تسلا مدل 3 2021 با تغییرات ظاهری خفیف و بهبودهای فنی به فروش می‌رسد

 

تسلا مدل 3 2021 با تغییرات ظاهری خفیف و بهبودهای فنی به فروش می‌رسد

 
شرکت تسلا به طور مجازی از نسخه 2021 مدل 3 رونمایی کرد. این نسخه که برای ثبت سفارش موجود شده، تغییرات ظاهری اندکی داشته و با چند ویژگی جدید به فروش خواهد رسید. دامنه تغییرات در این نسخه به حدی است که پیدا کردن تفاوت‌های مدل 3 2021 با نسخه‌های قبلی به چشمان تیزبینی نیاز دارد!
 
 
شاید بدانید خودروساز کالیفرنیایی چندی پیش در اقدامی عجیب دپارتمان ارتباط با رسانه‌های خود را منحل کرد. از این رو و در نبود اطلاعیه رسمی، یافتن تفاوت‌ها دو چندان سخت‌تر می‌شود!
 
آنطور که وبسایت‌های Electrek و Teslarati گزارش کرده‌اند، تسلا مدل 3 2021 به درب برقی صندوق عقب و رینگ‌هایی جدید با ابعاد 18 الی 20 اینچ مجهز شده است. همچنین تزئینات و اجزای کرومی بیرونی حذف شده و المان‌هایی مثل دستگیره درها و نوار دور پنجره‌ها اکنون به رنگ تیره هستند.
 
 
در داخل کابین، شاهد بازطراحی کامل کنسول میانی هستیم. در این بخش دیگر خبری از پوشش مشکی براق نیست و یک پوشش مات جای آن را گرفته است؛ ضمن اینکه درب محفظه لوازم و پد مخصوص شارژ بی‌سیم دارای طراحی متفاوتی هستند.
 
 
اما تغییرات مهم‌تر تسلا مدل 3 2021 در بخش فنی رخ داده، جایی که به لطف بازنگری‌ها مسافت قابل پیمایش نسخه Standard Range Plus به اندازه 13 مایل (21 کیلومتر) افزایش پیدا کرده و به میزان 263 مایل (423 کیلومتر) رسیده است. این نسخه مثل برای رسیدن به سرعت 60 مایل (96 کیلومتر) نیازمند 5.3 ثانیه زمان بوده و قادر است حداکثر سرعت 225 کیلومتر در ساعت را ثبت کند.
 
 
بهبودهای نسخه Long Range Dual Motor AWD از تسلا مدل 3 2021 چشمگیر‌تر است. با افزایش 31 مایلی (معادل 50 کیلومتر) برد حرکتی، این نسخه می‌تواند تا 353 مایل (568 کیلومتر) مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد طی کند. علاوه‌بر این، شتاب صفر تا 60 مایل این نسخه به 4.2 ثانیه کاهش یافته که 0.2 ثانیه بهتر از قبل است. فاکتور حداکثر سرعت در این نسخه ثابت مانده و مثل گذشته امکان دستیابی به سرعت 145 مایل (233 کیلومتر) در ساعت با این نسخه وجود دارد.
 
گفتنی است تسلا مدل 3 2021 برای سفارش موجود بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 37,990 دلار (بدون احتساب مشوق‌های مالیاتی) نسبت به خرید آن اقدام کنند.
 
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تسلا مدل 3 2021






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ناشناس : پذیرش 23 دیماه یکماه انتظار و منتظر فاکتور شدن هر روز تماس میگیرم با بدترین شکل ممکن جواب میدن امروز تماس گرفتم وزارت صنعت که اونجا هم متصدیش گفت باید از طریق دادگاه اقدام کنی و یا بعد از دریافت دادخواست مطالبه خسارت تاخیر بدی می گفت هیچ سازکاری برای پیگیری وجود نداره انقدر بد جواب داد از ترس اینکه تو نظر سنجی انتهای مکالمه نمره کیفی کم بهش ندم سه دقیقه بعد از پایان تماس قطع نمی‌کرد واقعا جای تأسف داره
سبحان : سلام دوستان تحویل گرفتم ایشالله برای همه.
وحید : شما برو اطلس بگیر جا نمونی
محمد s3 : منم ۱۵ آبان ثبت نام کردم هیچ خبری نیس خدا ازشون نگذره خسته شدیم به خدا
اطلس : دوستان اطلس رو ثبت نام کنید اشتباه نکنید ببینید کی گفتم اسن حرفو. نقد رو ول نکنید چیزی که مشخص نیست رو بچسبید
شاهین اتومات : چرا خبری از فاکتور شاهین اتومات نیست دوستان خبر جدیدی ندارید ؟؟😐😐😐
تارا وی وان پلاس : سلام، آیا کسی فروش فوری تارا وی یک پلاس فاکتور شده؟؟ چرا هرچی این مدل فاکتور میکنن مال پیش فروش هاست!؟
رسول چهارمحالی : سلام بنده یک دستگاه جک j4خریدم و یک ماه بعد از تاریخ تحویل خودرو را گرفتم اما دیرکرد نمی دهند باید کجا شکایت کرد
j7 سفید : امروز بعدازظهر باما تماس گرفتن برای تحویل اخرهفته به احتمال زیاد تواین چندروزه باهاتون تماس میگیرن گفتن مجوز حمل گرفته تااخرهفته میرسه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سارا محمدی : یا حضوری
ایکس 33 اتومات اسماعیل : آن شاللله
اریزو5اف ال : منم مثل شمامنتظرم اما نمیدونم چرا شاسی نمیخوره وتخصیص نمیشه
امین 22 ساری : سلام هنوز خودرو ما که الان 68 روزه تو نوشتیم تکون نخورده چطور فروش 45 روزه گذاشتن واقعا جای سواله؟؟؟؟؟؟
خخخ : اره جان خودت ورضا
Farshid fx : دوستان 10 روز پیش بحث صدور مجوز فونیکس ها بود پشت بند این خبر موضوع پیش فروش فونیکس ها مطرح شد و رگبار خبرهای خوش تحویل فونیکس ها حالا هم بخشنامه ثبت نام ام وی ام ها صادر شده به غیر از x55 متاسفانه . پس از اواخر این هفته دیگه باید رگبار خبرهای خوش تحویل ام وی ام ها و صدور فاکتورها رو شاهد باشیم. انشالله مشکل x55 ها هم تا اوایل هفته آینده حل بشه
Ma.sh.6571 : سلام میگم من دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال موعد تحویل تابستان هم کی دعوتنامه ش میاد
سلام : اره جان خودت دوتاتون جاسوس ویرانخودروید ناکس ها
دوگانه آبی کبود طرح دوم یکپارچه تحویل 30 دی بخشنامه 4614 : سورن جدید سلام مبارک باشه. زمان ارسال و تحویل بستگی به محل سکونت و سایت تحویل داره و احتمالا یک تا دو هفته زمان می‌بره. من تو دوره کرونا یک پارس نوشتم که همزمان با بیماری من به نمایندگی رسید و نمایندگی حدود 20 روز تا یک ماه ماشین رو نگه داشت تا من بهتر شدم و رفتم ماشین رو تحویل گرفتم. با توجه به اینکه الان نمایندگی ماشینی برای فروش نداره، راحت می‌تونه ماشین رو تا زمان تحویل نگه داره.
Ma.sh.6571 : سلام شما میدونید دعوتنامه دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال موعد تحویل تابستان 1403 را صادر می کند