سه تور مسافرتی لوکس که شما را با ناشناخته‌های آسیا روبه‌رو می‌کند

 

سه تور مسافرتی لوکس که شما را با ناشناخته‌های آسیا روبه‌رو می‌کند

 

رپورتاژ - اگر این امکان را دارید که برای سفرهای طولانی‌تر از سه تا چهار روز برنامه‌ریزی کنید به شما این پیشنهاد را می‌دهیم که حتما سراغ کشورهای شگفت‌انگیزی بروید که هم‌اقامتی رویایی در آن دارید و هم تجربه‌های باورنکردنی را از سر می‌گذرانید. برای آشنایی با این مقاصد خوب به پیشنهادهای آژانس مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و با مناسب‌ترین آنها همراه شوید و تعطیلات بی‌نظیری را در کنار خانواده‌تان داشته باشید.

 

سفر به مدرن‌ترین شهرهای آسیا با تور چین

سه تور مسافرتی لوکس که شما را با ناشناخته‌های آسیا روبه‌رو می‌کند

مسافرت با تور چین قدم ‌گذاشتن در دنیایی از ناشناخته‌هاست که با بهترین کیفیت به گردشگران ارایه می‌شود. اینجا کشور امکانات و دیدنی‌هاست که هر توریستی حداقل باید یک‌بار برای تکمیل کردن فهرست دقیقی از جهانگردی خود به آن قدم بگذارد.

اگر با آژانس مقتدر سیر مسافر چین می‌شوید، حتما به‌خوبی می‌دانید که بهترین برنامه پیش‌روی شما گذاشته می‌شود. شما می‌توانید از تورهای ترکیبی چین استفاده کنید و هم‌زمان هم به شانگهای بروید و هم پکن را از نزدیک ببینید، دو شهر اعجاب‌انگیزی که از دیدن تمامی آثار تاریخی و فرهنگی آن سیر نمی‌شوید  و همچنان برای تماشای آنها باز هم برنامه‌ریزی می‌کنید.

تورهای ترکیبی چین یک‌هفته‌ای پیش‌بینی شده‌اند که شما در همان ابتدا به پکن بروید و در آن شهر در بهترین هتل‌های ۴ستاره به بالا اقامت کنید و سپس به شانکهای بروید و در مدرن‌ترین شهر چین، خاطرات ویژه‌ای را بسازید.

این برنامه اگر هم‌اکنون هماهنگی‌ش برای شما سخت است، می‌توانید برای تعطیلات نوروز پیش‌بینی کنید. در آن زمان فرصت مناسبی فراهم است که با خیال راحت مسافر چین شوید. از هم‌اکنون می‌توانید مدارک خود را برای دریافت ویزای چین به کارشناس‌های آژانس ارایه کنید تا مراحل اداری به خوبی پیش‌رود و شما تعطیلات در آنجا باشید.

اقامت در هتل‌های تور مقتدر سیر با صبحانه و ترانسفر رایگان است که خیال شما را از هزینه‌ها راحت می‌کند. پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز به وب‌سایت مقتدر سیر سر بزنید و بهترین تور چین نوروز 98 را با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنید.

 

سفر به کشور کارت‌پستال‌های آسیا با تور ویتنام

 

سه تور مسافرتی لوکس که شما را با ناشناخته‌های آسیا روبه‌رو می‌کند

تور ویتنام شما را به تور ساحلی بی‌نظیری می‌برد که شاید دیگر آن تصاویر زیبا و کارت‌پستالی را نبینید. با برنامه‌های تور ترکیبی هوشی‌مینه ،‌هانوی و خلیج هالونگ بهترین جاهای ویتنام را از نزدیک می‌بینید و یک‌هفته‌ای ویژه را در این کشور آسیایی می‌گذرانید.

با بهترین خط پروازی بین‌المللی به هوشی مینه می‌رسید و از همان‌جا این سفر پرماجرا را شروع می‌کنید. در هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره می‌مانید و هر روز صبح روزتان را با صبحانه‌ی رایگان و ویژه‌ی هتل‌های ویتنام آغاز می‌کنید و با برنامه‌های تور لیدر فارسی‌زبان همراه می‌شوید.

