به کدام وب سایت برای خرید ماشین دست دوم اعتماد کنیم؟

 

به کدام وب سایت برای خرید ماشین دست دوم اعتماد کنیم؟

 

رپورتاژ - خرید و فروش ماشین دست دوم همیشه با دردسرهای زیادی همراه است. از سمت فروشنده، پنهان کردن مشکلات ظاهری و فنی خودرو، سند نزدن ماشین، بالا بردن قیمت به طور ناگهانی پای معامله، پشیمان شدن از فروش و... مطرح است. از سمت خریدار هم عدم امکان پرداخت مبلغ واقعی خودرو و چانه‌زنی سر خرید ماشین، عدم پرداخت مبلغ پس از سند زدن، بازدید چند باره از ماشین و احتمال تصادف یا صدمه دیدن خودرو در ساعت‌های آزمایش پیش از خرید و... مطرح می‌شود.

تا به اینجای کار فقط مشکلات خرید و فروش ماشین از سمت خریدار و فروشنده مطرح شد، اما واسطه یا دلالی که قرار است معامله را جوش دهد هم نمی‌توان نادیده گرفت! هر چقدر این فرد غیرحرفه‌ای‌تر برخورد کند و معامله با مشکلات ریز و درشت بیشتری مواجه شود، خرید و فروش ماشین دست دوم سخت‌تر خواهد بود. به خاطر همین موضوع، این روزها اغلب افراد ترجیح می‌دهند از بسترهای آنلاینی که برای معامله ماشین وجود دارد استفاده کنند. از جمله این بسترها می‌توان به وب‌سایت‌هایی که ماشین‌های دست دوم و صفر را عرضه می‌کنند اشاره کرد.

ویژگی‌های بهترین سایت خرید و فروش خودرو

وب‌سایت‌های خرید و فروش ماشین به این منظور راه‌اندازی شده‌اند که فروشنده بدون نیاز به دخالت دلال‌ها و واسطه‌ها بتواند آگهی خودروی خودش را در فضایی که در اختیارش قرار می‌گیرد درج کند. خریداران با مراجعه به این وب‌سایت‌ها می‌تواند ماشین‌های سواری با مدل‌های متنوع را بررسی کنند و با توجه به ویژگی‌ها و قیمتی که برای خودروها در نظر گرفته شده نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

با وجود اینکه وب‌سایت‌ها و اپلکیشن­هایی که به این منظور راه‌اندازی شده‌اند خرید و فروش ماشین را آسان می‌کنند، اما همه آن‌ها قابل اعتماد و معتبر نیستند! در ادامه نکاتی که برای انتخاب بهترین سایت خرید خودرو و فروش اینترنتی ماشین باید در نظر داشته باشید را ارائه کرده‌ایم.

1) فعالیت تخصصی در حوزه خودرو

وب‌سایت‌هایی که صرفاً به منظور معاملات ماشین راه‌اندازی شده‌اند به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند؛ بنابراین اگر سایت فروش ماشین کارکرده‌ای که انتخاب کرده‌اید بیشتر شبیه یک مجله است تا وب سایت اختصاصی، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ گزینه دیگری بروید.

2) شفاف بودن در ارائه اطلاعات

در صورتی که با هدف فروش آنی خودرو دست دوم به سراغ وب‌سایت‌های مطرح در این زمینه رفته‌اید، حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که شفافیت اطلاعات در این فضاها چقدر است. وب‌سایت‌های معتبری مانند خودرو 45 اطلاعات مربوط به خودروهای دست دوم را به صورت کامل درج می‌کنند. به همین خاطر خریدارانی که از این طریق ماشین شما را مشاهده کرده و تصمیم به خرید آن می‌گیرند واقعی هستند.

