حضور ۴۰شرکت هیبریدی در نمایشگاه خودروی تهران

 

حضور ۴۰شرکت هیبریدی در نمایشگاه خودروی تهران

 
 همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران در شهر آفتاب، ۴۰شرکت تولیدکننده محصولات هیبریدی توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.
نمايشگاه بين‌المللي خودروي تهران طي روزهاي 26تا 30بهمن‌ماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي شهرآفتاب واقع در بزرگراه خليج‌فارس داير مي‌شود و زمان بازديد نمايشگاه از ساعت 12تا 20 خواهد بود. وحيد حسيني، مديرعامل شركت كنترل كيفيت هواي تهران در اين‌باره گفت: اين شركت‌ها در زمينه‌هايي همچون خودرو، اتوبوس، موتورسيكلت و دوچرخه‌هاي برقي فعاليت مي‌كنند و حضور آنها در اين نمايشگاه براي نخستين‌بار، مي‌تواند زمينه آشنايي هرچه بيشتر جامعه با توليدات سازگار با محيط‌زيست را فراهم كند.
 
حسيني درخصوص نحوه همكاري شركت كنترل كيفيت هوا در اين رويداد بزرگ نمايشگاهي گفت: نحوه فعاليت ما در نمايشگاه خودروي تهران به‌صورت ايجاد غرفه و انجام برنامه‌هايي مختلف نيست و ما با هماهنگي‌ها و سرمايه‌گذاري لازم فرصتي را فراهم كرديم تا در يكي از سالن‌هاي اين نمايشگاه عرضه‌كنندگان خودروهاي هيبريدي، برقي و به‌طور كلي پاك بتوانند به‌سادگي در كنار ديگر خودروسازان محصولات خود را به نمايش بگذارند و مردم را بيشتر با اين تكنولوژي‌ها آشنا كنند. وي ادامه داد: از منظر بحث كنترل كيفيت هوا، ايجاد امكاني براي آشنايي مردم با وسايل حمل‌ونقل شخصي پاك يك فرصت مهم است كه ما بايد از آن بهره ببريم و در عين ايجاد اين فرصت براي نزديك‌كردن مردم با تكنولوژي‌هاي جديد و پاك اين امكان را هم به سازندگان و عرضه‌كنندگان اين نوع وسايل ارائه كنيم تا به اين شكل حمايتي در راستاي گسترش كار آنها كرده باشيم. وحيد حسيني با اشاره به كندي روند صنعت خودروي كشور در زمينه استفاده از محصولات هيبريدي و برقي گفت: ما بايد اين تأخيري كه نسبت به جهان در بهره‌گيري از مدل‌هاي پاك داريم را جبران كنيم و يكي از بهترين روش‌هاي آن اين است كه ترسي كه برخي افراد نسبت به اين نوع وسايل نقليه دارند را از بين ببريم. حضور مردم دركنار عرضه‌كنندگان دانش‌بنيان خودروهاي برقي و هيبريدي يك اقدام عملي در اين راستاست.
 
مديرعامل شركت كنترل كيفيت هواي تهران افزود: ما در اين زمينه به بسياري از شركت‌هايي كه مي‌دانستيم روي اين مسئله كار مي‌كنند، نامه‌نگاري كرده و از آنها دعوت كرديم تا از اين فرصت استفاده كنند و محصولات خود را به نمايش بگذارند. فرصت براي حضور همچنان وجود دارد و اسامي شركت‌هايي كه در نمايشگاه حاضر خواهند شد، طي روزهاي آينده مشخص مي‌شود و اميدواريم كه شركت‌هاي دانش‌بنيان و ساير فعالان اين حوزه حضور خوبي پيدا كنند. حسيني افزود: درصورتي كه درخواست براي ورود به نمايشگاه از سوي شركت‌ها بيشتر از فضاي موجود باشد، از بين‌ آنها بهترين‌ها به نمايشگاه مي‌آيند و اين گلچين‌شدن مي‌تواند در بهبود ارتباط مردم با اين تكنولوژي‌ها مؤثرتر واقع شود. وي خاطرنشان كرد: در روزهايي كه در بسياري از كشورهاي جهان با استفاده از خودروهاي هيبريدي و برقي روند رو به رشدي را دنبال مي‌كند و روز‌به‌روز سهم آنها نسبت به ديگر خودروها در حال افزايش است، بايد تلاش كنيم تا همپاي ديگر كشورهاي جهان حركت كنيم و به همين دليل نمايشگاه خودروي تهران در شهر آفتاب فرصت بسيار مطلوبي براي ترويج اين هدف به شمار مي‌رود.
 
