خودروی پژو 2008 مونتاژ داخل، امروز رونمایی می‌شود

 

خودروی پژو 2008 مونتاژ داخل، امروز رونمایی می‌شود

 
همزمان با سفر روحانی در بهمن ماه 94 قرارداد جدید از سرگیری همکاری‌ ایران خودرو و پژو  نهائی شد به این صورت که با حضور رییس جمهور ، نخست وزیر فرانسه، وزیر صنعت، معدن و تجارت این قرارداد به امضای مدیران عامل دو شرکت خودروساز رسید. ایجاد شرکت مشترک ایرانی فرانسوی با سهامداری 50درصدی هر یک از طرفین مهمترین بخش این قرارداد است که به انتقال تکنولوژی، تولید محصولات جدید و همچنین استفاده از بازارهای صادراتی منتهی خواهد شد.
 
در این قرارداد طی 5 سال تا 400 میلیون یورو (451 میلیون دلار) سرمایه گذاری در زمینه تولید محصولات جدید جدید، تحقیق و توسعه انجام خواهد گرفت. تولید مشترک سه نوع خودروی 208، 2008 و 301  در این قرارداد تعریف شده که قرار است در شرکت مشترک"ایکاپ" با سهم پنجاه درصدی هر یک از طرفین با اولویت صادرات 30 درصد از محصولات  انجام شود. 
 
در حال حاضر بیش از یک سال از امضاء این قرارداد می‌گذرد و براساس اعلام رئیس جهمور قرار بود خط تولید 2008 اسفند ماه امسال رونمایی می شد.  اما  به دلیل مشکلات روند داخلی سازی تولید اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو (2008)  وعده روحانی اجرایی نشد، زیرا مطابق اعلام وزارت صنعت و مسئولان ایران خودرو اولین تولید مشترک باید در سال نخست به 40 درصد ساخت داخل برسد اما تعامل کند قطعه سازان کشور و تأمین کننده‌های زنجیره پژو باعث شد تا داخلی سازی این محصول فرانسوی به سرعت انجام نشود.
 
بنا اذعان بیگلو دبیرانجمن قطعه سازان  راه اندازی یک خط تولید نخست به صورت مونتاژ قطعات "سی بی یو" خودرو انجام و سپس با شناسایی ایرادات استفاده از قطعات داخلی انجام خواهد شد. براساس این گفته ها داخلی سازی یک خودرو در فازهای مختلفی انجام می‌شود به عنوان نمونه در محصول 2008 نخست  قطعات حجم و کم ارزش تولید و سپس در فاز دوم قطعات مکانیکال  داخلی سازی می شود.
 
براساس اخبار رسیده، امروز سه شنبه خودروی فرانسوی پژو 2008 که هنوز مشخص نیست تا چه میزان داخلی سازی شده، رونمایی خواهد شد.
 
 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پژو 2008 , خط تولید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

رضا
0

من 1 سال منتظر بودم این بیاد بازار، آخرش رفتم s5 ثبت نام کردم. این هنوزم نیومد. امیدوارم آپشن ها کم نشده باشه و قیمت خیلی بالا نباشه و دوستان که این ماشین را می خرن ناامید نشن مانند بقیه محصولات ایران خودرو.
08:39  1396/02/18
پاسخ دادن
پرویز
18

واقعا برای صنعت ایران و برا وزیر صنعت متأسفم ایران خودرو فقط موتور ماشینهاشو عوض میکنه اینو رو این میزاره اونو رو این اخرش همون پژو میشه من اگه تا عمر دارم ماشین نداشته باشم ماشین ایرانی اونم با این قیمت خریت ادمه ک بگیره
12:17  1396/02/13
پاسخ دادن
رهگذر
23

