نمونه

 

عرضه 6 خودرو جدید در ایران طی سال آینده

 

در همایش صنعت کابل در هتل آزادی تهران در جمع فعالان اقتصادی ایران وفرانسه منصور معظمی رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به رشد اقتصادی قابل توجه کشور در سال های اخیر گفت: براساس گزارش بانک مرکزی و مرکز آمار ایران نرخ رشد اقتصادی ایران در سال 1396 حدود 4.5 درصد بوده که از معدل رشد جهانی که 3.2 تا 3.4 درصد برآورد شده بالاتر است. نرخ رشد اقتصادی ایران در سال آینده هم 4 تا 5 درصد پیش بینی شده است.

نماینده وزارت نفت در کمیسیون شورای اقتصاد با اشاره به نقش صنعت نفت به عنوان استراتژیک ترین صنعت در رشد اقتصادی کشور اظهار داشت: کمیسیون در جلسه روز یکشنبه خود مجموعه ای از پروژه های جدید نفتی به حجم 7.5 میلیارد دلار را تصویب کرد. از آن جا که ماده اولیه بخش قابل توجهی از این پروژه ها کابل است بازار خوبی برای صنعت کابل در آینده نزدیک پیش بینی می شود.

وی در ادامه با اشاره به مبادلات و همکاری های اقتصادی خوب ایران و فرانسه در سالهای اخیر که به سطح قبل از تحریم ها رسیده است گفت: تقریبا با تمام شرکتهای بزرگ فرانسوی قرارداد بسته ایم که منابع دوطرف در آنها لحاظ شده است. در بخش خودرو شرکت ایران خودرو با پژو، سایپا با سیتروئن و ایدرو با رنو قراردادهایی را امضا کرده اند که حاصل این همکاری ها و سرمایه گذاری مشترک عرضه شش خودروی جدید به بازار ایران در سال آینده است. در بخش ریلی هم به زودی قراردادهایی با شرکتهای فرانسوی امضا خواهد شد که در این حوزه هم زمینه خوبی برای همکاری در حوزه کابل وجود دارد.

معظمی خاطرنشان کرد: در بودجه سال 97 هم در بخش صنعت منابع و تسهیلات ارزان قیمت و خوبی پیش بینی شده و دولت به طور جدی کم کردن مشکل اشتغال از طریق گسترش تولید و ارتقای بهره وری را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: به عنوان یک شهروند ایرانی که تحولات کشور و دنیا را دنبال می کند فکر می کنم سال آینده وضعیت اقتصادی ایران بهتر از سال جاری خواهد بود. البته انتظار داریم شرکای ما از نگاه یکسویه اقتصادی به ایران پرهیز کنند و در بخش های سیاسی و فرهنگی و … این مشارکت وجود داشته باشد.

معظمی با تشکر از اقدامات سفیر فرانسه در گسترش روابط دو کشور اظهار داشت دولت فرانسه تاکنون موضع گیری های خوبی در قبال جمهوری اسلامی داشته که به روابط دوجانبه کمک می کند. امیدوارم در دوران ماموریت جناب سفیر این روابط گسترش بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دولت و وزارت صنعت این است که بازار را در اختیار شرکتهایی بگذارد که با طرف ایرانی مشارکت دارند که خوشبختانه شرکتهای فرانسوی در این زمینه نسبت به کشورهای همجوار همکاری بهتری دارند ولی انتظار از دولت و شرکتهای فرانسوی بیشتر است.امیدوارم با سفر وزیر خارجه و جناب رییس جمهور فرانسه ارتباطات دو کشور در سطح بالاتری هم رقم بخورد.

معظمی در پایان خطاب به فعالان اقتصادی و کارشناسان ایرانی گفت: باید با امید به آینده کمک کنیم ت تصویر مثبت تر و واقع بینانه تری از شرایط اقتصادی اجتماعی کشور ارائه کنیم. واقعیت اقتصادی کشور بسیار بهتر و پویاتر از آن است که در ژورنالها و شبکه های اجتماعی ترسیم می شود و به هر حال رشد اقتصادی 5 درصدی را نمی توان کتمان کرد ولی به هر حال نیاز کشور بیشتر است و امیدوارم هر چه زودتر به رشد 8 درصد که مدنظر بوده برسیم.

 

source

dande6

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , رنو , پژو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
تارا : وقتی تاریخ پرونده تغییر کنه یعن میخواید فاکتور بشید
اطلس بهمن : سلام چرا فاکتور نمیکنن کسی خبری داره اخه تو سال جدید اصلان فاکتور نکردن تا امروز حتما جریانی هست لطفا کسی خبر داره مارا هم در جریان بزاره سپاس
سعید8 : نمونه ش همین مدیران خودرو که از همه گرون فروش تره و x55 پرو هم که گندکاری جدیدشونه. فروش اقساطی هم متوقف کرده تا قیمت بره بالا
امیر j7 تهران : من هم شکایت ثبت کردم. حداقل کار ممکن هست. هرچند تو این خراب شده اگر نظارت و رسیدگی بود اینا این کارو با مردم نمیکردن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پرمیوم : خونه پرش 100 تومان
جابر : سلام فقط حرف می زنیم هیچکس نمی رود پیگیر شود واسه تاخیر در تحویل
دنا پلاس اتومات : سلام دوستان.امروز کسی فاکتور نشد؟
پرهام : تا یک شنبه نمیتونین صبر کنین ؟؟چرا خود زنی میکنید اسفندی ها ؟
علی رانا پااییز : من واریز کردم 457 دراومد برام تحویل خرداد
رانا پلاس+ : درست میشه
رضا : دروغ نزن،کاملامعلومه جمله بندیت سرکاریه،بهاروندن برن سراغ تابستون؟ به خاطر تجمع قراره ندن؟😡
شرکت کنید : تنظیم شکایت همگانی متقاضیان پارس زمستان 402////مکان ؛؛؛تهران بزرگراه ستاری بلوار شهید مخبری نبش خیابان ایران زمین دیوان عدالت اداری کل کشور ساعت 9صبح
پارس ای ال ایکس : دوستان ببخشید یه سئوال... از زمانی میزنه پلاک گذاری شد چند روز طول میکشه تحویل بدن..؟؟
207 اتو تکمیل 28 آذر : 207 اتومات تحویل دی و 207 اتومات رضا دی،که تاریخ تکمیل وجهتون 22 و 23 آذر بود، شما هم انشالا فاکتور شدین؟