بازداشت ۱۵ مدیر شرکت واردات خودرو

 

بازداشت ۱۵ مدیر شرکت واردات خودرو

 
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در ادامه یکصدو سی و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه وزیر صنعت گفته بود اگر درباره رانت معاون وزیر صنعت در بحث واردات خودرو و ثبت سفارش ادعایی وجود دارد، با ذکر نام و میزان استفاده منتشر شود گفت: در پرونده ای که در رابطه با خودرو تشکیل شده، چند دسته از افراد بازداشت شدند. الان رئیس سازمان توسعه تجارت در بازداشت به سر می برد. همچنین 15 مدیر شرکت و چهار نفر از وزارت صمت بازداشت هستند.
وی افزود: تعدادی دلال و واسطه نیز در ارتباط با این پرونده بازداشت هستند. از یکی از معاونان وزارت صمت هم یکبار تحقیق شده است. چنین چیزی را از قاضی نشنیدم که ایشان به کسی رانت داده باشد. خود وزیر صنعت گفتند که به تخلف رسیدیم و سال 96 به سه جا اعم از وزارت اطلاعات، تعزیرات و واحد صنف اعلام کردیم؛ البته آن موقع به دستگاه قضایی اعلام نکرده بودند. بنابراین از معاون وزارت صمت یک نوبت تحقیق شده اما هنوز قراری صادر نشده و این به این معنا است که فعلا توجه اتهام به قدری نیست که قرار صادر شود.
 
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفته قرار بوده تا پایان تابستان، تکلیف بازداشتی های محیط زیست روشن شود، اظهار کرد: چه کسی این قرار را گذاشته است؟ پرونده های پیچیده و سنگین ممکن است زمان بر باشد. در این پرونده برای تعدادی از متهمان، قرار نهایی صادر شد اما دادستان ایراد گرفت و برگرداند تا ایرادات برطرف شود.
 
محسنی اژه ای ادامه داد: همچنین قرار بود برخی مقامات ذی ربط که استعلام شده بود، نظر بدهند که نظر دادند و فکر می کنم پرونده کمتر از دو هفته دیگر به دادگاه برود.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , واردات خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجید : باسلام سال گذشته ازتاریخ15تیرماه 1402به مدت3روز مهلت اعلام کردن جهت واریزوجه برای شاهین باتحویل زمستان 1402هنوز زوده لطفاخودتون کاری نکنیدکه قیمت نامتعارف براش تعیین کنند
اس ۵ : من اومدم ۱۶ مخصوص گفتن اینجا برای گمرکه برو جنت آباد الان اومدم اینجا
ماه : سلام دوستان برای کسی هست که تارا v4 اتومات اسفند فاکتور شده باشه ؟
شاهین اتوماتیک 90 روزه : کارشناس خود سایپا (09660) بهتون گفت که تا آخر خرداد خبری نیست؟
سعید : سلام. من تحویل 24 مهر هستم. هنوز هیچ خبری نیست و فاکتور نشده. آخرین بار گفتن تیر ماه به بعد فاکتور می کنن
سان : تکیمل وجه 25 آذر بوده هنوز خبری نیست این چه بساطیه راه انداختن
علی : تا اخر خرداد خبری از شاهین اتومات نیست طبق گفته کارشناس هاشون میتونید با شماره ۱۳۶ تماس بگیرید و شکایت کنید یا به اداره صنعت معدن شهر تون مراجعه کنید.
ساینااااااا : تروخدا بگید کسی واقعا برا اطلس واریزی زده که ثبت نامش قطعی باشه؟؟
J7 : من الان اینجا هستم متاسفانه هیچ کسی نیست واقعا متاسفم ولی کلی مامور گزاشتن یه ماشین کلانتری هم اینجاست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا دوگانه بهمن : سلام 10 روز بعد
4463 : شش ماه منتظر فاکتور بودیم الان فاکتور میکنم پلاک نمیکنم چه مرگشونه اینااا؟ بابا اصلا نخاستیم کاش 1401 پولمونو داده بودیم طلا الان صفرشو میخریدیم دوساله منتظر ی ماشینیم افتضاحن افتضاح زنگ هم میزنی میگن دست ما نیس پس دست کیه ؟؟؟!!! ده روزه فاکتور شده حالاهم پلاک نمیشه کاممون رو زهر کردن دیگه از ذوق شوق افتادیم بقران
آوا : سورن موتور جدید تا کی فاکتور شده؟
zahra : سفید شیری فاکتور شدم من سفید زده بودم چرا واقعا ؟؟؟؟؟؟؟
حسن : سلام دوستان چرا سایپا بعضی از فرمون های ساینا اس دوگانه رو مدل دی میزنم بعضی ها معمولی
تحویل اسفند - تبدیلی : من الان مجدد زنگ زدم برای شکایات میگه توی دو سه روز آینده فاکتور میشی من تکمیل وجه 23 دی ماهم بنظرتون راست میگفت یا باز پیچوند ما رو ؟؟؟
امین fx : سلام امروز لیزینگ گردشکری وام کسی پرداخت نکرد
رضا مشهد کارگر ایران خودرو : من نگفتم فراخوان نمیشن گفتم برای بهاری ها و تابستانی ها پارس قیمت جدید میخوره حداقل 100 میلیون دوباره افرایش داره اون هم تسهیلات میدیم راضی بشین ضمنا این اصول کار هست زمستانی ها در اینصورت به اعتراض شان خاتمه میدهند همون‌جوری کن تبدیلی ها با قیمت جدید پارس اعتراض شان را قطع کردن شما هم یک مدت اعتراض میکنید بعد از حذف سامانه یکپارچه و تدابیری که ایران خودرو کرده گذاشته شما هم به اعتراض تان خاتمه میدهید الان هم شیفت عصر من شروع میشه
دوگانه دی : ساعت چند واریز کرده بودی
پارس سفارشی 4724 : دزدان خودرو چرا بقیه زمستونو فراخوان نمیدین چه مرگتونه دیگه 200 ملیونو که گذاشتین روش دیگه چ از جونمون میخواید پارس بخوره تو سرتون هفت ماهه مارو انتظارکش کردید