به کدام وب سایت برای خرید ماشین دست دوم اعتماد کنیم؟

 

به کدام وب سایت برای خرید ماشین دست دوم اعتماد کنیم؟

 

رپورتاژ - خرید و فروش ماشین دست دوم همیشه با دردسرهای زیادی همراه است. از سمت فروشنده، پنهان کردن مشکلات ظاهری و فنی خودرو، سند نزدن ماشین، بالا بردن قیمت به طور ناگهانی پای معامله، پشیمان شدن از فروش و... مطرح است. از سمت خریدار هم عدم امکان پرداخت مبلغ واقعی خودرو و چانه‌زنی سر خرید ماشین، عدم پرداخت مبلغ پس از سند زدن، بازدید چند باره از ماشین و احتمال تصادف یا صدمه دیدن خودرو در ساعت‌های آزمایش پیش از خرید و... مطرح می‌شود.

تا به اینجای کار فقط مشکلات خرید و فروش ماشین از سمت خریدار و فروشنده مطرح شد، اما واسطه یا دلالی که قرار است معامله را جوش دهد هم نمی‌توان نادیده گرفت! هر چقدر این فرد غیرحرفه‌ای‌تر برخورد کند و معامله با مشکلات ریز و درشت بیشتری مواجه شود، خرید و فروش ماشین دست دوم سخت‌تر خواهد بود. به خاطر همین موضوع، این روزها اغلب افراد ترجیح می‌دهند از بسترهای آنلاینی که برای معامله ماشین وجود دارد استفاده کنند. از جمله این بسترها می‌توان به وب‌سایت‌هایی که ماشین‌های دست دوم و صفر را عرضه می‌کنند اشاره کرد.

ویژگی‌های بهترین سایت خرید و فروش خودرو

وب‌سایت‌های خرید و فروش ماشین به این منظور راه‌اندازی شده‌اند که فروشنده بدون نیاز به دخالت دلال‌ها و واسطه‌ها بتواند آگهی خودروی خودش را در فضایی که در اختیارش قرار می‌گیرد درج کند. خریداران با مراجعه به این وب‌سایت‌ها می‌تواند ماشین‌های سواری با مدل‌های متنوع را بررسی کنند و با توجه به ویژگی‌ها و قیمتی که برای خودروها در نظر گرفته شده نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

با وجود اینکه وب‌سایت‌ها و اپلکیشن­هایی که به این منظور راه‌اندازی شده‌اند خرید و فروش ماشین را آسان می‌کنند، اما همه آن‌ها قابل اعتماد و معتبر نیستند! در ادامه نکاتی که برای انتخاب بهترین سایت خرید خودرو و فروش اینترنتی ماشین باید در نظر داشته باشید را ارائه کرده‌ایم.

1) فعالیت تخصصی در حوزه خودرو

وب‌سایت‌هایی که صرفاً به منظور معاملات ماشین راه‌اندازی شده‌اند به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند؛ بنابراین اگر سایت فروش ماشین کارکرده‌ای که انتخاب کرده‌اید بیشتر شبیه یک مجله است تا وب سایت اختصاصی، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ گزینه دیگری بروید.

2) شفاف بودن در ارائه اطلاعات

در صورتی که با هدف فروش آنی خودرو دست دوم به سراغ وب‌سایت‌های مطرح در این زمینه رفته‌اید، حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که شفافیت اطلاعات در این فضاها چقدر است. وب‌سایت‌های معتبری مانند خودرو 45 اطلاعات مربوط به خودروهای دست دوم را به صورت کامل درج می‌کنند. به همین خاطر خریدارانی که از این طریق ماشین شما را مشاهده کرده و تصمیم به خرید آن می‌گیرند واقعی هستند.

3) تعداد آگهی‌های موجود در وب سایت

اگر تعداد آگهی‌های موجود در وب سایت کم است یا فقط اطلاعات مربوط به چند ماشین در آن درج شده، بهتر است که برای خرید یا فروش ماشین از طریق آن دست نگه دارید. چون بهترین سایت خرید و فروش خودرو به واسطه اعتبارش و تعداد مشتریانی که دارد حاوی آگهی‌های زیادی است. در این وب‌سایت‌ها اطلاعات مربوط به انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی وجود دارد و می‌توانید با مقایسه ماشین مد نظرتان با سایر مدل‌ها قیمت و ... آن را در بیاورید.

