خرید اینترنتی لوازم نگهداری خودرو از فروشگاه مستریدکی

 

خرید اینترنتی لوازم نگهداری خودرو از فروشگاه مستریدکی

 

رپورتاژ-خودروها امروزه بخش جدانشدنی زندگی ما انسان‌ها هستند. استفاده از ماشین‌ها همواره رعایت یک سری مسائل را ضروری می‌کند. مثلاً چک کردن سلامت قطعات مختلف ماشین یا لاستیک‌ها و البته شستشو و نظافت ماشین.

ماشین‌ها در اکثر مواقع با شیره درختان، گردوغبار و باران‌ها کثیف می‌شوند که این موضوع نیاز به نظافت را ضروری می‌کند. نکته اینجاست که هرچه شما دیرتر به نظافت ماشین رسیدگی کنید آسیب بیشتری به رنگ و بدنه ماشین وارد می‌شود. مثلاً می‌تواند رنگ لاستیک‌ها را بدرنگ و کهنه جلوه دهد و یا داشبورد و بخش‌های چرمی و پلاستیکی را از بین ببرد.

 

یکی دیگر از اصلی‌ترین دلایلی که باید به بهداشت ماشین اهمیت بدهید آلودگی محیطی بالای فضای آن است که اگر به آن رسیدگی نکنید قطعاً می‌تواند باعث مشکلات گوارشی در شما شود. (E.coli)  یک باکتری است که در فضاهای آلوده ماشین ایجاد می‌شود و در صورت عدم رعایت بهداشت برای سرنشینان حتما دردسر ایجاد می‌کند. از دیگر دلایل اهمیت نظافت، زیبایی و آراستگی ماشین است. یک ماشین مدل‌بالا و یا ساده با حفظ نظافت هم زیباتر به نظر می‌رسد هم نشانگر شخصیت و ذهن زیبای صاحب آن است. دقت داشته باشید که آلودگی چراغ‌ها، شیشه‌ها، برف‌پاک‌کن، آینه‌ها خطرآفرین است. به فضای داخلی خودرو نیز هرچه قدر بیشتر رسیدگی شود عمر مفید طولانی‌تری خواهد داشت.

ما در این بخش قصد داریم بهترین محصولات را برای نظافت ماشین به شما معرفی کنیم پس لطفاً تا پایان ما را همراهی کنید.

معرفی لوازم نظافت و نگه‌داری از ماشین

 

 استفاده از ابزار و شوینده‌های مناسب از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود. بعضی از شوینده‌ها و یا جاروها نه‌تنها تمیز نمی‌کنند بلکه باعث ایجاد خط‌وخش روی بدنه ماشین نیز می‌شوند. ابزار نام‌برده شده در زیر از بهترین محصولاتی هستند که آسیبی به ماشین شما وارد نخواهند کرد.

جاروهای فندکی

این جاروها به دلیل طراحی موتور قوی که دارند برای قسمت‌های ظریف ماشین می‌توانند پاک‌کنندگی بالایی داشته باشند.

شامپوهای مخصوص و براق‌کننده

این شوینده‌ها باعث ایجاد خش در رنگ ماشین نمی‌شوند و همچنین پاک‌کننده قوی‌ای برای آلودگی‌های ماشین هستند.

اسفنج و ابر

می‌توانید با استفاده از شوینده‌ها و ابرو اسفنج به‌راحتی ماشین را تمیز کنید.

دستمال حوله‌ای خشک‌کنندهٔ ماشین

برای پاک‌کردن لکه‌های نهایی آب و شستشو این محصول ضد خش عملکرد خیلی خوبی دارد.

برس رینگ چرخ خودرو

با استفاده از برس می‌توانید به‌راحتی رینگ‌ها و لاستیک‌ها را تمیز و درخشان کنید.

