تبدیل ساندرو به پراید و تیبا؛ پیشنهاد عجیب سایپا به مشتریان پارس خودرو

 

تبدیل ساندرو به پراید و تیبا؛ پیشنهاد عجیب سایپا به مشتریان پارس خودرو

 
ساعاتی قبل، مدیرعامل سایپا در خصوص تعیین تکلیف مشتریان خودروها رنو ساندرو، با اعلام اینکه در حال حاضر تعهدات شرکت به مشتریان بیش از قطعات سی کی دی موجود در انبارهاست، گفت: برای حفظ منافع مشتریان طرحی را برای تأمین قطعات ساندرو پیش بینی کرده ایم. محمدرضا سروش در این رابطه توضیح داد که همکاران ما در شرکت پارس خودرو در تلاش برای اتخاذ تمهیداتی مناسب با همکاری وزارت صنعت هستند.
 
ساندرو
 
ساندرو استپ وی از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه که 1.6 لیتر حجم آن بوده بهره می برد این موتور قادر است تا 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه وگشتاور 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه تولید کند. وظیفه ی انتقال قدرت این خودرو بر عهده ی گیربکس اتوماتیک 5 سرعته بوده که البته جعبه دنده 4 سرعته دستی هم قابل سفارش است.
مصرف سوخت داخل شهر این خودرو با حجم باک 50 لیتری، 9.4 لیتر در هر 100 کیلومتر، در خارج شهر 5.5 لیتر و به صورت ترکیبی 8.3 لیتر است.
طراحی کابین ساندرو استپ وی کاملا مشابه تندر 90 پلاس است و به طور کلی امکانات استپ وی شامل کنترل سیستم صوتی روی فرمان - USB - قابلیت پخش CD - به همراه 4 بلندگو، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی ، چراغ مه شکن جلو، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن می شود. گفتنی است که طی دو، سه سال اخیر علیرغم سادگی طراحی و ضعف آپشن ها، ساندرو مورد توجه مشتریان ایرانی واقع شده و افراد زیادی با توجه به کیفیت و سابقه خوب محصولات رنو به این محصول روی خوش نشان داده اند اما حالا در پی تحریم یک جانبه امریکا بر صنعت خودروسازی و تعلیق فعالیت رنو در کشور، به نظر می رسد که پرونده تولید این خودرو در ایران بسیار زودتر از آنچه که تصور می شد بسته شده است.
 
ساندرو
 
مدیر عامل جدید سایپا با اعلام اینکه برای حفظ منافع مشتریان طرحی را برای تأمین قطعات ساندرو پیش بینی کرده ایم، افزود: هنوز این طرح به جمع بندی نرسیده البته اگر به نتیجه نرسیم خودروهای دیگر را جایگزین این محصول خواهیم کرد.
مدیرعامل سایپا در پاسخ به این پرسش که چرا شرکت با توجه به تعهدات خود، پیش بینی لازم را برای تأمین قطعات انجام نداده است، گفت: ثبت نام‌ های این خودرو همه برای قبل از اردیبهشت 97 است. رنو در دوره قبل با وجود تحریم ها از کشور خارج نشد و به همین دلیل دوستان هم فکر می کردند که این بار هم به تعهدات خود پایبند بوده و از کشور خارج نمی‌ شود.
 
اما پس از انتشار این توضیحات در خبرگزاری ها بود که نامه ای با امضای احمد کریم پور، به عنوان مدیر بخش فروش سایپا در فضای مجازی منتشر شد که از پیشنهاد جالب و عجیب این خودروسازا برای مشتریان نگران رنو ساندرو حکایت می کرد. متن این ابلاغیه به شرح زیر است:
 
 
 
همانطور که از توضیحات اطلاعیه فوق مشخص است این پیشنهاد ها از سوی سایپا به مشتریان منتظر اعلام شده است و جنبه اجباری ندارد، از این رو شاید مشتریانی که تمایل به دریافت پراید و تیبا (یا ساینا) را نداشته باشند، بتوانند با انتظار بیشتر، سرانجام به رنو ساندرو خود دست یابند. نکته جالب دیگر در خصوص این پیشنهادات به عدم ذکر نام محصولات برلیانس برای جایگزینی با رنو ساندرو مربوط می شود. در واقع با توجه به شباهت فنی و کلاس بدنه، انتظار می رفت که مشتریان ناکام از دریافت ساندرو بتوانند به سراغ محصولات خانواده برلیانس بروند، اما عدم ذکر نام این محصولات در طرح پیشنهادی سایپا می تواند به معنای احتمال کمبود قطعات CKD برای تولید تعداد بیشتری از خودروهای برلیانس باشد.
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ساندرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

روزبه
0

از لعن و نفرين بترسيد. ماشينهاي ما را بدهيد اگر ندهيد در انتظار باشيد تا ويران شويد.
11:11  1397/08/21
پاسخ دادن
ساندرو استپ وی
0

خدا شما رو به خاک سیاه بنشونه که ملت رو مسخره کردید و در بازار آزاد ماشینارو میفروشین.لعنت بر مدیران حرام زاده.
15:10  1397/08/20
پاسخ دادن
اصغر
0

حداقل از خودروهای چینی جایگزین میدادن
14:56  1397/08/20
پاسخ دادن
کاربر: عرفان348
6

