مشخصات تسلا 3

 

مشخصات تسلا 3

 
خودری برقی تسلا ۳، یک خودروی الکتریکی زیبا و پیشرفته از نوع سدان است که بتازگی توسط شرکت تسلا در ایالات متحده آمریکا رونمایی شد. این خودرو می‌تواند در هر بار شارژ تا ۳۴۶ کیلومتر را بپیماید.
 
یکی از ویژگی های منحصربفرد این خودرو، انتخابی بودن سان روف شیشه ای آن است چرا که بسیاری از مردم طرفدار سانروف و یا سقف شیشه ای نیستند، بنابراین می توانند بجای آن، از سقف فلزی که از جنس خود بدنه خودروست، سفارش دهند.
 
مشخصات تسلا 3
 
یکی دیگر از ویژگی های تسلا۳ که آنرا از بسیاری از خودروهای برقی کوچک متمایز می سازد، صندوق عقب به نسبت جادار آن است که این امر، آن را برای سفرهای جاده ای مناسب می سازد. با اینکه این مدل نسبت به مدلهای قبلی تسلا اس و تسلا ایکس، کوتاه‌تر و باریکتر است، اما به گونه ای طراحی شده که ۵ نفر بزرگسال براحتی بتوانند در آن جاگرفته و به سفر بروند.
 
 
 
ویژگی دیگر آن این است که اپلیکیشن تسلا می تواند بجای سوئیچ این خودرو استفاده شود. تا زمانیکه گوشی هوشمند شما همراهتان است، نیازی به سوئیچ برای ورود و خروجتان به خودرو نخواهید داشت و اگر کسی بجز شما بخواهد از آن استفاده کند، می توانید کارت اعتباری موقت مخصوص تسلا را بجای سوئیچ به او بدهید تا بتواند از خودروی شما استفاده کند.
 
این شرکت مدل تسلا ۳ خود را به تکنولوژی استاندارد رانندگی خودکار مجهز کرده و در صورتیکه تمایل به رانندگی اتوپایلوت داشته باشید می توانید با پرداخت پول بیشتر این گزینه را هم سفارش دهید.
 
مشخصات تسلا 3
 
تسلا ۳ نیز همانند مدل های اس و ایکس تسلا، این خودرو مجهز به سوپرشارژ است. این شرکت اعلام کرده که در آینده جهت رفاه حال خریداران، تعداد ایستگاه‌های شارژر خودرو در جهان را از ۳۶۰۸ عدد به ۷۲۰۰ می‌رساند. دسترسی به این جایگاه‌ها برای دارندگان محصولات تسلا رایگان است. این شرکت به تازگی در سراسر جهان ۲۱۵ ایستگاه شارژ جدید را راه‌اندازی کرده و قول افتتاح ایستگاه‌های بیشتری را برای شارژ خودروهای برقی داده است.
 
مشخصات تسلا 3
 
 

منبع

ایسنا

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , تسلا , تسلا3 , برقی , بررسی , مقایسه






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

کاربر: جاویدیان
3

❌🚨❌مهمترین مشکل خودروهای برقی شارژ طولانیه که مهندس جمشید آرین 🇮🇷 اون رو بر طرف کرده

❗چرا گزارشی از خودرو هوشمند الکتریک مهندس جمشید آرین 🇮🇷 نمیگذارید

❓❓❓چرا نمیگید که هنوز آمریکا و اروپا به تکنولوژی ۱۷ سال قبل مهندس آرین نرسیدن که ظرف ۱۵ دقیقه در سال 2000 ماشین برقی رو شارژ میکرد
و
الان با تکنولوژی برتر که هیچکس در دنیا نداره
ماشین های برقی رو ظرف ۳ دقیقه شارژ میکنه

3 دقیقه!!!!!

