خودروی «کوییک» در آینده نزدیک به بازار خواهد آمد

 

خودروی «کوییک» در آینده نزدیک به بازار خواهد آمد

 
مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا درباره نمایش ماشین کوییک در نمایشگاه جنوب شرق کشور اعلام کرد: کوییک یک خودروی ایرانی آپشنال است که در روزهای آینده پس از اعلام شرکت سایپا وارد بازار خواهد شد.
محمدرضا حقیقی از اهداف حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین‌المللی خودرو جنوب شرق کشور سخن به میان آورد و گفت: گروه خودروسازی سایپا برای معرفی محصولات خود در راستای سیاست‌های منطقه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کند. 
 
وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا به مناسبت سالگرد زلزله بم در نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کشور حضور پیدا کرده و خدمات بسیار خوبی با شرایط ویژه‌ای برای مردم استان کرمان در این نمایشگاه در نظر گرفته است. 
 
مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا، گروه خودروسازی سایپا را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروی کشور معرفی کرد و افزود: گروه خودرو سازی سایپا همواره به دنبال اجرای مسئولیت اجتماعی خود بوده و گام‌های موثری نیز در این راستا برداشته است که تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات پس از فروش مناسب، از جمله اقدامات گروه خودروسازی سایپا در این راستا می باشد. 
 
وی دیدگاه گروه خودروسازی سایپا در ارایه مطلوب خدمات پس از فروش را مهمتر از فروش دانست و بیان کرد: گروه خودروسازی سایپا همواره بر کارمحوری و حفظ کرامات انسانی شاغلین خود تاکید فراوان دارد. 
 
حقیقی از معضل بیکاری که یکی از چالش‌های اساسی کشور است سخن به میان آورد و اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا به تولید و اشتغال توجه داشته است و اکنون گروه خودروسازی سایپا اشتغال 48 هزار نفر به صورت مستقیم و 230 هزار نفر به صورت غیرمستقیم را ایجاد کرده است. 
 
وی، توانمندسازی شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا را یکی از سیاست‌های گروه خودروسازی سایپا دانست و عنوان کرد: براساس سیاست‌های خود زیرمجموعه‌های خود را از لحاظ کمیت، افزایش کیفیت، ضمن آنکه فعالیت‌های آنها منطبق بر سیاست‌های زیست محیطی باشد، توجه ویژه دارد. 
 
مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: به دنبال آن هستیم که سهم خود را در بازارهای داخلی و بعضا خارجی افزایش دهیم که برای دستیابی به این مهم کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش خود را افزایش داده‌ایم. 
 
وی با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کشور مقتدرانه حضور یافته است، تصریح کرد: شرکت خودروسازی سایپا در این نمایشگاه به منظور احترام به مردم نجیب کرمان در سالنی به مساحت 2500 متری حضوری گسترده پیدا کرده است. 
 
حقیقی با بیان این مطلب که گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه 14 خودرو خود را به نمایش گذاشته است، اضافه کرد: خودروهای کوییک، چانگان، سیتروئن C4 در این نمایشگاه بیشتر به مردم خوب کرمان معرفی خواهد شد. 
 
وی بیان کرد: افزایش خدمات پس از فروش و اطلاع‌رسانی به مشتریان که توسط واحد ارتباطات ما صورت می‌گیرد و ارایه خدمات بیشتر نمایندگی‌های استانی به همه هموطنان از مهمترین سیاست‌های ما است. 
 
مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا درباره نمایش ماشین کوییک در نمایشگاه جنوب شرق کشور اعلام کرد: این خودرو کاملا اتومات، دارای ایربگ، ترمز ای.بی.اس و ... است که قابل رقابت با سایر ماشین های آپشنال هم رده خود در بازار است. 
 
وی با بیان این مطلب که سیترویین C4 نیز برای اولین بار در این نمایشگاه معرفی شده است، تصریح کرد: گروه خودروسازان سایپا برای رونق تولید ملی در راستای سیاست‌های اقتصادمقاومتی از قطعه سازان داخلی مخصوصا قطعه سازان کوچک حمایت می‌کند و طی روزهای اخیر 500 قطعه‌ساز حمایت خود را از گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده‌اند. 
 
حقیقی از اقتدار سایپا در نمایشگاه های خودرو خبر داد وعنوان کرد: برای آنکه مردم به صورت مملوس با کیفیت و محصولات سایپا آشنا شوند در نمایشگاه های داخلی و خارجی منطقه ای شرکت می کنیم که این حضور مقتدرانه سایپا در نمایشگاه های خودرو ادامه خواهد داشت.
 
