چگونه خواب خوش داشتن خودروی مدل بالا را به واقعیت تبدیل کنیم؟

 

چگونه خواب خوش داشتن خودروی مدل بالا را به واقعیت تبدیل کنیم؟

 

رپورتاژ-خرید خودروی سالم و همه‌ چیز تمام، کاری سخت و دشوار است که بعضا ممکن است همه ما از پس آن برنیاییم. این روزها نیز به دلیل بالا رفتن قیمت خودرو، ارزش پول در دستمان نیز کمتر شده است. به عنوان مثال اگر تا چند ماه گذشته می‌توانستیم با 35 میلیون تومان یک خودروی 206 نو و آکبند بخریم، حالا تنها می‌توانیم با همین میزان پول به خرید 206 کارکرده یا ساینا یا تیبا صفر فکر کنیم. بیایید همه این نگرانی‌ها را دور بیاندازیم و به راه حل جدیدی برای داشتن خودروی لاکچری و شیک برسیم: خرید خودرو تصادفی مدل بالا

خودروهای تصادفی دیگر مثل گذشته خط قرمز خرید و فروش معاملات بازار وسایل نقلیه نیست؛ عواملی مثل بالا رفتن تجربه مکانیک‌ها، صافکارها و تعمیرگاه‌های معتبر در این قضیه تاثیر فوق العاده‌ای گذاشته است. آن‌ها حالا خوب می‌دانند حادثه روی چه بخشی از خودرو آسیب رسانده و چطور آن را مثل روز اول تعمیر کنند. از سوی دیگر، روی بسیاری از خودروهای تصادفی، تنها برچسب «تصادفی بودن» روی آن‌ها خورده است. قطعات اصلی و اولیه خودرو طی سانحه تغییر به خصوصی نکرده و تنها ممکن است ظاهر ماشین خط و خش برداشته یا دارای چند فرورفتگی باشد. مسئله اینجاست که تصادف، به خودی خود باعث افت قیمت خودرو می‌شود. یک کارشناس فنی می‌گوید هر خراش بر روی وسیله نقلیه می‌تواند 200 هزار تومان و بیشتر از قیمت خودرو کم کند. بنابراین اگر قصد خرید خودروی تصادفی را دارید، باید بدانید همه آن‌ها جزو ماشین‌های اوراقی یا بسیار خراب نیستند.

خرید خودرو تصادفی مدل بالا این شانس را به شما می‌دهد که از خودرویی باکیفیت و در عین حال زیبا با پولی بسیار کمتر استفاده کنید. از سایت دیوار، می‌توانید بسیاری از این خودروها را در بخش وسایل نقلیه مشاهده کنید و سپس به مقایسه بپردازید. به عنوان مثال در این سایت یک خودروی فولکس گل به قیمت 13 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این ماشین به دلیل تصادف از قسمت در سمت شاگرد دچار فرورفتگی شد که فروشنده این آسیب را تعمیر کرده و در آگهی فروش این خودرو، عکس‌های تصادف و بعد از تصادف را هم به اشتراک گذاشته است. فولکس گل، خودرویی آلمانی است که از سال 1384 پا به بازار خرید و فروش وسایل نقلیه گذاشت. حجم موتور این خودرو 1800 سی سی، حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر در ساعت و حجم باک 51 لیتر عنوان شده است. این خودرو قیمتی بین 18 تا 30 میلیون تومان دارد که به نظر می‌رسد فروشنده به دلیل تصادفی بودن خودرو، قیمت مناسبی برای آن تعیین کرده است. از سوی دیگر، با پولی حدود 13 میلیون تومان می‌توانید در نهایت یک پراید قدیمی یا یک رنو پی کی در حد نو بخرید که  در حقیقت هیچ یک از این دو خودرو قابل قیاس با فولکس گل نیست.

پیش از خرید خودروی تصادفی بدانید...

با همه مزیت‌هایی که به آن اشاره شد، باید از چند نکته پیش از نهایی کردن خرید خود مطمئن باشید: خودرو را نزد تعمیرکار یا کارشناس فنی ببرید و از سلامت آن مطمئن شوید.

از مراحل تعویض پلاک اطمینان حاصل کنید و بهترین راه جهت حصول این امر، خرید از فروشنده مستقیم است.

خودرو تصادفی مدل بالا را بهتر است از سایت دیوار که مرجع خرید و فروش دست دوم است، بیابید.

از این طریق، واسطه‌ها را حذف کرده‌اید و سر و کارتان از نزدیک با فروشنده شخصی است. همچنین قبل از پرداخت کامل پول، با مراجعه به مراکز تعویض پلاک یا از طریق فروشنده، از دو تکه نبودن وسیله نقلیه و تعویض پلاک آن آگاه شوید تا در زمان شماره‌گذاری با مشکل خاصی روبرو نشوید.

