BMW X4، محبوب دل لاکچری‌سواران

 

BMW X4، محبوب دل لاکچری‌سواران

 

رپورتاژ - شاید آن زمان که کمپانی آلمانی بی ام و تصمیم گرفت BMW X4 را راهی بازار دنیا کند فکرش را نمی‌کرد که با معرفی این مدل از سری X، بتواند به محبوبیتی ویژه دست پیدا کند. محبوبیتی که شامل حال لوکس‌سواران ایرانی هم شد؛ هرچند قیمتBMW X4 ، بعد از ورود به ایران دچار نوساناتی شد اما این نوسان قیمت نتوانست از محبوبیت این کراس اوور خوش ترکیب کم کند.

استقبال از BMW X4 در کنار دیگر غول‌های بازار اتوموبیل

گمانه زنی‌های شرکت بی ام و با عرضه  BMW X4 درباره استقبال مشتریان از این خودرو مثبت از کار در آمد و فروش این خودرو از برآوردهای خود شرکت بی ام و هم بیشتر و در کنار پورشه ماکان از پیشگامان شاسی‌بلندهای لوکس شد. این خودرو توانست در مدت کمی در کنار غول‌هایی مثل مرسدس بنز GLC کوپه، رنج روور ولار، جگوار F-Pace و آلفا رومئو استلویو قرار بگیرد و بی ام و برای اینکه از این غول‌های دنیای خودروسازی عقب نیفتد، در سال 2018  نسخه جدیدی از این خودرو را روانه بازار کرد.  بعد از آن مدل 2019 این شاسی بلند شیک هم به بازار خودرو آمد که البته هر دو مدل این خودرو نتوانستند وارد ایران شوند. این دو مدل جدید BMW X4 نسبت به X4 قدیمی زیباتر هستند اما هنوز هم جزو بهترین طراحی‌های BMW محسوب نمی‌شوند. محبوبیت BMW X4  تا حدی در ایران پیش رفت که حتی BMW X6 به کشور هم نتوانست جای آن را بگیرد.

کراس اووری لوکس، نرم اما پرقدرت

هرچند BMW X4 گزینه‌ای نیست که هرکسی توان خرید آن را داشته باشد، اما آن‌هایی که به دنبال یک خودروی کراس‌اوور لوکس می‌گردند، می‌توانند به عنوان یک گزینه خوب روی این خودرو حساب کنند. این خودرو موتور بسیار قدرتمند با عملکردی بسیار نرم دارد و سیستم انتقال قدرت آن به شکل فوق‌العاده‌ای با موتور هماهنگ است. BMW X4  در بازارهای جهانی با موتورهای متعددی عرضه می‌شود اما مدل موجود در ایران از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که قادر است 245 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده 8 سرعته استپ ترونیک به هر چهار چرخ انتقال دهد. از سایر امکانات این خودرو می‌توان به پیشرانه توئین توربوشارژ مجهز به تکنولوژی  EfficientDynamic – شیفتر پشت فرمان، حالت رانندگی ECO PRO Mode-کروز کنترل، سیستم هشدار خارج شدن از خطوط جاده، سیستم Driving Assistant Plus – سیستم انتقال نیرو به چهارچرخ xDrivEاشاره کرد.

این خودرو نسبت به کراس اوور بودنش راحت است و نسبت به وزن بالایی که دارد می‌توانیم آن را جزو خودروهای چالاک به حساب بیاوریم اما اگر این خودرو را برای آفرود مدنظر دارید، باید کمی در تصمیمتان تجدیدنظر کنید.

قیمت BMW X4، در بازار ایران

در حال حاضر این خودرو در ایران به صورت صفر عرضه نمی‌شود ولی قیمت BMW X4 کارکرده در بازار دست دوم هم به نظر چندان تفاوتی با قیمت صفر این خودرو ندارد. در حال حاضر این خودرو در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی از جمله سایت دیوار قیمتی حدود 1 میلیارد تا 1 میلیارد و 500 دارد. بطوریکه BMW X4 مدل 2017، با کارکرد 8000 کیلومتر، در سایت دیوار یک میلیارد و 420 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شما می‌توانید برای خرید سریع و بی‌دردسر این خودرو سری به سایت دیوار بزنید و در کمترین زمان ممکن خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنید یا به فروش برسانید.

