تحویل ۹ هزار دستگاه خودروی طرح فروش فوق العاده/ تعهدات معوق فروش فوری ایران خودرو صفر شد

 

تحویل ۹ هزار دستگاه خودروی طرح فروش فوق العاده/ تعهدات معوق فروش فوری ایران خودرو صفر شد

 
قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گفت: از ۱۵ هزار خودروی ثبت نامی در طرح فروش فوق العاده تا به امروز ۹ هزار دستگاه فاکتور و تحویل داده شده است.
 
محسن‌ناقدی در نشستی خبری با بیان این مطلب افزود: در تلاش هستیم تا قبل از پایان این ماه به عدد قابل توجهی در تحویل خودرو دست یابیم و پس از اتمام تحویل خودروها، دور جدید فروش فوق العاده آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: از ۲۵ آبان ماه سال ۹۸ گروه صنعتی ایران خودرو هیچ تعهد معوقی برای فروش فوری نداشته است و همه فروش های فوری قبل از زمان تعهد تحویل داده شده است.
 
وی با بیان این که خلق ارزش افزوده برای مشتری هدف اصلی این گروه صعتی است، گفت: اقدامات پیش بینی شده در ایران خودرو در ذیل این اهداف است و از آن جا که شرایط بسیار پیچیده و سخت بوده و قرار است اقدامات بزرگی انجام شود، نمی توان با اقدامات گذشته به اهداف جدید دست یافت.
 
وی با بیان این که با افزایش تولید به دنبال کاهش تعهدات معوق هستیم، گفت: در ۴ ماه نخست امسال و ۶ ماه پایانی سال گذشته ایران خودرو هیچ تعهد معوقی برای خود ایجاد نکرده است.
 
قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در امور بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش ایران گفت : با روند کنونی تولید وتحویل خودرو به مشتریان ، تعداد تعهدات معوق ۱۳ محصول این خودرو به روز شده است .
 
از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه ۹۳ هزار و ۴۴ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد نشان می دهد. 
 
وی ادامه داد: با وجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودرو ساز ۷۰ درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است .‌
 
ناقدی با اشاره به این که با تکمیل خودروهای ناقص، تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه ، ۱۰۵ هزارو ۲۳۱ دستگاه تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴درصد رشد نشان می دهد.
 
️قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی در بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش مهمترین اقدامات اخیر این حوزه را ارائه خدمات غیر حضوری و غیر متمرکز با هدف حذف نیاز مشتریان به مراجعه حضوری ، توسعه خدمات پاسخگویی از طریق مرکز تماس ایران خودرو ، یکپارچه سازی سیتم تحویل در هفت سایت تولیدی ، کاهش توقف خودروها در نمایندگی ها وعرضه سریع آن به بازار با کنترل سیستم ثبت تحویل به مشتریان اعلام کرد.
 
ناقدی در پاسخ به سوالی درباره قیمت محصول پروژه K132 گفت: این خودرو در بخش بندی بازار،‌ مشتریان خاص خود را داشته و ثبت نام بیش از ۶۰ هزار نفر در فروش مشارکت در تولید تاکنون، نشان دهنده اقبال بازار به این خودرو است.
 
وی تصریح کرد:‌ مبلغ تعیین شده در طرح مشارکت در تولید این محصول، به صورت علی الحساب تعیین شده و قیمت نهایی آن پس از ارایه مستندات از سوی ایران خودرو، توسط مراجع ذیصلاح در قیمت گذاری تعیین خواهد شد. ایران خودرو براساس قیمت مصوب نهادهای مرتبط محصول را به فروش خواهد رساند.
 
ناقدی افزود:‌ این خودرو در مقایسه با خودروهای هم کلاس و مشابه، با سطح قیمتی رقابتی، مناسب و عادلانه ای به مشتریان عرضه خواهد شد.
 
