از هزینه‌های نگهداری و تعمیر تیبا خبردار شوید

 

از هزینه‌های نگهداری و تعمیر تیبا خبردار شوید

 

رپورتاژ - یکی از نکات اساسی هنگام خرید هر خودرویی، هزینه نگهداری و تعمیرات، کیفیت قطعات و صد البته کیفیت خدمات پس از فروش آن است. تیبا، یکی از خودروهای شرکت سایپا است که در چند سال اخیر توانست رضایت مشتریانش را تا حد زیادی به دست آورد. یکی از علل این رضایت، شیوه مناسب ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی در خصوص این خودرو بود. تیبا که حالا در دو مدل صندوق‌دار و هاچ‌بک یافت می‌شود، آمار بالایی از خرید و فروش خودروهای سبک را به خود اختصاص داده است. کافی است سری به سایت دیوار بزنید و تعداد آگهی‌های خرید تیبا صندوق دار و هاچ‌بک را در این سایت مشاهده کنید.

تیبا را به عنوان دومین خودروی ملی می‌شناسند. از آنجایی که آن را جانشین پراید دانستند، کیفیت خدمات پس از فروش تیبا را نیز با این خودرو یعنی پراید مقایسه می‌کنند. این درست است که تیبا از نظر در دسترس بودن قطعات هنوز نتوانسته به پای پراید برسد، اما در طول سالیان گذشته در این خصوص پیشرفت قابل توجهی داشته است. نمایندگی‌های شرکت سایپا در اکثر نقاط کشور واقع شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به دارندگان خودروهای تحت پوششان هستند. حقیقت امر اینجاست که خرید تیبا صندوق  دار با توجه به قیمت به صرفه آن در مقایسه با هزینه تعمیرات و نگهداری‌اش، خریدی اقتصادی است که کمتر کسی به این موضوع اهمیت می‌دهد. سال 1390 معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک در خبری اعلام کرد:« با تنظیم آلاینده‌های خروجی از موتور تیبا و به تبع آن افزایش راندمان، هزینه‌های نگهداری این خودرو را به مراتب کاهش داده‌ایم. همچنین با اجرای طرح سرویس‌های ادواری، بازدید و تعویض روغن موتور و  فیلتر روغن در مواقع مشخص روی خودرو صورت می‌گیرد که این امر موجب کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری خودروهای گروه سایپا مانند تیبا می‌شود.»

طبق گزارش‌های مختلف، شرکت سایپا جزو شرکت‌هایی است که خودروهای تولید و مونتاژ شده خود را پس از فروش به خریدار به هیچ عنوان فراموش نمی‌کند. به عنوان مثال قطعات خودروهای سایپا مانند تیبا قیمتی بسیار کم دارد. اما این موضوع بر کیفیت این قطعات تاثیری نمی‌گذارد.

 

تیبا صندوق دار چند؟

چنانچه تصمیمتان برای خرید تیبا قطعی است، ساده‌ترین راه برای به دست آوردن حدود قیمتی این خودرو مراجعه به سایت دیوار است. این سایت، گرچه مرجع خرید و فروش دست دوم است، اما خودروهای صفر کیلومتر و یا کم‌کارکرد زیادی در آن نیز آگهی شده است. همچنین این سایت با حذف واسطه‌ها، باعث شده در هنگام خرید هزینه‌های اضافی را کنار بگذارید. به عنوان مثال خرید تیبا صندوق دار نوک مدادی مدل سال 1396 با 20 هزار کیلومتر کارکرد در این سایت 24 میلیون و 700 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو بدون رنگ و تا برج 7 دارای بیمه است. اما چنانچه به دنبال تیبای صندوق دار ارزان‌تری هستید، یک دستگاه تیبا صندوق دار بی رنگ مدل سال 1390 با بیمه یک ساله به قیمت 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد. میزان کارکرد این خودرو 120 هزار کیلومتر عنوان شده است.

خرید تیبا صندوق دار صفر اقساطی و نقدی نیز در سایت دیوار امکان‌پذیر است. مثلا یک تیبای صندوق‌ دار صفر سفید رنگ که هنوز در پارکینگ سایپا است، توسط مالک آن به قیمت 26 میلیون و 500 هزار تومان آگهی شده است. همچنین یک تیبای صندوق دار صفر کیلومتر دیگر، با 10 میلیون و 500 هزار تومان پول نقد به عنوان پیش فروش و 4 چک 6 ماهه هر یک به مبلغ 5 میلیون تومان در سایت دیوار به فروش می‌رسد.

