دیدار نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با مشتریان ناراضی

 

دیدار نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با مشتریان ناراضی

 
 عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش سایپا امروز و در شروع دیدارهای هفتگی با مشتریان ناراضی سایپا با مشتریان چانگان دیدار و گفتگو کرد.
 
در این نشست تعدادی از مشتریان ناراضی خودروهای پیش فروش شده چانگان به نمایندگی از بقیه مشتریان با نماینده ویژه مدیرعامل سایپا دیدار و مشکلات خود را بیان کردند.
 
بابایی در این نشست ضمن عذرخواهی از تمام مشتریان ناراضی سایپا به دلیل تاخیرهای بوجود آمده در تحویل خودروها گفت: باید گذشته را کنار گذاشت و مشکلات بوجود آمده را گردن همدیگر نیندازیم بلکه باید با یک دید منطقی مشکلات را شناسایی و رفع کرد.
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به لزوم درک متقابل مشکلات شرکت و مشتریان تاکید کرد: تمام مشکلات باید به صورت منطقی بررسی و حل شود به شکلی که اولویت ثبت نام مشتریان با توجه به نرخ ارز و قیمت تمام شده خودروسازان محاسبه و ضرر و زیان مشتریان پرداخت خواهد شد.
 
وی ادامه داد: سیستم های فروش و خدمات پس از فروش سایپا تغییرات مثبتی را خواهد داشت و مشتری مداری سرلوحه کار قرار می گیرد.
 
گفتنی است جلسات دیدار با مشتریان ناراضی سایپا قرار است با حضور نماینده ویژه مدیرعامل و دعوت مشتریان خودروهای مختلف به صورت هفتگی برگزار و مشکلات تمام مشتریان بررسی و رفع شود.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , مدیرعامل سایپا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

جم
0

اولین دوره ثبت نامی رانا سال 91 هم همین بلاها سرم اومد .. خودرو 15میلیون قیمت گذاری شده بود ، نزدیک 20میلیون حساب کردن ، با 5ماه تاخیر در تحویل ، موقع تحویل هم تا تونسته بودند از خودرو زده بودند .. گیربکسش افتضاح ، کلاجش سفت ، دنده جا نمیرفت .. شیشه بالابر برقی نداشت .. لاستیک ها افتاب سوخته ضایعاتی..
دقیقا الان هم تا میتونند از خودرو میزنند.. و یک خودرو بی کیفیت بسیار مشکل دار تحویلتون میدن
14:19  1397/11/06
پاسخ دادن
محمد
0

با سلام.
دوستان محترمی که پیش فروش عادی خودرو کرده اید، روز شنبه 6 بهمن ساعت 10 صبج جلو وزارت صنعت تجمع مسالمت آمیز جهت اجرای ماده 4 قانون حمیات از مصرف کننده تشکبل خواهدشد. آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان
استاد نجات الهی، خیابان سمیه، نبش
کوچه پور موسی، وزارت صمت
نزدیک ترین ایستگاه مترو: میدان
فردوسی
17:02  1397/11/05
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ابوذر : اتفاقا برای منم اومده تعویض با پژو ۲۰۷ دستی
DA : خیلی کیف میکردید براتون پیامک اطلس و سهند اومده؟ بفرما برای 26 ام دقیقا همونا برای همون تاریخ دی تا اسفند فروش گذاشته 😂😂😂 سایپای مکّار ومردم طمٌاع... از قدیم گفتن دروغگوی مکر گر همیشه طماع و حریص رو هربار فریب میده😁😁
زهرا : یه چه شماره تماسی؟
تارا : مبارک باشه چه رنگی بودین شما
تارا دستی تبدیل به V1p : تارا v1p تا اخر هفته اکثرا فاکتور میشه.
S5مهر : برا منم شاسی شد امروز ثبت نام ۲۰ مهر
S5مهر : امروز شاسی شد ثبت نام ۲۰ مهر
تارا v1p : در جواب تارا اتومات اگه بخواهد فاکتور بشه تاریخ پرونده هم بروز میشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بهار ایکس 55 پرو : سلام دوستان من 20 فروردین ایکس 55 پرو تحویل گرفتم، ثبت نام اقساطی 14 دی بودم، بنظرم هیچ کاری بهتر از این نیست که مدام با نمایندگیتون تماس بگیرید، روزی یک بار زنگ بزنید و بگید که عجله دارید، انقدر پیگیر باشید که خسته شن و کار شما رو راه بندازن. من مدام بهشون زنگ میزدم.
محمدجواد : سلام دوستان،26فروردین تکمیل،19فاکتور،20پیام حضوری،امروز24پلاک،حالاببینیم کی میرسه نمایندگی.
رامین : پیامک اومد رفتم نمایندگی برگه دادان رفتم صادرات گرفتم
نیلی : داداش شایه الکی را انداز هرکسی تکمیل وجه کرده ماشین تحویل میدن
پارس ای ال ایکس : من یک بار پیام اومد وقتی گفتن نوبت شما محفوظ وبه مهز تمدید مجوز فراخوان میدیم فقط همون دیگه نه تبدیل اومد نه چیزی دیگه
مجید : افزایش 270 درصدی 160 بوده شده 520
ابراهیم : سلام مبارک باشه ما هم 18 دی تکمیل وجه کردم ولی هنوز فاکتور نشدیم
مسعود : سلام 5تا6روز بعد فاکتور پیام میشه
تحویل 30دی : بعد از فاکتور تقریباً چند روز طول می‌کشه ماشین به نمایندگی برسه.
آریزو 6 پرو : عزیزم ما خودمون تو جاده چندتا تریلی دیدم پر از ماشین