تجربه‌ی رانندگی با بی ام و 630i GT مدل 2018، سلطان جاده ها

 

BMW_GT_2018

 
غول باواریا در تلاش است تا سری 6 جدید با بدنه‌ی چهاردر کوپه را به خودروهای پرفروش اروپا اضافه کند. در ادامه‌ی مطلب، می‌توانید ضمن تماشای فیلمی کوتاه، با تجربه‌ی رانندگی بی‌ام‌و 630 GT مدل 2018 آشنا شوید.
 
 
سری 3، 4 و 5، امروزه با محبوبیت بسیار خوبی در سبد بی‌ام‌و مواجه‌اند. آنچه مسلم است، خودروهای جذاب کلاس 6 که در گذشته‌ی نه‌چندان دور با بدنه‌ی دودر پرتقاضا بودند، امروزه در خط تولید بی‌ام‌و جذابیت چندانی ندارند. نسل جدید سری 6، صرفا با بدنه‌ی چهاردر عرضه می‌شود و به عقیده‌ی کارشناسان، همان کلاس 5 با طرح کوپه است. مدیران بی‌ام‌و اعلام کرده‌اند برنامه‌ای برای تولید نسل تازه‌ای از سری 6 با بدنه‌ی دودر ندارند؛ چراکه سرمایه‌گذاری سنگینی بر سری 4 کوپه داشته‌اند و علاوه بر آن، مدل جدیدی از i8 را آماده‌ کرده‌اند.
 
BMW_GT_2018
 
نسل جدید سری 6، با پسوند GT نیز عرضه می‌شود که اشاره به عبارت گرن توریسمو دارد. این موضوع نشان می‌دهد که خودروی 630i GT با یک رانندگی اسپرت و البته سرشار از راحتی برای سرنشینان همراه خواهد بود تا حتی در سفرهای بین شهری، لذت‌بخش باشد. مدل جدید با بدنه‌ی چهاردر کوپه، فضای بسیار خوبی برای سرنشینان عقب فراهم می‌کند و محدودیت‌های گذشته را ندارد. زمانی که در 630 و حتی ارزان‌ترین نسخه‌ی آن باشید، تحت تأثیر کابین قرار خواهید گرفت. با پوشش چرم صندلی‌ها، کیفیت عالی داشبورد و فناوری‌های مدرن این خودرو، متوجه می‌شوید که جای خوبی برای گذران وقت است. طراحان سری 6GT، به دنبال ساخت یک کابین فوق لوکس یا کاملا اسپرت نبوده‌اند بلکه راحتی بالا همراه لوکس بودن را مد نظر قرار داده‌اند؛ درحالی‌که کاربردی و متفاوت از مدل‌های مشابه باشد. این خودرو برای مشتریانی طراحی شده است که خواهان یک سدان لوکس با کیفیت، جهت سفرهای خانوادگی هستند.
 
BMW GT 2018
 
پیشرانه‌ی توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر، با قدرت ۲۵۸ اسب بخار، برای بی‌ام‌و 630i GT در نظر گرفته شده است که همراه با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ارائه می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، این نسخه اقتصادی‌ترین و ضعیف‌ترین نمونه‌ در کلاس 6 جدید است؛ اما نه‌تنها کند و کسل‌کننده نیست، بلکه می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. فراموش نکنیم این خودرو، با هدف سریع‌بودن و داشتن عملکرد عالی در رانندگی اسپرت ساخته نشده است.
 
علاقه‌مندان خودروهای خانوادگی و طرفداران بی‌ام‌و، همچنان به سری 5 و همچنین مدلی از این خودرو با بدنه‌ی استیشن (5Series Touring) علاقه‌ی بیشتری نسبت به 630i GT نشان می‌دهند؛ چراکه فضای بیشتر صندوق عقب و ظاهر جذاب‌تری دارد. از سویی دیگر، مشتریانی نیز هستند که سبک بدنه‌ی سری 6 جدید را به دیگر محصولات بی‌ام‌و ترجیح می‌دهند.
 
 
در ویدئویی که به‌تازگی توسط گروه اتوبان POV منتشر شده است، می‌توان تجربه‌ای مجازی از حضور در کابین بی‌ام‌و 630i GT و رانندگی با آن در بزرگراه‌های آلمان به دست آورد. در این فیلم کوتاه، خودرو به نهایت سرعت می‌رسد تا سکوت کابین و تعادل آن نشان داده شود. چنین شرایطی، حتی با حضور چند سرنشین بالغ و چمدان‌های آن‌ها در صندوق هم فراهم خواهد بود. آستانه‌ی قیمت این خودرو در بازار جهانی، حدود ۶۰ هزار دلار است؛ درحالی‌که با پیشرانه‌ی ۳۳۵ اسب بخار ۳ لیتری و توربوشارژ، همراه آپشن‌های سری 640i و سیستم دو دیفرانسیل Xdrive، بیش از ۷۰ هزار دلار قیمت دارد.
 
