نیسان سنترا 2020 رونمایی شد

 

نیسان سنترا 2020 رونمایی شد

 
نیسان مدل ۲۰۲۰ سنترا را با طراحی جدید و امکاناتی بیشتر از قبل با پیشرانه‌ی ۲ لیتری رونمایی کرد. 
 
نیسان سنترا (Nissan Sentra) اولین‌بار در سال ۱۹۸۲ در بازار آمریکا رونمایی شد و از آن زمان به مدت ۳۷ سال در بازار آمریکا حضور دارد. در این مدت نیسان موفق به فروش بیش از ۶ میلیون دستگاه از مدل سنترا شده که آن را تبدیل به یکی از موفق‌ترین محصولات نیسان می‌کند. اما بازار همیشه تغییر می‌کند و تکامل می‌یابد، برای همین نیسان تصمیم گرفته درون و بیرون سنترا را برای سال ۲۰۲۰ متحول کند. 
 
از نظر ظاهری، سنترا جدید به ماکسیما و آلتیما و البته به نیسان روگ (ایکس تریل) و نیسان کیکس هم شباهت‌هایی دارد. چراغ‌های LED، جلو پنجره‌ی V شکل و طراحی شناور سقف همه نشان‌دهنده‌ی زبان طراحی نیسان هستند. در صورت سفارش تیپ SR، اسپویلر عقب، آینه‌های جانبی مشکی رنگ، رینگ‌های بزرگ ۱۸ اینچی و جلو پنجره‌ی مشکی رنگ نیز روی خودرو سوار می‌شود. خریداران نیسان سنترا می‌توانند برای خودروی خود ۸ رنگ مختلف را انتخاب کنند. زیر پوسته‌ی نیسان سنترای جدید پلتفرمی کاملا جدید وجود دارد که ارتفاع آن نسبت به قبل کم‌تر و عرض آن نیز بیشتر است به‌گفته‌ی نیسان طراحی جدید بدنه، درها و شیشه‌ها کابینی ساکت‌تر را برای سرنشینان فراهم می‌کند. 
 
زیر کاپوت نیسان سنترا ۲۰۲۰ پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۴ سیلندر وجود دارد که جایگزین پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری شده است. این پیشرانه‌ی جدید ۱۴۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۹۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. قدرت و گشتاور سنترا جدید در قیاس با نسل قبلی به ترتیب ۲۰ و ۱۶ درصد بهبود پیدا کرده است. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر جدید به یک جعبه‌دنده‌ی ضریب متغیر از نوع Xtronic متصل شده است. براساس اعلام نیسان، مدل جدید سنترا بهترین مصرف سوخت را نیز دارد ولی هنوز اعداد مصرف سوخت آن به‌طور رسمی منتشر نشده‌اند.
 
با رفتن درون کابین نیسان سنترا ۲۰۲۰ کابین آن را شبیه به دیگر محصولات نیسان خواهید دید و کیفیت مواد به کار رفته نیز به وضوح بالاتر از قبل است. از مشخصات کابین باید به طراحی جدید داشبورد، دوخت با رنگ متضاد و تزیینات کرومی اشاره کرد. برای این خودرو حتی تودوزی چرمی و صندلی‌های Zero Gravity نیسان نیز قابل سفارش هستند. 
 
یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی روی داشبورد دیده می‌شود که اتصال بلوتوث هم دارد. درون نشان‌دهنده‌های پشت فرمان،  نمایشگر ۴.۳ اینچی دیجیتال تعبیه شده است که به‌صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها وجود دارد. در تیپ SV نمایشگر مرکزی بزرگ‌تر ۸ اینچی به‌همراه اپل کارپلی و اندروید اتو نیز وجود دارد. پکیج ایمنی نیسان با نام Safety shield 360 به‌صورت استاندارد در سنترا ۲۰۲۰ موجود است. این پکیج شامل سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابر پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار وجود خودرو در عقب، رادار بین خطوط، نور بالای هوشمند و ترمز خودکار دنده عقب می‌شود. 
 
نیسان سنترا ۲۰۲۰ در سه تیپ S، SV و SR به بازار خواهد آمد. مدل پایه‌ی S دارای رینگ‌های ۱۶ اینچی، ورود و استارت بدون کلید است. تیپ SV نیز به رینگ‌های ۱۶ اینچی با تایرهای چهار فصل 205/60 R16، نمایشگر ۸ اینچی، تهویه‌ی دوگانه، کروز کنترل با قابلیت توقف خودرو، اندرویداتو و اپل کارپلی به مشتریان عرضه می‌شود. در تیپ SR رینگ ۱۸ اینچی با تایرهای 215/45 R18، جلوپنجره‌ی تیره، چراغ‌های LED، چراغ‌های روشنایی در روز، تودوزی اسپرت و رنگ بدنه‌ی قرمز اسپرت یافت می‌شود. نیسان هنوز قیمت مدل ۲۰۲۰ سنترا را اعلام نکرده است؛ این خودرو اوایل سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نیسان سنترا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آراد : منم همه چیم مثل شماس گفتن تیر میدیم هنوز دی ماه رو هم ندادن ما که آخر اسفندیم احتمالا بره تو مهر ماه
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