حضور پرمعنی سرپرست وزارت صمت در سایپا

 

حضور پرمعنی سرپرست وزارت صمت در سایپا

 
در حالی ۴۵ روز از انتصاب مدرس خیابانی بر سرپرستی وزارت صمت می گذرد که اقدامات اجرایی انجام شده از سوی او نشان از توجه ویژه به رونق تولید و به ویژه بخش خودرو دارد.
 
سرپرست وزارت صمت که در طول ۴۵ روز از انتصاب خود با وجود آن که سابقه بازرگانی وی بر صنعت می چربد، حمایت مطلوبی از سایر بخش های این وزارتخانه از جمله صنعت و تولید داشته و به نظر می رسد برنامه های ویژه ای در جهت حمایت از این بخش ها دارد که در همین راستا روز پنجشنبه ضمن بازدید از شرکت پلاسکوکار سایپا نسبت به راه اندازی خط تولید رباتیک این گروه خودروسازی اقدام کرده است.
 
حضور مدرس خیابانی در سایپا در کنار جلسات مستمر او با خودروسازان و قطعه سازان از اهمیت وی به صنعت خودرو حکایت دارد. صنعتی که این روزها و با تغییر سیاست های ارزی به حمایت ویژه ای نیاز دارد.
 
اما در همین حال نگاهی به مصوبات و دستورالعمل های سرپرست این وزارتخانه از زمان انتصاب وی تا به امروز نشان می دهد که رشد و جهش تولید در راس برنامه های این سرپرست جدید بوده و در صنعت خودرو گام های جدی تری در جهت خروج از قیمت گذاری دستوری که چالش سال های اخیر این صنعت بوده برداشته است.
 
این دست از اقدامات نشان می دهد که سرپرست جوان پاشنه آشیل صنعت خودرو را شناخته و در جهت رفع آن گام برداشته است. در همین حال فراهم کردن تعیین قیمت در حاشیه بازار و همچنین مذاکره با بانک مرکزی با هدف تسهیل تامین ارز از دیگر اقدامات سرپرست جوان وزارت صمت بوده است.
 
برگزاری جلسات کمیته خودرو در روزهای تعطیل و تاکید بر برگزاری میزهای ساخت داخل با هدف صرفه جویی ارزی نشان از تاکید مدرس خیابانی بر جهش تولید است. 
 
او با وجود آن که سال ها در حوزه بازرگانی فعالیت داشته اما در مدت فعالیت سرپرستی خود نشان داده به خوبی از مشکلات و چالش های صنعت آگاه است و حال باید دید در ادامه فعالیت خود چه برنامه هایی برای این وزارتخانه و بخش های کلیدی آن دارد.
 
بدون شک مدرس خیابانی تا زمان دریافت رای اعتماد نشان خواهد داد که در سال جهش تولید چه اقداماتی در راستای توسعه این بخش خواهد داشت و چه برنامه هایی برای دیگر صنایع دارد. بدون شک این بخش پیشران اقتصاد این روزها بیشتر از همیشه می تواند نقش اساسی در اقتصاد ایفا کند، از این رو توجه به این بخش نیز از ضرورت بالایی برخوردار است.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , وزارت صمت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اس ۵ : من یکشنبه ساعت ۱۲ میرم دفتر مرکزی
اس ۵ : لعنت به کرمان موتور تمام کارکناش واقعا حالم دیگه ار این شرکت بهم خورده بدجوری پشیمونم از انتخابم ۳ ماهو نیم از موعد تحویل ماشین گذشته هنوز شاسی نشده واقعا نمیدونم چی بگم دیگه متاسفم برای مسئولین این کشور هر کسی که مسئول و صداش در نمیاد که اینطوری در حق مشتری خیانت میشه
S3 aban : یعنی به نظر شما از زمان شاسی تا ابد وقت دارند تحویل بدند ؟؟ به نظر شما ۳ ماه بعد شاسی هنوز تحویل ندادند اشکالی نداره ؟؟ معلومه شما قشنگ آدم شرکت هستی اومدی اینجا
مصطفا : سلام لطفا بفرما توی جعبه ابزارش(همون که قیمتش یک میلیون تومنه) دقیقا چه آچارهایی هست؟
S5ccc : برای خسارت دیر کرد فقط به اداره صمت باید بروید از زمانی که ماشین شاسی بخوره دیگه دیر کرد تعلق نمیگیره پس از زمانی که باید طبق سیستم ماشین رو تحویل بدهند تا زمان شاسی خوردن ماشین در این بازه زمانی دیر کرد تعلق میگیره
تارا دستی تیتانیوم تحویل۲۷ دی : مبارکه داداش تحویل شما کی بود دستی بود یا اتومات
فرزان : سلام.بله من واریز زدم دیروز.
عادل : دوست عزیز(تارا ) خیلی ممنون واقعن بعد از چهارماه انتظار از تاریخ تحویل (مهرماه تکمیل وجه ،دیماه موعد تحویل)امروز خبر خوبی برام بوده امیدوارم از همه ی دوستان فاکتور بشه
عادل : فروش فوری تارا اتومات بعداز چهار ماه تاخیری فاکتور شد بخشنامه ۴۶۴۲ همه گی تارا اتومات v2 بودن خداروشکر امروز فاکتور شد و در مرحله ی تخصیص پلاک هست
تارا وی وان پلاس : تبریک ماشین تون چی بوده؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سعید تیگو7 : سلام منم 23 اسفند فقط تخصیص خورده
ایکس 33 اتومات اسماعیل : ازمن هم 21 اسفندماه تکمیل وجه شده فقط تخصیص خورده
وحید : داداش فروش فوری بودی یا پیش فروش، تکمیل وجهت کی بود؟
مبعث دی : از اون موقع منتظر دعوتنامه بودیم حالا هم بقیش ، تکمیل وجه 27 فروردین ، خبری از فاکتور نیست.
فرشاد : پیش فروش تحویل اسفند بودی؟
8 اس : سلام بستگی به رنگ داره ولی 8 اس سفید تا اسفند هم فاکتور داشتن ولی رنگای دیگه مثلا نقره ای دهه سوم اذر هستن
رضا : دوستانی که امروز پلاک شدین تاریخ ارسال به ناجا چندم زده؟ توی کاستومر قسمت اسناد زده
اریزو5 : کدوم بانکین؟
رضا : سلام. ما که سقف فلزی. تحویل اسفند هستیم. کی فاکتور می شیم
حقیقت تلخ : ما از حقیقت تلخ فرار میکنیم محکومش میکنیم و وعده پوچ دلگرمی و سرکاری میچسبیم بهش