 
 
 

منبع

www.zoomit.ir

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بی ام و , داشبورد , بررسی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : دوست عزیز، تارا دستی تبدیل به V1p شما از کجا مطمئنید؟ یبار میگید نمایندگی گفته بعد ۴۵ روز فاکتور میکن... یبار میگید این هفته فاکتور میشم... یبار میگید این هفته خبرای خوبی میشنوید... اگر اطلاعاتی دارید درست و واضح بگید وگرنه خواهشا الکی نفرمایید. چون چند نفر پرسیدند و جواب ندادید.باتشکر
اطلسG : دقیقا چرا ادم باید یه ۲۰۶ ساده بدون هیچ اپشن که از تولیدم خارج شده رو بگیره😂 یه ماشین ۱۴۰۳ فول آپشن میگیرم 😂😂 با اون ۲۰۷ بدنه پلاستیکیشون با انگشت میره داخل😂
پذیرش 19 اسفند فوری : والا ما هم دوست داریم افزایش قیمت نخوره، قشنگ هم میدونم که هزینه های سرسام آور ماشین یعنی چی! یه بلوک سیلندر برند عظام گرفتم 8.800.000 تومن (بدون واشر و...) که با متعلقات و اجرت حدود 14.5 میلیون یه واشر زدن و تعویض بلوک بهم هزینه شد. که چند سال پیش میشد با این پول یه پراید سوار شد. نظرم رو گفتم و الا هیشکی از گرونی راضی نیست، جز دلال های محترم که صدتا صدتا ماشین احتکار میکنند.
اسفند : خدا ازتون نگذره خدا کنم هرچی دردو مرزه بجون خودتونو خانوادتون بیفته دیگه زندگیمونو خراب کردید دوساله مارو سر کار گذاشتید شما که نمیتونستید به قراردادتون جواب گو باشید چرا پولامونو گرفتید دوساله واسه یه لگن مردمو سر کارگذاشتید خودتون که خبر از زندگی مردم ندارید اصلن سوارخودروهاتون نشدید که بدونید چه لگن هایی هستن تف تو زاتتون
اس تری : پس این ایکس فایو و کا هفت ها تحویل میدن اینا چی هستن
شاهین یکپارچه دوم تحویل بهار ۱۴۰۳ : سلام شماره پذیرش و شماره درخواست شما چند بود ؟
کیوان : فعلا که طرح پیشنهادی ها رو تا بیستم تمدید کرده خدا لعنتشون کنه
سایپای حقه .. باز : تاکی کردینش قانون هرمی ماشین بخره 6ماه بعدش بدین دستش
سایپا بیشرف : لعنت بر پدر مادر شرکت سایپا چرا پول میگیری ماشین نمیدی می‌دیم یکسال با تاخیر
J7 بانک صادرات : دوستان بانک صادراتی من هنوز فاکتور هم نشده ام!!!!!!! کسی هست شاسی شده باشه یا جلوتر باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : دوست عزیز به جای پیام دادم مراجعه کن نمایندگی
وحید : لطفا جواب بدین من 11 ام تکمیل کردم 12 ام فاکتور شد ولی پلاک نشده برا شما چند روز کشید پلاک بشه
سعید : سلام.معمولا یکماه بعد پیام میاد ک بری نمایندگی
فوری : پلاک اس ام اس میاد؟
جلال : سلام ماله من هم این مشکل داشت احتمال زیاد شافت گیربکس کج شده من دوبار دیسک وصفحه عوض کردم چون بد جا میخورد ازاخر فهمیدم از شافت گیربکس کج شده دنده بعد جا میخورد الان درستش کردم عالی شده
6دنده : ملاک فاکتور رنگ تاریخ واریز وجه و تاریخ دریافت پروندس
اسفند6دنده : سلام منم 7اسفند دریافت پرونده8 هیچ خبری نیست رفتیم تا خرداد فکر کنم
امیر : فدات دادش
سورن دوگانه30دی : سورن دوگانه تکمیل وجه 20آذر تاریخ تحویل 30دیماه اما هنوز فاکتور نشده
تیگو 8 : با سلام واقعا. مدیران خودرو یه دروغگو و کلاهبرداره