3) تعداد آگهی‌های موجود در وب سایت

اگر تعداد آگهی‌های موجود در وب سایت کم است یا فقط اطلاعات مربوط به چند ماشین در آن درج شده، بهتر است که برای خرید یا فروش ماشین از طریق آن دست نگه دارید. چون بهترین سایت خرید و فروش خودرو به واسطه اعتبارش و تعداد مشتریانی که دارد حاوی آگهی‌های زیادی است. در این وب‌سایت‌ها اطلاعات مربوط به انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی وجود دارد و می‌توانید با مقایسه ماشین مد نظرتان با سایر مدل‌ها قیمت و ... آن را در بیاورید.

4) جستجوی آسان خودروها

اگر ماشینی که قصد فروش آن را دارید تنوع زیادی داشته باشد یا اینکه وب سایت انتخابی شما مانند خودرو45 حاوی آگهی‌های زیادی برای فروش ماشین دست دوم باشد، فقط یک جستجوی حرفه‌ای است که می‌تواند امکان بررسی خودروهای با مدل‌های متنوع و بر اساس سال ساخت و... را برایتان فراهم می‌کند.

شرایط فروش سریع خودرو چیست؟

خرید خودرو

اگر بارها آگهی‌های فروش فوری ماشین دست دوم را مشاهده کرده‌اید و این بار قصد دارید خودتان این موضوع را تجربه کنید، باید دقت زیادی به خرج دهید. واسطه‌های بی‌ نام ‌و نشانی که به اسم فروش سریع خودرو به سراغتان می‌آیند ممکن است کلاه‌بردار باشند و از این شرایط به نفع خودشان استفاده کنند. حتی گاهی خریداران هم این فرصت را برای خریدن ماشین به صورت قسطی یا زیر قیمت بازار غنیمت می‌دانند و تا می‌توانند از شرایط مشتری و اضطراری بودن فروش ماشین دست دوم استفاده می‌کنند.

در صورتی که می‌خواهید فروش خودرو با قیمت مناسب را تجربه کنید و ماشین دست دوم خودتان را به قیمت و در کمترین زمان ممکن بفروشید، خودرو 45 همراهتان است. در این وب سایت ابتدا باید درخواست خودتان برای فروش ماشین را ثبت کنید. سپس با مراجعه به نمایندگی‌های خودرو 45 ماشین کارشناسی شده و قیمت‌گذاری می‌شود. در نهایت با توافق اولیه فروشنده و خودرو 45 فروش سریع خودرو رقم می‌خورد.

با توجه به اعتبار بالای این وب سایت و پیش‌شرط کارشناسی ماشین‌های دست دوم، خیالتان راحت است که ماشینتان را به قیمت و در کمترین زمان توانسته‌اید بفروشید!

خرید ماشین از چه طریقی بهتر است؟

برای خرید خودرو دست دوم هم می‌توانید از وب سایت معتبر خودرو 45 کمک بگیرید. در این وب سایت که با هدف آسان شدن خرید و فروش خودرو دست دوم و نو راه‌اندازی شده، هیچ‌چیزی از دید خریداران پنهان نمی‌ماند! چون اطلاعاتی که برای هر ماشین ارائه شده تحت نظر کارشناسان خودرو 45 بوده! از کارکرد دقیق ماشین تا مشکلاتی مانند صافکاری یا رنگ خوردگی بدن و تعمیرات فنی ماشین‌ها را می‌توانید در این وب سایت بررسی کنید و با آگاهی کامل خرید ماشین را انجام دهید.

در این وب سایت آخرین اخبار بازار خودرو داخلی و خارجی هم ارائه می‌شود؛ بنابراین برای خرید بهترین ماشین‌های بازار هم می‌توانید از خودرو 45 کمک بگیرید و خرید ماشین را با شناخت کامل از بازار خودرو و قیمت‌های جدید ارائه شده انجام دهید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خرید ماشین دست دوم