ناقدی از راه اندازی باشگاه مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد و گفت: علاوه بر آن، به دنبال ایجاد میز کار مشتری هستیم تا امکان اتصال هر یک از مشتریان از درگاه مشخصی به بخش های مختلف ایران خودرو از جمله فروش‌، امدادخودرو و مدیریت ارتباط با مشتری به صورت آفلاین و یا آنلاین فراهم شود. در حوزه ارایه غیرحضوری خدمات فروش و پس از فروش اقدامات موثری آغاز شده که امیدواریم نتایج مناسبی کسب کنیم. 
 
در ادامه قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در بازاریابی و فروش نیز در پاسخ به سوالی درباره تعهدات معوق تصریح کرد: از حدود 50 هزار تعهد معوق و باقی مانده، حدود 20 هزار خودرو متعلق به افرادی است که یک دستگاه خودرو ثبت نام کرده اند، مابقی این تعداد مربوط به مشتریانی است که بیش از یک خودرو ثبت نام کرده اند و خودروی اول خود را تحویل گرفته اند. تعهد معوق بخش اصلی مربوط به افرادی است که بیش از یک دستگاه ثبت نام کرده اند که آن نیز با ساز و کار تعریف شده ای تحویل خواهد شد.
 
ناقدی درباره تعهدات خودروهای گازسوز نیز گفت: با این که هدف،‌ تولید و توزیع بیش تر خودروهای گازسوز بود، اما الزاماتی برای آن تعریف شد که در نهایت شماره گذاری محصولات دوگانه سوز با مشکل مواجه شد. درحال حاضر مشکل تاکسی و وانت رفع شده و برای سایر خودروها نیز رایزنی وزارت صنعت با سازمان محیط زیست برای رفع مشکل ادامه دارد.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پیش فروش خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S3 سفید : لطفاً هر وقت خواستی سخنی بگی و مثالی بزنی ، قبلش یه کم فکر کن ببین گفتنش درسته یا نه، توهین به مخاطب هست یا نه
معصومه ابراهیمی : دوستان لطفا جواب سوالمو بدید. سورن پلاس بنزینی ای اف سون تحویل ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ بودم.۱۴۰۲/۱۰/۲۰ تکمیل وجه مرحله دوم رو انجام دادم.گفتن ۹۰ روز دیگه میاد تا الان نیامده کی بهم سورن ای اف سون رو تحویل میدن؟ لطفا همه سوالهامو دقیق و واضح جواب بدید. ۰۹۰۳۳۵۶۸۱۹۶ جریمه تاخیری از چه زمانی محاسبه میشه؟ چقدر محاسبه میشه؟
چانگان cs55 : سلام دوستان یه سوال اونایی ک تحویل گرفتن آیا ماشینو تو شهر خودتون تحویل میدن یا باید بریم تهران تحویل بگیریم؟
حسن : یکی بیاد بگه چ غلطی بکنیم 7ماه گذشته بی وجدان فقط ب من یک ماه ضرر تعلق میگیره هنوز هم ماشین تحویل ندادن بی شرفا تو قراداد نوشتن تا تاریخ فاکتور ما گوسفند هم میریم می‌خریم اسفند فاکتور کردند الان 2 ماه میگذره تازه میگن شاید خرداد بیاد ماشینتون تا خودمون آتیش نزنیم هیچ اتفاقی نمیفته
مشکی تارا : سلام دوستان تارا دستی پنج دنده تحویل بهمن 1402 کسی هست فاکتور شده باشه لطفا راهنمایی بفرمایید
فريبا : خداروشكر ك تو رفتي و حقتو گرفتي دنبال جواب سوال بقيه هم نگرد بله اگر فراخوان بود مجبور بوديم بيايم ب ادماي فرصت طلب خودخواهي مث شماهم مربوط نيست ولي جهت اطلاع بگم ك اين تجمع اگر فايده اي داشته باشه براي همه داره نداشته باشه هم براي تو هم نداره زيادي حرص نخوريد مضره
