قول مدیرعامل جدید فورد: تولید خودروهای ارزان‌قیمت‌تر

 

قول مدیرعامل جدید فورد: تولید خودروهای ارزان‌قیمت‌تر

 
کمپانی فورد مدیرعامل جدیدی را انتخاب کرده و دیروز اولین روز کاری رسمی او بوده است. جیم فارلی در سال ۲۰۰۷ نیز تأثیر مثبتی داشته و حالا به دنبال استارتی متفاوت برای این خودروساز قدیمی است. جدای از تلاش‌های فارلی برای بهبود وضعیت مالی خود، مرد شماره یک این شرکت می‌خواهد به مشتریان آنچه را می‌خواهند اعطا کند. بخشی از برنامه‌های فارلی اضافه کردن خودروهای ارزان‌قیمت بیشتر به سبد محصولات خود در آمریکای شمالی است.
 
 
 
علاوه بر اینکه فورد به دنبال تولید خودروهایی با قیمت‌های پایین‌تر خواهد بود ویژگی‌های ارزش‌افزوده‌ای همچون بهبودهای فنی و هزینه‌های مالکیت کم در بلندمدت را نیز مدنظر قرار خواهد داد. همه این موارد بخشی از برنامه‌های فورد برای دستیابی به درآمد پایدار ۸ درصدی است که شامل عرضه محصولات سودده تر و گسترش تجارت خودروهای تجاری نیز می‌باشد.
 
 
 
فارلی گفته است:
 
در طول سه سال گذشته و با مدیریت جیم هکت ما پیشرفت معنی‌داری داشتیم و به شرکتی رو به رشد و سودده تبدیل شدیم. هم‌اکنون زمان تغییرات دیگری فرا رسیده است. ما می‌خواهیم همانند یک چالشگر رقابت کنیم و با تولید محصولاتی عالی تجربه مالکیت فوق‌العاده‌ای را به مشتریان اعطا نماییم.
 
جان لالر مدیر مالی جدید فورد نقش مهمی در پیشرفت این کمپانی ایفا خواهد کرد. او جایگزین تیم استونی شده که روانه شرکت دیگری شده است. لالر در نهایت با مدیر اطلاعات جدید همکاری خواهد کرد زیرا مدیر کنونی در پایان سال بازنشست خواهد شد. مدیر بازاریابی کنونی نیز روی لینکلن تمرکز خواهد کرد و فضا برای حضور مدیر جدید در این پست فراهم خواهم شد.
 
 
 
احتمالاً فورد علاقه زیادی به ارائه محصولات خود به عموم مردم دارد. شاید علاقه برخی خودروسازان به عرضه محصولات ارزان‌قیمت به معنی احیای دوباره سدان ها و هاچبک ها در بازار آمریکا باشد. اگرچه فورد این موضوع را به‌صورت صریح رد نکرده اما گفته که همچنان در آینده روی کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ ها متمرکز خواهد بود. موستانگ هنوز هم بخشی از برنامه‌های فورد را به خود اختصاص داده و احتمالاً از قوای محرکه الکتریکی شده نیز استفاده خواهد کرد.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فورد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آوین : حذف نشدیم. فقط تغییرش میدن به اطلس. ولی ما ۱۰۰ بلوکه کردیم.اطلس ۲ماه پیش هم میتونستیم ثبت نام کنیم اونم بصورت فروش فوق العاده.یعنی بعد از ۳ماه بهمون میدادن. اما الان باید تا زمستان صبرکنیم تا بهمون اطلس بدن. یعنی رسما ریدن توی هیکل و ۱۰۰ تومن پولمون و ذوقمون واسه یه شاهین صفر کیلومتر. لعنت به روزی که ایران به دنیا اومدم.
چانی : عزیزان ایامی شودقبل فاکتورشدن اولویت رنگ راتغییر داد
ساینا : برای شما کی پیامک اومده؟
زهرا : ببخشید واسه شما کی پیامک اومده؟
J7 : خودرو ۲۸ اسفند شاسی شد و تو مرحله بیمه گیر کرده و ببمه صادر نشده هرروزم زنگ میزنم الکی میگن پیگیری میکنیم ولی خبری نشد واسه کسی پیش اومده چرا بیمه صادر نمیشه
علیرضا ترک زاده : سلام بچه هرکسی امروزه شنبه۱۱وی 4فاکتورنشده
باران : سلام برای منم پیامک ساینا اومده میدونید واریزش چه جوریه؟
علی اس۵ : من زنگ زدم گفت تا اخر اردیبهشت شاسی میشه گفتم شما گفتید تا نیمه اول اردیبهشت گفت والا اینطور به ما گفتند،دوباره هم سرکاریم
سهند ساینا : سلام لطفا ولطفااااااالطفا اگه کسی از جریان مالیات برعایدی چیزی میدونه ی توضیح بده ممنون میشم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ارسام : واقعا دو روز بعد فاکتور شدین منم تبدیل زدم تحویل زدا 31 خرداد
سعید تحویل 30 بهمن 1402 تبدیل رانا پلاس به 207 : سلام تو رو خدا قسم راست میگین چندم دی تکمیل وجه کردین
207ای : شکایت رو کجا باید ثبت کنیم؟
ارسام : من تبدیل زدم چرا تحویل زده 31 خرداد،تحویل 29 اسفند 1402 بودم کسایی که تبدیل زدن چقدر طول کشید فاکتور شدند یعنی دوماه دیگه ماشبنو میدن
سعید تحویل 30 بهمن 1402 تبدیل رانا پلاس به 207 : سلام تو رو خدا قسم راست میگین
اف ایکس2 : داداش کلا وامها همه جوره استعلام باید پاک باشه تا واریز بشه این وام هم همینطور
تبدیل رانا به تی یو 3 تحویل بهمن : من تبدیل زدم امروز فاکتور شد تحویل بهمن
تبدیل رانا به تی یو 3 تحویل بهمن : تبدیل زدم امروز فاکتور شد ایشالا قسمت همه بشه
رضا واقعی از مشهد : بله دوستان هم بهار هم تابستان
بردبا : من نشدم هنوز