خاورهای تازه‌وارد در ایران

 

خاورهای تازه‌وارد در ایران

 

رپورتاژ - واردات و تولید خاور به حدی رسیده که جهت خرید آن، قبل از هر چیز باید مدل‌ها و برندها مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد و سپس گام نهایی را برداشت. گذشت آن روزگاری که ایسوزو تنها پرچمدار بازار خرید و فروش خاور در ایران بود. حالا جک، فوسو، الوند و ... هم توانسته‌اند با خاورهایی باکیفیت اسمی از خود به در کنند. سایت دیوار یکی از بستر خرید و فروش دست دوم اینترنتی است که چند سالی می‌شود به آگهی محصولات خود، خرید خاور صفر یا در حد نورا اضافه کرده تا کار برای جویندگان آن راحت‌تر شود. فوسو و جک در کنار ایسوزو در این سایت خرید و فروش می‌شوند. 

فوسو یک برند تازه‌کار در ایران به شمار می‌آید که توانست در همین سال‌های کم از امتحان خود سربلند بیرون بیاید. در واقع خاورهای فوسو متعلق به شرکت معروف میتسوبیشی است که یک کمپانی اروپایی به حساب می‌آید. کارشناسان ماشین سنگین هر بار از نبود خودروهای سنگین و نیمه سنگین اروپایی در ایران گلایه می‌کردند اما لغو تحریم‌ها علیه کشورمان رویای داشتن خاورهای اروپایی را برای بسیاری به واقعیت تبدیل کرد. حالا کامیونت‌های فوسو در انواع مختلف 5.6، 6 و 8.4 تن معامله می‌شوند. در سایت دیوار خرید خاور صفرفوسو تولید سال 1397 به قیمت 156 میلیون و 600 هزار تومان آگهی شده است. مشخصات این کامیونت به این شرح است: وزن کم، حمل بار بیشتر، مجهز بودن به گرمکن آینه‌های بغل، دو باک سوخت با 170 لیتر حجم و سیستم ضد واژگونی و ضد لغزش. البته خاورهای صفر فوسو طبق این آگهی به صورت قسط‌های ضامن‌دار و بدون ضامن نیز فروخته می‌شود. 

جک، یکی از ده شرکت برتر تولید خودروهای سنگین در کشور چین است که خودروهای خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می‌کند. جک در خاور 7 تن خود ناگهان تصمیم گرفت از موتور آمریکایی استفاده کند که به گفته کارشناسان فنی، این موتور نقطه عطفی بود بر کامیونت‌های ساخت این شرکت. در بازار ایران کامیونت‌های 5، 6 و 8 تن جک آگهی‌های فروش زیادی به خود اختصاص داده و در حال حاضر شرکت آرین دیزل نمایندگی رسمی جک در کشور است. 

اگر به دنبال کامیونتی با قیمت کم هستید، توصیه می‌شود به خرید مدل‌ها مختلف جک فکر کنید. از سوی دیگر با توجه به تازه‌وارد بودن این برند در ایران، اغلب آن‌ها کارکرده در حد نو یا صفر هستند.  جک با ظاهری جمع و جور، اولین خاوری است که در چین توانست تست جامع تصادف را با موفقیت پشت سر بگذارد. 

جک 6 تن، نسبت به جک 5 تن آگهی‌های فروش بیشتری در سایت دیوار دارد( توصیه می‌شود چنانچه قصد فروش جک 5 تن را دارید، در سایت دیوار آگهی کنید تا کلکسیون‌ فروش جک در انواع مختلف کامل شود) مثلا خرید خاور صفر 6 تن جک در سایت دیوار 75 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که با توجه به عملکرد و کیفیت خودروهای سنگین این کمپانی، قیمت به صرفه‌ای به نظر بیاید. همچنین یک جک 8 تن در حد نو با 120 هزار کارکرد به همراه گارانتی، بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث در دیوار 135 میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

البته اگر خرید خاور صفر یا کامیونت صفر جک را در این سایت جست‌و‌جو کنید، چند آگهی فروش اقساطی نیز خواهید یافت.

 

منبع : ویرلن

 

source

ویرلن

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خاور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا وی وان پلاس : یسوال شما فروش فوری بودی یا پیش فروش؟
تارا : تبریک. اگه امروز پلاک بشه، شنبه تحویل میگیرید
20 مهر. S5 سفید : سلام از دوستانی که این چند روز شاسی شده کسی هست بیمه هم شده باشه
محمد : ما هم شرایطشما رو داریم هیچ خبری نیس شهریور ثبت نام کردیم دی هم تکمیل وجه
امین s5 : من هم دقیقا همین شرایط و شهریور ثبت نام و دی تکمیل وجه ولی هیچ خبری از شاسی هم نیست
محمد G : سلام .این نوع خودرو از کلاس تیبا می‌باشد .بدنه موتور همون تیبا دو هستش .با کمی تغییرات تا قطعات الکترونیکی .وهمچنین سه تا اسب بخار ..ولی از لحاظ تریم داخلی خودرو ومانیتور قابل قبوله .و همچنین قابلیت ویا ابسن سانروف ودکمه های کنترلی روی فرمان که البته کروز نیست وهمون تنظیم آهنگ وبلوتوث وسپر وحراغ های عقب که به روز شده ‌فقط همین
با درود : آقا مصطفی درسته میفرمایید بعد یک ماه تکمیل وجه ولی منظور یک ماه کاری هست .به جز ایام تعطیلات رسمی . ممکن هست یک هفته ایی یا بیشتر تاخیر در تحویل باشه .
زهرا : من هم شرایط شمارو دارم، شهریور ماه ثبت نام کردم، دی ماه تسویه کامل انجام شده ولی هیچ خبری از شاسی نیست
جهان : طی چند روز پیش رو برات شاسی میزنن
یاشار : خدایی اطلس میگن خوبه ولی نمیدونم ارزش خرید داره یا نه لطفا اگه کسی بتونه یه راهنمایی کنه ماشینه خوبی هس یا نه من خودم کویک Rداشتیم خیلی عالی بود اگه مثل کویک باشه دیگه خیلی خوبه دوستان ایا اطلس ارزش خرید رو داره یا نه و مشتریش خوب هس یا نه لطفا یه کسی راهنمایی کنه ممنون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
زهرا : خدایا کی از دست تاریخ 17 راحت میشیم
207 اتومات تحویل 30 دی : تحویل 30 دی تکمیل وجه 1 دی سفید امروز فاکتور شد
ابراهیم : سلام به همگی اقا من 10دقیقه پیش سورن پلاس بنزینی تحویل 30 بهمن سفید تکمیل وجه 19 دی الان فاکتور شدم انشالا قسمت همگی
محسن : شاید به زور 7 لیتر
تکمیل 2 آذر تحویل 30 دی مشکی : سلام دوستان لطف کنین امروز فقط کسایی که فاکتور میشن با تاریخ تکمیل وجه و رنگ انتخابی ، اعلام کنن، ممنون .
دوگانه : چندم وتکمیل وج کردین
207پانا ارتقا : سرت جای اولت
ایمان : خوشم میاد همین این گروه اسفندی هستن آفرین
رضا : سلام تکمیل وجه بهمن ماه کسی فاکتور شد.
X55 خسته : آقای الوند میشه یک خبری از مجوز و وضعیت X55 ها بدید؟؟؟