موج کاهش قیمت لوازم یدکی با ترخیص قطعات در راه است

 

موج کاهش قیمت لوازم یدکی با ترخیص قطعات در راه است

 
رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران از به نتیجه رسیدن نامه نگاری های این انجمن با هدف ترخیص قطعات از گمرکات خبر داد. غلامرضا بخشی زاده با بیان این خبر گفت: این اتحادیه با هدف تنظیم بازار نامه نگاری های زیادی انجام داد و حضور نماینده این اتحادیه در جلسات مربوطه و تشریح شرایط اثرگذاری خوبی برجای گذاشت که هم اکنون تا اندازه زیادی این مذاکرات به نتیجه رسیده و دستور ترخیص قطعات از گمرکات صادر شده است.
 
وی ادامه داد: اجناسی که در حال ترخیص از بازار هستند یا متعلق به کسانی است که نسبت به تهیه پرفورم اقدام کردند اما موفق به ثبت درخواست های خود نشده اند یا مراحل آن به پایان رسیده اما آن چه مشخص است، کالا وجود داشته و مذاکرات برای خرید و تهیه خودرو انجام شده است و کمبودی در این باره وجود ندارد.
رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران با بیان این که وضعیت پیش آمده از نظر تحریم کنندگان یک تهدید است اما باید این تهدید را به فرصت تبدیل کرد، گفت: باید نسبت به ذخیره سازی هرچه سریع تر این قطعات در انبارها اقدام و شرایط را به گونه ای فراهم کرد که باقی ماندن قطعات در انبارها برای فروشندگان تبدیل به مشکل شود نه این که با هدف افزایش قیمت بیشتر از فروش خودداری کنند.
 
بخشی زاده با اشاره به قانون عرضه و تقاضا در بازار تصریح کرد: در وضعیت فعلی قانون عرضه فراهم است اما دپوی فعلی قطعات به جای انبار تاجران در گمرکات بوده که لازم است در این شرایط، مسئولان هم و غم خود را برای مشخص شدن کالاهای دپو شده در گمرکات بگذارند تا این قطعات به جای انبار شدن در گمرکات در انبارهای عرضه کنندگان دپو شود به طور قطع با تکمیل انبارها از قطعات، ولع خرید با هدف دپو قطعات کاهش یافته و به صفر می رسد.
 
وی از بررسی مدارک با هدف ترخیص قطعات خبر داد و افزود: قطعات ترخیص شده به ترتیب اولویت وارد بازار خواهند شد اما به طور قطع در حال حاضر قطعات به اندازه کافی وجود دارد چرا که پیش از این به تاجران اعلام شده بود که به اندازه نیاز نسبت به تامین قطعات خود اقدام کنند که در حال حاضر این امر انجام شده است.
این فعال بازار لوازم یدکی با تاکید بر این که با ترخیص این قطعات، قیمت های فعلی خواهد شکست، گفت: اگر با وارد شدن این قطعات به بازار، قیمت ها کاهش نیابد به این معنا است که اطمینان برای وجود کالا وجود ندارد این در حالی است که از ابتدای امسال تلاطمی در بازار ارز به وجود آمد که بر قیمت ها تاثیر گذاشت به صورتی که مشخص نیست قیمت ها چند درصد افزایش یافته است اما به طور قطع  با ورود این کالاها به انبار، قیمت ها شکسته و به قیمت های قبل باز خواهد گشت.
 

source

asrekhodro

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , واردات خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S3 : سلام تاساعت۲ وایستادم اونجاهیچکس نبودیااگه اومده بودن هم واینستادن رفتن.آماده باش بودن ماشین کلانتری بود.موتوری توخیابون گشت میزد.وقتی اونجابودم۳تاکفی اومدماشینk5فکرکنم بودخالی کرد.به منم گفتن بروجنت آباد
فرهاد : واقعا انتظار دیگه ای داشت!!!!
حسین : دوست عزیز شما حق داری ناراحت باشی ولی همه کسایی ک تو این جا هستن ک تهران نبودن بیان اکثرا شهرستانی هستن شما بگو چیکار کنن
Nader : آیا ثبت نامی های بهمن ۱۴۰۲ که عدم تخصیص خوردن امکان تعیین خودرو برقی رو دارن تو سایت ؟
حسین : سامانه امروز عصر ساعت ۴ برای کسانی که اسفند ۴۰۱ پول بلوکه کردن برای انتخاب خودرو باز میشه خودروهای برقی و لاماری برای خودروهای چانگان فعلا خبری نیست
سعید8 : هیچی. بازم برای اسفند 1401.اینهمه شلوغ کاری و سر و صدا
تارا v4 اتومات : سلام واریز کل وجه ۱۹ اسفند بوده تاریخ تحویل ۱۸ خرداد،الان دوماه داره میگذره ولی هیچ خبری از فاکتور شدن نیست نمایندگی میگه تا آخر اردیبهشت تحویل میدن
امیر : سلام سامانه باز شده بازم مثل قبله
حسام : سامانه باز شد ولی هنوز خبری از پیام تکمیل وجه نشد عجب گرفتاری شدیم از دست اینا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ابوالفضل : سلام قسمت همه بشه من امروز تحویل گرفتم پارس ای ال ایکس بخشنامه 4713 بعداز 6ماه پراسترس
مهدی اسفند : 🤣🤣🤣تا 25 دقیقه دیگ مونده فقط
حسین : سلام واسه 255 تومن دعوتنامه اومده واسه تکمیل وجه تیر ماه
ابراهیم تیگو 8پرو : سپاس از پاسخگویی شما جناب
پرهام : سلام تا نیم ساعت دیگه تمام دعوت نامه ها میان توافق نهایی شد دیدید گفتم میاد
مجید : سلام واریز اولیه چقدر بودید ؟ موحد تحویلتون کی هست ؟
مبعث دی : 27 تکمیل وجه ، هنوز فاکتور نشدم .
مبین : تکمیل سیزده دی هستم امروز فاکتور شدم
روح : دی ماهی تا چه تاریخی فاکتور شده
مسعود اسفند : خدایا عزیزان مدیران سایپا برن زیر ماشین له بشن. آمین