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
آریا مهر : با سلام دوستان کسی به وزارت صمت زنگ زده ؟ اگه زنگ زدین چه جواب گرفین؟ من تماس گرفتم یک ساعت و نیم پشت خط بودم یهو قطع شد کلا شماره سر کاریه به 124زنگم کد 7 اپراتوراستان جواب گفتن به ما وصل کردن که جوابگو نباشند نمیدونم چجور باید با وزارت صمت ارتباط بر قرار کنم 02142516326 این شماره سامانه یکپارچه وزارت صمت هست که باید 2ساعپ پشت خط باشی
ساینا : سلام کسی فاکتور شده یا نه ؟
تارا V1 : منم تحویل اول بهمن هستم ولی خبری نیست تارا دستی V1 مشکی ابنوس ولی مال همکارمون تحویل 26 دی بود نقره ای 3 روز پیش فاکتور شده هر دو یک قرار داد بودیم فروش فوری 90 روزه یکپارچه پاییز 402 فقط اون چند روز قبل از من کل وجه رو پرداخت کرد اون 26 مهر من 1 ابان ان شالله فکر کنم تا هفته اینده ما هم فاکتور شیم
ممم : ما تمام پول را واریز کرده ایم .چه تکمیل وجهی ؟
فرهاد : داش من وضعییت خودم رو عرض کردم که برگ سبز اومده ولی بیمه نیومده. وقتی برگ سبز میاد یه خورده امیدوار میشی که شاید موتور و بدنه هم داره !!!! البته از اینا هیچ کاری بعید نیست. الانم رفتم جنت اباد گفتن حمل شروع شده چند روز دیگه میرسه تهران یه چند روز هم تو پارکینگ تهران میمونه البته من به حرفشون اعتماد ندارم ممکنه سر کاری باشه جی 7 ثبت نام 5 ابان شاسی تحویل قراردادی 25 بهمن شاسی 22 اسفند کارت ماشین و برگ سبز اومده ولی بیمه نیومده یا حق
S3 نهم ابان : سلام لعنت بر کرمان موتور کاذب ثبت نام 8/9 نود روزه کاری 12/26 فاکتور 1/25 صدور سند و کارت خودرو 2/5 مدارک شامل کارت و سند بدستم رسید بیمه هم شده از 1/15 اما از خودرو خبری نیست. هیچکس جوابگو نیست
فرشاد : واسه منم فاکتور نشده مونده تو آماده تخصیص ۱۴اسفندم تکمیل وجه کردم .۱۴خردادم میشه درس سه ماه .دیگه باید این روزا فاکتور بشه تا ۱۴ خرداد تحویل بدن .اگه ندن هم باید دیرکرد بدن
j7 : برای منم 28/12/1402 فاکتور شده ولی کارت ماشین و برگ سبز هم تو فروردین اومده. از ماشین هم که فعلا خبری نیست.
کسریs5 : خدارو شکر امروز ماشین من شاسی خورد پیامکش اومد من ثبت نام مهر بودمs5
ساینا اسفند : شمارو قسم می‌دیم به خدا این دعوتنامه اسفند رو بفرستید بابا بخدا برا مسافر کشی میخوایم نداریم بدبختیم دامون به کجا ببریم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا پلاس بهمن‌ماه : سلام 21 فاکتور شدم23همین الان پلاک شدم جهت اطلاع دوستان
مجید : زمانی که واسه شما پیام فراخوان اومد تا وقتی که مهلت واریز دارید باید هم واریزی رو انجام بدید هم چکها رو بدید نمایندگی که به شما قرارداد بدن
207 سقف فلزی تحویل آذر : ممنون ببخشید کارت سوخت چی؟
مهدی : سلام وقتتون بخیر تکمیل وجه 2بهمن 1402 و تحویل 29اسفند هستم، به نظرتون کی فاکتور میشم؟
پارس سفارشی زمستان : پس خواهشاً آقا رضا واقعی بگو اولویت 4724کی قراره بیاد
تحویل اسفند : تبدیل زدین؟؟ یا رانا فاکتور شدی؟؟
علی : شما همون موتور سوار شی بهتره
کاظم : بنده نهم تکمیل وجه کردم امروز فاکتور شده
پارس 4712 : سلام دوستان بخشنامه 4712 برا اونایی که پیامک رفته الویت چندم زمستان بودن خواهشاً یکی جواب بده؟؟؟
تبدیلی🤩 : با پست میفرستن