خودروی چند منظوره بر پایه ساندرو استپ وی

 

خودروی چند منظوره بر پایه ساندرو استپ وی

 
داچیا با فروش بالای محصولات جدید خود در بازار اروپا، روزگار بسیار خوبی را سپری می کند. بخش مهمی از این موفقیت مربوط به هاچ بک ساندرو می شود که رقیب سرسختی مانند گلف از فولکس واگن را پیش رو داشته است.
 
این برند رومانیایی اکنون با جاگر، کراس استیشن 3 ردیفه خود به دنبال تثبیت موفقیت های خود در بازار است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ محصول مذکور شباهت های زیادی به ساندرواستپ وی دارد تا حدی که می توانیم آنرا نسخه استیشن و 7 نفره استپ وی بنامیم!
 
انتخاب نام جاگر نیز اشاره به ویژگی های اسپرت، طبیعت و انرژی مثبت دارد که تلاش شده همگی در قالب ترکیبی فعال وارد این طراحی شود.
 
خودرو از منظر ابعاد برابر با 4547 میلیمتر در طول، 1784 میلیمتر در عرض و 1632 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.
 
یکی از مهمترین ویژگی های جاگر به فاصه 200 میلیمتری آن از سطح زمین مربوط می شود تا تضمینی بر حرکت روان آن در مسیرهای ناهموار باشد.
 
جاگر در طراحی ظاهری شباهت به محصولات دو کمپانی را تداعی می کند که اولی مربوط به چراغ های اصلی جلو  گرافیک داخلی Y شکل آن می شود که در محصولات مرسدس دیده ایم و دیگری الگوی چراغ های عقب و شباهت به محصولات کمپانی ولوو است.
 
داچیا در طراحی کابین عمده تلاش خود را روی مکانسیم صندلی ها متمرکز کرده تا شرایطی را ایجاد کند که فضای حمل بار قابل توجهی برای این خودرو تعریف شود. جابجایی و تغییر حالت صندلی های ردیف دوم و سوم را در تصاویر مشاهده می کنید که در نهایت بیشینه فضای بار به 1820 لیتر می رسد.
 
در قسمت کنسول و فناورانه های کابین شرایطی کاملا مشابه با ساندرو مشاهده می شود. نمایشگر 8 اینچی لمسی در بالاترین تریم، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو در حالت بی سیم، دو پورت یو اس بی و گرم کن صندلی ردیف جلو و ...
 
در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: 6 ایربگ، ترمز اضطراری، نمایش نقاط کور دید راننده، دستیار پارک، دستیار حرکت در سرپایینی، کروز کنترل، برف پاک کن اتوماتیک، ترمز پارک برقی و ... قابل اشاره هستند.
 
در بخش پیشرانه این محصول در نمونه های بنزینی و ال پی جی(دوگانه سوز) قابل سفارش است و نمونه دیزل برای آن در نظر گرفته نشده است.
 
پیشرانه بنزینی 3 سیلندر 1 لیتری برابر با 110 اسب بخار خروجی و 200 نیوتن متر گشتاور دارد که قدرتمندترین آپشن برای جاگر محسوب می شود. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دستی هماهنگ می شود.
 
