معرفی ماشین هایی که با 500 میلیون تومان می توان خرید

 

معرفی ماشین هایی که با 500 میلیون تومان می توان خرید

 

رپورتاژ-اگر همین چند سال پیش با نقدینگی بالای ۱۰۰ میلیون تومان امکان خرید یک واحد آپارتمان وجود داشت، اما این روزها برای خرید یک خودرو باید حتی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرد.

در این گزارش قصد داریم خودروهای ۵۰۰ میلیون تومانی در بازار را به شما معرفی کنیم.

فرقی نمی‌کند ماشین مد نظر شما ایرانی باشد یا خارجی، در زمره محصولات گروه صنعتی ایران خودرو باشد یا مونتاژ شده‌های چینی؛ برای خرید ماشین باید نقدینگی قابل توجه داشته باشید.

در میان خودروهای صفر چینی موجود در بازار مدل‌هایی از چری، ام‌وی‌ام و چانگان CS35 در این باره قیمت هستند. البته نمونه‌های مونتاژی و دست دوم رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک، ساندرو اتوماتیک نیز گزینه‌های مناسبی برای خرید خودرو از ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هستند.

خرید ماشین‌ های تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

این روزها اکثر ماشین‌های موجود در بازار از بازه قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هستند. برای مثال، ماشین لیفان X70 به قیمت ۵۸۷ میلیون تومان معامله می‌شود از قضا خودرو پر طرفداری است.

ماشین رانا پلاس

ماشین رانا پلاس

ماشین رانا پلاس به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار حالا بیش از 200 میلیون تومان قیمت دارد. در حال حاضر قیمت رانا پلاس توربو در بازار نیز حوالی 300 میلیون تومان برآورد می‌شود. از سوی دیگر این روزها خرید رانا پلاس صفر،  در حدود 255 میلیون تومان است. برخی بر این باور هستند که رانا پلاس یک خودرو معقول و مناسب برای خانواده است. ماشین رانا پلاس یکی از بهترین محصولات داخلی معرفی شده است. ماشین رانا پلاس طی یک سال گذشته به طور میانگین ۵۰ میلیون تومان گران شده است. 

رانا یکی از محصولات ایران خودرو است که نام آن از سال ۱۳۹۱ در لیست تولیدات بزرگترین کمپانی خودروسازی ایران جای گرفت. این سدان جمع و جور که در واقع نسخه ارزان‌ سازی شده پژو ۲۰۶ اس دی به شمار می‌رود، ابتدا با تیپ ای ال (EL)  به دست مشتریان بازار داخل رسید اما از سال ۱۳۹۲ تیپ ال ایکس (LX)  آن به بازار آمد که در مقایسه با نسخه پیشین تغییراتی همچون بهبود کیفیت کابین و برخورداری از امکاناتی نظیر سنسور فاصله سنج عقب، شیشه بالابر برقی عقب، نمایشگر کامپیوتر سفری روی داشبورد و اضافه شدن بلندگوهای روی درب عقب را تجربه کرده بود.

ماشین جک s3

قیمت ماشین جک S3، اخیرا  به ۵۰۹ میلیون تومان رسیده و برای علاقه‌مندان به ماشین‌های شاسی بلند، خودرو مناسبی است. جک SE اتوماتیک هم  در بازار حول و  حوش ۶۰۰ میلیون تومان است. البته قصد ما در این گزارش، معرفی خودروهای تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان در بازار است!جک اس ۳ (Jac S3) به عنوان یک کراس اوور جمع و جورِ خانوادگی از سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودرو شانگهای به بازار معرفی شد. این محصول با نام اصلی جک ریفاین اس ۳ از سال 1396 توسط شرکت کرمان موتور به بازار ایران راه پیدا کرد تا شاید بتوانند همچون برادر بزرگتر خود یعنی جک اس ۵ موفقیت دیگری را برای محصولات کرمان موتور در ایران رقم بزند.

با این حال ظاهر نسبتا غیرعادی آن به همراه تلاقی قیمت جک اس ۳ با برخی محصولات پرفروش در بازار خودرو  سبب شده است تا مشتریان کمتری تمایل به خرید این محصول جمع و جور داشته باشند. به هر حال جک S3 یکی از کراس اوورهای موجود در بازار ایران بوده و در مقاله پیش رو قصد داریم تا این خودرو را از جهات گوناگون همچون طراحی و وضعیت فروش مورد بررسی و نقد قرار دهیم.

ماشین فردا 511

ماشین فردا 511

در ماشین فردا 511، جایگاه بسیار مناسبی برای پلاک فراهم شده است. مشابه خودروهای پیشرفته دنیا، نوار LED در هر دو طرف سپر قرار دارد. قیمت نمایندگی فردا 511 حوالی ۴۲۹ میلیون تومان است.

از مشخصات فنی فردا 511 می‌توان به نمای پشت این ماشین اشاره کرد که طرحی شبیه به هیوندای سوناتا نسل ششم  دارد. بخصوص برای چراغ‌های عقب.