 

منبع : ویرلن


 

منبع : ویرلن

 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , BMW X4






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اسی : امروز زنگ زدم نمایندگی گفتم ۵ماه گذشته تارا v4lxثبت نام کردم خبری نیست گفت هنوز میگه lxکلا فاکتور نشده میگه چکار کنیم آلات من که ماندم از دست اینا
تیتانیوم ۲ بهمن : ظاهرا کسایی که فاکتور شدن امروز به این سایت سر نزدن
علی : سلام دوست عزیز ،اوه بعد چند ماه تازه شما متوجه شدین!؟همه ما تقریبا همین مشکل رو داریم و امیدواریم که از همین هفته تا آخر اردیبهشت انشالله پیامک تکمیل وجه بیاد واسمون ،
چانگان cs55🤠 : خیر فقط اونایی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند می توانند خودرو انتخاب کنند
تارا دستی تیتانیوم تحویل۲۷ دی : سلام امروز کیا فاکتور شدن؟
مجید : سلام منم پلاک فعال ندارم واسم عدم تخصیص زده ایا کسی هست اطلاعی از این موضوع داشته باشه ممنون میشم❤️
S5ccc : اونهایی که کامنت میزارید.زیر پست من. گفتم که خیلی بی وجود هستید. چون نمی تونید حقتون رو بگیرید.فقط لات مجازی هستید متاسفم شما حتی وجود نکردیت.چیزی که خودتون گفته بودین رو انجام بدید.موندم چجور روتون میشه دوباره میاین تواین گروه.حداقل اسمتونو عوض کنید که کسی ندونه شما بودین که دیروز بلوف میزدید. ضمنا اونهایی که شهرستان بودن حد اقل میتونستن جلو نمایندگی جمع بشوند متاسفم شما طاقت شنیدن حرف حساب هم ندارید. چجوری صحبت از حق و حقوق میکنید. فکر کنم یه مشت بچه هستید که باباتون براتون ماشین خریده.
s3 مهرماه : از کجا خبر داشتن آخه که اینهمه نیرو آورده بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
s3 اصفهان : سلام دوستان. بنده اسفند پارسال قرار بود S3 اتومات تحویلم بشه که هنوز شاسی هم نشده بواسطه آشنای فامیلهای خانمم پبگیری کردیم از یکی از سرتکنسین های کرمان موتور که خبر دادند اصلا خط تولید S3 فعال نیست و مونتاژ کارها در سالن J4 و T8 مشغولند. در ضمن اون تعدادی هم که تولید شده مدتیه حمل نشده . در نهایت گفته بود اگر خیلی خوشبین باشیم امسال بغیر از J4,T8 هرخودرو شاسی بشه دست کم سه ماه بعد بدست صاحبش برسد.حالا پیش بینی برای شاسی ما گفته بود نیمه دوم خرداد چون فعلا نه موتور دارن نه بقیه وسایل برای مونتاژ فقط لاستیک و بدنه موجوده یعنی دست کم نیمه شهریور ماشین میاد دستمون.
If7 : سلام سورن دوگانه ثبت نام کردم در سامانه یک پارچه وموعد تحویل هم زده بهار ۱۴۰۳ دو بار هم پیامک تبدیل امده تبدیل نزدم کسی میدونه کی پیامک واریز میاد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سجاد : از هر کارتی میشه پرداخت کرد یا فقط باید به اسم خوده شخص باشه؟؟؟؟؟کارت طلایی هم بزنم به نظرتون یا نمیخاد الکیه؟
سید : سلام دوست عزیز جمعه چطور فاکتور شد دوروز تعطیلات بود ایرانخودرو تعطیل بود اینها تا ساعت پنج روز عادی تعطیل میکن جمعه چطور فاکتور شدی
حمید دوگانه : 28ام دی ماه کی فاکتور میشه
امیر : سلام چرا پیامک طرح زمستانی نمیاد آیا واقعا حذف شد یانه
خودم : خب بعدش 😂😂😂😐
پرهام : دعوت نامه یا یک ربع دیگه میاد
ابوالفضل : تازه امروز گرفتم‌
حسام : بعد از افزایش قیمت مجدد
Ae : الکیه نیومده ک
تکمیل 19 دی موعد 30 بهمن : سلام دوستان صفحه کاستومر بنده فقط 6 مورد تیک سبز زده روی هفتم می چرخه 6 مورد دیگه پائین داره هیچ نوشته یا نشانه ی کنار تاریخ ها نیس مال شما هم اینجوره راه داره درستش کنم