8 نکته مهم و ارزنده که باید در خرید ردیاب خودرو مدنظر بگیرید!

 

خرید ردیاب خودرو مسئله‌ای مهم است که باید با بررسی و ارزیابی بازار صورت بگیرد. جهت آشنایی با موارد مهم و کاربردی در زمان خرید جی پی اس ماشین ادامه این مقاله را بخوانید.

 

این روزها آمار سرقت خودرو سر به فلک کشیده است. اگر در این شرایط محافظت از ماشینتان برایتان اهمیت دارد، باید به فکر تجهیز آن به سیستم‌های پیشرفته امنیتی باشید. خرید ردیاب برای ماشین در وضعیت نابسامان امنیتی امروز جوامع، کاری عاقلانه و ضروری به نظر می‌رسد. اما برای خرید این دستگاه چه نکاتی را باید مدنظر داشت؟ چطور می‌توان بهترین مدل را تهیه نمود؟ برای یافتن پاسخ این سوالات توصیه می‌کنیم ادامه این مقاله را به دقت مطالعه کنید!

1- ظرفیت و میزان شارژدهی باتری ردیاب

یکی از نکات مهمی که در خرید ردیاب خودرو باید در نظر بگیرید، میزان ظرفیت باتری دستگاه است. به طور کلی اغلب جی پی اس ها به کمک برق ماشین کار می‌کنند. اما در این میان برنده دستگاه‌هایی هستند که از باتری بکاپ بهره می‌برند. به این ترتیب اگر سارق برق خودرو را هم قطع کند، باز هم ردیاب می‌تواند سیگنال موقعیت خود را برای کاربر ارسال نموده و دستورات او را اجرا کند. اینجاست که باید دستگاهی خریداری نمایید که میزان شارژدهی و ظرفیت باتری آن بالا باشد.

2- مجهز بودن به رله قطع کن برق یا بنزین

مجهز بودن ردیاب به رله قطع کن برای برق یا بنزین دیگر ویژگی‌ای است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. رله در واقع یک کلید الکتریکی است که کنترل آن از طریق اپلیکیشن ردیاب انجام می‌شود. این ویژگی در زمان سرقت خودرو کارایی زیادی داشته و به مالک امکان خاموش کردن ماشین از راه دور را می‌دهد. زمانی که فرمان خاموش شدن از طریق نرم‌افزار به GPS ارسال می‌شود، رله جریان برق ماشین و یا برق پمپ بنزین خودرو را قطع می‌کند. سپس خودروی در حال حرکت متوقف خواهد شد.

3- طراحی رابط کاربری و امنیت برنامه جی پی اس

کنترل و هدایت ردیاب خودرو توسط اپلیکیشن مخصوص آن انجام می‌شود. در واقع این برنامه جی پی اس ، رابط میان مالک ماشین و دستگاه است. بنابراین طراحی آن باید به گونه‌ای باشد که افراد در هر رده سنی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. به همین سبب طراحی آن باید ساده، روان و قابل فهم باشد.

دومین مسئله برخورداری از امنیت بالا در نرم افزار است تا به راحتی قابل هک شدن نباشد. در نهایت قابلیت کار کردن اپلیکیشن با سیستم عامل‌های مختلف تلفن همراه مهم به شمار می‌آید. نرم افزاری قابل اطمینان است که بتوان آن را روی سیستم عامل اندروید و iOS نصب نمود.

 

4- جئوفنسینگ یا همان محدوده جغرافیایی

جئوفسینگ در واقع قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی مجاز برای حرکت خودرو است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد محدوده مشخصی برای عبور و مرور ماشینتان مشخص نمایید. هر گاه خودرو از این محدوده خارج شود، ردیاب هشداری برای شما ارسال نموده و موضوع را اطلاع می‌دهد. این قابلیت مناسب ناوگان‌های حمل و نقل، شرکت‌های پخش مواد غذایی، شرکت‌های اجاره خودرو و حتی خانواده‌هایی است که می‌خواهند از وضعیت رانندگی فرزندانشان مطلع باشند.

5- ترافیک و امنیت سرور پشتیبان ردیاب ماشین

تمام دستگاه‌های ردیاب ماشین اطلاعات و داده‌های خودرو را به روی سرور و هاست از پیش تعیین شده ارسال می‌کنند. سطح امنیتی این سرورها اهمیت زیادی داشته و باید قابل اطمینان باشند. علاوه بر این میزان ترافیک و شلوغی سرور هم در ارائه خدمات به کاربر تاثیر زیادی دارد. بنابراین بهتر است از شرکت‌هایی چی پی اس تهیه کنید که سرورهای امن، قابل اطمینان و سریع را برای خدمات‌دهی انتخاب می‌کنند.

