شکی نیست که دوج یک موتور V8 نیز برای علاقه مندان به صدای خاص این پیشرانه ها به عنوان آپشن ها در نظر گرفته است اما چلنجر GT با یک موتور V6 قیمت پایه ای برابر 33395 دلار خواهد داشت که در مقایسه با کوپه های 4 چرخ متحرک اروپایی رقمی بسیار مناسب و رقابتی به نظر می رسد.
 
معرفی دوج چلنجر GT AWD
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , ماسل کار , دوج چلنجر , خودرو امریکایی , سوپر خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

کاربر: علیرضا عباسی
0

چه ماشین فوق العاده ای
این در حالیه که اکثراً تصوری در مورد کیفیت ممتاز آمریکایی ساز ها نداریم و با اروپایی ها خوشیم... بهترینهاشون رو با ترس و لرز میفرستن آمریکا.... عالیه
11:33  1395/10/02
پاسخ دادن
کاربر: تیباران
0

البته تو تخت گاز هم وقتی تاریخچه ماشین های آمریکایی را با اروپایی ها مقایسه می کرد، اروپایی ها خیلی سرتر بودند. برخلاف بقیه صنعت شون،خودروسازی آمریکا تا مرز ورشکستگی هم رفت که با کمک های دولتی توانست دوباره سر پا بایستد.
12:09  1395/10/02

کاربر: تیباران
1

جرمی در تخت گاز گفت که نسل ماسل کار های هشت سیلندر مث نسل دایناسورها در حال انقراض است.
09:06  1395/10/02
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Aghاصفهان : فکر کنم خودروهای مدیران خودرو بودند فیلمش به ماشینهای کرمان موتور نمیخورد
S3 بجنورد 13 آبان : سلام این قضیه سیل چیه دوستان؟ حالا بهونه دستشون میاد که تا چند ماه تحویل نداشته باشند.
علیرضا ترک زاده : سلام والله میگن تا۱۹اسفندفاکتورشده
فرشید : با این نظرهای چرندتون مردم بیچاره نکنین - همون سال های اولی که آریسان اومد بازار میخواستم بخرم انقدر که تو این سایت ها کوبوندنش منصرف شدم یا تیبایی که نود و دو خریدم همه میگفتن چیه میخری بعدش کل شهر پر شد از تیبا خلاصه اینکه دوستان طبق گفته های کارشناسا اهل فن ریرا یه سر و گردن از تمام تولیدات داخل و با توجه به وزن ماشین ، گشتاورش و قدرت موتور خیلی بهتر از ماشینهای چینیه طبیعی هست که نباید در حد لکسوس انتظار داشته باشیم اما به نسبت ماشینهای داخل ، کره ، چین و ،،، عالیه
محمد : با سلام دوستان شاهین gl چند روزه پلاک میشه؟ کسی تجربش داره؟
V2 : سلام دوستان کسی میدونه چرا تار v2 رو فاکتور نمیشن ؟؟؟
ساناز : تورو خدا واسه هفته چهارم اسفند ماه هم بفرستین چرا اینقدر دعوتنامه های الکی و پیشنهادی میفرستین دیگه دق کردیم از بس منتظر شدیم دیگه واسه پای قبر ماشین میخوایم شد ۱۵ ماه لامصب تا ی پیامک میاد فوری ذوق زدم میشم بعد نگاه میکنم میبینم نبود خدا شاهده حق ملت شریف ایران این نیس که در حسرت ی ماشین مسخره باشن حالا خوبه نگفتینم ماشین خارجی میخوایم
علی اصغر : طبق گفته خودشان سه ماه بعد از واریز وجه نسبت به فاکتور شدن باید اقدام بشود
شرزاد : اگریه مقداری عقل وجودداشته باشه به تناسب زمان وتورم وافزایش قیمت دلار قیمت کارخانه ای ماشینهارو دارن افزایش میدن.وازلحاظ منطقی سایناهم بعنوان پرفروشترین خودرو سایپاذازین قضیه مستثنی نیست.حالا اگه سایپابازهم بخواد به متقاضیان ۷دی ساینا بده خب با افزایش قیمت میده یهنی چیزی درحدود۴۰۰تومن.خب حالاشکایت چه تاثیری داره بربقول خودت ضرر و زیانت.
رضا : سلام و عرض ارادت دوستانی که از راه دور تشریف میارن آدرس رو دقیق تر براتون گذاشتم خیابان قرنی خیابان کلانتری ساختمان شهید الهی که همان وزارت صنعت و معدن هست تشریف بیارید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فروش فوری 1 اسفند محلا : چرا🧐
سیمگه : من تحویل فروردینم هنوز داره میچرخه رو فاکتور اینا چی میگن
رضا دوگانه بهمن : سلام آقا پرهام عزیز خیلی از شما تشکر میکنیم با این دل گرمی وخبر های خوب به دوستان میدی پیروز و سر بلند باشید
ابوالفضل دوگانه اسفند : اقا خداخیرت بده خبر امیدوار کننده و درست میدی سلامتی وتندرستی
سیمگه : مگه میشه ما فروردینیم هنوز هیچی
جابر : امیدوارم ماشینا تا نصف بره تو گل ببینم بازم چرت میگی با یه کارواش حل میشه یا نه .
رانا : خدا ازشون نگذره مدیران ایرانخدرو اصلا به فکر تعهدات شون نیست گرفتارمون کردن
دوگانه بهمن : سلام دوستان لطفا یکی مراحل تکمیل وجه با عابر بانک ویا اینترنتی را توضیح می ده ممنون می شم
پیمان پایه گازسوز 100 لیتری موعد دیماه : سلام محسن آقا الان تو چه مرحله ای هستید ،؟؟
امیر : سلام ممنون از لطف شما واقعا ی دل گرمی بودی انشالا اسفند هم نیامده همه برن پی کارشون