برلیانس V7؛ شاسی بلند چینی در کلاس جهانی

 

برلیانس V7

 

رپورتاژ - برلیانس V7 اولین خودرو برلیانس است که کمپانی بی ام دبلیو به‌صورت مستقیم در ساخت آن دست داشته است. این ماشین برلیانس شاسی بلند از نظر امکانات بسیار ماشین فوق العاده‌ای به حساب می‌آید و بسیار مورد توجه طرفداران برلیانس شده است.

از نظر ظاهری واقعا می‌توان گفت که این ماشین هیچ چیز کم ندارد و یک ماشین همه چیز تمام است. طراحی بدنه زیبا در کنار فرم چراغ‌های جذاب باعث زیبایی صد چندان این ماشین شده‌اند. در نگاه اول به جلو پنجره این ماشین متوجه میزان کاری که بر روی ظاهر این ماشین انجام شده می‌شوید.

در بحث اندازه، ابعاد این ماشین در حد ابعاد سایر ماشین‌های برلیانس شاسی بلند است، ارتفاعی برابر 1 متر و 75 سانتی متر دارد، طول آن برابر 4 متر و 70 سانتی متر و عرض ماشین در حدود 2 متر است. اما بخش بسیار جذاب که وجه تمایز اصلی این خودرو با سایر خودروهاست این است که کمپانی بی ام دبلیو (BMW) در ساخت این ماشین به صورت مستقیم دست داشته است.

در بحث موتوری بسیار روی این ماشین می‌توان صحبت کرد. موتور این ماشین توسط بی ام دبلیو طراحی شده است و این مورد بر روی موتور نیز حک شده است. ظرفیت موتور 1.6 لیتری به همراه توربو شارژ است که قادر به تولید 201 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور می‌باشد. همچنین جهت تنفس بهتر موتور در این ماشین از دو عدد اگزوز استفاده شده است.

طراحی داخلی ماشین نیز بسیار زیبا و چشم نواز است. از نظر امکانات رفاهی تقریبا هرآنچه که یک ماشین اروپایی داراست را دارد. سیستم کیلس ( ورود بدون سوئیچ )، دوربین 360 درجه و حتی سنسور نمایش فاصله عقب.

جهت راحتی راننده ماشین، فرمان این ماشین در 4 حالت قابل تنظیم است. جهت کنترل تنظیمات ماشین نیز دکمه‌های کنترلی روی فرمان ماشین تعبیه شده‌اند که دسترسی خیلی مناسبی به شما برای ماشین و سیستم آن می‌دهند. همچنین صندلی این ماشین کاملا برقی است و در همه جهات به صورت برقی حرکت می‌کند.

کامپیوتر استفاده شده در این ماشین نیز بسیار کامل است و امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد مثل نقشه، کنترل ضبط و سیستم صوتی، تنظیم دمای داخل ماشین با جزئیات کامل (یعنی مثلا باد به کدام نواحی با چه شدتی وزیده شود و بسیاری امکانات دیگر برای این بخش )، جستجو صوتی و بسیاری موارد دیگر.

دنده این ماشین مشابه خودروهای بی ام دبلیو طراحی شده که بسیار زیبا و کار با آن لذت بخش است. هم چنین توسط سیستم کنترلی ESP می‌توانید وضعیت رانندگی خود را به حالت های مختلف (مثلا اقتصادی، اسپرت یا ...) تغییر دهید. ترمز دستی این خودرو بصورت برقی است و برای کشیدن ترمز دستی باید فقط یک دکمه را بزنید تا ترمز دستی کشیده شود.

برلیانس V7

سقف این ماشین نیز به صورت پانوراما است. همچنین سرنشینان عقب این ماشین از امکانات بسیار مناسبی برخوردارند. مهم ترین موضوع برای سرنشین عقب به طبع باز بودن جلوی پا می‌باشد که در این ماشین این مورد به خوبی رعایت شده است. مورد بعدی کنسول برای سرنشینان عقب است که بسیار کاربردی است و باعث راحتی هرچه بیشتر سرنشینان عقب می‌شود. همچنین دریچه کولر برای سرنشینان عقب در نظر گرفته شده است تا آن ها هم بتوانند در دمای مطلوب باشند.

درب صندوق عقب این ماشین به صورت کاملا برقی طراحی شده است. جهت باز کردن آن کافی است دستگیره تعبیه شده را فشار دهید تا درب صندوق عقب به صورت کامل باز شود، هم چنین برای بستن آن فقط کافیست دکمه تعبیه شده را بفشارید تا کار انجام شود. مورد بسیار جذاب دیگر این است که صندوق عقب این ماشین بسیار بزرگ است. با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توانید ظرفیت صندوق عقب را به طرز چشم گیری افزایش دهید.

