آئودی گرندسفیر؛ مدل مفهومی از یک سدان الکتریکی GT معرفی شد

 

آئودی گرندسفیر؛ مدل مفهومی از یک سدان الکتریکی GT معرفی شد

 

جدیدترین محصول برقی آئودی، یک خودرو مفهومی به نام گرندسفیر است. این مدل، ترکیبی از سبک اسپرت و لوکس با الهام از آئودی RS7 را تداعی می‌کند و شانس تولید در آینده دارد.

آئودی در تلاش است تا مدل‌های برقی خود را گسترش بدهد. محصولات اخیر این شرکت در کلاس خودروهای الکتریکی، فروش چشمگیری در بازار جهانی نداشته‌اند؛ اما سرمایه‌گذاری آئودی روی مدل‌های اسپرت و لوکس برقی با ابعاد بزرگ، ادامه دارد. با توجه به مدل‌های مفهومی متنوعی که طی یک سال اخیر معرفی شده است؛ آئودی احتمالا در آینده نزدیک اقدام به تولید خودروهای الکتریکی در کلاس قیمتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار خواهد کرد.

گرندسفیر جدیدترین مدل مفهومی آئودی با پیشرانه برقی است. این طرح توسط مدیران آئودی «جت خصوصی در جاده» توصیف شده است. بدنه‌ای به طول ۵٫۴ متر با عرض ۲ متر و فاصله محورهای ۳٫۲ متر، گرندسفیر را بزرگ و جادار نشان می‌دهد.

Audi Grandsphere Concept نمای درها آئودی گرندسفیر مفهومی

در نمای رو‌به‌رو، ظاهر منطقی و عامه‌پسند برای گرندسفیر شکل گرفته است تا این محصول دارای شانس تولید در آینده نزدیک باشد. چراغ‌های باریک و جلوپنجره مشبک، نشانه‌هایی از زبان طراحی جدید برای آئودی هستند؛ اما نمای پشت گرندسفیر با طرح شکسته برای سقف و کاپوت عقب، فراتر از سلیقه‌ی عمومی است.

در داخل، حجم زیادی از چوب و آلومینیوم وجود دارد که همراه پوشش پرزدار برای صندلی‌ها، فضایی رؤیایی و بسیار لوکس فراهم می‌کند. سراسر داشبورد، قابلیت بخش تصویر به‌صورت هولوگرافیک یا ویدئو پرجکشن خواهد داشت تا هنگام عدم نیاز به نمایش اطلاعات، حالتی یکنواخت وجود داشته باشد. حتی خروجی‌های هوا برای تهویه مطبوع و دکمه‌های سنتی هم روی داشبورد وجود ندارند.

Audi Grandsphere Concept نمای درها آئودی گرندسفیر مفهومی

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

 

برچسب : خودرو , آئودی گرندسفیر






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فاطمه : شما چه دینی قبول دارید چرا واسه اسفند هیچ خبری نیس کی دیگه آهای ملت اگه من خودکشی کردم همش تقصیر اینا هس چون زندگیم خراب شد سر این ماشین لعنتی ۲ سال پیش من قرض کردم ثبت نام کردم بفهم آ
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایکس 33 اتومات اسماعیل : سلام فاکتور بشه یعنی چه
واقع بین : دوستان اونایی که نتونستن واریز کنند همون 365 اقساطی سورن هم نداشتن به امید 294 نشستن ذهن مون غنی و ثروتمند باشه خدا بهمون میده این ضرر را یا ایران خودرو یه زمانی به ما برمی گردانه یا خدا از جای دیگه این ضرر را جبران می‌کنه پس پشیمان نباشین مبارک مون باشه
کرکس : تک 85 گانه تا 27 که من آوردم ماشین هم الان خونه ست
ع : قرض میگیرم میارمش آقا سجاد
اریزو5اف ال : ممنونم آقافرشیدعزیزوبامحبت
رانا : عزیزم هروقت تاریخ دریافت پرونده بروزشد منتظر فاکتور باش
پیش فروش دی ماه دوگانه : کی میگه تا آخر دی فاکتور شده من که هنوز فاکتور نشدم
رانا بهمن : داداش هنوز تکمیل وجه دی فاکتور نشدن
سجاد : اگرنتونستی سورن بزن به دلال ندین
فروش فوری اسفند محلا : هروز باید منتظر فاکتور فاکتور شدن باشیم اما هیچ خبری نیست