پولیش بدنه

پولیش برای پاک‌کردن آلودگی‌ها و لکه‌ها بسیار کاربردی است. اگر به‌ظاهر و براق بودن ماشین نیز اهمیت می‌دهید این محصول می‌تواند باعث شفافیت و جلای بیشتر شود. ازبین‌بردن خط و خش‌های روی ماشین از دیگر مزایای این روش است.

اسپری لاستیک ماشین

اسپری و تمیز کننده‌های لاستیک به‌خوبی باعث می‌شود که کارایی لاستیک زودتر از موعد به پایان نرسد و از ترک‌خوردگی جلوگیری می‌کند. تمیزکردن لاستیک در ترمز و توقف به‌موقع نیز مؤثر است.

چرا استفاده از اسپری لاستیک ضروری است؟

  • حفظ زیبایی و ظاهر تایر
  • جلوگیری از حالت بور و مات شدن
  • جلوگیری از ترک‌خوردگی و خشکی لاستیک

اسپری لاستیک در دو نوع است:

1.       تمیزکننده: یک نوع شوینده به شکل فوم است که برای آلودگی‌های غلیظ خیلی خوب عمل می‌کند.

  1. محافظت‌کننده: این محصولات ضمن حفظ زیبایی در سه مدل هستند نیمه براق، براق و مات‌کننده که می‌تواند در برابر نور خورشید، اکسیداسیون و تغییر رنگ لایه محافظتی ایجاد کنند.

خرید اسپری لاستیک با بهترین قیمت از فروشگاه مستریدکی

اسپری‌های مخصوص داشبورد

این محصول می‌تواند به شما کمک کند تا از فرسودگی داشبورد جلوگیری کنید. تمیز کننده‌های داشبورد به دلیل ترکیبات ویژه به‌راحتی آلودگی و میکروب‌ها را از بین می‌برد. بعضی از مدل‌های تمیزکننده داشبورد به‌گونه‌ای است که مانع جذب گردوغبار می‌شود.

داشبورد ماشین به‌خاطر این‌که در قسمت جلوی کابین قرار دارد در نظر اول می‌تواند زیبایی و تمیزی را به بیننده انتقال دهد. همچنین نگهداری بادقت از داشبورد باعث می‌شود در مقابل گرما و سرما، گردوغبار و چربی طول عمر بیشتری داشته باشد. اسپری داشبورد از بهترین روش‌های نگهداری است که باعث جلوگیری از ترک‌خوردگی، ازبین‌رفتن کیفیت و ظاهر و رنگ آن در برابر نور خورشید و گردوخاک می‌شود.

در موقع خرید توجه کنید که بهترین اسپری داشبورد باید میزان ماندگاری بالایی نیز داشته باشد تا بتواند مدت بیشتری از سطح محافظت کند. شما می‌توانید اسپری‌های داشبورد با ایجاد رایحه‌های دل‌نشین خریداری کنید. نکته دیگر این‌که بعضی از اسپری‌های داشبورد حالت براق و بعضی مات را ایجاد می‌کند.

واکس داشبورد

واکس نیز یکی از روش‌های نگهداری است که می‌تواند مثل اسپری باعث حفظ زیبایی و البته محافظت‌کنندگی بالایی در داشبورد شود. کاهش نفوذ گردوغبار، استفاده راحت و ماندگاری بالا از مزایای این روش است.

خرید انواع اسپری داشبورد از فروشگاه مستریدکی با قیمت مناسب

پولیش واکس

یک واکس حرفه‌ای و ویژه با ترکیبات گیاهی که برای محافظت از لاستیک ماشین طراحی‌شده. این پولیش‌ها حالت براق و نو بودن ایجاد می‌کنند. ضمن اینکه از خشکی لاستیک در اثر تماس با زمین نیز جلوگیری می‌کنند.

جمع‌بندی

این بخش با معرفی ابزار نظافت ماشین به پایان رسید. ما سعی کردیم بهترین محصولات نظافتی و محافظتی مثل پولیش، واکس مخصوص ص، اسپری داشبورد و اسپری لاستیک و شامپو را بررسی کنیم تا شما بتوانید با مقایسه آن‌ها محصول موردنظر خود را به‌راحتی در فروشگاه مستریدکی ثبت سفارش کنید و یک خرید راحت و بی‌دغدغه داشته باشید.