چون این کشور برای شما ناشناخته است اصلا نگران نباشید در همه‌ی مراحل راهنمای فارسی‌زبان همراه شماست و می‌توانید با کمک آن بهترین خاطراتتان را ثبت کنید. هوشی‌مینه بزرگترین شهر ویتنام است که تقریبا یکی از خاص‌ترین شهرهای بزرگ دنیاست. به شما پیشنهاد می‌کنیم یک‌روز را برای تماشای موزه‌ی جنگ ویتنام بگذارید و ببینید در آن جنگ طاقتا‌فرسا با چه روش‌هایی اطلاعات، مهمات و یا خوراکی جابه‌جا می‌شده و چه تغییراتی در ساختار این کشور پیش آمده.

بعد از آن طبق برنامه به هانوی می‌روید. پایتخت زیبایی که تاریخی پر فراز و نشیب را پشت‌سر گذاشته و نمادهای بی‌نظیری از معماری آن زمان و تاریخ گذشته دارد. فراموش نکنید در این شهر حتما غذاهای خوشمزه و محلی را امتحان کنید و مزه‌ی این سفر را به خاطر بسپارید.

خلیج هالونگ آخرین مقصد و یکی از عجایب هفتگانه‌ی جهان است که دگرگون‌تان می‌کند. اینجا یکی از زیباترین منظر طبیعی دنیا را دارد که شما می‌توانید سوار بر کشتی‌های لوکس به اعماق دریا بروید و خاطرات عاشقانه‌ی دونفره‌ای را ثبت کنید. با کمک مربی‌ها غواصی کنید و یا ساعت‌ها در ساحل آرام آن بمانید و خوشگذرانی کنید.

خلاصه یکی از بهترین سفرها پیش‌روی شماست، همین الان به کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر زنگ بزنید و تور ویتنام را بخرید.

 

سفر به عاشقانه‌ترین شهرهای آسیا با تور هند

سه تور مسافرتی لوکس که شما را با ناشناخته‌های آسیا روبه‌رو می‌کند

 

 

تور هند نوروز 98 شما را در باستانی‌ترین مراسم ایرانی به فرهنگ و دنیایی نزدیک به این مراسم می‌برد که نوروزی متفاوت داشته باشید. در دنیای اساطیری وقتی وارد می‌شیود تجربه‌ای بی‌نظیر خواهید داشت. برنامه‌ تور مثلث طلایی دقیقا یعنی شما را با یکی برنامه‌ریزی دقیق به سه شهر اصلی هند می‌رساند که دنیای از داستان و تاریخ را در خود جای داده است. ابتدا شما به دهلی می‌رسید شهری که مدرنیته را با تاریخ در کنار هم دارد و هم گذشته‌ی تاریخی ار از نزدیک می‌بینید و هم مدرن‌ترین معماری‌ها و ساخته‌های دست بشر. این شهر را با دیدنی‌هایش به سوی آگرا ترک می‌کنید و به عاشقانه‌ترین شهر آسیا می‌رسید که یکی از عجایب هفتگانه را در خود دارد. تاج‌محل شما را عاشق می‌کند و ساعت‌ها در بنای مرمرین سفید و زیبایی که خاطرات و تاریخی دلچسب را در خود جای داده است، زمان می‌گذارید. در آخرین مقصد به تماشای حیپور یکی از بی‌نظیرترین شهرهای گرانقیمت هند می‌نشینید. جایی که بیشتر چهره‌های مشهور هنری و یا سیاسی در آن خانه دارند و معماری‌های زیبا و چشم‌گیر خانه‌های هر کدام به دیدنی‌های شهر تبدیل شده است.

حتما می‌دانید که با همراهی آژانس مقتدر سیر از ابتدا تا انتهای سفر، راهنمای فارسی زبان با شماست و می‌توانید با کمک آن در اینجا زیباترین صنایع‌دستی هند را خریداری کنید و برای عزیزانتان سوغاتی بیاورید.

فراموش نکنید که همراه باین برنامه‌ها می‌توانید تور گوا را هم انتخاب کنید و بعد از گشت و گذار در تاریخ در این ساحل زیبا و آٰرام هند فقط خوشگذرانی و حسابی استراحت کنید. اینجا ساحلی سبز و آرام است که یکی از مراکز مهم خوشگذرانی برای توریست‌های اروپایی است و شما هم مي‌توانید با هزینه‌ای مناسب میهمان آن باشید.

