نمونه

 

عرضه 6 خودرو جدید در ایران طی سال آینده

 

در همایش صنعت کابل در هتل آزادی تهران در جمع فعالان اقتصادی ایران وفرانسه منصور معظمی رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به رشد اقتصادی قابل توجه کشور در سال های اخیر گفت: براساس گزارش بانک مرکزی و مرکز آمار ایران نرخ رشد اقتصادی ایران در سال 1396 حدود 4.5 درصد بوده که از معدل رشد جهانی که 3.2 تا 3.4 درصد برآورد شده بالاتر است. نرخ رشد اقتصادی ایران در سال آینده هم 4 تا 5 درصد پیش بینی شده است.

نماینده وزارت نفت در کمیسیون شورای اقتصاد با اشاره به نقش صنعت نفت به عنوان استراتژیک ترین صنعت در رشد اقتصادی کشور اظهار داشت: کمیسیون در جلسه روز یکشنبه خود مجموعه ای از پروژه های جدید نفتی به حجم 7.5 میلیارد دلار را تصویب کرد. از آن جا که ماده اولیه بخش قابل توجهی از این پروژه ها کابل است بازار خوبی برای صنعت کابل در آینده نزدیک پیش بینی می شود.

وی در ادامه با اشاره به مبادلات و همکاری های اقتصادی خوب ایران و فرانسه در سالهای اخیر که به سطح قبل از تحریم ها رسیده است گفت: تقریبا با تمام شرکتهای بزرگ فرانسوی قرارداد بسته ایم که منابع دوطرف در آنها لحاظ شده است. در بخش خودرو شرکت ایران خودرو با پژو، سایپا با سیتروئن و ایدرو با رنو قراردادهایی را امضا کرده اند که حاصل این همکاری ها و سرمایه گذاری مشترک عرضه شش خودروی جدید به بازار ایران در سال آینده است. در بخش ریلی هم به زودی قراردادهایی با شرکتهای فرانسوی امضا خواهد شد که در این حوزه هم زمینه خوبی برای همکاری در حوزه کابل وجود دارد.

معظمی خاطرنشان کرد: در بودجه سال 97 هم در بخش صنعت منابع و تسهیلات ارزان قیمت و خوبی پیش بینی شده و دولت به طور جدی کم کردن مشکل اشتغال از طریق گسترش تولید و ارتقای بهره وری را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: به عنوان یک شهروند ایرانی که تحولات کشور و دنیا را دنبال می کند فکر می کنم سال آینده وضعیت اقتصادی ایران بهتر از سال جاری خواهد بود. البته انتظار داریم شرکای ما از نگاه یکسویه اقتصادی به ایران پرهیز کنند و در بخش های سیاسی و فرهنگی و … این مشارکت وجود داشته باشد.

معظمی با تشکر از اقدامات سفیر فرانسه در گسترش روابط دو کشور اظهار داشت دولت فرانسه تاکنون موضع گیری های خوبی در قبال جمهوری اسلامی داشته که به روابط دوجانبه کمک می کند. امیدوارم در دوران ماموریت جناب سفیر این روابط گسترش بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دولت و وزارت صنعت این است که بازار را در اختیار شرکتهایی بگذارد که با طرف ایرانی مشارکت دارند که خوشبختانه شرکتهای فرانسوی در این زمینه نسبت به کشورهای همجوار همکاری بهتری دارند ولی انتظار از دولت و شرکتهای فرانسوی بیشتر است.امیدوارم با سفر وزیر خارجه و جناب رییس جمهور فرانسه ارتباطات دو کشور در سطح بالاتری هم رقم بخورد.

معظمی در پایان خطاب به فعالان اقتصادی و کارشناسان ایرانی گفت: باید با امید به آینده کمک کنیم ت تصویر مثبت تر و واقع بینانه تری از شرایط اقتصادی اجتماعی کشور ارائه کنیم. واقعیت اقتصادی کشور بسیار بهتر و پویاتر از آن است که در ژورنالها و شبکه های اجتماعی ترسیم می شود و به هر حال رشد اقتصادی 5 درصدی را نمی توان کتمان کرد ولی به هر حال نیاز کشور بیشتر است و امیدوارم هر چه زودتر به رشد 8 درصد که مدنظر بوده برسیم.

 

source

dande6

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , رنو , پژو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مشکی J7 : الحمد لله عصر تحویل گرفتم برگ کمپانی رو همراه بیمه نامه باتحویل خودرو بهم دادند
Tara v1p : مبارک باشه ۷تا ۱۰روز نهایتش...
زینب : ارسال میکنن نگران نباش توکل به خدا
بنیامین : سلام درصد دیرکرد چقدر می‌باشد اگر اطلاع دارید بگید
زینب : برای طرح عادی هم نوشته بود
علی : چی شد دوستان تا کجا فاکتور کردن کسی اطلاع داره
یه دوست : سلام وخواهشن اون مسعولین سایپا و اون بالاییها به فکر این طبقه های پایین باشید اون بالا یه خدایی هم هست
هیراد : این ماشین ها واسه اونایی که اسفند ماه ۴۰۱ پول بلوکه کرده بودن و اولویت بندی شون رو بهشون اعلام کردن
سعید : وضعیت باید از کجا برسی کرد
s3 کرمان : درود دوستان ۲۱ اسفند شاسی شدم ولی هیچ خبری از تحویل نیست از بم تا کرمان الان هنوز بعد ۳ ماه ماشین نرسیده خدامیدونه تا شهرهای دیگه کی برسه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عبدلی : زمستون 5 ماه تاخیر داشت بهار برج 4 یا 5 فراخوان میاد با 20 درصد افزایش قیمت نزدیک به 600 میلیون آماده کنید اگه فراخوان بیاد
رضا : مثلا خیلی تابلو گفتی فقط تا 30 خرداد مجوذ دارند با این ویس عظیمی که پخش شده محال استاندارد اجازه تولید بده مگه آبرو خودشو ببره اجازه تولید بده با پارس دیگه خدا حافظی باید بکنید فقط تا آخر الویت زمستان پارس تولید میشه تا 20 روز دیگه متوجه خواهید شد درست میگم یا نه
پارس سفارشی زمستان : چرا تکلیف زمستان روشن نمیشه من پارس زمستان بخشنامه 4714هستم پیامک نیومده
مهدی : نه دنده واریزهای اسفند 1401.
کوییک : بابت چی میدن پولو اتومات یا دنده
علی : نامرد ناکس بی احساس
علی : خیلی نامردی می‌سپارمت به خاک ناکس
مریم دوگانه بهمن : سلام باز بانک چی پول میده
ویسی : سلام بنده برنده سورن دوگانه اولویت تابستان 1403 دوبار پیامک سورن جدید برام اومد واریز وجه نکردم کسی اطلاع داره تکلیف ما چی میشه کی پیامک برامون میفرستند
مریم دوگانه بهمن : سلام نه همون 30 تومن سود حساب کردن