من اگر جای این مشتریهای ساندرو بودم، زیر بار این اطلاعیه ها نمیرفتم، و همون ماشین خودم رو صبر میکردم تا بگیرم.
اینها فقط میخوان یه مقداری مشتریهاشون سبکتر بشه و تعدادی رو هم تحویل بدن.
شما خودت مدیر عامل سایپا بودی، و قول دادی ماشین رو مثلا با 50 تومن تحویل بدی، الان چند ماه دیگه قیمتش خیلی بالاتر میشه!! چکار میکردی؟؟؟
طبیعیه یه طوری باید تعدادی رو بپیچونه. هر تعداد رو تحویل بده همونقدر ضرر کرده. پس هرچقدر تلاش کنه که تعدادی انصراف بدن، به همون میزان به نفعشه! کنار اطلاعیه هم مینویسه در صورت تمایل که از نظر قانونی مشکلی ایجاد نشه براش.
اگر دست خود شرکت بود همه رو انصراف میداد با همون سود مشارکت قبلی. چند ماه بعد که قیمتها بالا رفت، اعلام میکرد مشکلات تحریم حل شده بیاید ثبت نام کنم نقد و تحویل روز میدم. امروز پول بده فردا تحویل بگیر.
درد خودروساز قطعه نیست! قیمته!!
13:30  1397/08/20
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آریا مهر : با سلام دوستان کسی به وزارت صمت زنگ زده ؟ اگه زنگ زدین چه جواب گرفین؟ من تماس گرفتم یک ساعت و نیم پشت خط بودم یهو قطع شد کلا شماره سر کاریه به 124زنگم کد 7 اپراتوراستان جواب گفتن به ما وصل کردن که جوابگو نباشند نمیدونم چجور باید با وزارت صمت ارتباط بر قرار کنم 02142516326 این شماره سامانه یکپارچه وزارت صمت هست که باید 2ساعپ پشت خط باشی
ساینا : سلام کسی فاکتور شده یا نه ؟
تارا V1 : منم تحویل اول بهمن هستم ولی خبری نیست تارا دستی V1 مشکی ابنوس ولی مال همکارمون تحویل 26 دی بود نقره ای 3 روز پیش فاکتور شده هر دو یک قرار داد بودیم فروش فوری 90 روزه یکپارچه پاییز 402 فقط اون چند روز قبل از من کل وجه رو پرداخت کرد اون 26 مهر من 1 ابان ان شالله فکر کنم تا هفته اینده ما هم فاکتور شیم
ممم : ما تمام پول را واریز کرده ایم .چه تکمیل وجهی ؟
فرهاد : داش من وضعییت خودم رو عرض کردم که برگ سبز اومده ولی بیمه نیومده. وقتی برگ سبز میاد یه خورده امیدوار میشی که شاید موتور و بدنه هم داره !!!! البته از اینا هیچ کاری بعید نیست. الانم رفتم جنت اباد گفتن حمل شروع شده چند روز دیگه میرسه تهران یه چند روز هم تو پارکینگ تهران میمونه البته من به حرفشون اعتماد ندارم ممکنه سر کاری باشه جی 7 ثبت نام 5 ابان شاسی تحویل قراردادی 25 بهمن شاسی 22 اسفند کارت ماشین و برگ سبز اومده ولی بیمه نیومده یا حق
S3 نهم ابان : سلام لعنت بر کرمان موتور کاذب ثبت نام 8/9 نود روزه کاری 12/26 فاکتور 1/25 صدور سند و کارت خودرو 2/5 مدارک شامل کارت و سند بدستم رسید بیمه هم شده از 1/15 اما از خودرو خبری نیست. هیچکس جوابگو نیست
فرشاد : واسه منم فاکتور نشده مونده تو آماده تخصیص ۱۴اسفندم تکمیل وجه کردم .۱۴خردادم میشه درس سه ماه .دیگه باید این روزا فاکتور بشه تا ۱۴ خرداد تحویل بدن .اگه ندن هم باید دیرکرد بدن
j7 : برای منم 28/12/1402 فاکتور شده ولی کارت ماشین و برگ سبز هم تو فروردین اومده. از ماشین هم که فعلا خبری نیست.
کسریs5 : خدارو شکر امروز ماشین من شاسی خورد پیامکش اومد من ثبت نام مهر بودمs5
ساینا اسفند : شمارو قسم می‌دیم به خدا این دعوتنامه اسفند رو بفرستید بابا بخدا برا مسافر کشی میخوایم نداریم بدبختیم دامون به کجا ببریم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اتومات : فقط یک ماه با قطار حساب کنید
رانا 30 بهمن : دوست عزیز راست میگی
رانا بهمن : شاید ماشین حمل باید پر بشه
باقر : نه شنبه
باقر : شهریور
ریحانه رانا تحویل 30 بهمن : سلام ما که تکمیل وجه 18 دی هستیم هنوز خبری نیست
مهدی : سلام مجدد بنده 28تکمیل وجه کردم و فردا فاکتور میشه .دوستان تا 27فاکتور شده و اطلاعات اطلاعات نکنید .لطفااااااا صبر ایوب رو طلب کنید از خدا .همین ب کار ما می اید
207 اتو جانبازی 9 اسفند : هر وقت فاکتور شدی خبرشو بزار من موعد 9 اسفندم
آپشنال 21 فروردین : سلام دوستان آپشنال تا چه تاریخی فاکتور شده؟بنظرتون ماشین من ک تحویل 21 فروردین هست کی فاکتور میشه؟
باقر : بعید می دانم حتی شهریور 1403هم بگذرد و اینها ماشین تحویل بدهند باید برویم فعلا فکر موتوری باشیم کاش راهی بود انصراف می دادیم همان اصل پول را می دادند دعای خیر هم می کردیم!!!!