لوگوی کیا تغییر می‌کند؟

 

لوگوی کیا تغییر می‌کند؟

 
به‌تازگی مدارکی منتشر شده است که نشان می‌دهد کیا قصد دارد لوگوی جدیدی استفاده کند؛ لوگوی جدید احتمالاً در خودروهای برقی و شاسی‌بلند استفاده می‌شود.
 
کیا برند خودروسازی نیست که به طراحی‌های هیجان‌انگیز مشهور باشد. خودروهای این شرکت کیفیت مناسبی دارند و قطعاً بسیاری از نیازهای مخاطبان خود را برآورده می‌کنند. اما هیچ نوجوانی تاکنون پوستر مدل اخیر کیا پیکانتو (Picanto)‌ را در اتاق خواب خود نصب نکرده است.
 
با این حال، به‌نظر می‌رسد کیا قصد دارد تا برند تجاری خود را هیجان‌انگیزتر و آینده‌نگرانه‌تر کند. لوگوی فعلی کیا هرگز در فهرست بهترین لوگوهای خودروسازان جهان قرار نمی‌گیرد اما آن نیز شبیه خودروهای این شرکت اصلاح‌پذیر است. به‌نظر می‌رسد شخصی اولین فونت سنزسریف که پیدا کرده را انتخاب و نام KIA را تایپ کرده است؛ سپس با اضافه کردن چند دنباله به کنار حروف و برداشتن خط عرضی حرف «A»، آن را کمی جذاب‌تر می‌کند.
 
طراحی لوگوی جدید بسیار جذاب‌تر و ظریف‌تر از لوگوی قبلی به‌نظر می‌رسد و هنوز هم خط عرضی حرف «A» در آن دیده نمی‌شود؛ اما سایر اجزا به‌گونه‌ای ایجاد شده‌اند که لوگو را در قالب موج دندانه‌ای نشان می‌دهند.
 
کار طرح لوگوی جدید کیا مدتی قبل آغاز شد و در دست توسعه قرار گرفت. طرح اولیه در ژوئیه امسال طراحی و ایجاد شد و ماه مارس لوگویی مشابه آن در نمایشگاه خودرو ژنو در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت؛ حتی این طرح دماغه‌ی خودروی تمام برقی کیا با نام «Imagine by Kia» را به خود آراسته کرد. شایان ذکر است که این طرح دقیقاً همان لوگوی مورد استفاده در خودروی الکتریکی مفهومی نیست. نسخه‌ی مورد استفاده در جلوی Imagine دارای شکل‌های مشابه با حرف لوگوی جدید است، اما حروف آن به یکدیگر متصل نیستند.
 
کاملا مشخص نیست که کیا چگونه می‌خواهد از این طرح جدید لوگو استفاده کند. پیش‌بینی شده است که از لوگوی جدید در خودروهای الکتریکی پیشرفته و مدل‌های شاسی‌بلند استفاده شود و محصولات قدیمی همچنان به استفاده از لوگوی قدیمی بپردازند.
 
هنوز کیا این اخبار را تأیید نکرده است؛ پس نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که این شرکت در محصولات آینده از چه لوگویی بهره می‌برد.
 
 
 

منبع (source)

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , کیا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
. : فقط با حساب ب اسم خود شخص
محمد : و اینکه چه مدارکی میخواد سامانه سخا
محمد : سلام. خواهشا کسایی که اطلاع دارن راهنماییم کنن. سامانه سخا که باید انجام بدیم حتما باید به اسم صاحب ماشین باشه وآیا میشه آدرس رو که تو ثبت نام دادیم رو عوض کنیم باتشکر
اسفندی : درود به شرفت آقا پرهام 🌹🌹
میتی : آقا با یک کارت دیگ که به اسم خودت نباشه میشه تکمیل وجه کرد؟؟!!آیا؟؟
محمد : سلام تورو خدا راست میگی پس من که راههم دوره چی میشه کاش زودتر پیام میذاشتی
علی دنا اتو اسفند : مبارکه شما تکمیل وجه کی بودید؟فاکتور شدید؟
علی مشهد‌ : بعد از فاکتور چقد‌ زمان میبره پلاک‌ بشه من تکمیل وجه سوم بودم پلاک نشده
یوسف : سلام سایناجی زمستان1403هست
تحویل اسفند ریحانه : بله آقا پرهام لطفاً جواب بدید سوال منم این هست کدوم آپشن رو انتخاب کنم