مستر یدکی یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش قطعات خودرو است که بیش از ربع قرن سابقه دارد. این فروشگاه به‌خاطر ارتباط مستقیم با شرکت‌های تولیدکننده قطعات و خدمات پس از فروش، توانسته محصولات به‌صورت مستقیم به دست مشتری و مصرف‌کنندگان برساند و هزینه‌های خرید قطعه را کاهش دهد. اگر قبل از خرید به کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی و مشورت با مشاوران این حوزه، در خصوص قطعات موردنظر هم نیاز داشته باشید می‌توانید با راه‌های ارتباطی مستر یدکی به شماره ۲۸۴۲۳۸۳۴ - ۰۲۱ و ۸۶۰۵۴۳۳۷ -۰۲۱ در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , مستریدکی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
جهان : طی چند روز پیش رو برات شاسی میزنن
یاشار : خدایی اطلس میگن خوبه ولی نمیدونم ارزش خرید داره یا نه لطفا اگه کسی بتونه یه راهنمایی کنه ماشینه خوبی هس یا نه من خودم کویک Rداشتیم خیلی عالی بود اگه مثل کویک باشه دیگه خیلی خوبه دوستان ایا اطلس ارزش خرید رو داره یا نه و مشتریش خوب هس یا نه لطفا یه کسی راهنمایی کنه ممنون
مصطفی : سلام دوستان یک ماه دقیق بعد از تکمیل وجه تحویل میدن یک روز هم دیر تر نمیدن انقد نگران نباشید
مهرداد۷۵ : دوستان ظاهرا اونهایی که پیش فروش بودن را نسبت به فروش فوری ها دیرتر فاکتور میکنن بخاطر همین تاریخ تحویل بعضی عقب جلو شده فروش فوریها تا ۲۴ فاکتور شدن
رادمهر : پیش فروش ۱۲ درصد فروش فوری ۱۴ درصد
تارا پنج دنده مشکی : سلام دوستان من تحویل 6بهمن هستم ولی هنوز فاکتور نشدم از دوستانی که تجربه دارن به نظر شما کی فاکتور میشم ممنون از لطفتون
مجتبی S3 : تاریخ ثبت نام ششم آبان تکمیل وجه ۵آذر فاکتور ۲۱ اسفند بیمه ۲۲ اسفند پلاک ۲۰ فروردین تحویل مدارک ۲۵ فروردین
فردین : منم همینطور چه اشتباهی کردیم واریز کردیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اسفندی منتظر : درود مشکلی نداره برو انجام بده اماده باشهربهتره
علی : هیچی
Tigo 8 pro max ie : مدیران خودرو و چری اگه دنبال حقتون هستید لینک زیر کپی کنید و در کارازار شرکت کنید امضا جمع کنید شاید صدامون جایی رسید https://www.karzar.net/115112 تمام شبکه های اجتماعی پخش کنید هر یک نفر یک هدفه نزدیک تر
pooria : ممنونم ازت تشکر
رانا خراسان رضوی : 18 دی ماه 1402تکمیل وجه و 30 بهمن تحویل ،هنوز هیچ خبری نشده
مسعود : باسلام از عزیزان دیماهی 26 به بعد کسی تحویل گرفته
ال ایکس زمستان : ول کنید شورشو درآوردین همش تجمع بهار تابستان بسوزه واسعه تجمعات شما زمستانیها قیمت قطعیه شمامصرف کننده نیستی همتون واسعه سودش میخواهید اونهایی که مصرف کننده بودن واریزکردن
مغان : 141 میلیون
محسن ارمانی : از استکانی یا یکی از سوپاپ خراب شده
هوسانگ نیانگ : ازچین امدی ایرانی هارو مسخره نکن برو پی کارت چین هخهخخ