4) جستجوی آسان خودروها

اگر ماشینی که قصد فروش آن را دارید تنوع زیادی داشته باشد یا اینکه وب سایت انتخابی شما مانند خودرو45 حاوی آگهی‌های زیادی برای فروش ماشین دست دوم باشد، فقط یک جستجوی حرفه‌ای است که می‌تواند امکان بررسی خودروهای با مدل‌های متنوع و بر اساس سال ساخت و... را برایتان فراهم می‌کند.

شرایط فروش سریع خودرو چیست؟

خرید خودرو

اگر بارها آگهی‌های فروش فوری ماشین دست دوم را مشاهده کرده‌اید و این بار قصد دارید خودتان این موضوع را تجربه کنید، باید دقت زیادی به خرج دهید. واسطه‌های بی‌ نام ‌و نشانی که به اسم فروش سریع خودرو به سراغتان می‌آیند ممکن است کلاه‌بردار باشند و از این شرایط به نفع خودشان استفاده کنند. حتی گاهی خریداران هم این فرصت را برای خریدن ماشین به صورت قسطی یا زیر قیمت بازار غنیمت می‌دانند و تا می‌توانند از شرایط مشتری و اضطراری بودن فروش ماشین دست دوم استفاده می‌کنند.

در صورتی که می‌خواهید فروش خودرو با قیمت مناسب را تجربه کنید و ماشین دست دوم خودتان را به قیمت و در کمترین زمان ممکن بفروشید، خودرو 45 همراهتان است. در این وب سایت ابتدا باید درخواست خودتان برای فروش ماشین را ثبت کنید. سپس با مراجعه به نمایندگی‌های خودرو 45 ماشین کارشناسی شده و قیمت‌گذاری می‌شود. در نهایت با توافق اولیه فروشنده و خودرو 45 فروش سریع خودرو رقم می‌خورد.

با توجه به اعتبار بالای این وب سایت و پیش‌شرط کارشناسی ماشین‌های دست دوم، خیالتان راحت است که ماشینتان را به قیمت و در کمترین زمان توانسته‌اید بفروشید!

خرید ماشین از چه طریقی بهتر است؟

برای خرید خودرو دست دوم هم می‌توانید از وب سایت معتبر خودرو 45 کمک بگیرید. در این وب سایت که با هدف آسان شدن خرید و فروش خودرو دست دوم و نو راه‌اندازی شده، هیچ‌چیزی از دید خریداران پنهان نمی‌ماند! چون اطلاعاتی که برای هر ماشین ارائه شده تحت نظر کارشناسان خودرو 45 بوده! از کارکرد دقیق ماشین تا مشکلاتی مانند صافکاری یا رنگ خوردگی بدن و تعمیرات فنی ماشین‌ها را می‌توانید در این وب سایت بررسی کنید و با آگاهی کامل خرید ماشین را انجام دهید.

در این وب سایت آخرین اخبار بازار خودرو داخلی و خارجی هم ارائه می‌شود؛ بنابراین برای خرید بهترین ماشین‌های بازار هم می‌توانید از خودرو 45 کمک بگیرید و خرید ماشین را با شناخت کامل از بازار خودرو و قیمت‌های جدید ارائه شده انجام دهید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خرید ماشین دست دوم