تسلا ۷ سال بعد از تولید اولین خودروی هوشمند الکتریکی جهان به دست مهندس جمشید آرین اصل 🇮🇷 تازه تاسیس شد

مهندس آرین به میهن وفاداره و فقط میخاد نام ایران سربلند بشه و به نام ایران ماشین تولید کنه

دوستان لطفا در اینترنت جستجو کنید و بشناسیدش
کافیه اسمش رو بزنید تو گوگل
16:30  1396/05/31
پاسخ دادن
محمد
1

قیافش شبیه سوسمار کارتونیه
16:02  1396/05/31
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حمید : ادم واقعا می مونه چی بگه به اونایی که این تصمیم هارو برا ما میگیرن، هر چی هم نفرین میکنی انگار فایده نداره، می خواستید ماشین بفروشید، تعداد محدود، چرا تمدید میکنید؟!!!! چرا یک ماه قبل از سال جدید اینکارو انجام میدید چرا دقیق اطلاع رسانی نمی کنی شرایط ثبت نامو ؟!!! ، این 500 تومن بلوکه کردن رو از کجاتون در اوردید، با کجاتون فکر میکنید واقعا چرا هیچی درست نیست، سخته توی اطلاعیه بزنی تعداد محدوده و در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت قرعه کشی میشه؟!! چرا طرف باید ثبت نام کنه ارسال به خودرو ساز باشه بعد خودرو ساز بگه اسمت تو لیست یا گلاک فعال داشتی نیست؟! سر صحبت با اونایی که زندگی چند هزار نفر رو بهم ریختن، من که نمی گذرم خدا ازتون نگذره
مجید : لطفاشایعه درست نکنید ازماست که برماست
یوسفی : سلام من امروز زنگ زدم گفتن اسفند حالا حالا ها باید صبر کنید.
مجید : باسلام سال گذشته ازتاریخ15تیرماه 1402به مدت3روز مهلت اعلام کردن جهت واریزوجه برای شاهین باتحویل زمستان 1402هنوز زوده لطفاخودتون کاری نکنیدکه قیمت نامتعارف براش تعیین کنند
اس ۵ : من اومدم ۱۶ مخصوص گفتن اینجا برای گمرکه برو جنت آباد الان اومدم اینجا
ماه : سلام دوستان برای کسی هست که تارا v4 اتومات اسفند فاکتور شده باشه ؟
شاهین اتوماتیک 90 روزه : کارشناس خود سایپا (09660) بهتون گفت که تا آخر خرداد خبری نیست؟
سعید : سلام. من تحویل 24 مهر هستم. هنوز هیچ خبری نیست و فاکتور نشده. آخرین بار گفتن تیر ماه به بعد فاکتور می کنن
سان : تکیمل وجه 25 آذر بوده هنوز خبری نیست این چه بساطیه راه انداختن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا دوگانه : سلام سارا جان درست فرمایش میکنی تعداد اسفندی کمتره زودتر کارها انجام میشه سر یک ماه ماشینو میدن
دی ماه : تا26فردوین ک تکمیل وجه کردن امروز فاکتور شده
اصغر ملا محمود : لطفا اگه امروز فاکتور شده اعلام کنه تاریخ تکمیل وجه کی بوده؟ سپاس
اتومات30دی : حدود 8ر وز من 9ام فاکتور شدم امروز پلاک نصب شد دیگه امروز یا فردا میاد نمایندگی تهرانم،
60019تحویل 29اسفند به 21 : ما تبدیل زدیم صد و بیست روز هم گذشته هنوز فاکتور نشدیم تو حرف از تحویل میزنی.
مجید اسفند : اقا پرهام اخرین خبر از دعوتنامه اسفند چیه؟ لطفا جواب بدید
تیگو 7 پرمیوم : دوستانی که قرار دادشون قبل از دیماه بوده 90 روز کاریشون تمام شده میتون متعرض بشن . روز های تعطیل هم شامل پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و تعطیلات أیام عید هم میشه اگر قرار دادتون توی دیماه و بعد از دیماه هست 90 روز کاریتون تموم نشده و استرس بیهوده به خودتون ندید
صادق : بمنم گفت حداقل 2 ماه تاخیر دارن
207 اتومات : سلام تکمیل وجه 22 آذر رنگ سفید 13 ام فاکتور شده چقدر طول میکشه تا پلاک بشه؟ نمایندگی تهران هست میشه رفت از کارخونه تحویل گرفت نیارن نمایندگی؟
سارا محمدی : سلام دوستان اسفند دو گانه من همین الان تماس گرفتم گفتم به زودی میفرستن گفتم تاریخ گفت مشخص نیست اما به زودی میفرستن به نظرم همه گی تماس بگیرین همه ی اسفند ماهی ها شاید روندش سریع تر شد