در نمونه دوگانه سوز نیز میزان خروجی برابر با 100 اسب بخار است که علاوه بر باک 50 لیتری بنزین یک مخزن 40 لیتری برای گاز نیز در نظر گرفنه شده که با هر بار سوخت گیری کامل برد حرکتی به حدود 1000 کیلومتر می رسد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ساندرو استپ وی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : چرا وضعیت تکمیل وجه زرده هنوز کسی اطلاع نداره چون ثبت‌نام 5دوازده بوده
رضا اس ۵ ۲۶ مهر : امروز روز جهانی کفتار هست این روز رو به مدیران کفتار صفت کرمان موتور تبریک میگم جارکشای عوضی
J4 : چه مدت طول کشید تا تحویل شد؟؟؟
محسن : امیدمون فقط به کاراز. کاراز امضا کنید ۶۰۰ نفر تاحالا امضا کردن
خمیازه : شما همون تارا دستی تبدیل به v1p هستید با نام کاربری جدید؟؟؟
محمد s5 : یه کلیپ دیدم فکر کنم واسه تازیگیا هست دنیا ماشین زیر سایبون پارکینگ کرمان موتور خوابیده چه دردی هست ک تحویل نمیدن خدا میدونه
مصطفی : تحویل دی بودم امروز تحویل گرفتم
محمد s5 : سلام من 17 مهر ثبت نام کردم 2 اردیبهشت تعویل گرفتم از مشهد
۴۰۲ زمستان : دوستان امروز شاهین دستی رو تحویل گرفتم ایشالله برای همه به زودی. تحویل اسفند ۴۰۲ بودم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن تک 29 اسفند : تازگی ها مراجعه کردین؟
ساینا دوگانه دی : اره از نمایندگی بابل گرفتم
مرشد : اگه رضا کارگر حرف اش سند هست گفته پارس از پاییز دپو شده و تا برج 9 تمدید شده و به همه به سرعت میرسه آقا رضا کارگر حرف حق و منطقی زده وقتی پارس قیمت جدید سال جدید گرفت با همون قیمت تا آخر سال داده خواهد شد فقط ایشان گفتند بقیه ماشین ها که امسال قیمت جدید نخوردند افزایش خواهند داشت و گفتند سورن صد میلیون افرایش خواهد داشت و پارس تا آخر سال با قیمت 445 داده خواهد شد پس دشمنانش اون هایی هستند که الان پارس تحویل گرفتند چون دوست دارند پارس گرون بشه و سود کنند
امید : سلام من 23دی هست.پلاک شده ولی مجوز خروج نخورده هنوز
دنا : امیدوارم هرچه زودتر ماشینتون رو تحویل بگیرید چرخش براتون بچرخه
پژو : پارس ال ایکس 17پرداخت وجه 22فاکتور شده.خیلی عالی
پژو پارس بهار 1403 : سلام بر دوستان عزیز وقت بخیر یک چیز دو جدی دارم به حواله داران بهار و تابستان میگم الان دو ماه گذشته به بهاری ها یک ماشین هم تحویل ندادن اگر اینطوری بشه ما بهاری ها ماشین مون رو باید تو تابستون بگیرم تابستان هم باید صبر کنه تا زمستان خواهش میکنم یک تجمع کنید ایران خودرو خیلی پژو پارس دپو کرده اگر همین الان بخواد می‌تونه تمام زمستانی ها رو ماشین بده تا بعد نوبت ما برسه خواهش کردم من هر روز دارم زنگ میزنم شرکت ولی میگن باید پارس بهار فراخوان بشن خسته شدم
X55 v : سلام دوستان ، کسی هست تاریخ قراردادش 23 دی باشه و ماشینشو تحویل گرفته باشه ؟ لطفا کسانی که تحویل میگیرن قرارداد و تحویلشونو اطلاع رسانی کنند بقیه هم مطلع بشن
عباس دی 401 : سلام دوستان منم بعدازظهر تحویل گرفتم بردم کارشناسی مشکلی نداشت لاستیک هاش کویره و شتابش هم خوبه ولی ترمزهاش خوب نیست و فرمان‌اش تا 130 که رفتم نمیزد خوب بود به امید خدا بقیه هم زودتر تحویل بگیرن پرونده این دوگانه بسته بشه وتشکر از دوستانی که تو این مدت داهنمائی کردن عجب الخصوص حسام سابق
29 اسفند : یکی از راههای رسیدن به هدف مبارزه با طرف هست آنهم ایران خودرو ما سفارش کردیم به شکایت همه جانبه اما کسی توجه نکرد بهرحال به هدف رسیدیم