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
یوسف : سلام دوستان ماشین بنده تارا v2 بود رنگ سفید فروش فوری تکمیل وجه ۲۶ مهر تاریخ تحویل ۲۶ دی ماه بود امروز بالاخره فاکتور شد بخشنامه4642 با آرزوی فاکتور شدن تمام ماشینها 🙏
عادل : سلام دوستان تاریخ آماده برای صدور فاکتور امروز بازهم تغییر کرده و شده چهاردهم اردیبهشت دریافت پرونده هم قبلن مهرماه ۱۴۰۲ بود حالا شده تاریخ امروز یعنی چهاردهم اردیبهشت فک کنم فقط بلدن این تاریخها رو عوض کنن کار دیگه ای که انجام نمیدن
شکایت قضایی : دوست من اگر کامنتهای این سایت رو میخوندی متوجه میشدی کرمان موتور تنها شرکت خودروساز هست که فقط با شکایت قضایی در دفتر خدمات قضایی میتونی خسارت دیرکرد بگیری وگرنه وقتی درخواست پیش خودشرکت ثبت کنی دوسال هم بگذره اصلا اتفاقی نمی افتد. دوستان که توضیح دادند بعد از دو سال صبر و طی شکایت در دفتر قضایی سه ماهه خسارت گرفتند.
s3 سفید تهران : اگر تحولی بخواهیم انجام بشه اول باید شکایت کنیم تعزیرات و مهمتر از اون یکشنبه همگی حضوری بریم جلوی دفتر کرمان موتور اعتراض کنیم وگرنه تا تیرماه هم خودرویی تحول نمیگیریم.
محسن : به آقا وحید ممنونم که جواب صحیح وکامل میدی
امید : دوستان لطفا یه راهنمایی بکنید. من کارت ماشینم واسم اومده ولی از طریق پلیس من‌که‌نگاه میکنم هنوز برگ سبز واسم صادر هم نشده علتش چیه؟ چیکار باید بکنم؟؟۱۹ اسفند فاکتور شدم . بیمه و پلاکمم انجام شده
J4 : نه فقط شماره شاسی شده.
تارا دستی : سلام دوستان من تارا دستی پنج دنده مشکی تحویل۶بهمن هستم هنوز فاکتور نشده به نظرتون چقدر دیگه طول می‌کشه خسته شدیم خداییش انقد پیاده اینو نه مسافرتی مردیم خدا لعنت کنه مسخره کردن
محمد : جواب دوست عزیزs3 من ماشین سوارم نه مدل ماشین همینکه شب عیدی رفتیم مسافرت بازن وبچه به دنیابرام ارزش داشت مدل میخام چیکار شماازون دسته افرادی هستیدکه بیشترمادیات رو ترجیح میدین به چیزای دیگه .
حمید : سلام دوستان مگه قرار نبود پیام بیاد اصلا همون اطلس پیامی نیومد که واسه شاهین دنده ای زمستان ۱۴۰۳ ؟؟ اصلا سامانه یکپارچه زده بروز رسانی که بخوای پولی پرداخت کنی؟ بعضیام لطفاً حرفه چرت نزنن اصلا معلومه انگار ثبت‌نام نکردن فقط میان فازه منفی میدن هی ۱۰۰تومن ۱۰۰تومن میکنن اون که کلا اول گرفتن بلوکه کردن پسمون دادن از الان باید تازه یه پولی بدیم بخوابه این ضرر محسوب میشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 : سلام تکمیل وجه 16 دی امروز صبح فاکتور شدم
پیکان دوگانه : ادم پیکان دوگانه بگیره ولی ساینا تک گانه نگیره
ناهید دوگانه بهمن : آیا از واریزی های بهمن کسی هست که فاکتور شده باشه من دهم تکمیل وجه کردم کی فاکتور میشم ممنونم راهنمایی کنید
تجمع : چطور سایپا به زمستانی ها به قیمت قبل گفتن واریز کنند پس این ایران خودرو چی غیرت داشته باشید از حقتون دفاع کنید
اعتراض : تورا خدا نداریم بیایید بریم اعتراض کنیم ازکجابیاریم 150 میلیون جور کنیم 10 روز نداریم امیدمون رییس جمهوری
میثم : عزیز من رفتن پارس با قیمت قبل هم گرفتن و رفتن
مجید : باید تجمع کنیم
خدمتگزار مردم : سلام ایران خودرو موظف است به حواله داران زمستان 1402 به قیمت قبل که برای اولویت اول زمستان1402واگذار کرده خودرو بدهد و کسانی سورن انتخاب کردن از ناچاری بوده حذف نشن و پارس خودشان را میخواهند لطفا در فاکتور پارس سفارشی فاکتور
احمد : سلام بنظرم بریم تو سایت تعزیرات 135شکایتمون بابت عدم تحویل با توجه به گذشت دوماه از بیمه نامه و خاک خوردن ماشین تو بیابون های بم ثبت کنیم تا پیگیر بشن و تحویل ها زیاد بشه...من ثبت نامی تیرماه و تکمیلی دی ماه بصورت نقدی همه مدارک ماشین اومده و از ماشین خبری نیس همه ش پول تاکسی دربست میدم برا رفتن به محل کار و جاهای دیگه ....ایکس 33 کراس اتومات
امیرعلی دوگانه اسفند : سلام بنظرم حدود 140 میلیون