گران‌ترین و ارزان‌ترین خودروهای وارداتی

 

گران‌ترین خودروd وارداتی

 
روابط عمومی گمرک ایران، گران‌قیمت‌ترین و ارزان‌ترین خودروی واردشده به کشور در نیمه ابتدایی سال جاری را اعلام کرد.
 
 
بنا به اعلام روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، خودروی پورشه ماکان مدل ۲۰۱۷ لقب گران‌قیمت‌ترین خودروی وارداتی در نیمه اول سال جاری را از آن خود کرده است. بنا به اعلام گمرک، در ۶ ماه نخست سال ۹۶ تنها یک دستگاه خودروی پورشه ماکان از مبدأ امارات و از طریق گمرک شهید باهنر به ایران وارد شده است که گران‌ترین خودروی وارداتی امسال تا به امروز محسوب می‌شود. ارزش دلاری و قیمت گمرکی این خودرو برابر با ۱۰۱ هزار و ۷۶۲ دلار معادل ۳ میلیارد و ۳۰۱ میلیون و ۴۷۱ ریال اعلام شده که بر اساس این قیمت، حقوق و عوارض گمرکی از این خودرو دریافت شده است. پورشه ماکان واردشده به ایران، خودرویی ۴ سیلندر با حجم موتور ۲ لیتر و آپشن‌های کامل است.
 
 
بر اساس گزارش روابط عمومی گمرک، ارزان‌ترین خودروی واردشده به کشور در مدت مشابه، خودروی سواری چانگان نیو بی مدل5MT ساخت چین است. ارزش دلاری این خودرو که از مبدأ چین و از طریق منطقه اقتصادی سلفچگان وارد کشور شده، برابر با ۵ هزار و ۶۶۳ دلار معادل ۱۸۳ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۹۲ ریال اعلام شده است.
 
ارزانترین خودروی وارداتی
 
گمرک ایران اعلام کرده است با آغاز به کار سامانه جامع گمرکی و به دنبال آن الکترونیکی شدن تشریفات ترخیص تمامی کالاها، ارتباط گمرک ایران با ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت از طریق پنجره واحد تجارت فرامرزی الکترونیکی می‌شود و پس از اخذ مجوز ثبت سفارش انواع خودرو با در نظر گرفتن مجوزهای ورود شامل استاندارد، نمایندگی رسمی و دیگر مجوزهای مرتبط با واردات خودرو اطلاعات ثبت سفارش به تفکیک شماره شاسی خودروهای وارداتی به‌صورت الکترونیکی در پنجره واحد تجارت فرامرزی قرار می‌گیرد.
 
بنا به اعلام گمرک، تمامی مشخصات خودرو مانند نوع خودرو، نشان تجاری، تیپ، سال ساخت، مدل ساخت، کشور سازنده، تعداد سیلندر، حجم موتور، تعداد محور، تعداد چرخ، تعداد درب، رنگ، شماره شاسی، شماره موتور و نوع سوخت (بنزینی، دیزل، نیمه دیزل، گازسوز، دوگانه سوز یا هیبریدی) در زمان ترخیص بررسی و تطبیق داده می‌شود.
 
همچنین گواهی ترخیص خودرو جهت شماره‌گذاری آن، از طریق گمرک الکترونیک به مراکز شماره‌گذاری ارسال می‌شود.
 

منبع

انتخاب


 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , واردات , گران‌ترین , ارزان‌ترین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کاربر: نوید جهرمی
5

جایی نیست که ارزش دلاری و ریالی خودرو در اختیار مصرف کننده قرار بگیره؟ تا بدونیم چقدر داره میره تو پاچه مشتری
17:31  1396/08/03
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
میلاد : با سلام کسی از عزیزا هست اینجا که ماه 6 پارسال س5 ثبت نام کرده باشه من ماه 10/10 هم تسویه کامل کردم هن.ز هم شاسی نخورده هر چی زنگ می زنم میگن ماه دیگه ماه دیگه؟
یوسف : آخرین درخواستی که داده بودم برای تحویلی گفتن تیرماه فاکتور میشه دیگه ناامید شده بودم هرروزم میز خدمت و چک کردم ولی اتفاق خاصی نمیفتاد روز جمعه مثل همیشه میز خدمت و چک کردم نوشته بود فاکتور شده
یوسف : سلام امیدوارم هرچه زودتر فاکتور بشه منم بعداز چهار ماه از موعد تحویل فاکتور شد هفت ماه هم بود تکمیل وجه کردم شماهم همینقد حساب کن ایشالله تا اونموقع فاکتور میشه
تارا اتومات : ممنون دوست عزیز من مهر ماه تکمیل وجه کردم فروش فوری بود موعد تحویل هم دی ماه بود مدل ماشین هم v2 بود هرکسی تکمیل وجه کرده باید چهار الی پنج ماه از تکمیل وجه بگذره تا ماشین براش فاکتور بشه برا منم دقیقن همین شد
سوت دلان : مالیات واین چیزا شعره. خبری نیس. بفروشین حالشو ببرین
تارا پلاس ۳۱ اردیبهشت : خبر موثق دارین ؟ بعد تحویلی های چه ماهی رو فاکتور میکنن؟؟
اسفند ساینا دوگانه : سلام منم هفته اخر اسفند هستم نه نیومده هنوز.
س : حواله فروشی در اصل قانونی نیست و باید پس از تحویل خودرو به نام شما پلاک بشه و بعد به نام خریداری کنید که حواله رو خریده، پس شما باید مالیات عایدی فروش خودرو بدید.
فرهاد : هیراد جان شما احیانا جزء عدم تخصیص ها نبودید!!!
کیان : ایشااله دیگه آینده یا قسمت
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 پانو : داداش هنوز ماشین 29 اسفندو ندادن تو این همه جمعیت دنبال سوزن میگردی
امیر : اخه ما از کجا 150 بیاریم. بخدا همین 300 هم وام و طلا و قرض کردیم به امید ماشین .حالا کجا بیاریم بقیش
ساینا بهمن 402 : سلام بر دوستان به نظرتون اضافه دریافتی پیش فروش مبعث موعد تحویل بهمن که 141 دریافت شد ، شرکت مبلغ اضافی رو عودت میده ؟
کدخدا : خودتون ازخودتون سوال میکنید؟ چرا بمردم الکی استرس میدین ؟
باقر : سلام امروز هم گذشت خبری از خروج نیست.
دوگانه آذر : سلام دوستان از نمایندگی الان تماس گرفتن دارم میرم تحویل بگیرم ایشالا به زودی شماهم تحویل بگیرین
ساینا پرداخت کامل 24 دی،شمال : سلام فروش فوری 90 روزه کسی فاکتور نشد لطفا اطلاع بدین سپاس
مهدی اسفند : سلام مبلغ واریزی چقدر شد؟
علی : سلام داداش وام گردشگری من 6این ماه واریز شود
سجاد : ایران خودرو مشکلش قیمت بود حالا دیگه بهارو با تابستان همرو باهم پیامک واریز بفرسته