 

منبع : ویرلن
 

source

ویرلن

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تیبا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
باران : سلام برای من پیامک سهند اومده الان من اینا نمیخام یعنی دیگه نمیتونم دوباره یه ماشین دیگه ثبت نام کنم
میثم : سلام دوستان من دیروز رفتم خبری نبود نه کسی رو دیدم به عنوان معترض نه مسئولی رو
S3 : ماشینتون چیه؟ کدوم شهر موعد تحویل کی بوده؟
S3 سفید : لطفاً هر وقت خواستی سخنی بگی و مثالی بزنی ، قبلش یه کم فکر کن ببین گفتنش درسته یا نه، توهین به مخاطب هست یا نه
معصومه ابراهیمی : دوستان لطفا جواب سوالمو بدید. سورن پلاس بنزینی ای اف سون تحویل ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ بودم.۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تکمیل وجه مرحله دوم رو انجام دادم.گفتن ۹۰ روز دیگه میاد تا الان نیامده کی بهم سورن ای اف سون رو تحویل میدن؟ لطفا همه سوالهامو دقیق و واضح جواب بدید. ۰۹۰۳۳۵۶۸۱۹۶ جریمه تاخیری از چه زمانی محاسبه میشه؟ چقدر محاسبه میشه؟
چانگان cs55 : سلام دوستان یه سوال اونایی ک تحویل گرفتن آیا ماشینو تو شهر خودتون تحویل میدن یا باید بریم تهران تحویل بگیریم؟
حسن : یکی بیاد بگه چ غلطی بکنیم 7ماه گذشته بی وجدان فقط ب من یک ماه ضرر تعلق میگیره هنوز هم ماشین تحویل ندادن بی شرفا تو قراداد نوشتن تا تاریخ فاکتور ما گوسفند هم میریم می‌خریم اسفند فاکتور کردند الان 2 ماه میگذره تازه میگن شاید خرداد بیاد ماشینتون تا خودمون آتیش نزنیم هیچ اتفاقی نمیفته
مشکی تارا : سلام دوستان تارا دستی پنج دنده تحویل بهمن 1402 کسی هست فاکتور شده باشه لطفا راهنمایی بفرمایید
فريبا : خداروشكر ك تو رفتي و حقتو گرفتي دنبال جواب سوال بقيه هم نگرد بله اگر فراخوان بود مجبور بوديم بيايم ب ادماي فرصت طلب خودخواهي مث شماهم مربوط نيست ولي جهت اطلاع بگم ك اين تجمع اگر فايده اي داشته باشه براي همه داره نداشته باشه هم براي تو هم نداره زيادي حرص نخوريد مضره
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا بهمن : آقا محمود سلام دیگه 134تومن نمیشه 30 تومن سود حساب کردن سیستم میزنه مگه دست اوناه من 100 تومن با سود 22.5 درصد گذاشتم بانک 1800 میدادن این که16 درصده بیشتر نمیشه
دی ماه : خبری از فاکتور دی ماه نیس ؟؟؟؟
سامان : مبلغی پرداخت کردین؟چقدر سودتاخیر درنظر گرفتن؟
تحویل 30 دی : منم مثل شمام پلاک نمیشه
اتو دی : دوستان کسی امروز پلاک نشده؟هرکی شد لطفا تاریخ فاکتورشم بگه ممنون دوستان پیامایی که تا الان اینجا گذوشتیم میشه دید یا پاک کرد؟نه اینکه برگردیم دونه دونه پیاما کلی یه جا باشه
اتومات : مبارکتون باشه ،سود تأخیر چقدر زده؟
رانا پلاس تحویل اسفند : سلام راناتحویل بهمن کسی امروز فاکتورشده؟
اتومات30دی : تکمیل وجه 20 آذر تحویل 30 دی فاکتور شدم
رضا : الان 4 روزه روی تخصیص پلاک می‌چرخه. آیا طبیعیه؟ بقیه دوروزه پلاک میشدن
رضا بهمن : سام سلام مابهمنی بودیم 30تومن سود دادن مال شما بیشتر میشه چی جوری 22 تومن حساب کردی