آشنایی با کادیلاک اسکالید تا بن دندان مسلح!

 

آشنایی با کادیلاک اسکالید تا بن دندان مسلح!

 
افرادی که معمولاً ریسک حضور عادی در محیط‌های عمومی را نمی‌پذیرند غالباً از شرکت‌های متخصص می‌خواهند که خودروهایشان را ضدگلوله نمایند. یکی از این شرکت‌ها اد آرمور است که توسط افراد نظامی و نیروهای ویژه تأسیس شده و تخصص آن‌ها نیز تبدیل هر نوع خودرو با هر قیمتی به اتاق‌های امن متحرک است.
 
 
این نمونه‌ی ویژه که در تصاویر مشاهده می‌کنید یک کادیلاک اسکالید 350 هزار دلاری مجهز به پکیج حفاظت اجرایی است که باعث سفارشی شدن کابین می‌شود. تمرکز اد آرمور نه تنها روی امنیت این شاسی‌بلند بوده بلکه نگاهی هم به ویژگی‌های لوکس آن داشته است. هرچه باشد خریدارانی در این سطح از امنیت و ثروت خواهان حمل‌ونقل راحت و سطح بالا هستند.
 
 
جف انگن اندرسون رئیس اد آرمور می‌گوید:
 
پکیج حفاظت اجرایی ما برای اسکالید نشان دهنده‌ی بهترین حد حفاظت و راحتی است. این خودرو نه تنها از بهترین سطح حفاظت سبک‌وزن و مدرن سود می‌برد بلکه دارای ویژگی‌های لوکس زیادی هم می‌باشد.
 
 
اسکالید موردبحث از شیشه‌ی بالستیک ویژه با ضخامت 5 سانتی‌متری استفاده کرده و می‌تواند گلوله‌های سلاح‌های سنگین و مرگباری همچون مگنوم را تحمل کند. با سفارش پکیج حفاظت کامل شاهد نصب شیشه‌ی جلو با عناصر ضد مه و یخ، آنتن‌های جی‌پی‌اس و رادیو و پوشش خورشیدی خواهید بود.
 
به منظور اطمینان از عملکرد بی‌نقص اسکالید، اد آرمور از پانل‌های کربن کامپوزیتی‌ای استفاده کرده که 10 برابر قوی‌تر از فولاد بالستیک بوده و 60 درصد وزن کمتری دارند. به این ترتیب خودروی مذکور حفاظت 360 درجه‌ای دارد. مهندسان شرکت همچنین برای بهبود فضای سر ارتفاع سقف را 11 سانتی‌متر بالا برده‌اند و البته در آن پوشش جیر و چراغ‌های LED دیده می‌شود.
 
داخل این تانک لوکس و امن یک تلویزیون هوشمند 32 اینچی، دوربین 360 درجه، وای فای، اپل تی وی، سیستم صوتی سونی و… وجود دارد.
 
اما داستان واقعی آنجایی آغاز می‌شود که خودرو مورد هجوم واقع شود. در آغاز شما به درگاه‌های شلیک دسترسی پیدا خواهید کرد بنابراین می‌توانید به مهاجمان شلیک کنید. سپس سیستم ارتباطی ماهواره‌ای، تشخیص مین، دید در شب 360 درجه‌ای و تلفن اضطراری جهانی و… وجود دارند.
 
این اسکالید ویژه همچنین به چراغ‌های اضطراری و هشدار قرمز و آبی، سیستم سیرن و PA، جعبه‌های قفل شونده پنهان، لاستیک‌های ران فلت، سیستم تعلیق هوی دیوتی و ترمزهای بزرگ‌تر مجهز است.
 
 
 

منبع (source)

pedal

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , کادیلاک اسکالید






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
تارا : وقتی تاریخ پرونده تغییر کنه یعن میخواید فاکتور بشید
اطلس بهمن : سلام چرا فاکتور نمیکنن کسی خبری داره اخه تو سال جدید اصلان فاکتور نکردن تا امروز حتما جریانی هست لطفا کسی خبر داره مارا هم در جریان بزاره سپاس
سعید8 : نمونه ش همین مدیران خودرو که از همه گرون فروش تره و x55 پرو هم که گندکاری جدیدشونه. فروش اقساطی هم متوقف کرده تا قیمت بره بالا
امیر j7 تهران : من هم شکایت ثبت کردم. حداقل کار ممکن هست. هرچند تو این خراب شده اگر نظارت و رسیدگی بود اینا این کارو با مردم نمیکردن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207پانا کد 023 : سلام دعوتنامه پانا کد 60023 کسی تا کی اومده؟؟؟ خردادیا آیا براتون اومده؟؟؟
علی : مگه روز جمعه فاکتور می کنند
اریزو5اف ال : درود دوستان عزیز اقافرشید بعدتکمیل وجه بعدچندروز تخصیص میخوره؟
پرمیوم : خونه پرش 100 تومان
جابر : سلام فقط حرف می زنیم هیچکس نمی رود پیگیر شود واسه تاخیر در تحویل
دنا پلاس اتومات : سلام دوستان.امروز کسی فاکتور نشد؟
پرهام : تا یک شنبه نمیتونین صبر کنین ؟؟چرا خود زنی میکنید اسفندی ها ؟
علی رانا پااییز : من واریز کردم 457 دراومد برام تحویل خرداد
رانا پلاس+ : درست میشه
رضا : دروغ نزن،کاملامعلومه جمله بندیت سرکاریه،بهاروندن برن سراغ تابستون؟ به خاطر تجمع قراره ندن؟😡