نقد و بررسی تویوتا کرولا ۲۰۱۴

 

نقد و بررسی تویوتا کرولا ۲۰۱۴

 

رپورتاژ - نسل ۲۰۱۴ کرولا کاملا تغییر کرده است؛ نسبت به نسل های قبل، هم از نظر ظاهر و هم از نظر فنی. خودروی تویوتا کرولا، خودرویی چینی می باشد که در سه مدل ایکس ال آی، ایکس ال آی اسپشیال و جی ال آی عرضه می شود و تویوتا کرولا ۲۰۱۴ نمونه ی کامل ترین، مدل جی ال آی می باشد که البته هر سه مورد ذکر شده از نظر پیشرانه با هم مشابه هستند و فقط کمی از نظر تجهیزات و امکانات با هم متفاوت می باشند.

چراغ های جلوی کرولا کاملا کشیده هستند  و با چندین نوار کرومی به هم متصل شده اند و تنظیم ارتفاع چراغ ها به صورت خودکار انجام می شود. در داخل چراغ ها از ال ایی دی مخصوص روز استفاده شده است. بر روی سپر ها سنسور پارک نصب شده است و در قسمت پایین سپر ها دو مه شکن وجود دارد. خط کرومی از بالای چرخ های جلو شروع شده و تا چراغ های عقب ادامه پیدا کرده است. نمای عقب کرولا بسیار ساده و در عین حال شکیل می باشد و مانند قسمت جلو بر روی سپر ها سنسور پارک موجود است و پایین سپر ها دو مه شکن وجود دارد. از زاویه ی کنار اگر به کرولا نگاه کنیم متوجه دماغه ی کشیده ی آن می توان شد.

 بر روی آیینه های جانبی خودرو تویوتا کرولا ۲۰۱۴ چراغ های راهنما نصب شده است و شیشه های آن برقی می باشد. صندوق عقب کرولا بسیار بزرگ و جا دار می باشد. کرولا دارای صندلی های عقب بسیار ساده و راحت می باشد و هم برای پا و هم سر، سر نشینان فضای کافی وجود دارد. روکش صندلی ها پارچه ای هستند و روکش فرمان از چرم می باشد و فرمان ان برقی، بسیار نرم است و راننده به راحتی می تواند با توجه به فرمان نرم بر روی خودرو کنترل کافی داشته باشد.

نقد و بررسی تویوتا کرولا ۲۰۱۴
 

تا قبل از سال ۲۰۱۴ کرولا با موتور ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری به بازار عرضه شده است، اما بعد از آن با موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری وارد بازار شده که می تواند حداکثر ۱۴۳ اسب بخار و ۱۸۶ نیوتون متر را تولید کند. رینگ های کرولا ۲۰۱۴ ، ۱۶ اینچی آلومینیومی هستند. عملکرد موتور خودرو تویوتا کرولا ۲۰۱۴ بسیار نرم و هماهنگی خوبی با گیربکس ۴ سرعته خودکار دارد، گیربکس آن نیز نرم دنده ها را عوض می کند. فضای داخلی کابین طوری طراحی شده است که صدای بسیار کمی از بیرون و از موتور خودرو شنیده می شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ تویوتا کرولا ۲۰۱۴ ، ۱۲.۶ ثانیه است که با توجه به این که خودرویی شهری می باشد شتاب مناسب و خوبی است.

نقد و بررسی تویوتا کرولا ۲۰۱۴

بخشی از امکانات تویوتا کرولا ۲۰۱۴ را در اختیار شما قرار می دهیم؛ تا با اطمینان خاطر بیشتری این خوردو را انتخاب کنید :

دارای سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل که از روی فرمان فعال می شود و می توان از آن استفاده کرد، آیینه های جانبی تاشوی برقی؛ که به صورت برقی تنظیم می شوند، سیستم صوتی که دارای ۶ بلند گو می باشد و با چند دکمه روی فرمان می توان آن را تنظیم و از آن استفاده کرد‌، دارای ورودی یو اس بی و بلوتوث برای وصل شدن به سیستم صوتی می باشد، سیستم تهویه مطبوع که به صورت خودکار تنظیم می شود، سانروف ساده.