 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , کوییک , سایپا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

15 نظر

سهیل
2

الان همه ماشین های تولید داخل چینی هندی ایرانی هستن در این که شکی نیست
ولی باز بنظر من که با اکثریت موافقم کوییک خوشگل تر و بهتره نسبت به 206 تیپ5 که تنها آپشنش آینه برقی خخخ
باز کوییک اتومات کلی آپشن داره ظاهرش به روزتره جدیدتره
البته نظر منه
14:57  1396/10/11
پاسخ دادن
سام
4

بابا این کوئیک هم همه چیزش چینیه ،

یه کلام ختم کلام :

اگه 206 چینی هندیه ، کوئیک چینی ایرانیه پس دیگه بحث نکنید خخخخخخخخخخخخخخ
14:28  1396/10/11
پاسخ دادن
عارف
0

تو این رنج قیمت که میخوان بفروشن تا 40 تومن میشه فقط تیپ 5 هاچ بک خرید که هیچی نداره ظاهرشم برا سی سال پیش امکانات خاصی هم نداره
بنظر من جای 206 که چینی شده و بی کیفیت که فقط آرم و اسم پژو داره یدک میکشه
کوییک میتونه انتخاب خیلی بهتر ومناسب تری باشه
هم از نظر ظاهر هم امکانات و آپشن و اتومات بودنش
10:23  1396/10/10
پاسخ دادن
محمد حسین
3

حالا اگه یه مارک و برند پژو چینی میزدن جلو و عقب ماشین میامدن دوستان میگفت به به عجب ماشین خوشگل و به روزی و برا خریدنش صف میکشیدن
17:53  1396/10/09
پاسخ دادن
مستر جونز
0

چین اژدهای صنعته با ایران که تازه راه افتاده مقایسه نباید بشه. باید هم محصولاتش درخور توجه باشه. ولی ایران همه منتظرن تا یکعده آدم جوگیر محصولات شترگاوپلنگ جدید ایرانی زودتر بخرن و سوار بشن و اگر بعد ۵ سال اوکی بود بقیه هم شاید نظرشون مثبت بشه.
23:33  1396/10/09

رضا
7

قراره به زودی عرضه بشه ؟؟؟
چه دروغ شاهکاری چند بار اعلام پیش فروش کردن و استقبال نشد بازهم خودشون رو زدن به اون راه.
۴۰ تومن واسه این ههههههههه. بازهم گلی به جمال ایران خودرو مال مردم خور . اینها رو ایران خودرو رو هم سفید کردن .
۱۵۰۰ سی سی و ۸۵ اسب بخار و ۱۳۷ نیوتن متر و سیستم برق معمولی نه مولتی پلکس و بدون ایمنی لازم . البته به درد آدمهایی که میخوان بگن با بقیه فرق دارن میخوره ولی به درد کسی که واسه پولش زحمت کشیده و میخواد با پولی که میده جنسی بخره که ارزشش را داشته باشه این آشغال بدرد نمیخوره.
16:23  1396/10/09
پاسخ دادن
به مجید
9

این کجاش شبیه ساینا هست؟؟
این فرمان برقی داره
گیربکس اتومات CVT داره
با کلی آپشن دیگه
شما فرق سدان و هاچ بک نمیدونی مجبوری نظر بدی
کلا تو ایران ماشین هاچ بک طرفدارای زیادی داره
الان تیبا2 طرفداراش بیشتر از ساینا هست
اینم بنظرم خوشگل شده هم جلو هم عقب فقط یکم گرونه مخصوصا تیپ فولش
بنظر من تیپ معمولیش که 33 میلیون ارزش خرید بیشتر داره
12:45  1396/10/09
پاسخ دادن
آقا مجید
7

دراصل کوئیک همون ساینا است. معایب ساینا رو حذف کردند و بجای اینکه این تغییرات در ساینا اعمال کنند تا نون حلال ببرن با همون قیمت ساینا، این کارو نکرده اند و با توجه به استقبال بد مردم از ساینا، یک ظاهر اسپرت بهش دادن. اتاقک کوییک و ساینا یکیه فقط یک مانیتور دویست هزارتومنی چپوندن توش بعنوان آپشن تا بتوانند بهتر این لقمه رو چرب کنند. گول ظاهرش نخورین. کوییک موتور ضعیفی داره. انگار بجای ۲۸ تومن ساینا ۳۵ تومن دادین ساینا با یک مانیتور بعنوان آپشن و ظاهر ۲۰۶ ☹ احتمالا دنده اتوماتشو هم ۴۰ تومن عنوان کنند.😆😆😆
12:03  1396/10/09
پاسخ دادن
سام
2

بابا آقا مجید ساینا هم همون تیباست یه رینگ انداختن روش و چراغاشو عوض کردن شده ساینا و 28 میلیون میدن به مردم
و از همه مهمتر تیبا هم همون پرایده اتاقشو عوض کردن شده تیبا خخخخخخخخخخ
14:31  1396/10/11

ایمان
1

جناب سام عزیز

اصلا تیبا هیچ ربطی به پراید نداره اگه کمی فقط کمی اطلاعات فنی داشتید این حرف نمیزدید

درسته موتور تیبا ارتقا یافته پرایدهست که توسط تیم آلمانی FEV ارتقا پیدا کرده و حجم موتور به 1500 سی سی افزایش پیدا کرده

شما بروچند ساعت با تیبا رانندگی کن بعد مقایسه کن با پراید
داخل کاپوت بدنه همه قطعات مقایسه کن

تیبا اکثر قطعاتش با ریو یکی هست از لنت ترمز و دیسک و کمک فنر و خود فنر و بقیه
دوسال خورده ای تیبا2 دارم خیلی خوبه راضیم کم خرجه کم مصرف


قبلش 206 تیپ 2 داشتم انقدر اذیتم کرد که هیچ وقت یادم نمیره هر 6ماه یکبار واشر میزد خرجای دیگه اندازه خود ماشین خرجش کردن تا بلاخره فروختمش از دستش راحت شدم
16:08  1396/10/11

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آراد : منم همه چیم مثل شماس گفتن تیر میدیم هنوز دی ماه رو هم ندادن ما که آخر اسفندیم احتمالا بره تو مهر ماه
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