به طبع این ماشین امکانات عادی مانند آینه برقی، شش عدد کیسه هوا، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سراشیبی، سیستم جلوگیری از واژگونی، اتو هلد، آیینه الکتروکرومیک، سنسور فشار باد لاستیک، سنسور باران، سنسور نقطه کور، روکش چرمی، پرده برقی برای سقف پانوراما، سیستم هدآپ، گرم کن صندلی های جلو و عقب و... را نیز دارا می‌باشد. قیمت خرید برلیانس V7 نیز بسته به نوع انتخابی شما براساس آپشن های اضافی بین 16 الی 28 هزار دلار می‌باشد که تقریبا برابر مدل 2019 هیوندای سانتافه می‌باشد. امیدواریم بزودی شاهد حضور این خودروی جذاب چینی در بازار خرید و فروش خودرو در ایران نیز باشیم.

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , برلیانس V7






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا دستی تیتانیوم تحویل۲۷ دی : سلام آقا سعید مبارکه شماره بخش نامه شما چنده؟
تورج : نه فعلا خبری نیس از فاکتور کردن تیتانیوم نقره ای .تحویلی ۳۱ فروردین پیش فروش بخشنامه 4663
شاهین : شاهین من کو؟ شاهین من زیر درخت آلبالو گم شده.😂😂😂 دوستان شاهین شما نبوده فقط یه نوبت ثبت نام خودرو بهتون دادند که هیچ جا هم نگفتند ۱۰۰ تومن رو دو ماه بخوابونید بهتون سود میدن. می تونستید نخوابونید. هیچکس تعهدی به شما نداره. من مدیر یکی از بخش های سایپا هستم. الانم اطلس و سهند دادیم دوست داشتید بگیرید دوست نداشتید هم هیچی. اجباری نیست.
S5 : اگه ممکنه دوستانی که دفتر خدمات قضایی شکایت کردن برای گرفت جریمه دیرکرد، متن شکایت رو اینجا بزارن تا الکی دو میلیون برای نوشتن دادخواست ندیم.
رقیه زمستان : چرا خودتون رو‌ گول می زنید؟ شاهین اتومات پیام اومد کوییک پیام اومد اطلس و سهند هم پیام اومد. دیگه هزار بار قرار نیست بفرستند. چطوری باید بگن با این قیمت دیگه شاهین دنده ای نمی‌دیم. یه درصد هم اگر بدند با قیمت خیلی بالاتر میدن. واقع بین باشید دوستان. من که دیروز اطلس رو ثبت نام کردم. با قیمت بازار هم ۲۰۰ میلیون اختلاف داره.
جی ۷ : سلام من اول بهمن برای جی ۷ ثبت نام کردم و یک هفته دیگه موعد تحویل ماشین هست اما هنوز شماره شاسی تخصیص داده نشده و هر بار تماس میگیرم میگن صبر کنید و امروز دیدم دوباره فروش جی ۷ گذاشتند و براشون کامنت گذاشتم که شما ماشین خریداران قبلی را تحویل نمیدین چطور دوباره شرایط فروش گذاشتید و ملت را سرکار میگذارید که سریع کامنت من را پاک کردند ، اگر راهی جهت ‌پیگیری وجود داره ممنون میشم راهنمایی کنید
تارا دستی تبدیل به V1p : ببخشید ساعت ۳ نصف شب فاکتور شد اونوقت
حمید : دوستان کارزار اعتراض به کرمان موتور زو امضا کنید
رضا : من هم اولویت زمستان 403 شاهین ثبت نام کردم الان پیامک سهند واطلس اومده با پشتیبانی تماس گرفتم میگه ما هم نمیدونیم اجباری یا اختیاریه واقعا نمیدونیم باید چکار کنیم خدا رو خوش نمیاد مردم رو بین زمین واسمون نگه دارن لطفا پیگیری کنید
تارا پلاس ۳۱ اردیبهشت : سلام دوستان تحویلی های فروردین v1p آیا خودرو شما فاکتور شده ؟؟؟ پیش فروش. اگر کسی فاکتور شده اعلام کنه تا بدونیم در چه مرحله ای هستیم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
هادی : سلام. فک کنم تا حدودای 25 آذر
مجتبی : کی پیام اومده
لیلا فروش فوری اسفند : .مبارک باشه
رانا بهمن واریز 16دی : سلام واریزی 16دی طرح عادی پیش فروش بهمن 1401هستم سفید رنگ امروز صبح فاکتور شدم
یک اسفندی چشم وره : سلام دوگانه اسفند خبری نیست
فروش فوری اسفند : به نوبت هستش
شایان بهاری : پراید وانت پذیرش 11675444 فاکتور گردید
دوگانه بهمن : سلام بله برادر هرکارتی بشرط رمز پویای (دوم) آن فعال . موقع پرداختی درگاه پرداختی صادرات انتخاب و پرداخت کنید
سورن موتور جدید تکمیل وجه 9 بهمن : دوگانه هارو تبدیل زدن راحت شدید از بلاتکلیفی ماها که سورن بنزینی هستیم تکلیف چی میشه خبری از فاکتور نیست
فاطمه : برو قسمت واریز وجوه فروش قرعه کشی یا سامانه یکپارچه کد پیگیری رو وارد کن بعد جستجو رو بزن برات بالا میاره