240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی

 

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی

 

سال قبل بود که شرکت هندی تاتا از فیس‌لیفت هاچبک تیاگو رونمایی کرد. حال با گذشت چند ماه، نوبت به معرفی نسخه NRG از فیس‌لیفت تیاگو رسیده تا حق انتخاب مشتریان تاتا گسترده‌تر از قبل شود. این نسخه در حقیقت مدل کراس بوده و تفاوت‌هایی را با نسخه استاندارد دارد و در دو نسخه دستی و اتوماتیک با قیمتی در حدود ۸ هزار دلار عرضه می‌شود که به معنای رقمی در حدود ۲۴۰ الی ۲۶۰ میلیون تومان برای این خودروهاست.

 
240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

تاتا تیاگو NRG در نمای روبرو از جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر با رنگ مشکی براق و چراغ‌هایی با گرافیک متفاوت برخوردار است. سپر نیز دارای سینی محافظ است که البته نقشی صرفا تزئینی دارد.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

در نمای جانبی این نسخه از تیاگو با ارتفاع بیشتر از زمین (۱۸۱ میلیمتر)، محافظ‌های پلاستیکی و رینگ‌های ۱۵ اینچی آلیاژی با رنگ دوگانه از مدل استاندارد قابل شناسایی است. در نمای عقب هم پلاستیک محافظ سپر، NRG را از تیاگوی استاندارد متمایز می‌کند.

 
 
240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

در داخل کابین NRG مشابه تریم پرچمدار هاچبک تیاگو است، ولی تاتا موتورز تصمیم گرفته با روکشی متفاوت و استفاده از المان‌های قرمزرنگ چهره اسپرت‌تری به این بخش ببخشد. تغییر پشت آمپر آنالوگ به یک صفحه دیجیتال، دیگر تغییر شاخص در داخل کابین است. بطور کلی کابین تیاگو در هر دو نسخه را باید جادار و راحت توصیف کرد.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

از لحاظ تجهیزات تفاوت زیادی بین NRG و تیاگوی هاچبک دیده نمی‌شود. نمایشگر لمسی ۷ اینچی با پشتیبانی از اتصال بلوتوث، دکمه‌های کنترلی تلفن همراه و موزیک از روی فرمان، استارت دکمه‌ای و سیستم صوتی هارمن از جمله این تجهیزات هستند. به غیر از این‌ها، باید به مواردی مثل دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی تاشوی برقی و دو ایربگ برای راننده و سرنشین نیز اشاره کنیم. نکته عجیب و تامل‌برانگیز اینکه برخلاف هاچبک تیاگو در نسخه کراس یا همان NRG خبری از سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک نیست.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

نیروبخش تاتا تیاگو NRG موتور ۱.۲ لیتری بنزینی است که توانایی تولید ۸۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی یا نمونه نیمه خودکار با چرخ‌ها در ارتباط است.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

گفتنی است قیمت تیاگو NRG برای نسخه دستی ۶۵۷،۴۰۰ روپیه (معادل ۸۸۵۵ دلار یا تقریبا ۲۴۰ میلیون تومان) و برای نسخه مجهز به گیربکس نیمه خودکار ۷۰۹،۴۰۰ روپیه (معادل ۹۵۶۰ دلار یا تقریبا ۲۶۰ میلیون تومان) اعلام شده است.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تاتا تیاگو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : من تحویل دی بودم بالاخره امروز تارا خانم رو تحویل گرفتم
محمد : نه بالا گرفتار شدیم
تارا دستی : خوب خداروشکر تارا تیرماه و مرداد هم با تارا دستی زمستان براشون پیامک واریز وجه اومده بدون گرانی و احتمالا برای پیش فروش تیرماه هم احتمالا دهم خرداد بیاد
امین : فروش فوری شاهین اتوماتیک طرح جوانی جمعیت واریز ۲۴ دی ۴۰۲ تکمیل وجه بیمه و مالیات ۳۰ فروردین ۴۰۳ فاکتور ۲۴ اردیبهشت ۴۰۳ چراغ تحویل روشن ۲۹ اردیبهشت انشالله به زودی همه ماشیناشون رو تحویل بگیرن
شاهین : سلام دوستان دوباره طرح تبدیل اومده، این دفعه ساینا اس هنوز بازی های سایپا ادامه دارد....
اس ۳ : سلام دوستان کسی هست ثبت نام آذر باشه براش پیامک شاسی اومده باشه
T8 مشهد : ثبت‌نام ۱۸ بهمنم هنوز شاسی نشده
مجتبی S3 : چند روزه اینجا بدجور تگرگ میزنه،تمام ماشینا آسیب دیده انشالله ماشینا آسیبی نخورده باشه
علی : کسی از ثبت نام شهریور ماه نقدی فاکتور شده ؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی : زنگ بزنید قشنگ توضیح بدین صداتون ضبط میشه
فاکتور 207 اتو اسفند : تکمیل وجه30 دی فاکتور شد تحویل 29 اسفند
احمد رضا : رنگ‌ها رو دیر میدن کاش تبدیل میزدید
207 : سلام دوستان .من نمیدونم چرا آخه تبدیل نمیزنن هم قیمتش تو بازار بالاتره هم خیلی ابشنش بیشتره حداقل 5تا ابشن بیشتر داره هم خیلی شیکتره .بنظر من تبدیل نزدن بزرگترین اشتباهه
محمدرضا : نوبت تحویل خرداد کیه فاکتورمیشن؟؟سورن موتورجدید
پارس 4722 : سلام به دلم افتاده تا فردا عصر پیامک ها میاد
پارس بهار : دوستان الویت بهار را ایرانخودرو میگه اول تیره اگه فراخوان بشن اونم تبدیل به سورن میاد چون 5هزار نفر دیگه الویت زمستان مونده پارس هم زیاد ندارنداگه برسه به الویت زمستان برسه پژو پارس بهار وتابستان طرح تبدیل میاد چقدر انتظار بکشیم بعد هم باید ماشینی جایگزین برداریم
احمد : سلام تا 8بود
رضا : دادش تبدیل به سورن میاد
سارا رحیمی : چند روز بعد از پلاک شدن ماشین میاد نمایندگی؟ تحویل حضوری چجوریه دردسر نداره؟ ممنون میشم جواب بدید🙏