پژو ۲۰۰۸ میوه برجام است

 

پژو ۲۰۰۸ میوه برجام است

 
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: آغاز تولید انبوه پژو ۲۰۰۸ در ایران به فاصله دو ماه از تولید این خودرو در اروپا اولین میوه و ثمره برجام در صنعت خودروی ایران است.شهرام آزادی اظهار کرد: برای آنکه متوجه شویم اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌ها چه اثراتی بر اقتصاد ایران به‌ویژه در صنعت خودرو داشته باید شرایط خودروسازان در زمان تحریم‌ها را مرور کنیم. وی با بیان اینکه در زمان تحریم، خودروسازان داخلی در شرایط بسیار بدی به‌سر می‌بردند، خاطرنشان کرد: در آن زمان در برهه‌ای تیراژ تولید خودروسازان داخلی به‌دلیل عدم تامین قطعات و مشکلات مالی به یک سوم کاهش یافت.این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: در ‌آن شرایط وضعیت خودروسازان روز به روز بدتر می‌شد و این شرکت‌ها مجبور بودند به‌دلیل قطع ارتباط با خودروسازان معتبر جهانی به همکاری با خودروسازان چینی و واردات قطعات چینی بعضا بی‌کیفیت با هزینه‌های بالا روی بیاورند.
 
وی افزود: اما با اجرایی شدن برجام تحریم‌ها از صنعت خودرو برداشته شد و ارتباط با خودروسازان مطرح جهانی مجددا آغاز و به‌دنبال آن قراردادهایی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری خودروسازان مطرح جهانی در ایران از جمله با پژو و سیتروئن منعقد شد. آزادی با بیان اینکه صنعت خودرو از زمان اجرایی شدن برجام تغییر جهت داده و از رکود سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ فاصله گرفته است، تصریح کرد: صنعت خودرو در ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و به‌تدریج مصرف‌کنندگان ثمرات برجام در صنعت خودرو را احساس خواهند کرد.چند روز پیش رئیس‌جمهوری خط تولید انبوه پژو 2008 را افتتاح کرد. در این مراسم حسن روحانی اظهار کرد که به تولید رسیدن این خودرو آغاز جهانی شدن صنعت خودروی ایران و اتصال به خودروسازی جهانی است.
 
 
 
 

منبع

ایسنا


 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , برجام , تولید خودرو , پژو 2008






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا v1 پلاس : سلام دوست عزیز میشه بفرمایید زمان تاریخ تکمیل وجه و تحویل همچنین رنگ و بخشنامه رو ممنون از شما
علی : سلام ،به سلامتی زودتر تحویل بگیرین . میشه بفرمایید ثبت نام کی بودین ؟ فروش فروش فروری یا پیش فروش؟ . ممنون
تارا : میشه بگین موعد تحویل کی بوده و کدوم بخشنامه و چه رنگ ؟؟؟؟؟؟؟
چان چان گان گان : خبر جدید سایپا دوباره پیامک واریز ارسال کرد و درگاه رو برای یک سری از مشتریان باز کرده. انشاالله این روزها هم برای چانگان درگاه باز میشه. لیست منتخبین طرح عادی در طرح سامانه يكپارچه تخصيص خودرو بخش شصت و ششم اعلام شده است، منتخبین محترم می توانند از روز یکشنبه 1403/02/09 ساعت 11 صبح نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند. لیست منتخبین طرح جوانی جمعیت در طرح سامانه يكپارچه تخصيص خودرو بخش سی و پنجم اعلام شده است، منتخبین محترم می توانند از روز یکشنبه 1403/02/09 ساعت 11 صبح نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.
تارا : سلام تبریک موعد تحویلتون؟ پیش فروش یا فروش فوری؟
تاراv1p : تحویل شما چه تاریخی بوده؟؟
اتومات : محمد جان سرکارت گذاشتن ،مگه رفته برای فاکتور ،مگه میره کجا؟ اگه بخوان فاکتور کنن یه ثانیه هم طول نمی کشه، همون لحظه فاکتور میکنن
ممد : دوستان این سهندماشین خوبیه.وجایگزین سایناست منتها با ظاهربهتروموتورقویترواینکه برا پارس خودروعه.وافزایش قیمت نخواهدداشت اگه هم داشنه باشه ناچیز چون افزایش قیمتشوپیش خورکرده.وبعیدمیدونم دیگه ساینا تولیدبشه اخه چه کاریه وقتی سهندبااین قیمت داره میفروشه ساینارو ارزون بده واگه هم تولید کنه بالا۴۰۰تومنه قیمت کارخونش شک نکنید.کی فک میکرداطلس که هموم کوییکه تو بازار۶۰۰تومن فروش بره.سهندم شک نکنیدقیمت بازارش بیشترازاطلسه.شاهینم دیگه به این شکل تولیدنمیشه چون قراره موتور۱۶سوپاپ بزارن خیلی بالاترازین حرفاافزایش قیمت داره.پس درخریدسهندشک نکنید که حالاحالاها دیگه خبری از یکپارچه وفروش خودرو نیست .ایرانخودرو هم داره قیمتای کارخونشونجومی میکنه.سهندانتخاب خوبیه خود دانید.یاحق
اطلس اسفند : والا منم اسفند هستم فروش فوری نمی‌دونم کسی فاکتور شده یانه ولی شاید بهمنی ها شده باشند آخه خبری ازشون نیس
تارا v1p : سلام لطفا بفرمایید فروش فوری بودید و تاریخ تحویلتان کی بوده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اتومات30دی : تا 2 دی ماه
207 اتومات دی ماه : سلام از نوزدهم اذر تا دوم دی بود بعدش سه روز تمدید شد تا پنجم دی مهلت پرداخت بود
علیرضا : بنده آخرین قرعه کشی ایران خودرو بهمن 1401برنده شدم و مبلغ 90میلیون واریز کردم بهمن 1402دعوتنامه صادر شد و پنجم بهمن تکمیل وجه کردم که قرار شد 90روزه تحویل بدن اما امروز پیامک تبدیل به 207آمده و ناچارا تبدیل کردم که البته تفاوت قیمتی نداشت و دلیل بنده بر این بود که خط تولید رانا پلاس کند کار میکند وقطعا تاریخ تحویل دقیقی ندارد و گذشته از این موارد 207گرچهtu3 بازار بهتری برای فروش یا تعویض دارد
شاهین سورن ef7 بنزینی تحویل بهمن 57530 : سلام شما کد 57530 هستید یا کد 57531 ؟ فاکتور شدی ؟
شاهین سورن ef7 بنزینی تحویل بهمن 57530 : سلام شما کد 57530 هستید یا کد 57531 ؟
207 اسفند تبدیل شیشه : نفراتی که تکمیل 16 دی هنوز فاکتور نشدن سبز کنن
207 اسفند تبدیل شیشه : نفراتی که تکمیل 16 دی فاکتور شدن سبز کنن
آریزو 6 پرو : سلام دوستان آریزو قراداد 16 دی اقساطی هنوز تحویل نگرفتم ....آریزویی ها بیاین ببینیم تحویل گرفتید خبر دارید ؟؟
شاهین سورن ef7 بنزینی تحویل بهمن 57530 : سلام کد 57530 هستید شما یا 57531 ؟
سورن جدید ، تحویل 11 فروردین : سلام ، سورن جدید تحویل 11 فروردین هنوز فاکتور نشدم تکمیل وجه ده دی