پای ب ام و های برقی به ایران باز می شود

 

پای ب ام و های برقی به ایران باز می شود

 
پیش از آغاز سال جدید بود که خبری مبنی بر مجوز رسمی واردات محصولات بی ام و توسط مرکز اصناف و تجارت، سازمان صنعت و معدن و تجارت به شرکتی با نام تسلا موتور قشم اعطا شد. در این گواهی که طرف قرارداد معامله bmw autohaus mohring ذکر شده است، مجوز واردات محصولات مختلف شرکت بی ام و به این شرکت داده شده است.
 
 
باتوجه به این که در حال حاضر پرشیا خودرو به عنوان متولی محصولات شرکت بی ام و در بازار ایران فعالیت می‌کند و طبق قوانین سازمان صنعت و معدن و تجارت خودروهای وارداتی باید توسط نمایندگی رسمی شرکت ها وارد شوند. اما حال برای یک برند دو مجوز به دو شرکت داده شده است که این دوگانگی می تواند بیش از پیش به پیچیدگی موضوع دامن بزند.
 
 
به همین دلیل شرکت تسلا موتور قشم با برگزاری یک کنفرانس خبری به اطلاع رسانی در مورد شروع و نحوه فعالیت این شرکت کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
 
 
در این نشست خبری با عنوان این که نمایندگی بی ام و توسط اتاق بازرگانی آلمان به این شرکت اعطا شده است و محور اصلی فعالیت های این شرکت عرضه محصولات هیبریدی و برقی بی ام و همچون i3 است. پیش از این برادر بزرگ تر این خودرو یعنی i8 در تعداد قابل توجه ای به صورت شخصی به کشور ما وارد شده بود.
 
 
این شرکت با اعلام این که بیش از دوسال مذاکره و بررسی مدارک توسط دو نهاد مرجع یعنی وزارت صنعت و اتاق بازرگانی ایران-آلمان، نمایندگی بی ام و به این شرکت واگذار شده است.
 
 
در ادامه با اعلام این مسأله که گارانتی اینترنشنال محصولات بی ام و به صورت دو ساله است. شرکت تسلا موتورز به دنبال ارائه خدمات مشابه با دیگر نمایندگی های بی ام و در کشورهای دیگر است.
 
 
این شرکت به توافقاتی با شهرداری تهران رسیده است تا سیستم شارژ سریع یونیورسال را وارد و در محل های مورد نظر تعبیه کند. در حال حاضر طبق قرار داد این شرکت با شهرداری ۳۰۰۰ پلاگ شارژ در نظر گرفته شده است.
 
 
با توجه به وضعیت نامتلاطم بازار ارز این شرکت قیمت اولین مدلی که قرار است در بازار کشور ما عرضه کند، یعنی بی ام و i3 نسخه تمام برقی ۳۸۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. در اردیبهشت ماه رونمایی اولیه از این خودرو صورت خواهد گرفت. در حال حاضر تعرفه گمرک این خودرو معادل ۵ درصد است.
 
 
بخش اصلی فعالیت های این شرکت ارائه خدمات به تمامی بی ام و های موجود در کشورما است که بر طبق آمار بیش از ۲۵ هزار دستگاه بی ام و در حال حاضر نیازمند خدمات هستند. به همین دلیل این شرکت با ارائه وارانتی به این محصولات به دنبال ارائه سطح جدیدی از خدمات با توجه به مدل و مسافت پیموده شده این خودرو ها است.
 
 
 
 

منبع (source)

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بی ام و , هیبرید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کاربر: امیر(سابق)
2

و باز حماسه ای دیگر از آقایان در راه است خدا خودش بخیر کنه
11:22  1397/01/21
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
تارا : وقتی تاریخ پرونده تغییر کنه یعن میخواید فاکتور بشید
اطلس بهمن : سلام چرا فاکتور نمیکنن کسی خبری داره اخه تو سال جدید اصلان فاکتور نکردن تا امروز حتما جریانی هست لطفا کسی خبر داره مارا هم در جریان بزاره سپاس
سعید8 : نمونه ش همین مدیران خودرو که از همه گرون فروش تره و x55 پرو هم که گندکاری جدیدشونه. فروش اقساطی هم متوقف کرده تا قیمت بره بالا
امیر j7 تهران : من هم شکایت ثبت کردم. حداقل کار ممکن هست. هرچند تو این خراب شده اگر نظارت و رسیدگی بود اینا این کارو با مردم نمیکردن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا پلاس 6 دنده جدید تحویل 2 خرداد : سلام من هم منتظر پلاکم شنیدم از روز یک شنبه شروع به پلاک میکنن صبر کنیم خدا کریمه ❤️🌹
تبدیلی : تبدیلی رانا بودی، کسی هست تبدیلی بهمن ماه رانا به تیوتری فاکتور شده باشه لایک کنه
اسفندماه دوگانه : سلام آقا پرهام بخدا مدیران سایپا رواعصاب مردم رفتن 401ثبت نام کردیم الان 403 مردم گرفتار شدن خدا ازشون نگذره
رانا : سلام دوستان کسی هست یکشنبه فاکتور شده باشه و خبری از پلاکش نباشه مثل من مثب بزنن
سحر : سلام عزیزان کسی پلاک شده تو این چند روز لطفا کامنت کنید
سورن جدید : مگه جمعه ها هم فاکتور میکنن؟!!!
امیرعلی : سلام به همه دوتا سوال دارم اگه کسی میتونه جواب بده لطفا اول. از کجا بدونیم که خودروی ثبت نامی ما چه کد هست دوم.تفاوت کد 707وکد710 و712 چیه
ایکس 33 اتومات اسماعیل : تحویل شما کی هست ازمن 10 مرداد
ساینا زمستان : ما که ساینا را با قیمت زمستان دادن سود بازار و کارخانه 150 میلیون بیشتر نبود و الان هم ساینا افزایشی نخورده چون اختلاف بازار و کارخانه خیلی کم هست ولی مال شما پارس زمستان اختلاف بازار و کارخانه زیاد بود و هنوز هم داره همین الان هم افزایش پارس خورده باز هم از ما بیشتر سود میکنید یعنی 250 میلیون سود میکنید صد میلیون از ما بیشتر سود میکنید
فروش فوری : اون موقع که کارخونه 260بود بازار ازاد 280میدادن چه شکری ؟؟؟؟؟