آلفا رومئو 4C با تیونینگ پوگیا ریسینگ معرفی شد

 

آلفا رومئو 4C با تیونینگ پوگیا ریسینگ معرفی شد

 
پوگیا ریسینگ، با تیونینگ کوپه اسپرت آلفا رومئو 4C نمسیس توانسته است قدرت آن را تقریبا به دو برابر برساند که موفقیت بی‌نظیری در زمینه تیونینگ خودرو محسوب می‌شود.
 
 
آلفا رومئو در ابتدای سال جاری اعلام کرد که کوپه 4C نیازی به نسخه‌ی کوادریفوگلیو (Quadrifoglio) ندارد، زیرا در حال حاضر بهترین خودرو در کلاس خود محسوب می‌شود. اما شرکت تیونینگ پوگیا ریسینگ (Pogea Racing) در حال حاضر نشان می‌دهد که روش‌های بسیاری برای ارتقای کوپه مجهز به پیشرانه میانی وجود دارد. انجام تیونینگ خودرو روی آلفا رومئو 4C می‌تواند کوپه ایتالیایی را برای رقابت بهتر با پورشه 718 کیمن و محصول جدید این کلاس، آلپاین A110 آماده‌تر کند.
 
پس از معرفی خودروی فراری 488 GTB FPlus کورسا که فقط چند روز پیش با قدرتی بیش‌تر از فراری پیستا (Pista) معرفی شد، اینک تیونر آلمانی الهه انتقام نمسیس (Nemesis) را با تعداد زیادی از قطعات سفارشی ارائه می‌دهد. برای شروع پیشرانه بنزینی ۱.۷۵ لیتری چهار سیلندر در حال حاضر به حجم ۱.۹۵ لیتر افزایش یافته است و علاوه بر آن یک توربوشارژر جدید نیز دریافت می‌کند. مهندسان پوگیا ریسینگ همچنین یک میل‌لنگ آهنگری‌شده جدید، سرسیلندرهای بروزرسانی شده، شاتون‌های آهنگری‌شده همراه با سوپاپ‌های ورودی بزرگ‌تر روی پیشرانه نصب کرده‌اند.
 
لیست تغییرات با سیستم اگزوز سفارشی مجهز به لوله اگزوز عقب کربنی، جعبه دنده بازطراحی شده و تجهیزات و سیستم‌های الکترونیکی بازسازی‌شده ادامه می‌یابد؛ این تغییرات به منظور اطمینان از هماهنگی تمامی سیستم‌های خودرو با همدیگر برای عملکرد اسپرت انجام شده است. در نتیجه این تغییرات، کوپه محرک عقب آلفا رومئو 4C نمسیس اکنون می‌تواند ۴۷۷ اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار دهد، بنابراین حدود دو برابر قدرت ۲۳۷ اسب بخاری کوپه 4C معمولی تولید می‌کند. در مورد گشتاور نیز این مقدار از ۳۵۰ نیوتن‌متر در مدل معمولی به ۵۳۵ نیوتن‌متر در نسخه تیونینگ‌شده افزایش می‌یابد.
 
 
بدون شک می‌توان گفت که قدرت تازه به دست آمده، تاثیر بسیار مثبتی روی عملکرد کوپه آلفا رومئو 4C نمسیس داشته است؛ چرا که این کوپه اسپرت اکنون تنها به ۳.۶ ثانیه برای رسیدن از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیاز دارد. به لطف تیونینگ خودرو، بیشینه سرعت کوپه به ۳۰۸ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که واقعا قابل توجه است. این در حالی است که نسخه استاندارد آلفا رومئو 4C برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۴.۵ ثانیه زمان نیاز دارد و در این فاصله می‌تواند به بیشینه سرعت ۲۵۸ کیلومتر بر ساعت دست یابد.
 
علاوه بر ارتقای قسمت‌های مختلف پیشرانه و سیستم محرکه، پوگیا ریسینگ همچنین از کیت آیرودینامیکی با تعداد زیادی قطعات فیبر کربنی همراه با رینگ‌های آلیاژی جدید ۱۸ اینچی در محور جلو و ۱۹ اینچی برای چرخ‌های عقب استفاده می‌کند. "چرم" و "آلکانترا" کلمات کلیدی هستند که می‌توانند برای توصیف فضای داخلی خودروی کوپه آلفا رومئو 4C استفاده شوند، که با تم سیاه و قرمز در فضای بیرونی تکمیل می‌شود.
 
هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری خودرو اعلام نشده است؛ اما می‌دانیم که این نسخه تیون شده تنها شامل پنج دستگاه کوپه آلفا رومئو 4C می‌شود، که یکی از آن‌ها نیز قبلا توسط یک مشتری در استرالیا سفارش داده شده است. 
 

source

pedal

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , آلفا رومئو 4C






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
زهرا : اگه کسی اطلاع داره کی پیش فروش میذارن لطفا بنویسه.
کیان : همانطور که گفته شد تیپ S سهند نمونه کم آپشن و تیپ G سهند نسخه فول آپشن از این سدان است. در سهند S امکاناتی نظیر کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، نشانگر تعویض دنده GSI، فرمان هیدرولیک، آینه های جانبی برقی و سنسور دنده عقب بکار رفته است و خبری از امکاناتی مثل رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، کاور صندلی چرم و پارچه، تریم داخلی دو رنگ، آینه های تاشو برقی با گرم کن، سانروف، صفحه نمایش مالتی مدیا ۷ اینچی، دوربین دنده عقب، آنتن کوسه ای و دو بلندگوی عقب در این تیپ نیست.
چانگان cs55🤠 : تماس بگیرید با سایپا اگر کد ملی رو گرفت و بهتون گفت تو لیست هستید و منتظر پیامک باشین یعنی منتخب هستید .
کیان : اولا ۶ ماه نه بیشتر حتی یه سال که افزایش قیمت میخوره دوستان سهند اس همون سایناس با چراغ متفاوت اون سهند جی هست که عین اطلس سانروف و مولتی مدیا و دوربین دنده عقب و چیزای دیگه داره
mhd S3 : سلام از دوستان کسی تا حالا شکایتش در دادگستری به نتیجه رسیده و تونسته خسارت رو از زمان دیر کرد تا زمان تحویل بگیره؟ کسی تا حالا از کرمان موتور بدون شکایت دیرکرد گرفته؟
کیان : سهند اس همون ساینا س هواستون باشه فقط چراغش فرق میکنه وسلام اون سهند جی هست که عین اطلس فول آپشنه اشتباه نگیرین سهند اس رو با سهند جی
افشین جی۷ : آقا توروخدا با این همه بلا و مصیبت و بدبختی جی۷ ها رو که تحویل گرفتین کمتر از ۲ تومن آگهی نکنید. موقع ثبت نام یک میلیارد و ۲۸۰ میدادیم طلا الان ۳ تومن شده بود
مسئول محترم : مدیر محترم واقعا" جای تاسف داره این پیام بی ادبانه رو اجازه نشر دادید .
حمید : سلام شرکت سایپا مجبور بود ساینا s دوگانه رو بده چرا چون طرف یکسال بیشتر گول ریخته حساب برگ قرارداد داره میتونه شکایت کنه تو چی پول ریختی حساب برگ قرارداد داری نداری چرا مردم منصرف میکنی بزار کار درست انجام بدن پشیمون میشین
S3کرمان : اخ من واقعا خسته شدم از انتظاار،، شش ماهه بی انصافا جواب درستی به آدم نمیدن، خسته شدم بس پول اسنپ دادم،،😭
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عزت اله : چطور بفهمیم فاکتور شده ؟چراغ سبز میشه یعنی چی؟
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : بهمنی هاتا چندم فاکتور شدید ؟
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام دوستان امروز فاکتور شدید موعد بهمن اطلاع رسانی کنید ممنون.
دوگانه دی ماهی : ما میزنیم بالا نمیاره وضعیت مشتری رو
207 موعد تحویل اسفند تبدیل : کسی فاکتور نشده؟؟
در انتظار رانا : دقیقا👌
محمدرضا : نه هنوز رو فاکتور میچرخه
مجید : سلام دوست عزیز یعنی اگر پیش فروش باشه چند روز قبل از تاریخ تحویل پیامک تکمیل وجه میاد ؟
207 اسفندتبدیلی ب 21 : یازده دی هم پلاک نشده😌
حسین : 16دی فاکتور شدم الان