 

منبع : ویرلن
 

source

ویرلن

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خودروی دست دوم






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
s3 کرمان : ما شهرستانیم دستمون به جایی بند نیست ولی استدعا دارم تهرانی های عزیز و شهرهای نزدیک تهران خواهشا از طرف ما یکشنبه ساعت 12 تشریف ببرید و صدای ما رو هم بگوش رسانه ها برسانید. در ضمن شما هم عزیز دل دقت کن صمت هیچ دخلی به خسارت دیرکرد نداره . شرکت بم خودرو (کرمان موتور) بیخود کرده بصورت غیر قانونی قرارداد یکطرفه نوشته " طبق قانون حمایت از مصرف کننده" میزان خسارت از زمان واریز وجه تا زمان تحویل هست و فقط زمان انتظار کاری مثلا 60 روز ازش کسر میشه. حتی پنجشنبه هم روز کاری حساب میشه. . فقط هم باید دفتر خدمات قضایی شکایت کنید حتی اگر توی این انتظار قسطی خرید کردید و چک پاس شده باید به میزان خسارت اضافه کنید. باید مبلغ رو دقیق حساب کنید بانضمام هزینه دادخواست و ... و شکایت از کرمان موتور کنید.
تارا اتومات : سلام من 4فروردین بودم هنوز فاکتور نشد
سجاد اس تری مشکی : دوستانی که دلشون خوش کردن به پانزده اردیبهشت به بعد فاکتور شن همش حرفه فردا زنگ بزنید میگن نیمه اول خرداد خواهشا فردا همگی بیایید پشت گوش نندازید
بنیامین : ۲۸بهمن NOفاکتور پس کی ‌‌ توهم مارادیوانه کردی با این تیبا وکوییک ول ما کو اطلس فقط
حمید : سلام داداشم ماشین زیر پاتو بفروش بریز حساب یه وسیله ارزون قیمت بخر که بی ماشین نمونی البته ماشین سالم بخر که برای فروختن دچار مشکل نشی شما 170 میلیون برای ساینا مریزی حساب بقیه اش قیمت روز هست خدا بزرگه تلاش کنی ساینا خشک داری ن مدل 99 بعدش 100 سود کم یا زیاد برات داره ضرراتو جبران میکنه این نظر شخصی منه
چانگان : سلام مال منم ارسال به خودروساز خورده اویل بهار که زنگ زدم سایپا گفت اسم هست عمر پلاک پرایدم بالای ۵سال بود که فروختمش بخاطر ارسال به خودروساز ولی سایپا حالا میگه پلاک فعال داری تعلق نمیگره اون موقع که پول بلوکه کردم آقای ضیغمی گفت پلاک فعال به شرط بالای ۴۸ماه ازعمر پلاک بلامانع است حالا دوستان تکلیف چی ممنونم اگه راهنمایم کنید
شهریار : با عرض سلام و درود دوستان عزیز و گرامی لطفا شایعه پراکنی نکنید هنوز مونده تا زمستان مگ کسی گفته که ماشین شمارو نمیدیم دارید خودتونو ناراحت میکنید انشالا تابستون پیامک برای پرداخت وجه میاد نگران نباشید لطفاً لطفاً شایعه پراکنی نکنید با تشکر.
سعید8 : این سامانه خودرو با مردم چکار کرد؟! 😃
محمود : تولیدحتی ازفروشم بیشترفقط منتظرافزایش قیمت هستن تافاکتورکنند تولیدانبوه اطلس از برج 12 پارسال شروع شده وماهی 15 هزارتولیدمیشه الانم همش به بهانه یک قطعه امبارتا مجوزافزایش قیمت بگیرن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا : سلام غزاله جان هیچکی پاسوخگو نیست با شرکت تماس میگیری
هوسانگ نیانگ : جومونگ رفته گل بچینه😀😀
ایمان : از بند پ استفاده شده
محمد : کلا کارشناسان ایران خودرو تو آذر ماه گیر کردن، یا میگن فعلا داره آذر 1402 فاکتور میشه، یا میگن ماشین شما آذر 1403 میخواد فاکتور بشه.
فرشاد : کجا مهلت مشخص کردند که ما ندیدیم ؟؟؟
تاراز : 😃😃😃😃😃 قالیباف مونده که ما زنگ بزنیم و جواب بده
سورنا : چه جوری فهمیدی فاکتور شدی
سورنا : آقایون به نظر شما صاحب نظران عزیز دی ماهی ها کی بهشون ماشین رو تحویل میدن خودم فکر میکنم در اوج خوش بینانه ترینش تیر ماه :)
دوگانه اسفند : جومونگ رفته کوهستان بونگی نمک بیاره
حلما : سلام دوستان.حمل تحویل خودرو چند روز طول میکشه؟