 آخرین آگهی شرایط پیش فروش فردا 511 مربوط به ۲ مرداد ۱۴۰۰ است.

 در این آگهی، قیمت نهایی فردا ۵۱۱ را ۴۲۹ میلیون تومان نشان می‌دهد. زمان تحویل این خودرو ۱۲۰ روزه است و هنگام ثبت‌نام، ۲۱۴ میلیون تومان دریافت می‌شود. خریدار در موعدهای دو و سه ماه بعد از پرداخت اولیه، باید هر بار مبلغ ۴۳ میلیون تومان بپردازد. گفتنی است شرکت فردا سود مشارکت ۱۸ درصدی (سالانه) برای چانگان آلسوین در نظر گرفته است.

ابعاد روشنایی عقب درمقایسه‌با دیگر اجزای بدنه بزرگ و ناهماهنگ به‌نظر می‌رسد؛ اما درمجموع برای سدان اقتصادی ساخت چین مناسب است. خطوط روی سپر عقب و گل‌گیرها و درهای ورودی به کابین اغراق‌شده هستند و آلسوین را فراتر از انتظار نشان می‌دهند.

ماشین شاهین (رهام)

ماشین شاهین سایپا (رهام)، در بازار  پر از ابهام بوده است. چه آن زمان که از سوی سازمان ملی استاندارد موفق به دریافت ستاره کیفیت نشد و چه حالا که قیمت این خودرو سر به فلک کشیده است. شاهین و رانا پلاس هیچ تلاشی برای رقابت با یکدیگر در بازار ندارند، اما رانا محبوب‌تر است.

در خصوص مشخصات شاهین دنده‌ای و اتوماتیک پیش از این اعلام شد که سایپا شاهین دنده‌ای با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر و ۸ سوپاپ، ۱۰۸ تا ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۶۵ نیوتن متر تولید می کند. گشتاور ۱۶۵ نیوتن متری این خودرو در دور کمتر از ۱۸۰۰rpm قابل بهره برداری بود و برای همین در کاتالوگ شاهین G به این ویژگی اشاره می‌شد. اما حالا سایپا در کاتالوگ جدید این خودرو اعلام کرده که بیشینه گشتاور شاهین با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر M15TC، حدود ۱۷۸ نیوتن متر است و در ۲۵۰۰rpm در پیشرانه این خودرو تولید می شود. با توجه به پیگیری و بررسی انجام شده، مهندسان سایپا یک به روز رسانی نرم افزاری را برای شاهین دنده ای تیپ G در نظر گرفته اند و با این اقدام در کنار تولید ۱۱۰ اسب بخار، گشتاور این سدان ۱۲۷۸ کیلوگرمی را ۱۳ نیوتن متر افزایش داده و به ۱۷۸ نیوتن متر رسانده اند. قیمت ماشین شاهین در بازار بیش از ۳۰۰ میلیون تومان است.

ماشین برلیانس h330

ماشین برلیانس H330

خودروهای سواری برلیانس در ایران توسط سایپا و پارس خودرو مونتاژ می‌شد.خانواده سری h300 محبوب ترین محصول این خودروساز در ایران است که طراحی سپر جلوی آن به خودروهای بی‌ ام‌ و شبیه است. شاید به دلیل شباهت طراحی این خودرو با بی ام و بود که تا این اندازه در بازار محبوب شد. درحال حاضر این شرکت از ایران خارج شده است. 

اردیبهشت سال جاری، وقتی شورای رقابت فرمول قیمت گذاری خودروها را تغییر داد، برلیانس هم تحت تاثیر این سیاست‌گذاری قرار گرفت و از غافله افزایش قیمت جا نماند. 

حالا قیمت ماشین برلیانس h330 ، محصول گروه صنعتی ایران خودرو، تا ابتدای مرداد ۱۴۰۰، رقمی در حدود ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شد.

برخی اظهار نظرها حاکی از آن است که قیمت این خودرو طی ماههای آینده، افزایش چند باره را تجربه خواهد کرد. 

گرچه خرید برلیانس h330 اتومات، بیشتر از ماشین برلیانس h330 دنده‌ای رو روی بورس است. ماشین برلیانس H330 در بازار به صورت چشمگیری رو به افزایش است. ماشین به عنوان محصول گروه صنعتی ایران خودرو، یکی از پرطفدارهای بازار است. البته بسیاری  از افراد معتقد هستند این خودرو فقط طراحی زیبا دارد. به هر حال اظهار نظرها در این باره متفاوت است.

خرید و فروش آنلاین خودرو

فروش آنلاین خودرو

برخی از خریداران در هر صورتی تمایل دارند که خودروی صفر خریداری کنند و میانه خوبی با خودروهای کارکرده ندارند. اگر از آن دسته خریداران هستید، باید بدانید در این بازه قیمتی انتخاب‌های چندانی ندارید و متاسفانه امروز با این هزینه در کنار تعدادی از تولیدات داخلی مانند پژو پارس و ۲۰۷ دنده اتوماتیک، تنها برخی خودروهای چینی را می‌توانید تهیه کنید.

