پورشه 914 کلاسیک به پیشرانه کیمن مجهز خواهد شد

 

پورشه 914 کلاسیک به پیشرانه کیمن مجهز خواهد شد

 
Fifteen Eleven طرح‌های نسخه‌ی مدرن خودروی کلاسیک پورشه ۹۱۴ را منتشر کرده است که از پیشرانه ۶ سیلندر پورشه کیمن بهره می‌برد و اولین مدل آن تا سال ۲۰۲۱ تکمیل خواهد شد.
 
پورشه ۹۱۴ واقعاً برای مدت‌زمان زیادی مورد استقبال علاقه‌مندان این برند قرار نگرفت؛ شاید به این دلیل که شبیه سایر مدل‌های این شرکت یا دارای عملکرد متوسط ​​نسبت به نمونه‌های مجهز به پیشرانه چهار سیلندر تخت نبود. به گزارش موتوروان، پروژه جدید خودروساز و تیونر انگلیسی فیفتین اِلِوِن دیزاین (Fifteen Eleven Design)، با نصب پیشرانه‌ی پورشه کیمن تصوری بسیار هیجان‌انگیزتر از این رودستر کلاسیک ارائه می‌‌دهد.
 
در پشت سر راننده، پیشرانه‌ی ۳٫۴ لیتری تخت ۶ سیلندر متعلق به نسل اول پورشه کیمن S و جعبه‌دنده ۶ سرعته این مدل وجود دارد. گازهای خروجی پیشرانه از طریق اگزوز سفارشی ساخته‌شده از فولاد ضد زنگ خارج می‌شوند. Fifteen Eleven از معماری سیستم تعلیق پورشه کیمن استفاده می‌کند؛ اما آن را با میراگرهای کویل‌اور قابل تنظیم ارتقا می‌دهد. کالیپرهای ترمز چهار پیستونی ساخت پورشه با دیسک‌های متقاطع و سوراخ‌دار، در هنگام نیاز سرعت این خودرو را کاهش می‌دهند یا آن را متوقف می‌کنند.
 
از زمان فروش پورشه ۹۱۴ تاکنون، فناوری خودرو به‌طور چشمگیری پیشرفت کرده است. شرکت Fifteen Eleven چراغ‌های جلوی مخفی (pop-up headlight) مربوط به مدل اصلی را حذف کرده است و لامپ‌های LED پروژکتور را در محل قبلی چراغ‌های راهنما نصب می‌کند. در پیشرانه‌ی ۹۱۴ از سیستم خنک‌کاری هواخنک استفاده می‌شد؛ اما ازآنجاکه پیشرانه‌ی پورشه کیمن مایع خنک است، این شرکت باید سپر جلو و کاپوت را به شکلی تنظیم کند تا فضای رادیاتور و خنک‌کننده‌ی روغن را فراهم کند.
 
سقف جمع‌شونده خودرو اصلی هنوز وجود دارد؛ اما Fifteen Eleven از پنل‌های شفاف‌تری برای بهبود روشنایی کابین استفاده می‌کند. گل‌گیرهای فیبر کربنی این خودرو کمی پهن‌تر هستند و از درها عبور می‌کنند.
 
بخش عقب پورشه ۹۱۴ ‌اکنون بازطراحی شده است و از اسپویلر عقب یک‌تکه با بدنه به نام دم اردک (Ducktail) بهره می‌برد که به‌طور فعال براساس سرعت خودرو تنظیم می‌شود. اگزوز ‌اکنون به ‌جای سمت راننده در مدل اصلی، از وسط عرض خودرو در عقب خارج می‌شود. شرکت Fifteen Eleven از رینگ‌هایی به سبک Fuchs با قطر ۱۸ اینچی استفاده می‌کند که روی آن‌ها را لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴ می‌پوشانند.
 
در داخل کابین، این شرکت صندلی‌های اسپرت Recaro را با روکش چرمی سفارشی به امکانات خودرو پورشه ۹۱۴ اضافه می‌کند. تغییر در محل قرارگیری دیواره بزرگ بین صندوق عقب و کابین پورشه و طراحی بهتر مخزن سوخت، باعث ایجاد فضای پای بیشتری در داخل کابین می‌شود.
 
 
شرکت Fifteen Eleven مایل است چند دستگاه از پورشه ۹۱۴ مدرن را بسازد و فرمان آن‌ها را در سمت چپ یا راست قرار بدهد. قیمت این مدل هنوز در دسترس نیست؛ اما Fifteen Eleven در نظر دارد اولین مدل را در سال ۲۰۲۱ تکمیل کند.