 
 
 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , هایبرید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

هاشم
0

هیبرید خیلی خوبه!
حیف دولت حمایت نمی کنه.
مصرف بالای سوخت و آلودگی بالا آسمان کشور را خاکستری و انسان های سالم را سرطانی کرده است!
واقعا مردی نیست که تصمیمی شجاعانه بگیرد و آیا همتی نیست که در وضعیت ناگوار فعلی تحول درست کند؟
19:23  1395/12/01
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J7 مشکی : پاسخ به j7:ثبت نام تهران
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
21فروردین : سلام فعلا دارن اسفندرو فاکتور میکنن
پاسخ به یاشار قسمت دوم : ادامه . خب مزایا و معایب اطلس را گفتیم حالا رسیدیم به رانا پلاس ارتقایافته 1- مزایا : موتور شناخته شده و اصیل پرتوان و کم صدا و کم مصرف و کم استهلاک TU5 با حجم موتور 1600 سی سی با قدرت 105 اسب‌بخار و با گشتاور142 نیوتن‌متر و صرف سوخت ترکیبی6.9 لیتر در صد کیلومتر - دارای استاندارهای 85 گانه مثل اطلس فقط با چند آپشن بیشتر مثل کروز کنترل - پوزیشن لامپ (ساده بگم مثل دیلایت منتها در چراغهای عقب هست )- آیینه وسط الکتروکرومیک(که باعث میشه نور ماشینها در هنگام شب چشم را اذیت نکند)-ترمز های مطمِن و قابل قبول - شاسی محکم مناسب خانواده و مسافرت -صندوق جادار-طراحی پخته و هماهنگ -و مقداری تغییرات در چراغها و جلو پنجره و صفحه کیلومتر و آمپر (مثل اطلس) و سیستم مالتی پلکس . 2- معایب : فضای کم در ردیف عقب و نداشتن مانیتور . دیگه بقیه چیزها مثل نمایشگر تعوض دنده و دکمه های کنترلی روی فرمان و سنسور دنده عقب هر دو خودرو دارن . یاشار جان دیگه انتخاب با خودته میتونی اطلس بگیری میتونی یه پنجاه شصت بذاری روش رانا پلاس ارتقایافته بگیری ببین کدومش منطقی و بصرفه تره .
طاهره : سلام ببخشید من دی ماه بودم یکم اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده کسی هست دی ماه باشه براش فاکتور شده باشه ممنون میشم جوابمو بدید
joni جون : هیچ اطلاعاتی از سمت عرضه کننده ارسال نشده است. بله برای منهم نوشته
S5 : من هم شهریورم دی ماه تکمیل وجه همون اول کار که ۲۰۰ دادیم دو ماه بعد جمعا شد ۶۰۰ بقیه هم دیماه
@peygiri_car : سلام دوستان بیایید گروه اونجا پیگیری کنیم در تل آی.دی مشخصه
اتومات : ثبت نام امروز سایپا دوباره برگشته به حالت قرعه کشی!!!! خدا لعنت کنه کسی را که سامانه یکپارچه را حذف کرده....قبل از سامانه یکپارچه من ۴۵ بار تو قرعه کشی ایران خودرو شرکت کردم و هیچ....
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عسل : سلام دوستان کسی درمورد مزایای کارت طلایی اطلاعات داره منو منو راهنمایی کنه ممنون میشم
207دستی سقف فلز : کسی خبر واقعی داره بنویسه اینجا ،،تکلیف این ماه دی کی فاکتور میشن؟
فائزه اسفند : از دی ماهیا پیش فروش دوگانه کسی مونده فاکتورنشده باشه لطفا خبربدید
سورن تحویل 30ب : سلام سود تاخیر دادن
حسینی : 12 هزار
ابراهیم : ببخشید از اول هم کلاس 57530 بود یا تغییر کرد؟
محمد : من پذیرش 19اسفندم دیروز تحویل گرفتم
روح بهمن : قراربود توسایت اطلاعات بدیم هم دیگه رو ول کنین دی ماهی کسی هست فاکتور نشده باشه
سورن دوگانهef7 : موتور جدید با ef7 چه فرقی داره
مهدی 70 شیراز سفارشی زمستان : در جواب شهرام تا فردا شب مهلت دادن یعنی تا روز بیست و هفتمِ اردیبهشت