فريبا : تو اين اوضاع كه همه از نگراني جم شديم تو اين صفحه همه خبر داريم ك چقدر دل نگرانيم بخاطر ضرر هايي ك حالا ب هر طريقي ب تك تك ماها خورده وقتي خودمون ب خودمون رحم نميكنيم چ انتظاري از مسئول و غيره و ذلك داريم من نرفتم چون شرايطش رو نداشتم الانم نميخام بدونم ك چيشده چون اگر اتفاقي بخواد با اين تجمع بيافته شامل حال همه ميشه ولي اگر ميرفتم ب همه ميگفتم ك چي شده ذره اي انسانيت و رحم بايد تو وجود انسان باشه
بهزاد : سلام خسته نباشید ماشین پراید ٩۶ بعد چند ساعت دوباره روشن میکنم یه لحظه اول موتور می‌لرزه دور موتور پایین تسمه دینام جیر جیر می‌کنه بعد درست میشه تشکر بابت راهنمایی
علی : دوستان ،بنده‌ صبح گفتم ما را همون دوره ،اونایی که رفتن بیزحمت اگه خبری دارن بگن،الان که پیاماهای این جماعت رو خوندم ،گفتم‌ بهتر که ماشینی که شماها می‌خواین سوار بشین و به ماها ندن،شماها کسایی هستین که فردا از رو گربه هم رد میشین چون حس شاسی بلند بهتون دست داده،من یکی فاتحه اون ماشین ومیخونم که بخوام امثال شما واسه دو قرون حرف ،بیانیه صادر کنی و دل اون خانم عزیز وغریب وبشکنی،ماشین نوش جونتون انشالله واستون خیر کنه انشالله کارتون هم درست شده باشه ،اون خانم گرامی هم شما مشهدی ما بیرجند،ایتو از من به یادگار داشته باشین که انشالله هفته بعد همینجا خبر خوش تکمیل وجه واستون اومده و واریز کردین نگران نباشید خبرش موثقه و از یکی از وارد کنندگان که واسه سایپا این نوع ماشین رو میاره شنیدم ،از یکی دو روز دیگه ثبت نام طرح جوانی واون یکی تموم میشه نوبت تکمیل وجه واسه ما میاد حالا یا آخر هفته یا هفته بعد،درست میشه ،شما دوستانی که رفتید وحقتون گرفتین هم دیگه اینجا پیام ندین با اسم های متفاوت ،رفتی دمت گرم نوش جونت من یکی آتیش به اون ماشین میکشم که بخوام بیانیه شما ها واسم مهم باشه یا حق
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اسفندی : بدنه
علی آریزو 6پرو : سلام داداش من قراردادم 26 دی هست تایید لیزینگم 24 بهمن هنوز شاسی نخورده
207 : امروز هرکی فاکتور شد اعلام کنه چنده دی بوده لطفا
آیسا : سورن بنزینی ،،تکمیل وجه 1بهمن ،،تحویل 29اسفند متاسفانه هیچ خبری نیست،دوبارهم ماب التفاوت پرداخت کردیم
پژو پارس : دوست عزیز بهتربگی چاهزاده
ساینا دوگانه اذر : سلام ممنون میزنم مینویسه اطلاعات درسیستم وجود ندارد
سعید تیگو7 : سلام احتمالا اکسلنت باشه پریمیوم نباشه شایدم منظور رنگ مشکی متالیک باشه
پارس زمستان : سلام دوستان کسی خبر جدیدی نداره؟
سجاد 30 دی : تکمیل وجه 6دی بودم و تحویل 30 دی سقف فلز هنوز فاکتور نشدم
استاد هونگ : سلام وقت بخیر دانه دی هستم کسی فاکتور شده؟ درضمن واسه سخا تایید راهور هم قابل قبوله و دردسری نداره واسه تایید پست باید هزینه کنی کد بگیری و منتظر مامور باشی یا خودت بری پست ولی تایید راهور مشخصاتتو مینویسی 2 روز بعد راهور تایید میکنه به همین راحتی