منبع

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه 914 کلاسیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجتبی S3 : ثبت نام آبان تمام مراحل انجام شده مدارک یک ماهه رسیده ماشین خبری نیست
تارا v4 lx : یک هفته دیگه از نمایندگی زنگ میزنن بیاید خودرو تون رو تحویل بگیرید
پیش فروش تارا : بله پارس تبدیل به تارا تحویل ۱۲تیر بود که شده ۳۱ تیر
تارا v1p : مبارک باشه . چه رنگی ؟
S5-shahrivar : کسی هست که خرید نقدی برای شهریور و مهرماه پارسال باشه که ماشین تحویل گرفته یا شاسی شده باشه ؟ ه من ندیدم کسی نقدی بوده مربوط به شهریور و مهرماه که شاسی شده باشه ظاهراً فعلا فقط اقساطی ها دارن شاسی میشن لطفا اگر با این شرایط بودید و شاسی شده یا تحویل لطفا اعلام بفرمایید
J4 : دوستان میگن j4 ها کمتر تاخیر دارن و زودتر تحویل میدن کسی این چند روزه تغییر یا تحویل داشته؟
تورج : چه رنگ بودی دوست عزیز؟ من نقره‌ای تیتانیومم فاکتور نشده فعلا
وحید : آقا محسن، برو اینستا، صفحه ی havale.yab، اونجا، هر چی فاکتور میشه، به روز می زنه، اونجا باشی، خودت متوجه میشی دعوتنامه ی چه ماشینی اومده چه ماشینی فاکتور شده
j7 : چطور ما شهریوریم هنوز ندادن اونوقت ابان دادن
S5مهر : من ثبت نامی ۲۰ مهرم فاکتور شدم دیروز
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدیه : سلام دی ماهی ها اعلام کنن ببینیم تا چندم فاکتور شدین
پراید وانت اسفند : سلام پذیرش 11677141 فاکتور شدم
شایان بهاری : 11677051 فاکتور گردید .
حمید هایما اس5 : سلام دوست عزیز بر چه مبنایی میفرمایید 60میلیون کم کردن؟از کجا باید پیگیری کنیم
ایکس 33 اتومات اسماعیل : مبارک باشه قسمت ما هم بشه
احد دوگانه دی : از بهمن هیشکی فاکتور نشده دروغ میگن
207 اتوماتیک سقف فلز تحویل 30 دی : منم مشکی ام 24 اذر تکمیل وجه ولی خبری نیس!!!
رانا تبدیل به تی یو 3 : 13 دی تکمیل وجه کردم 5 اردیبهشت تبدیل زدم هنوز فاکتور نشدم
مهرانs5 : آخه این چه وضعیه ، برج 11 پارسال کجا الان کجا !!!!!! سه ماه تاخیر ، رفتم نمایندگی از من فروش نقدی فوری که 993میلیون تومان برج 8 پارسال یکجا پرداخت کردم حدود. 60 میلیون تومان از جریمه تاخیر برداشتن . از تحویل و فاکتور ماشین هم هییییییچ خبری نیست
رضا شیراز کارگر ایران خودرو : جلسه ای که برگزار شد بین تعزیرات و ایران خودرو به این نتیجه اعلام شد :1 در صورت اثبات احتکار و دپو خودرو پارس که مشخص شده در اولویت اول زمستان تنها به 200 نفر با قیمت قبل واگذار شده این افراد خود کارکنان ایران خودرو و افرادی بودن که ریاست جمهوری کد ملی داده بودند خودرو پارس به تمام اولویت های زمستان دپو بوده و شرکت کم کاری نموده است 2 ایران خودرو با طرح تبدیل در اواخر زمستان و پیام عدم قطعیت تولید پارس متقاضیان را گمراه نموده که تعداد زیادی تبدیل زده و تعداد دیگر هم بعد از عید تبدیل زده و تعداد دیگر پارس را انتخاب کرده 3 نتیجه : بموجب این فریب و احتکار و عدم تحویل بموقع ایران خودرو به منظور دلجویی میبایست 60 میلیون بابت خسارت به تمام متقاضیان پارس و تبدیل به سورن زمستان عودت دهد خودم هم قبلاً گفتم کارکنان ایران خودرو نیستم بازرس ارگان دیگه ای هستیم