پیشتازی مرسدس بنز در بازار خودروهای لوکس آمریکا؛ تسلا در رده چهارم

 

پیشتازی مرسدس بنز در بازار خودروهای لوکس آمریکا؛ تسلا در رده چهارم

 
مرسدس بنز برای چند سال متوالی است که با کنار زدن رقیب اصلی خود یعنی ب‌ام‌و به عنوان پرفروش‌ترین برند لوکس جهان دست پیدا می‌کند. اما سال گذشته در بازار ایالات متحده شرایط به گونه‌ای دیگر بود و این باواریایی‌ها بودند که از لحاظ فروش موفق‌تر از اشتوتگارتی‌ها عمل کردند.
 
اخیرا آمار مربوط به فروش فصلی برندهای لوکس – به غیر از جگوار لندرور – در ایالات متحده منتشر شده؛ طبق این آمار مرسدس بنز سه ماهه اول و دوم امسال را با قدرت شروع کرده و در حال بازپس‌گیری تاج سلطنت از ب‌ام‌و است.
 
 
در آوریل امسال، مرسدس بنز از فروش 67,746 خودرو – به استثنای مدل‌های ون – در آمریکا خبر داده بود؛ حال آنکه در همان مقطع ب‌ام‌و میزان فروش محصولات خود را 59,455 اعلام کرد. بر اساس آمار سه ماهه دوم سال 2020 مرسدس بنز موفق به فروش 59,461 خودرو شده، این در شرایطی است که تعداد مدل‌های به فروش رسیده توسط ب‌ام‌و برابر با 50,957 دستگاه است.
 
با مقایسه آمار فروش مربوط به سه ماهه اول و دوم، می‌توان متوجه شد که مرسدس بنز فاصله‌اش را با رقیب دیرینه خود افزایش می‌دهد. به طور دقیق‌تر در نیمه نخست امسال مرسدس بنز توانسته در مقایسه با ب‌ام‌و، 16,795 خودروی بیشتری بفروشد.
 
همچون گذشته، در سه ماهه دوم امسال نیز مدل‌های شاسی‌بلند و کراس‌اوور مرسدس بنز با استقبال بالایی روبرو شده و عامل اصلی در موفقیت اشتوتگارتی‌ها محسوب می‌شوند. برای نمونه دو کراس‌اوور GLE و GLC به ترتیب با ثبت آمار 9,500 و 9,461، پرفروش‌ترین مدل‌ها هستند. از بین مدل‌های سواری هم E کلاس با فروش 6,857 دستگاه در صدر قرار دارد. مقایسه آمار فروش GLE و E کلاس به تنهایی می‌تواند گویای محبوبیت بیشتر کراس‌اوورها باشد.
 
طبق آمار سه ماهه دوم 2020، پس از مرسدس بنز و ب‌ام‌و شرکت ژاپنی لکسوس با تحویل 50,456 مدل مختلف در رتبه سوم جدول پرفروش‌ترین برندهای لوکس آمریکا ایستاده است. تسلا با فروش 36,800 خودرو در جایگاه چهارم و آئودی با فروش 34,843 در رتبه پنجم قرار دارد.
 
همانطور که از قبل انتظار می‌رفت، آمار فروش برندهای مختلف در نیمه اول امسال روندی کاهشی داشته؛ دلیل این امر کاملا مشخص است، شیوع گسترده ویروس کرونا.
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , مرسدس بنز






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟
حسین : ضدیخ زیاد پر کردی باید نصف اب نصف ضدیخ بریزی منم‌ضدیخ زیاد ریختم رادیاتورم نابود شد درز هاش باز شد بعد رفتم یه مسی خریدم اینار ضدیخ کم ریختم مشکل حل شد البته اگز از درزهای دور ردایاتورت باشه اگر هم از درش باشه که هیچی یه در بخر