این روزها خرید و فروش آنلاین خودرو بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد. از جمله سایت‌های فعال در حوزه خرید و فروش آنلاین خودرو می‌توان به باما، دیوار و همچنین خودرو۴۵ است. این شرکت‌ها با قدمتی چند ساله برای ارایه خدمات قابل قبول برای خرید و فروش آنلاین خودرو تلاش می‌کنند. این روزها خرید و فروش آنلاین خودرو در بازار بسیار پر مزیت است. از همین رو معاملات در بازار خودرو از شکل سنتی خود فاصله

چند سالی می‌‌شود خرید و فروش آنلاین خودرو جای خود را در این بازار باز کرده‌؛ شیوه کارشان هم به این صورت است که اطلاعات قیمت روز خودروها روی سایت‌ قرار می‌گیرد، فردی که قصد دارد ماشین خریداری کند به این سایت‌های آنلاین مراجعه کرده و به این ترتیب از قیمت‌ها مطلع شده و برای خرید خودرو اقدام می‌کند. تا این مرحله از کار همه چیز عادی و طبق روال به نظر می‌رسد؛ اما گویا اینطور نیست و احتمالا یک جای کار می‌لنگد! ماجرا از چه قرار است؟ در بسیاری از موارد گفته می‌شود  که درج قیمت در سایت‌های خرید و فروش آنلاین خودرو موجب ایجاد تورم در بازار می‌شود. هرچه هست مزایای بیشتری در مقایسه با بازار سنتی دارد.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خودروهای بالای پانصد میلیون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : از پلیس من متونی استعلام کنی برای پلاک
ساناز : اسفندی ها یکی کمک کنه فکر کنم یادشون رفته یا شاید فکر کردن اسفند سال دیگه هس
محمد ناصری : سلام من برج ۱۰ پیش فروش ثبت نام کردم و قراره هفته چهار اردیبهشت تکمیل چجه کنم ولی دعوت نامه نیومده،کسی اطلاعی داره؟!
پیش فروش تارا : سلام تا برج ۳
احمد : دوستان لطفا راهنمایی کنید چطور استعلام بیمه و پلاک را انجام دهیم؟
تارا v4 : سلام تاریخ تحویل من ۲۱ اسفند بوده هنوز فاکتور نشده ، تارا v4
سورن پلاس دوگانه اولویت تابستان : آقا سورن دوگانه سامانه یکپارچه تحویل تابستان پول رو دقیقا چه موقع از ما میگیرن؟؟؟
فرناز : مال من هم که تکمیل وجه کردم همینو نوشته نگران نباشید
Ham : منم اسفند تکمیل وجه کردم تو سامانه زیرش زده اطلاعات بازگشتی خودروساز برا همه ی کسایی که پول دادن همینو نوشته ؟
سلام : وقت بخیر دوست عزیز احتمال داره بیاد ولی چند مرحله پیام اومده سهند اطلس و ساینا ساینا دیگه آخریش بوده که پیامک اومده بازم برای اطمینان با شرکت سایپا تماس بگیرید ۰۹۶۵۵۰
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
بهار : مگه قبلا زمان تحویلتون رو زده بود کی که الان شده تیر؟
تبدیلی پارس به سورن : سلام من 24 اسفند تکمیل وجه کردم تحویل 90 روزه بوده تما الان نوشته تحویل 12 تی ،110 روزه شده باید چه کار کنم به ایران خودرو هم زنگ زدم میگه به خاطر رنگ مشکی یه بار هم میگه تعطیلات عید .اما خیلی ها اسفند ثبت نام کردن 90 روزه بوده
شایان بهاری : 11676969 فاکتور گردید.
یاارحم الراحمین : سلام ببخشید شما هم پلاک فعال داشتید بعد نمایندگی ایرانخودرو برام کاری انجام میده ؟ پس چراکارشناس ایرانخودرو میگفت فایده نداره. خدا خیرت بده راهنماییم کن
ساینا 85 تک : فروش فوری ساینا تک بهمن ماه چقدر داریم
دوگانه بهمن : سلام من 6شم تکمیل وجه وسخا فعلا مرحله تخصیص
سلام : برو نمایندگی من هم نزدیک بود این بلا سرم بیاد
عادل : بابیلدبی
سجاد : سلام مبارک باشه کلا 2700000 یا ماهی؟
حسین سورن بنزینی : جناب آبی کبود سلام بنده تحویل 30 بهمن بودم ماشین بنده دیروز فاکتور شد و در جزئیات فاکتورمبلغ کسورات رو 421457518 زدند. من دیدم شما جایی فرموده بودید به افرادی که بهمن تاریخ تحویلشون هست سود مشارکت تعلق نمیگیره و فقط جریمه تاخیر هست. اگر اینطوریه پس این مبلغ چیه که تو فاکتور اومده. اگر اطلاعات دارید لطفا راهنمایی کنید. دوستان دیگر هم اگر اطلاعات دارن لطفا راهنمایی کنن.ممنون