6- سطح دقت جی پی اس هنگام ردیابی خودرو

سطح دقت جی پی اس یکی دیگر از مواردی است که در زمان خرید ردیاب باید به آن توجه کنید. به طور معمول میزان خطا تا 5 متر برای دستگاه‌های ردیابی ماشین قابل قبول است. اما این مقدار در ردیاب های شخصی زیاد بوده و دقت یافتن فرد را کاهش می‌دهد. در واقع درصد خطای موقعیت یابی در GPS ها بسته به نوع کاربری آن‌ها دارد. به طور کلی هر چه یک دستگاه درصد حطا کمتری داشته باشد، کیفیت آن بالاتر خواهد بود.

 

7- سیستم اخطار حمل جرثقیل

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که عجله داشتید و ماشینتان را بدون توجه به تابلو حمل با جرثقیل، کنار خیابان پارک کرده‌اید. سپس زمانی که کارتان تمام شده و به سراغ ماشین می‌روید، می‌بینید که خبری از آن نیست. در این شرایط هر احتمالی وجود دارد. ممکن است ماشین را به سرقت برده باشند و یا آن را با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده باشند. برخی از ردیاب های خودرو دارای سیستمی هستند که حرکت ماشین را در زمان خاموش بودن تشخیص می‌دهند. در نتیجه اگر خودرو را با جرثقیل به پارکینگ ببرند، جی پی اس پیغامی برایتان ارسال می‌کند. البته باید بدانید که اخیرا سارقان از جرثقیل برای دزدیدن خودروها استفاده می‌کنند. بنابراین باید به محض دریافت پیغام حمل با جرثقیل به سمت ماشین رفته و پیگیر باشید.

8- گارانتی ردیاب خودرو

آخرین و شاید مهم‌ترین ویژگی‌ای که هنگام خرید ردیاب ماشین باید در نظر بگیرید، گارانتی شرکت سازنده است. هر محصول الکترونیکی و الکتریکی‌ای که می‌خرید، باید گارنتی آن را بررسی نموده و از نحوه ارائه خدمات سازنده اطلاع یابید. در کشوری مانند ایران که درگیر تحریم‌های مختلف است، قطعا استفاده از گارانتی اجناس خارجی کاری سخت و دور از ذهن است. مگر این‌که از شرکتی خرید کنید که نمایندگی معتبر و متعهدی در کشور داشته باشد. با در نظر گرفتن این موارد پیشنهاد ما خرید دستگاه ردیاب از شرکت‌های داخلی است. امکان استفاده از خدمات گارانتی تولیدکنندگان داخلی راحتی و آسایش خیال مشتریان را بیشتر کرده است. اما با این حال باید به سراغ شرکت‌هایی بروید که سابقه خدمات ارزنده‌ای داشته و توانستند به برندی معتبر در بازار تبدیل شوند.

 

رادار؛ برندی نام آشنا در بازار ردیاب های خودرو

شرکت رادار در طول سال‌های فعالیت خود تمام تلاشش را بر ارائه سرویس‌های کارآمد برای مشتریان گذاشته است. به طوری که امروزه آن را به عنوان بهترین برند ردیاب خودرو از نگاه مشتریان می‌شناسیم. این مجموعه محصولات خود را با گارانتی 24 ماهه و اطمینان از سلامت فیزیکی به کاربران ارائه می‌دهد. در کنار این دسترسی به پشتیبانی 24 ساعته و امکان دریافت مشاوره از کارشناسان رادار در تمام ساعات شبانه روز احساس اطمینان و راحتی بیشتری برای مشتریان فراهم آورده است.