برای سفر به هند حتما باید ویزای هند دریافت کنید، هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنید و بعد از تماس با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر اولین تور هند را بخرید.

 

 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تور مسافرتی , ویرلن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا دستی تیتانیوم تحویل۲۷ دی : امروز کیا فاکتور شدن یکی درسایت دیگه پیام گذاشته ۲۴دی تيتانيوم فاکتور شده
حمیدرضا : درود برهمگی زنگ زدم ظهری به سایپا و متصدی ۴۴۲ با حالت افتضاح گفت که مازادها به سایپا ربط نداره و باید از جای دیگه پیگیری کنیدو هیچ چیز هم مشخص نیست
x5 : سلام یکی از رفیقام یه آشنا داره داخل کرمان موتور اونم s5 ثبت نام کرده مهر پارسال .هنوز بهش تحویل ندادن طبق آماری که گرفته بهش گفتن که دیگه تولید متوقف شده قطعات دیگه ندارن مونتاژ کنن برای تحویل خودرو هم گفتن هرچی s5 داخل انبارها موجود باشه تحویل میشه مابقی رو x5 میدن ولی مابه‌التفاوت رو باید بدین
محمد : البته این کارشناس ها چرت و پرت زیاد میگند.سری قبل که پیامک شاهین اتومات اومد و کاری نکردم زنگ زدم گفت دیگه امتیازتون سوخته و طرح تبدیل اجباری بوده ولی امروز مجدد پیامک و اطلس و سهند اومده
محمد : سلام دوستان برای منم پیامک اطلس و سهند اومده الان تماس گرفتم با پشتیبانی سایپا گفتم من منتخب شاهین زمستان 1403 هستم امروز پیامک اطلس و سهند اومده میخواستم ببینم اجباری هست یا اختیاری؟گفت فعلاامروز نامه اش رو زدن و تا فردا مشخص میشه اجباری هست یا اختیاری و دوباره تماس بگیرید فردا😐
J4 : کسی میدونه ماشینو میشه حضوری تحویل گرفت یا نه؟؟از بم یا اینکه چطوری با قسمت حمل ماشینا تماس گرفت؟؟
بهنام : این خبرو دروغ گفتن چون من همون روز اول ثبت نام کردم واریز وجه هم نیومد اینا کلاهبردارن
داود : سلام منم فروردین ثبت نام کردم...12اردیبهشت شاسی شد...دیروزم فاکتور شد و بیمه صادر شد ....تو پلیس من امروز دیدم پلاک هم شده
علیرضا : خیلی جالبه دارن شاهین پلاس تولید میکنن بعد میگن شاهین نیست یه گروه میگن میسوزه ی گروه میگن اختیاریه از خود پشتیبانی سایپا
هادی : من تحویل 5 فروردینم هنوز خبری نیست
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی ام : سلام 9 اسفند براتون پیامک تایید وام اومد یا 23 اسفند؟ منظورتون از واریز وام همون تایید نهایی لیزینگ هست؟
علی ام : سلام منظورتون از مجوز خروج چیه؟ مگه این خودروها تو ایران مونتاژ نمیشن؟
پارس : 😂😂🤦‍♂️
محمد : مگه اینکه وکالتی بفروشی چون تمیتونی تعویض پلاک کنی سندیکسال تورهن هست وماشینای صنددررهن بیست تاسی میلیون ارزونترهست
بهزاد : سورن موتور جدید بنزینی 1402/10/15 تکمیل وجه شده قرار بوده 1403/1/15تحویلذبدن هیچ خبری نیست کسی نمیدونه داستان چیه کسی خبری نداره
207 اسفند : دوستان اینه ها 207 تاشو هستش یا نه ؟؟؟
فائزه اسفند : دی ماهیا تاچندم تکمیل وجه کردن چقد طول میکشه دی ماهیا تموم بشن ؟
فروش فوری : سلام دوست عزیز نه راسته منم 23 دی هستم فاکتور و پلاک شدم. اصلا معیارشون پذیرش نیست ثبت سها رو در نظر میگیرن
مچ گیر : همینو بگو ،پس اینجا چه میکنی
اتومات : عزیزی پیامک تخصیص خودرو براش اومد اما تو کاستومر روی صدور اسناد بچرخه ؟