ورود یک شاسی‌بلند جدید به بازار ایران

 

 ورود یک شاسی‌بلند جدید به بازار ایران

 
سیف خودرو از یک شاسی بلند 7 نفره جدید با برند SWM رونمایی کرد که در حال گذراندن مراحل تست و دریافت مجوزهای لازم برای حضور در بازار ایران است.
 
به گزارش ایران جیب از پرشین خودرو، سیف خودرو که برند SWM را برای جایگزینی با محصولات بیسو و تعهدات معوق این محصول در سال گذشته به بازار معرفی کرده بود، امروز نسخه 7 نفره این خودرو را برای رسانه های حوزه خودرو به نمایش درآورد.
 
این شاسی بلند چینی ایتالیایی که G05 نام دارد، با با طول 4750 میلیمتر، عرض 1860 میلیمتر، ارتفاع 1780 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2750 میلیمتری در دسته شاسی بلندهای سایز بزرگ قرار می گیرد.
 
ترتیب صندلی های SWM G05 به نحوی است که فضای کافی برای 7 سرنشین را فراهم می کند همچنین می توان با باز و بسته کردن دو صندلی ردیف سوم به افزایش فضای بار این خودرو اقدام کرد.
 
SWM G05 از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که حداکثر توان 156 اسب‌بخار و نهایت گشتاور 230 نیوتن‌متر را از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی خودرو منتقل می کند.
 
SWM G05 در بازار فعلی ایران رقبایی قوی نظیر هایما S7 توربوشارژ را در برابر خود می بیند.
 
۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه پیشگیری از تصادف، سامانه شناسایی اجسام متحرک و زنده در اطراف خودرو، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی، آینه های تاشو برقی، جلو آمپر دیجیتال، کامپیوتر سفر، سنسور باد لاستیک، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، نمایشگر عمودی لمسی، تهویه اتوماتیک تک کاناله با تنظیمات مستقل فن برای ردیف دوم و سوم، کامپیوتر سفر، سقف پانوراما، تنظیم حالت رانندگی و سنسور نور بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو به عنوان یکی از نکات قابل توجه SWM G05 در ایران است.
 
در پایان بد نیست بدانید که برند SWM یک شرکت فعال موتورسیکلت سازی است که از چند سال گذشته وارد حوزه خودرو شده است. همکاری این برند ایتالیایی با یک شرکت تجاری چینی موجب شده است تا این برند بتواند با سرعت بالایی در صنعت خودرو پیشرفت کند.
 
این برند نیز همچون بورگوارد و ام جی تلاش بسیاری در برجسته کردن اصالت ایتالیایی SWM دارد و همواره کوشیده است تا با بهره بردن از المان های ایتالیایی، اصل و نسب اروپایی خود را به مشتریان یادآوری کند.

منبع

iranjib

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , شاسی‌بلند ایرانی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
S3 : سلام تاساعت۲ وایستادم اونجاهیچکس نبودیااگه اومده بودن هم واینستادن رفتن.آماده باش بودن ماشین کلانتری بود.موتوری توخیابون گشت میزد.وقتی اونجابودم۳تاکفی اومدماشینk5فکرکنم بودخالی کرد.به منم گفتن بروجنت آباد
فرهاد : واقعا انتظار دیگه ای داشت!!!!
حسین : دوست عزیز شما حق داری ناراحت باشی ولی همه کسایی ک تو این جا هستن ک تهران نبودن بیان اکثرا شهرستانی هستن شما بگو چیکار کنن
Nader : آیا ثبت نامی های بهمن ۱۴۰۲ که عدم تخصیص خوردن امکان تعیین خودرو برقی رو دارن تو سایت ؟
حسین : سامانه امروز عصر ساعت ۴ برای کسانی که اسفند ۴۰۱ پول بلوکه کردن برای انتخاب خودرو باز میشه خودروهای برقی و لاماری برای خودروهای چانگان فعلا خبری نیست
سعید8 : هیچی. بازم برای اسفند 1401.اینهمه شلوغ کاری و سر و صدا
تارا v4 اتومات : سلام واریز کل وجه ۱۹ اسفند بوده تاریخ تحویل ۱۸ خرداد،الان دوماه داره میگذره ولی هیچ خبری از فاکتور شدن نیست نمایندگی میگه تا آخر اردیبهشت تحویل میدن
امیر : سلام سامانه باز شده بازم مثل قبله
حسام : سامانه باز شد ولی هنوز خبری از پیام تکمیل وجه نشد عجب گرفتاری شدیم از دست اینا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
نرگس پژو207 : سلام برا من حمل تیک خورد
سعیده : ممنونم بابت جوابتون بله ظاهرا عده ای رفتند ولی مشخص نیست جوابی گرفتند یا نه من چون شهرستان بودم که نتونستم پیگیر بشم متاسفانه باز هم از شما ممنون بابت پاسخگویی
امیر : ایران خودرو هم اینجوریه
علی : من 9اسفند هنوز فاکتور نشدم
محمد سورن دوگانه 30دی : سلام مبارکه .تکمیل وجه اعلام کنید
میلادسورون دوگانه تحویل اسفند : تاریخ تکمیل وجه چندآذره
207اسفند : بعد از 13 روز الان پلاک شدم
دنا اتومات تبدیلی : خدارو شکر بالاخره امروز دنا پلاس اتومات تبدیلی تتحویل
دوگانه بهمن : بیمه بدنه کامل همون کارت طلایی 34 تومن بگیر خیالت راحت. شه
سورن تک : سلام مبارکه من تکنیل وجه 10 دی تحویل 11 فروردین بودم هنوز فاکتور نشدم. سورن جدید