کراس اور جدید هیوندای بایون معرفی شد

 

کراس اور جدید هیوندای بایون معرفی شد

 
بایون کراس‌اور کوچک براساس هیوندا i20 است که ابتدا در بازار اروپا عرضه می‌شود. این محصول پیشرانه‌های ۸۴ تا ۱۲۰ اسب‌بخاری دارد و ابعادش کوچک‌تر از هیوندای کُنا است.
 
هیوندای می‌کوشد حضورش در بازار خودروهای اقتصادی با قیمت ارزان‌تر از ۲۵ هزار دلار را پررنگ‌تر کند. فروش چشمگیر توسان و کُنا و i20 در کشورهای مختلف قدرت تجاری بزرگ‌ترین خودروساز کره‌جنوبی در جهان را ثابت می‌کند و مشوق هیوندای برای افزایش فعالیت صنعتی است.
 
نسل اول بایون نسخه‌ای بازطراحی‌شده از i20 با فنرهای بلندتر خواهد بود. این محصول کاملا جدید از کوچک‌ترین کراس‌اور هیوندای نیز کوچک‌تر است که تا امروز تولید شده است. طول و عرض و ارتفاع سقف بایون به‌ترتیب ۴/۱۸ و ۱/۷۷ و ۱/۵ متر است که نشان می‌دهد چندان بزرگ و جادار نیست. هدف از تولید بایون جذب مشتری از سنین پایین و خانواده‌های جوان و خصوصا بانوان است.
 
شاید در بدنه و نمای بیرونی، شباهت چندانی بین i20 و بایون دیده نشود؛ اما در کابین و داشبورد، نکات مشترک بسیار هستند. مشابه i20 مدل سفارشی بایون نیز به دو نمایشگر ۱۰/۲۵ اینچی برای سیستم سرگرمی و پنل دیجیتال پشت فرمان مجهز خواهد بود. این مدل صندوق عقب نسبتا جادار با حجم استاندارد ۴۱۱ لیتر در حالت استاندارد دارد که می‌تواند با جمع‌شدن صندلی‌های عقب به ۱،۲۰۵ لیتر برسد.
 
 
نسخه‌ی پایه‌ی بایون از پیشرانه‌ی ۱/۲ لیتری تنفس‌طبیعی با قدرت ۸۴ اسب‌بخار و جعبه‌دنده‌ی دستی پنج‌سرعته برخوردار خواهد بود. مدل قوی‌تر موتور یک‌لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۰۰ اسب‌بخار دارد که امکان سفارش آن با دو نوع جعبه‌دنده‌ی دستی شش‌سرعته و جعبه‌دنده‌ی خودکار هفت‌سرعته‌ی دبل‌کلاچ فراهم است. در آینده‌ی نزدیک، بایون هیبرید با قدرت ۱۲۰ اسب‌بخار نیز عرضه خواهد شد. تمامی نسخه‌های این خودرو فقط دیفرانسیل‌جلو خواهند بود.
 
هنوز اطلاعات کاملی از قیمت و جزئیات فنی هیوندای بایون منتشر نشده است. این محصول شباهت‌های زیادی با کُنا دارد؛ اما مسلما قیمتش ارزان‌تر خواهد بود تا موجب تداخل تجاری و سردرگمی خریدار نشود. ارزان‌ترین مدل هیوندای کُنا مجهز به پیشرانه‌ی دولیتری ۱۴۷ اسب‌بخار، بیست‌هزار دلار قیمت دارد؛ پس می‌توان احتمال داد قیمت بایون دنده‌دستی با قدرت ۸۴ اسب‌بخار، بین شانزده تا هفده‌هزار دلار خواهد بود.

منبع

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , کراس اور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آراد : منم همه چیم مثل شماس گفتن تیر میدیم هنوز دی ماه رو هم ندادن ما که آخر اسفندیم احتمالا بره تو مهر ماه
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