مزایای اجاره ماشین در سفرهای نوروزی

 

مزایای اجاره ماشین در سفرهای نوروزی

 

رپورتاژ - سفر جاده ای در کنار دوستان یا خانواده در نوروز حس و حال منحصر به فردی دارد. اجاره ماشین مزایای دارد که شما می توانید با آن سفر خود را به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل کنید.

اجاره ماشین بدون راننده و با راننده یک انتخاب هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه های سفر است؛ زیرا قیمت اجاره بسیار مناسب تر از هزینه های بالای خرید و نگه داری خودرو است.

بسیاری از اقشار جامعه به منظور پرداخت هزینه های کمتر، داشتن رفاه بیشتر و آسایش خیال به استفاده از این خدمات روی آورده اند.

در این مطلب با ما همراه باشید تا مزایای اجاره ماشین برای سفرهای نوروزی را بررسی کنیم.

مزایای اجاره ماشین در سفر

1.    صرفه جویی در هزینه سفر

در صورتی که با خودرو شخصی خود سفر کنید هزینه های بسیاری مانند مالیات، بیمه نامه، استهلاک لوازم خودرو، تعمیرات، سرویس کامل پیش از سفر و همچنین سرویس های دوره ای دارد.

اگر بیش از چهار ساعت برای رسیدن به مقصد باید رانندگی کنید، به خصوص با بچه ها، رانندگی با خودرو شخصی ارزش ندارد. بنابراین اجاره ماشین در هر زمانی که به آن نیاز دارید بدون هزینه های اضافی، صرفه جویی در بودجه سفر خواهد بود.

قیمت ماشین اجاره ای در شرکت های مختلف به روش های مختلف محاسبه می شود. ممکن است براساس کیلومتر طی شده یا بدون این محدودیت و فقط براساس تعداد روزهای اجاره محاسبه شود.

با استفاده از این خدمات شما می توانید خودرو مورد علاقه خود را که مناسب برای سفر جاده ای است انتخاب کنید و در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

2.    انتخاب خودرو دلخواه

وقتی تنها با خودرو شخصی خود سفر می کنید همیشه به یک مدل محدود هستید؛ اما با استفاده از خدمات اجاره می توانید خودرو های متنوع و آخرین مدل را همیشه در دسترس داشته باشید.

با اجاره ماشین های لوکس جهان از جمله پورشه پانامرا، پورشه ماکان، بنز، لندکروز، بی ام دبلیو، کیا و ... لذت رانندگی در جاده را از خودتان دریغ نکنید.

شما می توانید از میان طیف گسترده خودروهای داخلی و خارجی پرارین، خودرو موردنظرتان را به راحتی انتخاب کنید و لذت سواری با  آن را تجربه کنید.

مسیر سفر، زمان سفر و بودجه ای که مد نظر گرفته اید تعیین کننده خودرو موردنظر شما هستند که هنگام انتخاب باید به آن ها توجه کنید.

3.    انتخاب خودرو مطمئن

یکی از مهم ترین عوامل انتخاب خودرو این است که از نظر فنی و سلامت سطح کیفیت بالایی داشته باشد. نقص فنی خودرو و به هم خوردن سفر یکی از دغدغه های رانندگان است. بهتر است برای اجاره موسسه ای را انتخاب کنید که خودروهای خود را تست کرده و با سرویس کامل به شما تحول می دهد.

در صورتی که ماشین اجاره ای شما در طول سفر دچار هرگونه نقص فنی شد ابتدا به شرکت خود اطلاع دهید.

خودروهای پرارین همگی دارای بیمه کامل بدنه و شخص ثالث هستند که خیال شما را برای سفری امن آسوده می کنند.

همچنین تیم پرارین تمام تلاش خود را می کند تا خدمات شایسته شما ارائه دهد. در همین راستا در صورتی که در مسیر سفر خودرو شما دچار هرگونه مشکلی شود امدادرسانی لازم انجام می شود. اگر تعمیر آن پیچیده و زمان بر باشد، با خودرو دیگری جایگزین می شود تا شما بتوانید به راحتی به سفر خود ادامه دهید.

4.    تحویل آسان خودرو در هر مکان

اجاره ماشین در هر مکان و زمانی برای شما ممکن است. شما می توانید با هواپیما به شهر دیگر سفر کنید ولی در مقصد خود نیاز به خودرو شخصی خواهید داشت.

شما می توانید در شهر مبدا از خدمات اجاره ماشین بدون راننده استفاده کنید و خودرو مورد نظرتان را در شهر مقصد تحویل بگیرید. در این صورت هنگام ورود به فرودگاه خودرو شما آماده است و بدون نگرانی و اتلاف وقت به سفر خود خواهید پرداخت.

اگر شما برای امضای یک قرارداد کاری مهم و یا شرکت در یک مراسم بزرگ سفر میکنید، می توانید از اجاره ماشین با راننده استفاده کنید. هم زمان از دیدن زیبایی های شهر مقصد در زمان های غیر کاری هم لذت ببرید.

5.    آزادی حرکت در مسیر سفر

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که سفرهای جاده ای را به هر نوع دیگری ترجیح می دهند؟

بنابراین شما می خواهید زمان سفر خود را برای لذت بردن و کشف کردن زیبایی های مسیر صرف کنید. اجاره ماشین آزادی عمل بسیاری برای بازدید از مسیرهای دور از جاده یا رستوران های با منظره های زیبا را به شما می دهد.

6.    براساس طرح اجاره خودرو بدون محدودیت تردد، شما می توانید با اجاره ماشین از سامانه دارای مجوز اجاره خودرو پرارین از مجوز سفر بین شهری بهره مند شوید. همچنین امکان تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح برای شما فراهم است.

ممکن است ترکیب پرواز و اجاره ماشین در فرودگاه برای شما راحت تر باشد. چرا که رانندگی برای ساعات طولانی خطر تصادف را افزایش می دهد.

ممکن است شما با یک سفر از پیش تعیین نشده رو به رو شوید. در این صورت، اگر با مقصد فاصله زیادی نداشته باشید اجاره ماشین بهترین گزینه است.

شما می توانید به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن ، خودرو مورد نظر خود را برای هر مدت زمانی که می خواهید اجاره کنید و با آن راهی سفر شوید.

سفر از شما، ماشین از ما: تماس با پرارین

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سفر جاده ای






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
. : فقط با حساب ب اسم خود شخص
محمد : و اینکه چه مدارکی میخواد سامانه سخا
محمد : سلام. خواهشا کسایی که اطلاع دارن راهنماییم کنن. سامانه سخا که باید انجام بدیم حتما باید به اسم صاحب ماشین باشه وآیا میشه آدرس رو که تو ثبت نام دادیم رو عوض کنیم باتشکر
اسفندی : درود به شرفت آقا پرهام 🌹🌹
میتی : آقا با یک کارت دیگ که به اسم خودت نباشه میشه تکمیل وجه کرد؟؟!!آیا؟؟
محمد : سلام تورو خدا راست میگی پس من که راههم دوره چی میشه کاش زودتر پیام میذاشتی
علی دنا اتو اسفند : مبارکه شما تکمیل وجه کی بودید؟فاکتور شدید؟
علی مشهد‌ : بعد از فاکتور چقد‌ زمان میبره پلاک‌ بشه من تکمیل وجه سوم بودم پلاک نشده
یوسف : سلام سایناجی زمستان1403هست
تحویل اسفند ریحانه : بله آقا پرهام لطفاً جواب بدید سوال منم این هست کدوم آپشن رو انتخاب کنم