ای بابا. با این قیمتی که گفته شده بین 90 تا 100 میلیون واقعا حیف پول. ماشینی که تا چند وقت دیگه درصد زیادیش قراره ایرانی بشه (یعنی یه چیزی تو مایه های 206 و 207) میخوان با این قیمت بفروشن. خیلی جالبه. میگن یه سری آپشنها مثل سانروف و یا سقف پانوراما و رینگ 17 اینچ و ... رو کم کردن. خوب تو این رنج قیمت انتخابهای خیلی بهتری هست. با این پول کارکرده خیلی تمیز ماشینهایی مثل سراتو و النترا و اکسنت و کپچر و داستر و امثال اینها میشه خرید که هم کیفیت بالاتری دارند هم امکانات و آپشنهای بیشتری و هم کلاس بالاتری. قطعه ایرانی هم روش نیست. بعضی هاشون با اینکه کارکرده هستند ولی گارانتی باقی موندشون از گارانتی 2008 صفر بیشتره. خسته نباشید میگیم به مدیران و سیاست گذاران ایران خودرو.
16:39  1396/02/12
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عزت اله : دعوتنامه من ششم اومد تا بیستم مهلت تکمیل وجه بود
چانگان : با سلام مال من زده ارسال به خودروسازبا سایپا که تماس گرفتم اسمم هست ولی میگه بخاطر پلاک فعال بهت تعلق نمیگیر درصورتی که اون موقع که پول بلوک کردم عمر پلاکم بالای ۵سال بودطبق اون که آقای ظیغمی گفته بود پول بلوکه کردم با هزار بدبختی الان سایپا دار هم خیانت وهم دزدی میکنه
مهدی : خیلی جالبید شماها! از زمانی که شاهین ۵۷۰ تومن بود پول گذاشتید کنار که از کارخونه ۴۳۰ تومن بخرید. نهایتا بعد از ۲ سال انتظار می خواید شاهین ۶۰۰ تومنی از کارخانه بگیرید. 😂😂😂😂 چقدر طمع کار هستید آخه. همون شاهین اتومات رو هم دیگه نمیدن. الان باید حسرت بخورید چرا شاهین اتومات رو نگرفتید حداقل
تارا v4lx : با سلام من تارا v4lx رو ۱۸ آذر تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده آذر ماه رو تا کی فاکتور کردن؟
ساینا دوگانه : کسی می‌دونه بی زحمت جواب بده. بعد از دعوت نامه اومدن تا چند روز فرصت واریز وجه داریم ؟
اس تری : چرته پرت محضه چرا قبل سیل تحویل یا فاکتور نمیکردن
J7 : ما یک ماهه کارت ماشین و 15 روزه برگ سبزمون دستمونه. ماشین 21 اسفند فاکتور و بیمه شده اما خبری از تحویل نیست
یوسف : سلام دوستان کسی خبر داره شاهین دستی تحویل زمستان 1403رو میدن یانه
علی : من ثبت نام نقدی ۲۷ شهریورم هنوز شاسی نشدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اسماعیل اسفند شهرکرد : موقع تحویل شاید بشه سفارش بدی،
ساینا دوگانه : بعداز تکمیل وجه میشه آبشن خرید مثلا ردیاب من تکمیل کردم ولی عجله ای گفتم نمیخام الان پشیمانم اگه کسی میدونه راهنمایی کنه ممنون
پارس زمستان : سلام ن منم 4712هستم پیام نیومده
مهدوی : امیدی نیست برا دوگانه اسفند بنظرتون کوئیک اس جایگزین بزنم بهتر نیست؟؟
امین : داداش خیلیا میگن تحویل فروردین بودیم و فاکتور شدیم ولی تو بخند و رد شو. دروغ زیاد میگن
رز 207 اسفند : تا دیروز منتظر فاکتور بودیم حالا باید منتظر پلاک باشیم
4712 : سلام کسی خبر نداره 4712کی پیام میاد
یعقوب : کسی خبر نداره چی شده. اعصابمون خرد شده. هزار تومان هم دیگه ندارم
سلام : یکی تیست از کسانی که اطلاع دارن ،نتیجه جلسه امردز شواری رقابت چی شد؟لطفا جواب بدین میخوام طلا همو بفروشم منتظر امروز مونده بودم
مازیار : مبارک همه باشه ایشالااااا