برای خرید خودرو تویوتا کرولا 2014 و فروش آن می توانید به سایت دیوار بخش خرید و فروش آنلاین خودرو، که در حال حاضر جزء بزرگ ترین سایت های خرید و فروش است مراجعه کنید.

 

منبع :‌ ویرلن

 

source

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تویوتا کرولا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S3 سفید : * دوستانی که آدرس میخوان برای فردا یکشنبه ساعت ۱۲: * ************************************************* « تهران، کیلومتر۱۶ جاده مخصوص(شهید لشگری)، ابتدای بلوار کرمان موتور، خیابان آبان۳، بلوار ارگ، ساختمان شیشه ای صدف » *************************************************
S3 سفید : تعزیرات زیرمجموعه وزارت دادگستریه، یه زحمت بکشید داخل گوگل سرچ کنید تعزیرات زیرمجموعه کجاست؟ بهتون میگه زیرمجموعه وزارت دادگستری
تارا دستی تبدیل به V1p : هفته اول خرداد میاد برادر
s5 - مهر27 : بابا عجب دل خجسته ای داری! دمت گرم
کریمی : سلام دوستان تبدیلی پارس به تارا شش دنده دستی موعد تحویل ۳۱ تیرماه برا کسی دعوت نامه اومده ؟ به نظرتون این ماه میاد؟
سانیا : فکر نکنم قیمت کارخانه به ۵۰۰ برسه چون همینجوریش هم واقعا ۴۰۰ میلیون نه مبلغ زیادی هست که بشه باهاش خودرو خرید و مهم تر اینه که سایپا خودرو های اقتصادی محور تولید میکنه برای قشر ضعیف جامعه ... با این وجود ۴۰۰ هم مبلغ زیادی هست تا یک قشر متوسط بتونه جمع کنه تا بتونه باهاش خودرو بخره .. طبق شواهدی که بررسی کردم که پارسال ۱۷ درصد افزایش قیمت بوده و سال های قبل هم بین ۱۵ تا ۲۰ هست با این وجود قیمت کارخانه باید به ۴۷۰ برسه که واقعا زیاده
باران : سلام دوستان این که میگن حواله مالیات داره یعنی چی ؟برای کسی که حواله میفروشه داره یا کسی که میخره؟
م-ا : تکمیل وجه ما هم برای تارا دستی آبان ۱۴۰۲ بوده تا حالا فاکتور نشده
چان چان گان گان : به امید حق علیه باطل یکشنبه یا دوشنبه برای یکسری از افراد پیامک میاد و بعدش کم کم برای همه پیامک ارسال میشه. دستها بالا و بگید آمین یا رب العالمین
بدشانس : من بدشانسم بعد عید از بازار آزاد ماشین خریدم خیلی هم گرون خریدم ..حالا هم ساینا اومده هم سهند ..کاش زودتر پیامک میفرستادن ..اینجوری زیر قرض نمیزفتیم ...مجبور بودم با دوتا بچه بدون ماشین نمیشد الانم بفروشم کو تا زمستان ۴۰۳..بدشانسم بدشانس
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فاطی : سلام تاریخ آماده براصدور فاکتور بروز میشه دلیل خاصی داره . تحویلی29اسفند
رانا 30 اسفند تکمیلی 13 دی : تو روز تعطیلی
29 فروردین : ما موعد فرودین هستیم هنوز فاکتور نشدیم
رانا 29 اسفند : خواهشا دروغ نگین فاکتور شده کار خوبی نیس
207 اتو اسفند : این صفحه اتومات هست.‌ شما فکر کنم دنده‌ای رو تبدیل زدی!
پسر عموی موسی : سلام بچه‌ها حرفهای موسی‌اینا رو جدی نگیرید، اینا خلن
اسفند : امروز مثل دیروز تعطیله ولی انگار دیروزبعضی فاکتورشدند امروز خبر جدیدی نیست
اسفند دوگانه : آق پرهام فردا میاد یا ن
فروش فوری 90 روزه : سلام فروش فوری دی ماه تا چندم فاکتور شدن ؟
داداش موسی : سلام دوستان قیمت کارخانه‌ای خودرو میخواد نصف قیمت فعلی بشه. به موسی گفتم که بهتون بگه.