با تمام این صحبت‌ها این شما هستید که با نیاز سنجی دقیق و اهدافی که برای خرید ردیاب دارید، می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. توصیه می کنیم در زمان خرید جی پی اس خودرو، حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت : https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021


 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خرید ردیاب خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کیانوش خسروی : من که این هفته به جای شاهین دنده زمستان ۱۴۰۳ شاهین اتومات ثبت نام کردم. مهر ماه هم میدن و کمتر علافی داره. تحقیق کردم شاهین دنده‌ای مفت نمی‌ارزه. اتومات نخرید پولتون رو حروم کردید. آشغالی بیش نیست دنده‌ایش…
میلاد : کجا گفته شده اطلاعیه اطلس برای تبدیل شاهین زمستان ۱۴۰۳؟ خب اگر قراره پولت بخوابه ضرر بدی ثبت نام نکن کمتر هم بیا چرت و پرت بگو. دلال‌هایی مثل شما اومدن و فقط می خوان کسب سود کنند و مایی که مصرف کننده هستیم بدون ماشین باید بمونیم.
هاشم : داداش حالت خوبه؟ میخوای دیگه تا آخر عمر رنگ ماشین نبینی؟ کدوم آدم عاقلی ماشین زیر پاشو میفروشه بره از سایپای دزد پیش فروش بگیره؟!
تارا ۴۶۴۲ تیتانیوم : سلام به همه دوستان مام فاکتور شدیم تحویل ۱۸ دی انشالله برای همه زود فاکتور بشید.ممنونم از سایت 1car.ir
ساینا : سلام.کسی هست مرحله دوم زمستان باشه و پیامک ساینا براش آمده باشه،؟برامن هنوز نیامده فقط سهند پیامک آمده.
امید : ۱۴ آذر ثبت نام کردم ۱۹ اسفند شاسی شد ۲۰ اسفند بیمه ۲۲ پلاک تحویل که ندادن ماشینو ولی کارت ماشینمم اواخر فروردین اومد برگ سبزم هنوز صادر نشده . همکارای خودمم هم که مثل من ایکس ۵ نوشته بودن و همزمان با من ثبت نام کردند برگ سبزشون اومده ولی واسه من نیومده و پلیس من که میزنم میبینم که صادر نشده کسی میتونه راهنمایی کنه؟
S3 : چرا فکر میکنی کسانی که تحویل نگرفتن عید مسافرت نرفتن، خود من S3 رو هنوز تحویل نگرفتم ولی ۲۰۶ هم دارم عید باهاش رفتم مسافرت. مدل ۴۰۳ با ۴۰۲ همین الانش ۱۰۰ تومن فرق قیمتشه پس ارزشش رو داره سه چهارماه دیرتر بگیریش. بعدش اینجا همه بحث خودرو و ... میکنن بحث معنویات نمیکنن، من خودم به شخصه دنبال خسارت نمیرم ولی شما که مادیات برات مهم نیست رفتی
S3 aban : دوست عزیز آقای مسلم به جای طرفداری از شرکت به این فکر کن که هم وطنت از آبان پیاده مونده و تو خرید مایحتاج زندگیشم پیاده به مشکل خورده ، شرمنده زن و بچه اش هست
مسلم S3 : برگ سبز کمی دیرتر میاد، برای من کارت ماشین ۲/۳ اومد ولی سند برگ سبز ۲/۱۲ رسید در حالیکه هردو آنها ۱/۲۵ صادر شده بودن
پژی : سلام، آیا پرسیدین بعد از واریز پول چند تا پیامک باید بیاد و الان برای شما اومد یا نه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا 30 اسفند تکمیلی 13 دی : نشدیم
رضا : تکمیل وجه 13 دی فاکتور 5اردیبهشت هنوز بعد چندین روز پلاک نشدم. اگه کسی این تاریخ هست و پلاک نشده سبز بزنه.
سامی : پژو پارس تا حوالہ زمستان جواب می دھد بھار وتابستان سمندو،،،،
ساینا دوگانه دی401 : سلام 27 فروردین تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده
اتومات ارتقا یافته 31 فروردین : اول اسفند
تابع قوانین جمهوری اسلامی : تنظیم شکایت همگانی پارس زمستان402///زمان یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ساعت 9صبح///مکان تهران بزرگراه ستاری بلوار شهید مخبری نبش خیابان ایران زمین دیوان عدالت اداری ///
دنا آپشنال : از من بیست روزه که فاکتور شده ولی هنوز تحویل ندادن ماشین
اریزو : ازمن شیرینی گرفتند که زودترازموعد تحویل بدن به نظرتون انجام میدن یاالکیه؟
لیلا : بله بسار بد اخلاق هستن
207 تحویل اسفند : داداش منم تکمیل وجه 18 دی هستم،تبدیل 19 فروردین، هنوز فاکتور نشدم احتمالا تا آخر هفته بعد فاکتور شیم...