پژو 508 رسما به ایران آمد

 

پژو 508 رسما به ایران آمد

قرارداد شرکت ایران خودرو و شرکت فرانسوی یعنی پژو تنها محدود به تولید و همکاری جوینت ونچر نمی شود و بخشی از آن مربوط به عرضه خودروهای گران قیمت تر پژو به صورت وارداتی است.
 
در سال های قبل هم ایران خودرو در چندین تجربه شکست خورده دست به عرضه محصولات وارداتی همچون سوزوکی کیزاشی و پژو 407 زده بود که به دلیل استقبال نه چندان بالای بازار با شکست مواجه شد.
 
 
 
حال خبر می رسد که تعداد به نسبت محدودی از مدل 508 پژو به عنوان لوکس ترین سدان این شرکت در گمرک رویت شده و قرار است توسط ایکاپ به عنوان شرکت مشترک ایران خودرو و پژو در کشور ما عرضه شود.
 
در سال 90 و قبل از تحریم های بین المللی قرار بود پای این خودرو به عنوان جانشین مدل 407 به بازار ایران با قیمتی در حدود 50 میلیون تومان به کشور ما باز شود که هرگز این اتفاق صورت نپذیرفت و برنامه واردات آن تا به امروز عقب افتاده است.
 
 
 
قیمت نهایی این خودرو هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما انتظار می رود در محدود قیمتی 160 تا 200 میلیون تومان عرضه شود. به احتمال بسیار بالا موتور 1.6 لیتری توربوشارژ شده 165 اسب بخاری، مجهز به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک، نیرو رسان این مدل خواهد بود.
 
این درحالیست که تقریبا تمامی رقبای پژو 508 از تلیسمان گرفته تا سوناتا، کمری و اپتیما از این خودرو پر قدرت تر هستند و مشخصات فنی بهتری را ارائه می دهند، از این رو تنها برگ برنده 508 در شرایط فعلی بازار می تواند قیمت گذاری مناسب 508 توسط ایران خودرو باشد.
 
 
 
جالب آنکه این موتور به دلیل آن که استاندارد یورو5 دارد، دیگر در بازار اروپا عرضه نمی شود (در بازار اروپا خودروهای عرضه شده حتما باید استاندارد یورو 6 را داشته باشند) ولی محتمل به نظر می رسد که تا سالیان سال شاهد عرضه این پیشرانه در کشورهایی نظیر ایران و چین باشیم.
 
 
 
از رقبای این خودرو می توان به رنو تلیسمان، تویوتا کمری، هیوندای سوناتا و کیا اوپتیما اشاره کرد. در هر صورت باید دید که آیا ایران خودرو از گذشته عرضه محصولات وارداتی خود درس خواهد گرفت و این مدل را با قیمت گذاری رقابتی و خدمات پس از فروش گسترده تر به نسبت دیگر خودروهای وارداتی عرضه خواهد کرد یا خیر.
 
 
 
 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پژو 508






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

9 نظر

مرتضی
4

ماشین های اروپایی حتی فرانسویش قابل مقایسه با ماشین های کره ای نیست، دوامی که ماشین های اروپایی دادره اصلا کره ای نداره.
15:21  1395/11/24
پاسخ دادن
حسین
1

سلام
آقا مرتضی برعکس ماشینهای فرانسوی مثل بقیه اروپایی های نیستن . ماشینهایی هستن با استهلاک زیاد و کیفیت نه چندان خوب.
19:47  1395/11/24

مهدی
3

ی ۴۰۷ دارم ! ایران خودرو اینقدر خوب سرویس میده میخوام هرجور شده بفروشمش! از کارخونه ایرانی کالای خارجی خریدن اشتباهه محضه
15:10  1395/11/24
پاسخ دادن
مهدی
0

مهم اینه که با چه قیمتی بیاد بازار.
13:47  1395/11/24
پاسخ دادن
مرتضي
1

بازار كيا سراتو و هيوندا الانترا 2017 را به شدت خراب خواهد كرد
ماشين اروپايي يه چيز ديگه است
شما بچه ها يادتون نمياد ولي من دقيقا يادمه 20 سال پيش هم 405 سري اول كه همه چيزش فرانسوي بود كاملا از ماشينهاي كره اي اون زمان مثل دوو سيلو و هيوندا سرتر بودن
09:25  1395/11/24
پاسخ دادن
حمید
0

عمو قربونت بره 508 رقیب سوناتا و اپتیما و اورد و تالیسمن هستش نه رقیب النترا و سراتو.....
14:32  1395/11/24

عباس
0

اصلا این گونه نخواهد شد.
15:04  1395/11/24

رضا از مشهد
14

صد در صد شكست مي خوره رقباش از هر لحاظ ازش برتر هستند ولي براي ايرانخودرو اهميتي نداره چون هدف دلالي هستش و از اين كار سود زيادي گيرش مياد
20:18  1395/11/23
پاسخ دادن
اریا بهمن
7

قیمت واقعی این مدل از پژو در بازار ما بین150 تا 160 میباشد.$_$
18:07  1395/11/23
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فاطمه : شما چه دینی قبول دارید چرا واسه اسفند هیچ خبری نیس کی دیگه آهای ملت اگه من خودکشی کردم همش تقصیر اینا هس چون زندگیم خراب شد سر این ماشین لعنتی ۲ سال پیش من قرض کردم ثبت نام کردم بفهم آ
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سلام : سلام چه تاریخی تکمیل وجه کرده بودی؟
اصغر : تو دنیا از یک میلیارد به پایین ماشین نیس، سیصدرو ازکجا شنیدی؟ موتورسیکلت هم سیصد نمیدن چه برسه به ماشین
مهدی : کسی هست دعوت نامه پیشنهادی را قبول کرده باشه؟؟؟؟
بابک : ممنونم آقا رضا بابت راهنمایی به امید خدا همگی زود به ماشین برسن
مهدی : این کلاهبرداری است اگر با نفرستادن دعوتنامه بخواهند مارا مجبور به پذیرش دعوتنامه پیشنهادی کنند. اما بعید میدانم اینجور بشود تمدید شده باشد احتمالا سامانه بروز رسانی نشده است
مهدی : سلام طبیعا امروز باید دعوت نامه اسفند بیاد منتظریم ببینیم میاد
رضا دوگانه بهمن : سلام آقا بابک نه جمعه تعطیله اینا دیروز فاکتور شدن امروز مشخص شد
بابک : چون ما 26 تکمیل وجه کردیم هنوز خبری نیست
حمید دوگانه دی : منم 28فروردین تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشدم
بابک : سلام دوستان شرکت روز تعطیل فاکتور میکنه بعضی از دوستان نوشتن امروز فاکتور شدیم راست میگن لطفا جواب بدین ممنونم